solarium-rusketus

kuinka paljon?

Eli kuinka monta kertaa solariumissa tulee käydä (esim kuukauden aikana) jotta saisi kauniin ja näkyvän rusketuksen??
Ihoni on sellaista "keskiruskettuvaa" tyyppiä, eli ei huono ruskettumaan mutta ei hirveen hyväkään;)
Olin tänään ekaa kertaa ja ajattelin alustavasti käydä yhteensä 10 kertaa tämän kuukauden aikana.
Käytättekö muuten solariumissa bikineitä/alusvaatteita vai miten teillä on tapana??!

12

6635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fanittaja

      Ite käyn epäsäännöllisesti solkussa ympärivuoden, koska perusihonvärini on vaalea, mutta enpä kyllä palakaan herkästi. Nyt viime kerralla ostin sellaista ainetta, jota hierotaan iholle ennen solkkuun menoa värin parantamiseksi. Ja kyllä mielestäni toimi :D

      Yleensä oon alasti tai stringit päällä, muutenhan jää valkonen pylly :I Tälle vuodelle olen käynyt 5 kertaa ja kiva väri jo on.

      • ei jeesus

        ai et vittu tyyppi on menossa 10krt tän kuukauden aikana solkkuu..no huhhuh...


      • kuinka paljon?

        tuosta aineesta... Mistä sitä saa, mikä on merkki ja paljonko maksaa??

        Yleisissä solarium-ohjeissahan lukee että kaikki kosmeettiset aineet tulisi poistaa ja ihon tulisi olla puhdas...


      • fanittaja
        kuinka paljon? kirjoitti:

        tuosta aineesta... Mistä sitä saa, mikä on merkki ja paljonko maksaa??

        Yleisissä solarium-ohjeissahan lukee että kaikki kosmeettiset aineet tulisi poistaa ja ihon tulisi olla puhdas...

        Ostin ainetta itsepalvelu-solariumissa käydessäni sieltä paikasta :) erityisesti kehitelty tuote jota voi käyttää solkussa, muutenhan ei todellakaan sais olla hajusteita/voiteita iholla


    • Hansku83

      Solarium, jossa käyn, on ohjeistuksena että voisi käydä enintään 10 kertaa vuodessa. Se saa riittää minulle enkä aijo enempää käydä. Jalat ei meinaa kunnolla ruskettua kesällä joten pitkin kevättä oon käynyt solariumissa ottamassa pohjarusketusta. Itselläni solarium jää touhon 10 kertaan vuodessa

    • ohjeet

      Kuukaudessa ei kannata käydä 10 kertaa. Käy kerran viikossa, eli siitä tulee kymmenen viikkoa. Vuodessa näitä 10 kerran sarjoja saisi käydä 2 kertaa. Olen huomannut että 20 min kerrassa riittää. Mutta kannattaa kuitenkin muistaa että solariumissa käynti ei ole pitemmän päälle terveellistä..

      • kuinka paljon?

        siinä on käynkö 10 kertaa 10 viikossa vai kuukaudessa? Kokonaissäteilymäärähän on kuitenkin sama.

        Tarkennan vielä että koskaan solariumissa aiemmin olleena alkuajatukseni oli käydä 10 kertaa 4:ssä viikossa, mutta todennäköisesti vähempikin siis riittää. Siksi kyselinkin että kuinka monta kertaa pitää käydä jotta saisi kauniin rusketuksen, koska minulla ei aiheesta ollut aiempaa tietoa.

        Kiitos vastauksista.


    • ???=D

      Hei,mitä ainetta laitat ennen solkkuun menoa?Mistä sitä saa ja onko ko. tuote kehitetty ihan sitä varten?ainii ja paljonko maksaa??

    • maikki

      on se kyllä aika kummaa kun kyselin solariumista kauneushoitolassa ja siellä sitten neuvottiin että alussa kannattaa pitää pari päivää taukoo ennen seuraavaa kertaa ja sitten henkilö joka on jo useammin käynny niin voi käydä solariumissa jopa joka päivä, mä olin kyllä ihmeissäni ja sanoin että jossain on sanottu että vain 10 kertaa vuodessa mut se ei kuulemma haittaa vaikka kävis muutaman kerran viikossa....en sitten tiedä mitä ajatella, täytyy seurata miten hyvin ruskettuu

      • kuinka paljon?

        toiset solariumit ovat ymmärtääkseni voimakkaampia kuin toiset,että saattaa johtua siitäkin.

        Yleinen suositushan on tosiaan 10 krt/vuosi


      • käyttäjä
        kuinka paljon? kirjoitti:

        toiset solariumit ovat ymmärtääkseni voimakkaampia kuin toiset,että saattaa johtua siitäkin.

        Yleinen suositushan on tosiaan 10 krt/vuosi

        Oli mikä solkku tahansa jos olet todella vaalea ota eka 5min sitten pari kertaa 10mia ja sitten kerran tai kaksi 15min. Noin tulee hyvä rusketus.

        Itse olen käynyt nyt 6 krt (perättäisinä päivinä).
        Tänään ja to vielä 15min ja sitten pysyy rusketus taas kuukauden verran.


    • Rusketus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe