Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ylemmän tehtävän hakeminen

Anonyymi

Työhön liittyvää asiaa! Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? 😅

Eli oon hakenut omassa työpaikassa ylempään työtehtävään, ja odottelen nyt mitä tapahtuu. Olisin tosi kiinnostunut tästä tehtävästä, ja haluaisin sen ottaa vastaan jos sitä mulle tarjotaan. Ongelma vaan on palkka, joka oli huomattavasti pienempi kuin kuvittelin. Syksyllä mulla nousisi vanhassa tehtävässä kokemuslisät seuraavaan luokkaan, ja ero tähän ylemmän paikan palkkaan on silloin vain 10 SENTTIÄ! Vastuuta kuitenkin olisi luvassa reippaasti enemmän kuin nykyisin. Voiko tää oikeesti mennä näin? 😂

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos nykyinen työsi kyllästyttää niin ethän halua jäädä nykyisen työsi vangiksi. Kerrot että uusi työ vaikuttaa mielekkäältä ja jännältä niin otat pestin jos sitä tarjotaan. Uudessa tehtävässä myös kehityt ihmisenä. Joudut ajattelemaan asioita eri tavoin. Tuo viimeinen lause "voiko tää oikeesti mennä näin" on jonkinlaista alistumista. Uudessa työssäsi palkkasi tulee todennäköisesti nousemaan paremmin jos niin haluat, mutta nykyhommassasi palkkatasosi jumittuu syksyn korotusten jälkeen. Sinun pitää osata myydä itsesi siihen uuteen työhön.

    • Anonyymi

      Totta, mutta tuntuu kyllä todella typerältä tehdä samalla palkalla entistä vastuullisempaa työtä. 😄 Ja tästä tehtävästä ei juurikaan olisi mahdollisuuksia jatkaa enää ylöspäin. 😅

      • Anonyymi

        miten työpaikan vaihto toiseen firmaan sen jälkeen kun on siinä vastuullisemmassa hommassa ollut pari-kolme vuotta. Jos tulet valituksi niin puhut myös sitä palkka-asiastasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe