Kyl biden sanoi mitä kaikki ajattelee

Anonyymi

Putin pois vallasta. Heti alkoi hyssyttely ettei se niin sanonut vaikka sanoi. Paniikissa kaikki on että putin painaa punaista nappia jos sitä arvostelee vaikka kaikki haluaa sen pois vallasta.

38

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, ei vaan haukkuminen ainakaan yhtään tilannetta helpota. Siinä mielessä turhaa suunsoittoa Bideniltä. Tuo se on vähän huono ominaisuus, jos poliitikolta puuttuu itsehillintä.

Vaikka hän olisi oikeassakin, niin taktiikka vittuillaan vähän ääneen ei auta yhtään kriisin ratkaisussa. Putte ei yksin pääse ydinaseita laukaisemaan. Ne ovat 3 koodin takana, joista vain 1 koodi on Putella.

• Anonyymi

Mitä sitä putinia hyssytellään

Perkele

• Anonyymi kirjoitti:

Perkele

Ei hyssytellä tartte, mutta venäläinen ylpeys aiheuttaa yhteistyökyvyttömyyttä, kun heitä solvaa. Nimimerkillä kokemusta on. :D

• Anonyymi

Venäjällä on vielä käytössä "kuolleen miehen kytkin", ainakin huhujen mukaan.

Varmaan Venäjältä ne kolme hulluakin löytyy...

Ei ollut kovin hyvää diplomaattista pelisilmää Bidenilta.

xLiner

• HALiMONSTERi kirjoitti:

Ei hyssytellä tartte, mutta venäläinen ylpeys aiheuttaa yhteistyökyvyttömyyttä, kun heitä solvaa. Nimimerkillä kokemusta on. :D

Ja tarkennettakoon etten itse ole solvannut, mutta olen nähnyt työporukassa miten käy kun venäläisiä solvaa tai vähättelee. Ne menee takalukkoon ja ei toimi enää tuumaakaan kenenkään mieliksi.

Ja tarkennettakoon etten itse ole solvannut, mutta olen nähnyt työporukassa miten käy kun venäläisiä solvaa tai vähättelee. Ne menee takalukkoon ja ei toimi enää tuumaakaan kenenkään mieliksi.

Juntimpia vielä, kun me finskit.

• Anonyymi kirjoitti:

Venäjällä on vielä käytössä "kuolleen miehen kytkin", ainakin huhujen mukaan.

Varmaan Venäjältä ne kolme hulluakin löytyy...

Ei ollut kovin hyvää diplomaattista pelisilmää Bidenilta.

xLiner

Perimetr järjestelmä, juu. No ne kolme hullua ovat Putin, puolustusministeri ja asevoimien komentaja.

Ei ollut ei.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Mun kokemukset muutamasta venäläisestä: ovat olevinaan ylempiä ihmisiä kuin suomalaiset. Näkyi kaikessa käytöksessä.

Yksi tai ehkä 2 oli aika ok. Nämä siis samassa yhteisössä kuin edelliset.

Muissa yhteyksissä missä olen venäläisten kanssa ollut tekemisissä, ovat eristäytyneet omiksi porukoikseen. Vihamielisiä katseita muita kohtaan, vaikea saada kontaktia.

Mulla ei kovin laajaa otantaa ole. Toivottavasti kaikki muut venäläiset ovat erilaisia.. 😬

xLiner

Perimetr järjestelmä, juu. No ne kolme hullua ovat Putin, puolustusministeri ja asevoimien komentaja.

Ei ollut ei.

Eli Šoigu ja Gerasimov.

• Anonyymi

Arvaatkaas onko Putinilla helppo saada ne kaksi muutakin koodiavainta. Onhan sieltä kadonnut nytkin muutama korkea arvoinen Upseeri mies,( joutunut kotiarestiin ) ? jne. josko edes hengissä enää!
        Mitenkä sitä saisi Suomessa Sanna Marinin Ja Jutta Urpilaisen kotiarestiin, jäisi velanotto huomattavasti pienemmäksi ja lastenlapsiemme maksettavuus taakka kevenisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Mun kokemukset muutamasta venäläisestä: ovat olevinaan ylempiä ihmisiä kuin suomalaiset. Näkyi kaikessa käytöksessä.

Yksi tai ehkä 2 oli aika ok. Nämä siis samassa yhteisössä kuin edelliset.

Muissa yhteyksissä missä olen venäläisten kanssa ollut tekemisissä, ovat eristäytyneet omiksi porukoikseen. Vihamielisiä katseita muita kohtaan, vaikea saada kontaktia.

Mulla ei kovin laajaa otantaa ole. Toivottavasti kaikki muut venäläiset ovat erilaisia.. 😬

xLiner

Okei. No mulla on opiskelukavereita ja työkavereita ollut venäläisiä ja lapsen ystävän vanhemmat. Näissä kaikissa on tietynlaista ylpeyttä, jopa lapsissa joka voi näyttäytyä koppavana olemuksena. Poislukien yks yläasteella luokallani ollut venäläinen poika, hän oli ujo ja tosi kiva ja kiltti ihminen.❤️

Mutta paremmin tutuiksi tultua ja tehtyä nk. sinunkaupat sieltä paljastuu hyvin välittäviä ihmisiä, omilleen lojaaleja. Mut heidän kanssa ei tuu toimeen, jos yhtään osoittaa epäkunnioittavaa asennetta tai aliarvioi. Tietynlainen ylpeys heillä on.

Okei. No mulla on opiskelukavereita ja työkavereita ollut venäläisiä ja lapsen ystävän vanhemmat. Näissä kaikissa on tietynlaista ylpeyttä, jopa lapsissa joka voi näyttäytyä koppavana olemuksena. Poislukien yks yläasteella luokallani ollut venäläinen poika, hän oli ujo ja tosi kiva ja kiltti ihminen.❤️

Mutta paremmin tutuiksi tultua ja tehtyä nk. sinunkaupat sieltä paljastuu hyvin välittäviä ihmisiä, omilleen lojaaleja. Mut heidän kanssa ei tuu toimeen, jos yhtään osoittaa epäkunnioittavaa asennetta tai aliarvioi. Tietynlainen ylpeys heillä on.

Yhdestä työkaverista mua peloteltiin, kertomalla vaikka mitä. Jännitin hänen lomalta paluuta, kun olin kuullut vaikka mitä, enkä ollut tavannut ennen.

Mutta ei hän ollut niin hurja mitä kuulin. Tai oli aika hankalakin ja suorasukainen, muttei hän mua kohtaan ollut yhtään veemäinen.

Hän sanoi itse sitten kerran, että tykkää minusta siksi kun olen omaitteni enkä kattele nenänvartta pitkin muita ihmisiä. Yhä pidetään yhteyttä ja hän on mua kohtaan ystävällinen ja halaa aina, kun nähdään. Kaikinpuolin symppis.

Mutta oon nähnyt kyllä miten osaa olla toisille hyvin vittumainen ja hankalakin.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Oliskos yleinen ongelma siinä, jos heille on aina opetettu meidän vihaavan venäläisiä?

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Oliskos yleinen ongelma siinä, jos heille on aina opetettu meidän vihaavan venäläisiä?

xLiner

Paljon mahdollista ja kun ovat täällä on suojamuuri päällä. Olemassa olonsa oikeutus.

• Anonyymi kirjoitti:

Arvaatkaas onko Putinilla helppo saada ne kaksi muutakin koodiavainta. Onhan sieltä kadonnut nytkin muutama korkea arvoinen Upseeri mies,( joutunut kotiarestiin ) ? jne. josko edes hengissä enää!
        Mitenkä sitä saisi Suomessa Sanna Marinin Ja Jutta Urpilaisen kotiarestiin, jäisi velanotto huomattavasti pienemmäksi ja lastenlapsiemme maksettavuus taakka kevenisi.

Ei välttämättä helppoa, kun muut tajuaa omankin loppunsa koittavan, voi vastarintaa syntyä. Mutta periaatteessa helppoa.

Putinin perhekin saa siinä sitten tappotuomion, jos hän ydinaseilla alkaa leikkimään. Loppuu lysti kaikilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perkele

Putte sanoo mitä tahtoo ja lännessä varotaan ettei Putte vaan suutu. Eiköhän nyt ole aika lopettaa paskan puhuminen.

• Anonyymi

Pitäisi muistaa asemansa suuta aukoessaan.

Ei olisi kannattanut antaa Venäjälle aseita disininformaatioon. Nyt Putin saa epäilevätkin Venäjän kansalaiset puolelleen, kun Biden meni vihjailemaan, että USA aikoo kaataa Venäjän hallituksen.

Sitähän Putin on vuosikymmenet kansalleen väittänyt, että länsimaat yrittävät hajottaa ja valloittaa Venäjän.

• Anonyymi

Viesti oli tarkoitettu Putinin tuleville syrjäyttäjille. Ei voi olla noin vaikea rasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viesti oli tarkoitettu Putinin tuleville syrjäyttäjille. Ei voi olla noin vaikea rasti.

Venäläisille se on just ”noin vaikea rasti”!

• Anonyymi kirjoitti:

Oli varmaan, mutta siellä maassa on omat hierarkiansa, erilaiset kun meillä.

Länsimaat uhkana kokevat ottaa herneet nenään kaikista solvauksista. He ei lue rivienvälejä, paitsi jos ne voi tulkita heidän vastaisiksi puheiksi.

• Anonyymi

Putinilla voi olla monta kaksoisolentoa, eikös Saddam Husseinillakin ollut ainakin 3 kaksoisolentoa.

Murhaaja ei voi tietää tappaako oikean vai väärän.

Ja tuollainen voi selittää epämääräistä esiintymistäkin.

"painaa punaista nappia".. .kuin jossain pelissä laukaisee napista ICBM-yhdinohjukset kohteisiinsa.

• Anonyymi

Lapsenmurhaaja ja maanpetturi unohtuivat Bidenilta. Antaa palaa vaan.

• Anonyymi

Työyhteisössä venäläiset ovat omaa porukkaansa. Kokemusta on. Muuri on olemassa.

• Anonyymi

Kyllä suomen presidentin pitäisi sanoa että putin on terroristi ja valta pois. Mutta suomi pelkää venäjää niin ei sano.

• Anonyymi

Voisiko tuota pitää vastaheittona sille, kun putin vuosia sitten sanoi usalle, että siivotkoon ensin oman takapihansa, ennenkuin arvostelevat muita. - cu-

• Anonyymi

Palstan korona-asiantuntijoista on tullut sota-asiantuntijoita.

• Anonyymi

Juuuuu Venäjältä voisi CIA löytää ydinpomminkin , Irakistahan sitä ei löytynyt . Etsivät ehkä vieläkin . Joe setä on unohtanut ettei kaikkivoipa hän ei ole.

• Ongelmahan ei sinällään ole juuri siinä, mitä tuli sanottua. Ongelma sen sanoneen henkilön asemassa ja mahdollisissa aikeissa, sekä sanotun kohteessa.

Kun sillä kohteella on se ns. punainen nappi ja eikä ihan kaikki muumit laaksossa, niin siitä ei tiedä mitä se keksii herkkänahkaisuudessaan.

Toisekseen sen sanotun sanojan asema on sellainen, että silläkin on se ns. punainen nappi, mutta ei natsoja käyttää sitä. Lisäksi sillä on planeetan jytkyimmät sotavoimat, mutta ei natsoja niidenkään käyttämiseen. Sen sijaan sillä on yksi planeetan tehokkaimmista harmaiden murhien koneista ja sitä se voi myös käyttää. Sitä ei vaan kannattaisi hirveästi etukäteen mainostaa, ei etenkään patologisesti paranoidille imperialistille.

Joo, Putin pois vallasta on hyvä ajatus, mutta mitäpä laitat tilalle? Siellä on sitä samaa paskaa jonossa presidentin virkaan aina Moskovasta Kiovaan saakka.

• Anonyymi

Allende, Saddam Hussein, Gaddafi ja moni muu, jotka USA on tappanut, kun määrää maailmassa.

• Anonyymi

Suome hallitus ei uskalla sanoa mitään koska pelkäävät putinia.

• Anonyymi

Suomessa on syytäkin pelätä.

• Anonyymi

Jaa-a. Tulevaisuus näyttää, oliko Bidenin kuolematon lause lopulta hyvästä vai pahasta.

xLiner

• Anonyymi

Hyvä että joku sentään sanoo mitä kaikkialla ajatellaan. Se on aina hyvästä.

• Anonyymi

Usan pitäisi pommittaa venäjän joukkoja. miten siis usa ja nato voi sallia että venäjä tappaa viattomia jonkun maa alueen takia. Venäjällä on maata ihan tarpeeksi.

• Anonyymi

On pakko sallia, kun Putin uhkailee käyttävänsä ydinaseita, jos joku sekaantuu hänen tuhotyöhönsä. Ydinsodassa kuolisi koko ihmiskunta. Pitää valita uhrataanko ukrainalaiset, vai kaikki maailman ihmiset.

• Minusta tässä ei Putin eikä punainen nappi ole ongelma. Nyt vain mentiin politiikan retoriikassa siihen suuntaan joka mahdollisesti pitkittää sotaa.
      Jos Macron sanoisi että Niinistö ei voi jatkaa niin käytännössä hän vaatii meidän poliittisen johdon uusimista itselleen mieluisaksi ja samalla ilmoittaa ettei meillä ole oikeutta valita omia päättäjiä.

Tämän jälkeen kansa varmasti asettuisi Niinistön tueksi ja niille jotka haluaisivat kammeta Niinistön pois olisi yhä vaikeampi toimia. Samoin voi vain aavistella kuinka asenteet kansan keskuudessa kovenisivat Ranskan suuntaan.

• Anonyymi

Määkin aattelen siitä teurastala Putilista jaust niiku Paiteli sano. Onneks se teurastala ei tehoo meihin kyöpeleihin, ku meittii ei kummiskaan oo olemassa. 👻

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      229
      7053
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2917
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      45
      2380
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      103
      2300
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2071
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1560
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      95
      1558
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1423
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1372
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      392
      1359
    Aihe