Ostin maraboun suklaa levyn ja se on parempaa kuin fazerin sininen suklaa onko fazer mennyt huonommaksi vai onko koskaan ollutkaan mikään hyvä suklaa
Maraboun on parempaa kuin fazerin sininen
34
1904
Vastaukset
- Anonyymi
Yhtä monta eri maksua on suklaa merkeissä kuin esimerkiksi kahvi merkeissä!Ihan on fasun suklaa ,karkit,keksit ym.Parasta.Mutta vain minun mielestä.
- Anonyymi
Tosiaan se on vain sinun mielestäsi ehkä kaksi syytä makusi on peffasta tai et ole koskaan maistanutkaan muita ja kerran kun maistat niin fazeriin et koske sen jälkeen
- Anonyymi
Ostin joku aika sitten Maraboun erikoissuklaita, mansikka juustokakku- ja japp-makuisena. Minusta olivat aika siirappia. En ole vertaillut ravintosisältö Fazerin ja Maraboun välillä, mut olettaisin jälkimmäisessä olevan enemmän kaloreita? Eli olevan epäterveempi vaihtoehto.
- Anonyymi
Ja maussa sen huomaa ettei ole kaakaota ei sokeria aitoa ei kaloreita eli tekoaineista tehty ja halvalla semmonen on fazer hyi ei ihme et syövät ja diabetekset yleistyy kun lisäaineita käytetään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja maussa sen huomaa ettei ole kaakaota ei sokeria aitoa ei kaloreita eli tekoaineista tehty ja halvalla semmonen on fazer hyi ei ihme et syövät ja diabetekset yleistyy kun lisäaineita käytetään
Tuo olikin uutta tietoa, että Fazerin sinisessä ei ole muka kaloreita lainkaan. Voi kun olisikin noin.
- Anonyymi
Miksi ruotsalaiset on parempia kuin suomalaiset joka asiassa esim heillä talous kunnossa osaa tehdä tuotteita kuten suklaata ruokaa autoja kuorma autoja moottoripyöriä sahoja hävittäjiä ja naiset ja miehet parempia kumppaneita ja urheilussa ylivoimaisia ym ym
- Anonyymi
Marabou paksu levy on oksettavaa ja ällöä, sanokaa Fazer kun haluatte hyvää!!
- Anonyymi
Lopettakaa makean syönti, kohta ette pääse enää hammaslääkäriin, kun venäjä hyökkää ja pommittaa infrastruktuurin maan tasalle.
- Anonyymi
Ei hyökkää! :D ja eikä hyökkää silloinkaan kun Natossa Suomi on.
- Anonyymi
Ihan sama mitä ostaa ja syö muutekin kun ei elämästä kukaan selviä hengissä kun jokaisella on sama kohtalo että voivvoi vaalelia vaa. eikö ois parempi sun jo kuollakin. monikin ruokaakin voi tukehtua ja kuollakin.
- Anonyymi
Makuasioita. Itse en pidä Maraboun suklaista. Ne ovat liian makeita minulle.
- Anonyymi
Ehkä itse tottunut tai tykkää makeasta kun naista pussaa niin se on makeeta ja ihanaa makeaa kuin metsämansikka ja kun pimppiä pussaa niin hunajaa ehkä siksi tykkää makeasta ja toiseksi kun ostaa ja maksaa suklaasta niin haluaa et se on suklaata ja makeaa ei kakasta halua maksaa suklaan hintaa mut naiset on makeita mansikoita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä itse tottunut tai tykkää makeasta kun naista pussaa niin se on makeeta ja ihanaa makeaa kuin metsämansikka ja kun pimppiä pussaa niin hunajaa ehkä siksi tykkää makeasta ja toiseksi kun ostaa ja maksaa suklaasta niin haluaa et se on suklaata ja makeaa ei kakasta halua maksaa suklaan hintaa mut naiset on makeita mansikoita
Sun jutuistas on kyllä jo huomattu, että sä mussutat makeaa jatkuvasti. Tuhoutunut makuaisti, siinä se sun ongelmasi on. Jätä pariksi viikoksi makeat pois, niin johan alkaa taas makuaistikin toimimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun jutuistas on kyllä jo huomattu, että sä mussutat makeaa jatkuvasti. Tuhoutunut makuaisti, siinä se sun ongelmasi on. Jätä pariksi viikoksi makeat pois, niin johan alkaa taas makuaistikin toimimaan.
Ei ole ei mut ymmärrän hyvän päälle eli tykkään vain hyvistä ja mekeista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makea ei = hyvä. Nuo eivät ole mitäqqn synonyymejä. Tai no ehkä jotkut keinomakeuttimet ovat sitten sinusta oikein erikoisen herkullisia sellaisemaan. No ehkä sä havahdut sitten, kun alat vetää sitä hunajaa lusikkatolkulla suoraan purkista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän vielä hauska kokemus, jota sä varmasti olisit rakastanut.
Sairastin vuosia sitten erään tulehduksen, joka sotki mun makuaistini pitkäksi aikaa. Se aiheutti sen, että aistin lämpimän/kuuman makeana makuna. Mitä kuumempaa, niin sen makeampaa. Jos saunassa hengitti suun kautta, niin maistui kuin olisi imeskellyt jotain keinomakeutustablettia. En voinut lämmintä ruokaa useampaan viikkoon, sillä kokemus esim. sokeroidusta kalakeitosta oli jotain kertakaikkisen yököttävää. Kylmä ruoka oli ihan normaalin makuista. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makea ei = hyvä. Nuo eivät ole mitäqqn synonyymejä. Tai no ehkä jotkut keinomakeuttimet ovat sitten sinusta oikein erikoisen herkullisia sellaisemaan. No ehkä sä havahdut sitten, kun alat vetää sitä hunajaa lusikkatolkulla suoraan purkista.
Jää makean koukkuun ja haluaa vain lisää ja lisää eli jos hunajaa lipittää eli pussaa ja nuolee naisen pimppiä sitä makeaa herkkua ei voita mikään tai pussaat naista makea metsämansikka tai pussaat tissii niin makea mandariini tai pussaat kaikkialle naista niin maistuu makea kermavaahto no ehkä olen makean maku plitsi ja tykkään herkuista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jää makean koukkuun ja haluaa vain lisää ja lisää eli jos hunajaa lipittää eli pussaa ja nuolee naisen pimppiä sitä makeaa herkkua ei voita mikään tai pussaat naista makea metsämansikka tai pussaat tissii niin makea mandariini tai pussaat kaikkialle naista niin maistuu makea kermavaahto no ehkä olen makean maku plitsi ja tykkään herkuista
Saathan sä haaveilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemusta sulla ei selvästikään mistään noista asioista ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saathan sä haaveilla.
Haaveilu ei ole kiellettyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemusta sulla ei selvästikään mistään noista asioista ole.
Ätmin elämä on ikävää
- Anonyymi
Fazerin suklaa on kaikista parhainta. Marabou ja monet muut ulkomaiset suklaat eivät maistu oikealle suklaalle.
- Anonyymi
Ei ole edes parhainta suklaata Fazer nähnytkää ja eikä edes Suomessa semmosta parasta suklaata osata tehdä kun vertaa Belgialaiseen suklaasaeen niin Belgiasta parhaat suklaat tulevat aina.
- Anonyymi
Marabou on enemmän lasten makuun(olettaisin). Makeampaa ja keinotekoisemman makuista, kun taas Fazer maistuu enemmän aidolle kaakaolle.
Uusi Royal muistuttaa maultaan Marabouta, mutta on vieläkin makeampaa roskaa. Hyi helvatan perse, että osaakin olla pahaa.- Anonyymi
Se on just näin. Itsekin tykkäsin lapsena enemmän Maraboun suklaasta, nyt mielummin Fazeria.
- Anonyymi
Marabou on imelää p.skaa.
Fazerin sinistä suojeli aikaisemmin tuontisuoja. Nykyisin käytetään halvempia raaka-aineita. Vain nimi on enää jäljellä, mutta tuotteen maku ja muut ominaisuudet ovat muuttuneet radikaalisti.
Kilpailu käydään nykyisin maailmanmarkkinoilla. Fazerin keino on ollut alentaa laatua, jotta saisi tuotteen halvemmaksi.
Olen sitä polvea, jolla oli tilaisuus syödä myös laadukasta Fazerin suklaata. Ero on merkittävä, mutta mainonnassa tietysti annetaan kuva, että tuote olisi sama.- Anonyymi
Ainakin fatserin suklaapavut siivotaan nykyään huonommin ja seasta löytyy sattumia, ehkä jotain ötökän ruhoja tai jätöksiä.
- Anonyymi
Ap on kyllä aika sumee kaveri 😀
- Anonyymi
Fazer on tummempaa suklaata ja siten terveelliseampi vaihtoehto näistä kahdesta.
- Anonyymi
Kyllä Marabou on huonoa suklaata vain 30% kaakaota, maistuu vaan ällön makealle, eikä yhtään suklaalle. Ei kyllä Fazerin sininenkään ole enää niin hyvän makuista kuin ennen, mutta voittaa kirkkaasti Maraboun sentään.
- Anonyymi
Maraboun suklaa on liian makeaa.
- Sheena - Anonyymi
Luin otsikon.väärin että malrboro 😂
- Anonyymi
Ostan aina Marabounin koska Fazerin suklaa maksaa kohta 5€ tai enemmänkin niin siirrytty jo 3,5€ kohdalla Marabounin suklaisiin vuosia sitten. Marabou on makeampaa paljon koska Ruotsissa pitävät makeasta todella paljon nii siksi se on makeampaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658