Jotkut on olleet täällä vuosia ja tietävät kaikn palstalaisista mutta tunnetko jonkun henkilökohtaisesti?
Tunnetko yhtään sinkut palstalaista?
12
54
Vastaukset
Itseni tunnen eri hyvin. Olen ollut aina kiinnostunut mieleni maailmasta ja fiiliksistäni. :)
- Anonyymi
tise tuntemus tulee ijän myötä kun mokailu ei enää häiritse omaa elämää,
- Anonyymi
En tunne, enkä halua tuntea.
- Anonyymi
Väliksen ja Viinamiehen tunnen, laulamme samassa kuorossa.
- Anonyymi
Onko kirkkokuoro? Seurakuntien nuorisokuoroissa on nykyään muuten yllättävän entisiä nuoria.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kirkkokuoro? Seurakuntien nuorisokuoroissa on nykyään muuten yllättävän entisiä nuoria.
-keinovaginamies-Ei ole. Alkon mieslaulajien kuoro Pectus Sorbus.
- Anonyymi
Kaikki tuntee toisensa. Ei muuten täällä kukaan kirjoittaisi.
- Anonyymi
Tiedän Dissen eli Tissen eli Disuliaan (Disulias) sekä Halimonsterin noin niin kuin positiivisessa mielessä.
Sitten tiedän myös negatiivisessa mielessä täällä kirjoittelevia Urpo-Petereitä (Urpo-Peettäreitä), heidän tulisi peettäröidä vain keskenään ja olen ymmärtänyt, että niin myös tekevät (ainakin osa heistä, hyi...)...!!! En tunnista aina edes itseäni. Luin anonyyminä kirjoittamaani viestiä ja kommentoin sitä kärkkäästi.
- Anonyymi
Siinä täytyi olla alteregosi taidokkaasti piilottamia koukkuja, jotka vain itse tunnistit 😅
- Anonyymi
:D
Minäkin luin itse kirjoittamaani viestiä, mutta ajattelin vain miten hienosti kirjoitettu. Sitten hoksasin, että se oli omani ja petyin.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017367837qg
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi734665Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1074151- 633730
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382911Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692670Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282663- 552637
- 391977
- 471948
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161916