https://www.is.fi/urheilu/art-2000008659528.html
Noin nuori ja noin rupsahtanut. Vähemmästäkin tosin.
Alina Kabajeva kulahtanut voimistelija
11
1370
Vastaukset
- Anonyymi
Kukapa ei Putinin läheisyydessä rupsahtaisi, moni kuoleekin
- Anonyymi
Kahdesta kansanedustajasta jos saisi valita, Emma Kari taikka Alina Kabajeva, niin kummanko valitsisit?
Suomalainen tuttu ja turvallinen naapurintyttö Emma voi olla yllättävän kova luu tässa vertailussa. - Anonyymi
Venäläinen tennispelaaja Shaparova väitti että Putinilla olisi enemmänkin näitä huippu urheilijoita jalkavaimoina joille on tehnyt lapsia.
- Anonyymi
No Putin yrittää Raamatun käskyn mukaan "täyttää maan" kun järkevät naiset eivät enää tee lapsia Venäjällä.
Ja syykin siihen on selkeä. - Anonyymi
Saattaa olla kohta Shaparova vainaa. Tippuu ikkunasta, hukkuu jne.....Viisainta on pysyä pois Venäjältä.
- Anonyymi
Nykyinen asuinpaikka: Sveitsi.
Sveitsissä on menossa kansalaisaloite hänen karkottamisekseen maasta.- Anonyymi
Onneksi Sveitsissä on ymmärretty että eivät tarvitse Kabajevan kaltaista maassaan. Vielä keksii Putin ilkeyksiä mm että nyt venäläistä nyt syrjitään- on annettava opetus Sveitsille ohjuksen muodossa esim.
- Anonyymi
Kaunis hän on vielä varsinkin niissä duumassa otetuissa kuvissa jossa hän näyttelee pieniä kukkaroita Vuittonin laukku sylissään vieruskaverilleen. Taitaa olla Chanelin tai Diorin jakku yllään.
Mutta eniten kyllä ulkonäöltään on herra Putin muuttunut. Ei ole enää yhtään saman näköinen kuin 10 vuotta takaperin.- Anonyymi
Eikö oo naurettavaa -maallinen mammona kalliit merkkituotteet todistavat että on ollut "hyvä nainen" Putinille. Ja hyvä vahtikoira. Voipi olla että Sveitsi ei saa naista ulos kun pelkää seurauksia...
- Anonyymi
Sveitsissähän on ymmärtääkseni menossa kansalaisaloite jossa vaaditaan jalkavaimon ja tämän pojan karkoittamista pois maasta. On se muutaman kymmenen tuhatta allekirjoitusta kerännyt.
- Anonyymi
Putleri on käskenyt typykän Sveitsistä Uralille. Ei kuulemma jaksa enää vatkata.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849