onko se totta että hoitajilla liian kiire ja kaikki se vanhainkodin asiat mitkä mättää mistä saa lukea?Pitääkö se paikkansa?
Haluaisin vanhustenhoitajaksi,kertokaa..
1
91
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaatko että ihan syyttä suotta on tehty vanhustenhoidon laadusta ohjelmia telkkariin ynnä muuta negatiivista kuuluu kyseiseltä alalta?
Ei savua ilman tulta.
Alalle valitettavasti osoitetaan esimerkiksi työttömiä, joita ei vähääkään koko ala kiinnosta, Peruste sellaiselle toiminnalle lienee ajatus siitä, että "kuka tahansa osaa ja voi vanhuksia hoitaa". Aalalla työskenteleekin paljon ihmisiä, jotka eivät ole edes kouluttautuneet vanhustenhoitoon. Tai mihinkään hoitoon.
Työvoimatoimisto myös laittaa vanhuksia hoitamaan, vaikka olisi ihan muita töitä tehnyt vuosikaudet. Työvoimatoimistohan tuijottaa vain henkilön koulutuksia, eikä sitä, koska on viimeksi siinä koulutustaan vastaavassa työssä ollut. On siis niitäkin, joilta hoitotaidot, luvat ym. ovat jo menneet, mutta jotka silti osoitetaan työvoimatoimiston toimesta takaisin alalle vanhuksia hoitamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996