Kaveria painonpudotukseen?

Anonyymi

Moikka ! Löytyisikö tätä kautta kaveria laihdutuksen tueksi? Mielellään suht samanikäistä, (35v) , tavoitteena pudottaa noin 15kg ? Ilmoita itsestäsi 😊

9

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minusta saisit seuraa mutta olen jo 45 joten tsemppiä urakkaan.

• Anonyymi

Ei se ikä oo niin justiinsa 😉😁 onko sulla sama projekti menossa/alkamassa? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ikä oo niin justiinsa 😉😁 onko sulla sama projekti menossa/alkamassa? 🤔

On. Olen yrittänyt yksin pudottaa painoa mutta vertaistukea kyllä tarvitsen tähän urakkaan.Pudotettavaa on noin 20 kiloa. Vaikeinta on just sen vertaistuen puute.Vaikka saa puhua ystäville tästä urakasta niin se ei ole sama asia kuin vertaistuki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Olen yrittänyt yksin pudottaa painoa mutta vertaistukea kyllä tarvitsen tähän urakkaan.Pudotettavaa on noin 20 kiloa. Vaikeinta on just sen vertaistuen puute.Vaikka saa puhua ystäville tästä urakasta niin se ei ole sama asia kuin vertaistuki.

Mitenhän saisin suhun yhteyden? 🤔 Sähköpostilla ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenhän saisin suhun yhteyden? 🤔 Sähköpostilla ?

Jos annat sähköpostisi niin voidaan sitä kautta kirjotella.

• Anonyymi

Moikka! Täällä ois sama urakka myös alkamassa n. 25 kg. Ite oon 37 ja mielellään vaihtelisin ajatuksia ja tsemppaisin sua 😊

• Anonyymi

Moi!
      Olen myös kiinnostunut. Kuinka saadaan porukalla yhteys?

• Anonyymi

Älkää nyt, hyvät kylän miehet piiloutuko mihinkään salaseuraan!
      Pysykää näytillä, niin vedätte muitakin mukaanne!
      Säästätte omia verorahojanne lihavuuden aiheuttamista lukuisista sairauksista ja sairaalahoidoista ja lääkkeistä ja työajan menetyksistä...
      Lenkkikengät esille ja raitille!
      Muistakaa palkita itseänne - muulla kuin oluella tai viinaksilla,
      kun alatte saada tuloksia ja kokoonnutte porukalla!

• Anonyymi

Hei. Täällä kans vuosien aikana kertynyt kymmeniä yrityksiä pudottaa painoa. Nyt olen aloittanut aivan uudella asenteella. Olen tajunnut että laidutus ei ole kuuri, vaan parhaaseen tulokseen pääsee kun ottaa aivan uudenlaisen asenteen elämään ja pyrkii jokaisella osa-alueella mielen tasapainoon ja henkiseen hyvinvointiin. Laihtuminen tulee siinä sitten kaiken muun hyvän päälle bonuksena. Tietysti ihmisiä on erilaisia ja joillakin voi pelkkä painonpudotuskuuri riittää. Minun kohdallani se ei riitä. Olen vasta perustanut blogin jossa kerron omakohtaisia kokemuksia ja tuntemuksia matkalla kohti tasapainoista elämää. Toivon että sitä kautta saisin muitakin laihduttajia tsempattua ja motivoitumaan tähän elämänmittaiseen urakkaan. https://hehkuvapolku.blogspot.com/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      113
      3560
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      31
      3049
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      128
      2584
    4. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      191
      1992
    5. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      13
      1894
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      120
      1820
    7. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      14
      1782
    8. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      34
      1770
    9. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      29
      1731
    10. Elämäni biisi vieraslista la 11.10. yllättää iloisesti - Nämä huippujulkkikset sinisille sohville!

Elämäni Biisi vieraina lauantaina ovat mm. Ellen Jokikunnas ja Esko Eerikäinen sekä liuta muita julkkiksia. Tämä jakso v
      Tv-sarjat
      20
      1598
    Aihe