Naisten moraali ?

Anonyymi

Kuinka moni muu mies on huomannut saman ilmiön?

Olen heteromies.

Sikkuaikoina, yhden yön naisseuran hankkiminen ei todellakaan ollut hellpoa, mutta silloin (suht. harvoin) kun se onnistui, niin väitän, että suurin osa yhden yön naisseuralaisistani eivät olleet sinkkuja, vaan poikaystäväänsä tai avo- tai aviomiestään pettäviä naisia !

Tämä tietenkin herättää kysymyksiä:

1) Miksi sinkkunaista on niin vaikea saada yöseurakseen, sen paremmin seurustelutarkoituksessa kuin yhden yön suhteeseenkaan ?`

ja

2) Miksi sitten helpoimpia naisia ovat nimenomaan jo ennestään parisuhteessa olevat naiset, jotka ovat halukkaita pettämään poikaystäväänsä tai avo- tai aviomiestään ?`

Lisäkysymys:

Miksi iskustrategiani vakituisen tyttöystävän tai vaimon hankkimiseksi ei Suomessa toiminut ?

Jaa mikä strategia ?

No, ideani oli tämä (pahoittelen, suominaisiin tämä strategia ei pääsääntöisesti tehoa):

1. Kutsu nainen yövierailulle ja pyri seksiin heti ensitreffeillä.

Mikäkö logiikka tässä?

No, idea tässä on se, että jos saat ns. kiltin tytön houkuteltua seksiin, niin sille tytölle jää 2 vaihtoehtoa:

a) Myöntää, ettei todellisuudessa olekaan ihan niin kiltti kuin on kuvitellut, kun kerran harrastaa yhden yön suhteita

tai

b) alkaa seurustelusuhteeseen, koska silloinhan asiaa voi moraalisesti perustella sillä, että kyseessä ei ollut yhden yön juttu, vaan seurustelusuhteen ensimmäinen yhteinen yö.

suominaisten suhteen tämä strategia ei valitettavasti toimi.
Seksiä saatat toki saada, mutta parisuhteeseen se ei johda (ei silloinkaan, jos nainen on oikeasti sinkku).

Mutta miksei? Keksiikö joku syyn ?

10

1737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos haluat korkean moraalin omaavan, kunnollisen, rehellisen, rakastavan naisen, kannattaa se etsiä ulkomailta.

      Suominaisen mielipide minusta: Olen läheisriippuvainen, mustasukkainen narsisti.
      Nykyisen rakkaan mielestä: Olen romanttinen, huolehtiva ja rakastava.

      Suominainen teki huorin useita vuosia.
      Nykyinen rakas ei suostunut tapaamiseen, kunnes avioero oli viimeistä piirtoa myöten selvä.

      • Anonyymi

        Löytyy täältäkin korkeamoraalisia naisia. Heitä vaan on vaikea löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy täältäkin korkeamoraalisia naisia. Heitä vaan on vaikea löytää.

        Sanoisin kokemuksesta, että täysin mahdotonta. Paitsi, että minua kohtaan heillä on todella korkea moraali. Muille kyllä haarat aukeaa. Nähty on.


    • Anonyymi

      Toimit kevytkenkäisesti ja saat samankaltaista seuraa. Kiltti nainen ei lähde mukaasi.

    • Anonyymi

      Olen huomioinut saman, myös raukkamaisuuden. Siksi olen enempi passiivi moodissa, en usko hyvää löytävän/ kohtaavan enää, johon voisin synnyttää luottamusta. Luopunut toivosta toistaiseksi, en tiedä kuinka pitkäksi aikaa? Olenko katkeroitunut, ehkä niin?

    • Anonyymi

      No tuossa tulee luonnollisesti heti ensimmäisenä eteen näkökulmaharha. Tuossa tilanteessa törmää juuri niihin varattuihin naisiin, jotka ovat valmiita pettämään. On oikeastaan mahdoton sanoa kuinka moni niistä kieltäytyneistä naisista on todellisuudessa ollut parisuhteessa. Ruo ihan jo itsessään vääristää näkemyksen, kun todellisia lukuja ei tiedä varmaksi.

      Seuraavaksi tulee sitten eteen se, että kuinka moni todellisuudessa pettää. Petäminenhän vaatii sen, että toimitaan oman kumppanin selän takana. Nykyään on monenmoisia parisuhdevirityksiä ja kaikki vieraissa käyvät eivät ole petollisia kumppaniaan kohtaan, vaan asioista on sovittu. Itsekin olen aikanaan ollut avoimessa parisuhteessa. Minulla tosin ei ollut tarvetta käydä vieraissa, mutta olisin vapaasti saanut, jos olisin halunnut.

      Sitten tuo strategiasi. Rehellisesti sanoen ei tosiaan kuulosta sellaiselta, joka voisi Suomessa ja monessa muussakaan maassa kovin hyvin toimia. Toimiakseen tuo vaatii sen, että nainen jo lähtökohtaisesti pitää seksiä pahana asiana. Seksin harrastamista ei tarvitse selitellä ja oikeuttaa, jos se on ihan ok. Sanoisin, että tuo ei ikinä toimi "kiltteihin tyttöihin", joihin siis itsekin kuulun. Aidosti "kiltti tyttö" ei lähde mukaan tuollaiseen Pääasiassa ihan vaan siitä syystä, että häntä ei kiinnosta tuollainen - ei siis oikeasti liity mihinkään kuviteltuun kiltteyteen. Siihen lähtee mukaan sellaisen, jolla ei ole tarvetta olla "kiltti tyttö" tai joka ei koe seksin harrastamisen olevan paha asia. Tuo voi toimia niihin "tuhmiin tyttöihin" sellaisissa maissa, joissa heillä olisi jälkikäteen suuri sosiaalinen (ja henkinen) paine toimia kohdan b määrittämällä tavalla.

    • Anonyymi

      Kukaan ei ole täydellinen. Sulla on kyllä melkoisia yleistyksiä

    • Anonyymi

      Miksi seksuaalisuudesta ja seksistä tehdään niin vaikea ja moraalinen asia? Määrittele sana kiltti? Ihminen on seksuaainen, eiikö nyt vaan voi nauttia seksistä? Ihmiset tekevät hyviä asioita toisilleen.
      -nainen 62v

      • Anonyymi

        Eipä ole vielä kohdalle osunut ihmistä, joka olisi tehnyt minulle hyviä asioita. Kaikilla niillä on aina ollut tarve saada minulta jotakin. Siis ensisijaisesti materiaalista hyvää tai sitten muuta apua kierolla tavalla. Ja kun apu on saatu, niin kiitoksena: haist paska, pitkä kuin haravan varsi!
        Vaan elähän sinäkin vaaleanpunaiset lasit silmilläsi. Kyllä ne aikanaan katoaa.


    • Anonyymi

      Tuo sun "strategiasi" on siis että pyrit saamaan naisen tilanteeseen, jossa voit pitää häntä joko huorana/lutkana ja näin "huonona" kun halusi ekoilla treffeillä seksiä

      Tai

      Painostaa nainen suhteeseen, jotta hän ei vaikuttaisi näin "huonolta" naiselta?

      Juu en ihmettele, ettei ole ollut menestystä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe