O! Olen niin ihastunut sinuun!
En vain pääse näistä tunteista eroon.
O olen ihastunut....
24
2675
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka kysyy
- Anonyymi
Tiedät
- Anonyymi
Laita sille viesti, kysy vaikka kahville?
- Anonyymi
Lisää tuntomerkkejä terv. Oo
- Anonyymi
Toistaiseksi tiedän hänestä kovin vähän. Kaunis, rauhallinen, fiksu ja erittäin mukava nainen. Nähdään liian harvoin, mutta kun nähdään, istutaan yleensä vastatusten. Sivusta kommentoin.
- Anonyymi
Kuka olet? Siinähän se kysymys tulikin.
- Anonyymi
Entä kuka sinä olet?
Olen yksi epätoivoinen, joka yrittää päästä ihastumisestaan eroon, mutta ei vaan voi tunteilleen mitään.
Tilanne on liian monimutkainen, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä kuka sinä olet?
Olen yksi epätoivoinen, joka yrittää päästä ihastumisestaan eroon, mutta ei vaan voi tunteilleen mitään.
Tilanne on liian monimutkainen,Joku vihje identiteetistäsi olisi kiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku vihje identiteetistäsi olisi kiva.
Olen ihastunut komeaan, tummaan, pitkään mieheen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihastunut komeaan, tummaan, pitkään mieheen.
Niin, mutta eihän tuo kerro mitään siitä kuka sinä mahdat olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta eihän tuo kerro mitään siitä kuka sinä mahdat olla?
Ei niin. Koeta arvata.
- Anonyymi
Oili, Oili kai tankkaat täällä sä taas.. Trasselijussina odotan että käytäis kaul...jne
- Anonyymi
Oon tarina.
- Anonyymi
Ap on nainen ja ihastunut mieheen.
- Anonyymi
Olivia mus
- Anonyymi
O_ _ _ ?
- Anonyymi
Kuvittelet vaan. Joku pvä laskeudut maanpinnalle ja se on kylmää kyytiä se.
- Anonyymi
Olen laskeutunut jo. Kaikki on hyvin, ei kylmää kyytiä.
- Anonyymi
Näin viime yönä unta sinusta. Kaipaan...
- Anonyymi
Kaipaatko edelleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaatko edelleen?
Kyllä
- Anonyymi
Edelleen kyllä
- Anonyymi
Kuka kaipaa ja ketä, miestä vai naista?
- Anonyymi
Nainen miestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja16922185Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant669317Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.217059Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va656232SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1795846Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3215350Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot294871HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.854500Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm894281"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153770