Pikku-putinit paperiliiton hallituksessa jatkavat vain lakkojaan...

Anonyymi

Ay-väki aikoo laittaa nyt jo hoivan polvilleen, kun aloittavat sielläkin lakkoilun. Julkisella puolella ei ole rahaa suuriin palkankorotuksiin. Ei ole. Jos kiristetään palkkaa lisää, niin sitten joudutaan leikkaamaan henkilökuntaa. Se on sitä hölmöläisten peiton kudontaa. Toisesta päästä pois, jos jatketaan toiseen päähän.

SAK-lainen ammattiyhdistysliike on Suomen suurin työttömyyden aiheuttaja. SAK on ajamassa UPM:n tehtaita ulkomaille p i i i i i t k ä ä ä ä l l ä lakollaan. Ei heillä ole ollut edes ajatusta neuvotella. Paperiliiton jäsenet ovat vaihtamassa työpaikkoja, kun tuollainen mafiatouhu ei ole mistään kotoisin. Kun ammattitaitoinen väki poistuu niin ei auta kuin sulkea koko tehdas. Kiitos paperiliiton ay-aktiivien. Pakotetaan lakkoihin, eikä anneta mennä töihin. Mitä järkeä?

Ay-demareiden ja vasemmistoliittolaisten yritysvastaisuus ja kauna ovat paha yhdistelmä. Se on samanlaista touhua kuin Putinin hyökkäys Ukrainaan. Ei mitään järkeä.

Ei se, mitä voi tehdä, vaan, mitä tekee, ratkaisee, miten ihmisiä arvoidaan teoistaan.

6

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei SAK neuvottelekkaan vaan Paperiliitto sen mitä työnantaja nyt suostuu neuvottelemaan ja millä ehdoilla. Mafia touhu tulee ihan toiselta puolelta kuin liiton puolelta. Kukaan ei pakota lakkoon vaan liitto tekee juuri niin kuin sen jäsenistö sanoo. Liitto ei ole lakossa vaan työntekijän. Työpaikkaa vaihdetaan sen takia kun kaikki muut alan yritykset ovat jo työehtosopimuksen tehneet eikä ne sopimukset sisällä järjettömiä heikennyksiä. Jokainen työnantaja voi itse päättää haluaako riidellä vai ei.

• Anonyymi

Paperiliitto lakkoillee, ei UPM.

Onko heikennys, jos vuosiansiot ei laske?
      Mitä puppua ne liiton miehet teille oikein syöttää? Soittavat c-kasettia ja vittuilevat. Ihan kuten Putin, että Nato uhkaa... työnantaja uhkaa... Ei helvete!

"Ei se, mitä voi tehdä, vaan se, mitä tekee, ratkaisee, miten ihmisiä arvioidaan teoistaan."

• Anonyymi

Ei duunarin ole hyvä luopua siitä mitä on joskus saanut taisteltua riistäjiltä ja on kuitenkin joutunut tekemään paljon kompromisseja kautta aikojen.
        UPM:n johto on sairasta porukkaa, täysin Walhroosin vietävissä ja itse piru maksaa veronsa Ruotsiin.

• Anonyymi

Hienoa, AY-liike,taistelkaa!

• Anonyymi

En tiedä miten se on aloittajalta pois jos tavan työntekijä saa työstään lisää palkkaa suurelta toimijalta kun paperimiehen palkka ylipäätään on niin pieni osa tehtaan menoista! Ja kelpaa ne työläisten vero eurot populisteille ! Eikö?

• Anonyymi

Kyllä idioottipuoli löytyy UPM:n hallituksesta ja johdosta.
      Nallen pitää tehdä vaikka yksi näyttävä ja kallis tappio, että voi sanoa olleensa oikeassa, eli maksoi mitä maksoi, ja UPM:n johto tyhmyyksissään maksaa,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5555
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      2882
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2581
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2439
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      21
      2140
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1734
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      57
      1313
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1193
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1155
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90