Ja viinat haettu viikonloppua varten? Ai niin olette kaikki raittiita ihmisiä joten vietätte yksinäistä viikonloppua palstalla. Voi voi teitä ressukoita. No minä menen saunaan naisen luokse ja juon viinaa.
Joko on alkossa käyty
12
276
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan normaali viikonloppu muksun kanssa. Tänään tehdään pitsaa ja käydään saunassa. Lauantain ja sunnuntain suunnitelmat vielä vähän auki, kun keli on ilmeisesti vähän heikohko. Vaan tosiaan, ei kuulu viina mun elämääni.
- Anonyymi
Tottakai on Alkossa käyty. Ostin monta pulloa leijonaviinaa. Nyt juodaan ja rällästetään oikein kunnon sekoilut päälle.
- Anonyymi
Myrsky vie Alkon!
- Anonyymi
Nössöt juo alkoholia
- Anonyymi
Muistakaa et yks tunti vähemmän aikaa juoda tänä viikonloppuna, joten kannattaa vetää kunnon pohjat! Toisaalta hyvä, ni on myrskyäkii yks tunti vähemmän.
- Anonyymi
Aloittajalla ei näemmä ole mitään tekemistä, syljeskelee vaan kämppänsä kattoon.
- Anonyymi
Otetaan putinille ryyppy. On siinä mahtava mies.
Mulla on flunssa ja mun kupissa on lämmintä mustaherukkamehua ja räkää.
- Anonyymi
Wiskiä on lasissa.
- Anonyymi
Se on myrsky tulossa. Ei kannata juopotella.
- Anonyymi
Cocista juon mutt cocis mies ei naisille kelpaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.748367Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662825Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182028- 1572001
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️201949Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381861Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301720- 431495
- 1021487
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411246