Moikka ! Löytyisikö tätä kautta kaveria laihdutuksen tueksi? Mielellään suht samanikäistä, (35v) , tavoitteena pudottaa noin 15kg ? Ilmoita itsestäsi 😊
Kaveria painonpudotukseen?
9
722
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta saisit seuraa mutta olen jo 45 joten tsemppiä urakkaan.
- Anonyymi
Ei se ikä oo niin justiinsa 😉😁 onko sulla sama projekti menossa/alkamassa? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ikä oo niin justiinsa 😉😁 onko sulla sama projekti menossa/alkamassa? 🤔
On. Olen yrittänyt yksin pudottaa painoa mutta vertaistukea kyllä tarvitsen tähän urakkaan.Pudotettavaa on noin 20 kiloa. Vaikeinta on just sen vertaistuen puute.Vaikka saa puhua ystäville tästä urakasta niin se ei ole sama asia kuin vertaistuki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Olen yrittänyt yksin pudottaa painoa mutta vertaistukea kyllä tarvitsen tähän urakkaan.Pudotettavaa on noin 20 kiloa. Vaikeinta on just sen vertaistuen puute.Vaikka saa puhua ystäville tästä urakasta niin se ei ole sama asia kuin vertaistuki.
Mitenhän saisin suhun yhteyden? 🤔 Sähköpostilla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenhän saisin suhun yhteyden? 🤔 Sähköpostilla ?
Jos annat sähköpostisi niin voidaan sitä kautta kirjotella.
- Anonyymi
Moikka! Täällä ois sama urakka myös alkamassa n. 25 kg. Ite oon 37 ja mielellään vaihtelisin ajatuksia ja tsemppaisin sua 😊
- Anonyymi
Moi!
Olen myös kiinnostunut. Kuinka saadaan porukalla yhteys? - Anonyymi
Älkää nyt, hyvät kylän miehet piiloutuko mihinkään salaseuraan!
Pysykää näytillä, niin vedätte muitakin mukaanne!
Säästätte omia verorahojanne lihavuuden aiheuttamista lukuisista sairauksista ja sairaalahoidoista ja lääkkeistä ja työajan menetyksistä...
Lenkkikengät esille ja raitille!
Muistakaa palkita itseänne - muulla kuin oluella tai viinaksilla,
kun alatte saada tuloksia ja kokoonnutte porukalla! - Anonyymi
Hei. Täällä kans vuosien aikana kertynyt kymmeniä yrityksiä pudottaa painoa. Nyt olen aloittanut aivan uudella asenteella. Olen tajunnut että laidutus ei ole kuuri, vaan parhaaseen tulokseen pääsee kun ottaa aivan uudenlaisen asenteen elämään ja pyrkii jokaisella osa-alueella mielen tasapainoon ja henkiseen hyvinvointiin. Laihtuminen tulee siinä sitten kaiken muun hyvän päälle bonuksena. Tietysti ihmisiä on erilaisia ja joillakin voi pelkkä painonpudotuskuuri riittää. Minun kohdallani se ei riitä. Olen vasta perustanut blogin jossa kerron omakohtaisia kokemuksia ja tuntemuksia matkalla kohti tasapainoista elämää. Toivon että sitä kautta saisin muitakin laihduttajia tsempattua ja motivoitumaan tähän elämänmittaiseen urakkaan. https://hehkuvapolku.blogspot.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389