Sub-elokuva tänään on aivan hyvä.

Anonyymi

Devil's Advocate, Paholaisen Asianajaja.
Hero-kanavalla tulee ihan hyvä komedia vaihtoehtona I Feel Pretty.

On nuokin kyllä tullut aiemmin monia kertoja kai.

Katson Battlestar Galacticaa, tuossa on sentään kunnon aseet käytössä, ydinohjuksia aina, ei mitään papatteja kuten Ukrainassa.
- Ja robotit, Cylonit, tekevät lisää itseään :)

Miksi eivät rakenna robottia joka tekee lisää ja aina vain parempia robotteja automaattisesti?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellaisia itseään rakentavia robotteja jo kehitellään, ainakin ideoitu. Ne voisivat olla ratkaisu siihen, ettei ihminen kykene sopeutumaan yhtä helposti erilaisten planeettojen valloitukseen ja avaruusmatkustukseen.

      t.sxth

    • Anonyymi

      Tekoäly tarvitaan roboteille jotka tekevät lisää robotteja, jotta osaavat kehittää niistä uusia ja parempia versioita myöskin.

      Aivan kuin jo 1978 vuonna tekivät tv-sarjassa Taisteluplaneetta Galactica, miksi eivät katso mallia tuosta ikivanhasta sarjasta ja opettele itse.

      • Anonyymi

        Näinhän se toki onkin. Scifi-fantasia-kirjailijat luovat mielikuvitusmaailmoja ja tiede- ja tekniikka tekee niitä todellisiksi.

        Taisteluplaneetta Galactica on mielenkiintoinen juuri ihmismielen näkökulmassa ja siihen sisäänrakennettu ajatus Cylonien kyvystä luoda mielikuvia ja fantasiamaailmaa ympärilleen.

        Kyse on siitä, miten joku voi näyttäytyä niin hyvältä, tyydyttävältä ja houkuttelevalta, mutta onko se sitä ja onko se oman tahdon hallittavissa. Esim Gaius ja Six:)

        https://youtu.be/Gf6lJYonpyw

        t.sxth


    • Itse katsoin eilen elokuvan "Yesterday", joka kertoi Englannissa asuvasta nuoresta miehestä, joka halusi muusikoksi. Sitten yhtäkkiä muutamaksi sekunniksi tuli maailmanlaajuinen sähkökatkos, kun hän oli ajamassa pyörällä ja sen seurauksena hän törmäsi linja-autoon ja joutui sairaalaan. Sähkökatkosta johtuen myös kaikki tiedot Beatlesista pyyhkiytyivät pois (ainostaan tämä pääosassa oleva mies ja hänen lisäkseen 2 muuta henkilöä muistivat/tiesivät bändin). Tästä nuori mies sai idean, hän alkoi esittää Beatlesin kappaleita ominaan ja nousi näin kuuluisuuteen.

      Sähkökatkon seurauksena Beatlesin tarina oli myös mennyt sikäli uusiksi, että esim. John Lennonia ei ollut tapettu 1980, vaan hän eli vanhana, mutta hyvinvoivana omassa pienessä talossaan (ei ollut tunnettu muusikko ja oli purjehtinut maailman ympäri).

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe