Mites teillä työpaikalla

Anonyymi

Meillä ex-luottarilla muija otti ja lähti kanootista. Oli jo muutes toinen kerta ainakin!

No, sitten tämä häiskä iski silmänsä parikymppiseen muikkeliin: tiiätte varmaan, mihin v.-65 mies kattelee tuon ikäsessä. Muut muijathan sen mielestä oli meillä läskejä ja ei-himottavia. Mulle ainakin kertoi kahvitauolla ex-luottari niin ja osoitti näitä naisia mulle 3 kpl. Esimieskaverilleen jätti sentään toisen, sorjan ja kauniin, hyväpeppuisen ja -naamaisen naisen ja nuorikon. Oli hiukan vaivaantunut esimies mutta ei lopettanut puhetta ex-luottarilta tuollaisista. Selvä virhe!

Jotenkin tämä häiskä sai sitten pauloihinsa tämän ekan nuorikon. Lieko häiskän poikakin ollut avustamassa työpaikalla (samalla on) isäänsä asiassa?

No, mä sitten tein vaajata päivää niin mustahan piti päästä eroon ja saada mun tunnit. Nuorikko vissiin rupesi seireeniksi ja esittää vieläkin viatonta. Avukseen otti yhen työpaikalta yhen pyryharakan, jonka kanssa kuvitteli saavansa hankituksi mulle vielä potkut. No, ei saanut! Mutta kertoi sen verran järjestettyä ja muuntototuutta, että sain siirron toisaalle. Mikäpä siinä!

Ei ole kuullemma 1. ex-muijan mukaan, työpaikalta samalta senkin pyydystetty, tämä ex-luottari häiskä kovinkaan kummonen miehenä - ei siis ole 3. naisellakaan kenties pitkä tulevaisuus käsi kynkässä, jos sinne asti pääsee.

6

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistitko ottaa nukahtamislääkkeet illalla, laukkaa tuo mielikuvitus niin vauhdilla?

• Anonyymi

Kuule ei voi ottaa, kun pitää olla työssä yöllä. Eikä muutenkaan niitä tarvitse nukahtamiseen. Ei laukkaa mielikuvitus vaan ihan on todistettavissa!

• Anonyymi

” Mutta kertoi sen verran järjestettyä ja muuntototuutta, että sain siirron toisaalle. Mikäpä siinä!”
      Eli paskapuhetta, mutta siirto tuli? Eipä sillä, että uskoisin näihin tarinoihin, mutta hauska yksityiskohta kuitenkin

• Anonyymi

Katso, helpompi herra isoherran siirtää yhtä rivimiestä kuin yhdessä ex-luottaria ja ammattiosastokavereita siellä paikassa kerrallaan. Ko. paikassa ammattiyhdistysveli ja -sisar on puhunut muutonkin ohi suunsa ja ex-luottarin pussin hyväksi tietysti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso, helpompi herra isoherran siirtää yhtä rivimiestä kuin yhdessä ex-luottaria ja ammattiosastokavereita siellä paikassa kerrallaan. Ko. paikassa ammattiyhdistysveli ja -sisar on puhunut muutonkin ohi suunsa ja ex-luottarin pussin hyväksi tietysti.

Jopa nykyinen luottari tuli kyselemään siiviiliverkkaireissa ilman maskia, vaikka maskipakko koko paikassa, eläköitymisiaikeista jne. ja ikää. Näitähän ei kysellä muitten kuullen mutta saipa vastauksen, että aikaa on vielä eläkkeelle reippaasti, kunto kestää työnteon ja nuorempi kuin ex-luottarilla on ikä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10974
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5240
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2453
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2143
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1721
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1574
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1251
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1186
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe