Kaveria painonpudotukseen?

Anonyymi

Moikka ! Löytyisikö tätä kautta kaveria laihdutuksen tueksi? Mielellään suht samanikäistä, (35v) , tavoitteena pudottaa noin 15kg ? Ilmoita itsestäsi 😊

9

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minusta saisit seuraa mutta olen jo 45 joten tsemppiä urakkaan.

• Anonyymi

Ei se ikä oo niin justiinsa 😉😁 onko sulla sama projekti menossa/alkamassa? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ikä oo niin justiinsa 😉😁 onko sulla sama projekti menossa/alkamassa? 🤔

On. Olen yrittänyt yksin pudottaa painoa mutta vertaistukea kyllä tarvitsen tähän urakkaan.Pudotettavaa on noin 20 kiloa. Vaikeinta on just sen vertaistuen puute.Vaikka saa puhua ystäville tästä urakasta niin se ei ole sama asia kuin vertaistuki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Olen yrittänyt yksin pudottaa painoa mutta vertaistukea kyllä tarvitsen tähän urakkaan.Pudotettavaa on noin 20 kiloa. Vaikeinta on just sen vertaistuen puute.Vaikka saa puhua ystäville tästä urakasta niin se ei ole sama asia kuin vertaistuki.

Mitenhän saisin suhun yhteyden? 🤔 Sähköpostilla ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenhän saisin suhun yhteyden? 🤔 Sähköpostilla ?

Jos annat sähköpostisi niin voidaan sitä kautta kirjotella.

• Anonyymi

Moikka! Täällä ois sama urakka myös alkamassa n. 25 kg. Ite oon 37 ja mielellään vaihtelisin ajatuksia ja tsemppaisin sua 😊

• Anonyymi

Moi!
      Olen myös kiinnostunut. Kuinka saadaan porukalla yhteys?

• Anonyymi

Älkää nyt, hyvät kylän miehet piiloutuko mihinkään salaseuraan!
      Pysykää näytillä, niin vedätte muitakin mukaanne!
      Säästätte omia verorahojanne lihavuuden aiheuttamista lukuisista sairauksista ja sairaalahoidoista ja lääkkeistä ja työajan menetyksistä...
      Lenkkikengät esille ja raitille!
      Muistakaa palkita itseänne - muulla kuin oluella tai viinaksilla,
      kun alatte saada tuloksia ja kokoonnutte porukalla!

• Anonyymi

Hei. Täällä kans vuosien aikana kertynyt kymmeniä yrityksiä pudottaa painoa. Nyt olen aloittanut aivan uudella asenteella. Olen tajunnut että laidutus ei ole kuuri, vaan parhaaseen tulokseen pääsee kun ottaa aivan uudenlaisen asenteen elämään ja pyrkii jokaisella osa-alueella mielen tasapainoon ja henkiseen hyvinvointiin. Laihtuminen tulee siinä sitten kaiken muun hyvän päälle bonuksena. Tietysti ihmisiä on erilaisia ja joillakin voi pelkkä painonpudotuskuuri riittää. Minun kohdallani se ei riitä. Olen vasta perustanut blogin jossa kerron omakohtaisia kokemuksia ja tuntemuksia matkalla kohti tasapainoista elämää. Toivon että sitä kautta saisin muitakin laihduttajia tsempattua ja motivoitumaan tähän elämänmittaiseen urakkaan. https://hehkuvapolku.blogspot.com/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8519
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      40
      2421
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2133
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe