Kaveria painonpudotukseen?

Anonyymi

Moikka ! Löytyisikö tätä kautta kaveria laihdutuksen tueksi? Mielellään suht samanikäistä, (35v) , tavoitteena pudottaa noin 15kg ? Ilmoita itsestäsi 😊

9

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minusta saisit seuraa mutta olen jo 45 joten tsemppiä urakkaan.

• Anonyymi

Ei se ikä oo niin justiinsa 😉😁 onko sulla sama projekti menossa/alkamassa? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ikä oo niin justiinsa 😉😁 onko sulla sama projekti menossa/alkamassa? 🤔

On. Olen yrittänyt yksin pudottaa painoa mutta vertaistukea kyllä tarvitsen tähän urakkaan.Pudotettavaa on noin 20 kiloa. Vaikeinta on just sen vertaistuen puute.Vaikka saa puhua ystäville tästä urakasta niin se ei ole sama asia kuin vertaistuki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Olen yrittänyt yksin pudottaa painoa mutta vertaistukea kyllä tarvitsen tähän urakkaan.Pudotettavaa on noin 20 kiloa. Vaikeinta on just sen vertaistuen puute.Vaikka saa puhua ystäville tästä urakasta niin se ei ole sama asia kuin vertaistuki.

Mitenhän saisin suhun yhteyden? 🤔 Sähköpostilla ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenhän saisin suhun yhteyden? 🤔 Sähköpostilla ?

Jos annat sähköpostisi niin voidaan sitä kautta kirjotella.

• Anonyymi

Moikka! Täällä ois sama urakka myös alkamassa n. 25 kg. Ite oon 37 ja mielellään vaihtelisin ajatuksia ja tsemppaisin sua 😊

• Anonyymi

Moi!
      Olen myös kiinnostunut. Kuinka saadaan porukalla yhteys?

• Anonyymi

Älkää nyt, hyvät kylän miehet piiloutuko mihinkään salaseuraan!
      Pysykää näytillä, niin vedätte muitakin mukaanne!
      Säästätte omia verorahojanne lihavuuden aiheuttamista lukuisista sairauksista ja sairaalahoidoista ja lääkkeistä ja työajan menetyksistä...
      Lenkkikengät esille ja raitille!
      Muistakaa palkita itseänne - muulla kuin oluella tai viinaksilla,
      kun alatte saada tuloksia ja kokoonnutte porukalla!

• Anonyymi

Hei. Täällä kans vuosien aikana kertynyt kymmeniä yrityksiä pudottaa painoa. Nyt olen aloittanut aivan uudella asenteella. Olen tajunnut että laidutus ei ole kuuri, vaan parhaaseen tulokseen pääsee kun ottaa aivan uudenlaisen asenteen elämään ja pyrkii jokaisella osa-alueella mielen tasapainoon ja henkiseen hyvinvointiin. Laihtuminen tulee siinä sitten kaiken muun hyvän päälle bonuksena. Tietysti ihmisiä on erilaisia ja joillakin voi pelkkä painonpudotuskuuri riittää. Minun kohdallani se ei riitä. Olen vasta perustanut blogin jossa kerron omakohtaisia kokemuksia ja tuntemuksia matkalla kohti tasapainoista elämää. Toivon että sitä kautta saisin muitakin laihduttajia tsempattua ja motivoitumaan tähän elämänmittaiseen urakkaan. https://hehkuvapolku.blogspot.com/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe