Kaveria painonpudotukseen?

Anonyymi

Moikka ! Löytyisikö tätä kautta kaveria laihdutuksen tueksi? Mielellään suht samanikäistä, (35v) , tavoitteena pudottaa noin 15kg ? Ilmoita itsestäsi 😊

9

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta saisit seuraa mutta olen jo 45 joten tsemppiä urakkaan.

      • Anonyymi

        Ei se ikä oo niin justiinsa 😉😁 onko sulla sama projekti menossa/alkamassa? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ikä oo niin justiinsa 😉😁 onko sulla sama projekti menossa/alkamassa? 🤔

        On. Olen yrittänyt yksin pudottaa painoa mutta vertaistukea kyllä tarvitsen tähän urakkaan.Pudotettavaa on noin 20 kiloa. Vaikeinta on just sen vertaistuen puute.Vaikka saa puhua ystäville tästä urakasta niin se ei ole sama asia kuin vertaistuki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Olen yrittänyt yksin pudottaa painoa mutta vertaistukea kyllä tarvitsen tähän urakkaan.Pudotettavaa on noin 20 kiloa. Vaikeinta on just sen vertaistuen puute.Vaikka saa puhua ystäville tästä urakasta niin se ei ole sama asia kuin vertaistuki.

        Mitenhän saisin suhun yhteyden? 🤔 Sähköpostilla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenhän saisin suhun yhteyden? 🤔 Sähköpostilla ?

        Jos annat sähköpostisi niin voidaan sitä kautta kirjotella.


    • Anonyymi

      Moikka! Täällä ois sama urakka myös alkamassa n. 25 kg. Ite oon 37 ja mielellään vaihtelisin ajatuksia ja tsemppaisin sua 😊

    • Anonyymi

      Moi!
      Olen myös kiinnostunut. Kuinka saadaan porukalla yhteys?

    • Anonyymi

      Älkää nyt, hyvät kylän miehet piiloutuko mihinkään salaseuraan!
      Pysykää näytillä, niin vedätte muitakin mukaanne!
      Säästätte omia verorahojanne lihavuuden aiheuttamista lukuisista sairauksista ja sairaalahoidoista ja lääkkeistä ja työajan menetyksistä...
      Lenkkikengät esille ja raitille!
      Muistakaa palkita itseänne - muulla kuin oluella tai viinaksilla,
      kun alatte saada tuloksia ja kokoonnutte porukalla!

    • Anonyymi

      Hei. Täällä kans vuosien aikana kertynyt kymmeniä yrityksiä pudottaa painoa. Nyt olen aloittanut aivan uudella asenteella. Olen tajunnut että laidutus ei ole kuuri, vaan parhaaseen tulokseen pääsee kun ottaa aivan uudenlaisen asenteen elämään ja pyrkii jokaisella osa-alueella mielen tasapainoon ja henkiseen hyvinvointiin. Laihtuminen tulee siinä sitten kaiken muun hyvän päälle bonuksena. Tietysti ihmisiä on erilaisia ja joillakin voi pelkkä painonpudotuskuuri riittää. Minun kohdallani se ei riitä. Olen vasta perustanut blogin jossa kerron omakohtaisia kokemuksia ja tuntemuksia matkalla kohti tasapainoista elämää. Toivon että sitä kautta saisin muitakin laihduttajia tsempattua ja motivoitumaan tähän elämänmittaiseen urakkaan. https://hehkuvapolku.blogspot.com/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe