O! Olen niin ihastunut sinuun!
En vain pääse näistä tunteista eroon.
O olen ihastunut....
24
2650
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka kysyy
- Anonyymi
Tiedät
- Anonyymi
Laita sille viesti, kysy vaikka kahville?
- Anonyymi
Lisää tuntomerkkejä terv. Oo
- Anonyymi
Toistaiseksi tiedän hänestä kovin vähän. Kaunis, rauhallinen, fiksu ja erittäin mukava nainen. Nähdään liian harvoin, mutta kun nähdään, istutaan yleensä vastatusten. Sivusta kommentoin.
- Anonyymi
Kuka olet? Siinähän se kysymys tulikin.
- Anonyymi
Entä kuka sinä olet?
Olen yksi epätoivoinen, joka yrittää päästä ihastumisestaan eroon, mutta ei vaan voi tunteilleen mitään.
Tilanne on liian monimutkainen, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä kuka sinä olet?
Olen yksi epätoivoinen, joka yrittää päästä ihastumisestaan eroon, mutta ei vaan voi tunteilleen mitään.
Tilanne on liian monimutkainen,Joku vihje identiteetistäsi olisi kiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku vihje identiteetistäsi olisi kiva.
Olen ihastunut komeaan, tummaan, pitkään mieheen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihastunut komeaan, tummaan, pitkään mieheen.
Niin, mutta eihän tuo kerro mitään siitä kuka sinä mahdat olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta eihän tuo kerro mitään siitä kuka sinä mahdat olla?
Ei niin. Koeta arvata.
- Anonyymi
Oili, Oili kai tankkaat täällä sä taas.. Trasselijussina odotan että käytäis kaul...jne
- Anonyymi
Oon tarina.
- Anonyymi
Ap on nainen ja ihastunut mieheen.
- Anonyymi
Olivia mus
- Anonyymi
O_ _ _ ?
- Anonyymi
Kuvittelet vaan. Joku pvä laskeudut maanpinnalle ja se on kylmää kyytiä se.
- Anonyymi
Olen laskeutunut jo. Kaikki on hyvin, ei kylmää kyytiä.
- Anonyymi
Näin viime yönä unta sinusta. Kaipaan...
- Anonyymi
Kaipaatko edelleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaatko edelleen?
Kyllä
- Anonyymi
Edelleen kyllä
- Anonyymi
Kuka kaipaa ja ketä, miestä vai naista?
- Anonyymi
Nainen miestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078