Jotkut on olleet täällä vuosia ja tietävät kaikn palstalaisista mutta tunnetko jonkun henkilökohtaisesti?
Tunnetko yhtään sinkut palstalaista?
11
77
Vastaukset
Itseni tunnen eri hyvin. Olen ollut aina kiinnostunut mieleni maailmasta ja fiiliksistäni. :)
- Anonyymi
tise tuntemus tulee ijän myötä kun mokailu ei enää häiritse omaa elämää,
- Anonyymi
En tunne, enkä halua tuntea.
- Anonyymi
Väliksen ja Viinamiehen tunnen, laulamme samassa kuorossa.
- Anonyymi
Onko kirkkokuoro? Seurakuntien nuorisokuoroissa on nykyään muuten yllättävän entisiä nuoria.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kirkkokuoro? Seurakuntien nuorisokuoroissa on nykyään muuten yllättävän entisiä nuoria.
-keinovaginamies-Ei ole. Alkon mieslaulajien kuoro Pectus Sorbus.
- Anonyymi
Kaikki tuntee toisensa. Ei muuten täällä kukaan kirjoittaisi.
- Anonyymi
Tiedän Dissen eli Tissen eli Disuliaan (Disulias) sekä Halimonsterin noin niin kuin positiivisessa mielessä.
Sitten tiedän myös negatiivisessa mielessä täällä kirjoittelevia Urpo-Petereitä (Urpo-Peettäreitä), heidän tulisi peettäröidä vain keskenään ja olen ymmärtänyt, että niin myös tekevät (ainakin osa heistä, hyi...)...!!! En tunnista aina edes itseäni. Luin anonyyminä kirjoittamaani viestiä ja kommentoin sitä kärkkäästi.
- Anonyymi
Siinä täytyi olla alteregosi taidokkaasti piilottamia koukkuja, jotka vain itse tunnistit 😅
- Anonyymi
:D
Minäkin luin itse kirjoittamaani viestiä, mutta ajattelin vain miten hienosti kirjoitettu. Sitten hoksasin, että se oli omani ja petyin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.738217Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662815Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182008- 1571991
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191948Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381851Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301690- 1021477
- 381471
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411246