Mysimba kokemuksia 2022

Anonyymi

Hei! Olen 29v. 164/110kg. Aloitin mysimban käytön kolme viikkoa sitten eli nyt annostus 2 aamulla ja yksi illalla. Alkupäivinä oli huimausta ja päänsärkyä sen jälkeen vähän pahoinvointia. Olen saanut nukuttua hyvin. Suun kuivumista on. Nyt minulta jäi kuukautiset pois/viikon myöhässä . Käytössäni on hormonaalinenehkäisy. Onko muilla vastaavaa kokemusta? Minulla on lisäksi kilpirauhasen vajaatoiminta ja odotan, että tästä on apua. Nyt painoa tippunut 2,5kg. Millaisia kokemuksia teillä on?

27

11091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aion aloittaa ensi viikolla. Kerron myöhemmin miten vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Aloitettu 3 päivää sitten. Voin myös päivitellä vaikutuksia viikkojen edetessä.


      • Anonyymi

        Hei! Olen kokeillut mysimba ja minulla se tomi hyvin. Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 6kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan - https://hespac.com/mysimba.htm


      • Anonyymi

        Moikka, aloitin käytön syyskuun 16 päivä ja tähän mennessä painoa tippunut16-20 heittelee, mutta mulla nää kaikki sivuoireet, tää on yhtä helvettiä, nyt aijjon lopettaa ei pysty jatkaan tästä mun olotilasta kärsii perhe ja läheiset, en tiä mitä tapahtuu jis lopetan yht äkkiä onko kellään kokemusta, mun lääkäri tulee töihin vasta tammikuussa, enkä enää niin pitkälle pysty olemaan näiden oireiden kanssa, harmittaa kun tää olis ollu varmasti mulla tehokas, oireet vaan tuntuu pahenevan ja voimistuvan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, aloitin käytön syyskuun 16 päivä ja tähän mennessä painoa tippunut16-20 heittelee, mutta mulla nää kaikki sivuoireet, tää on yhtä helvettiä, nyt aijjon lopettaa ei pysty jatkaan tästä mun olotilasta kärsii perhe ja läheiset, en tiä mitä tapahtuu jis lopetan yht äkkiä onko kellään kokemusta, mun lääkäri tulee töihin vasta tammikuussa, enkä enää niin pitkälle pysty olemaan näiden oireiden kanssa, harmittaa kun tää olis ollu varmasti mulla tehokas, oireet vaan tuntuu pahenevan ja voimistuvan

        Hei! Minä olen käyttänyt n. 2 kk. Alkuun ei ollut mitään sivuoireita, mutta nyt on kaikennäköistä, vapinaa, hikoilua, maku ja haju häiriöitä, hengästymistä ja ahdistusta. Paino tippunut vaan 3 kg eikä mieliteot olo jääneet pois, vaikka ei makuaisti ihan toimi. Meinaan lopettaa, olen jo alkanut vähentämään samoin kun aloituksessa. Ensi viikolla lääkäriaika, niin tiedän paremmin miten jatkot. Kike


    • Anonyymi

      Hei! Aloitin Mysimban n.2kk sitten. Painoa pudonnut n.9kg. Vei liiallisen makeanhimon ja hillinnyt jonkin verran muutakin ruokahalua. Olen kyllä lisännyt sykettä nostavaa liikuntaakin. Eli toistaiseksi kaikki hyvin!

    • Anonyymi

      Minäkin pitkällisen pohdinnan jälkeen uskalsin aloittaa, kun on niin järkyty nuo haittavaikutus listat! Mutta pakko saada tämä ahminta ja napostelu kuriin! Mielenkiinnolla seuraan meidän kaikkien kamppailua, josko nyt tulisi se voitto❣️ Tsemppiä kaikille❤️

    • Anonyymi

      Hei. Miten teillä nyt sujunut kun vähän aikaa mennyt. Mäkin kovasti yritän tätä saada vaikka käyttö jännittikin. En tiiä saanko kun ei oo kymmeniä kiloja ylipainoa mutta paljon kuitenkin lyhyelle ihmiselle. BMI on sillä tasolla kuitenkin että pitäis saada.

      • Anonyymi

        Nyt 10pv kulunut eikä mitään haittavaikutuksia, ainakaan vielä! Radikaalisti vähentynyt mieliteot ja tuntuu kuin nälkäkin olisi kadonnut jonnekin.Vaakassa päätin käydä vain 1kerta kk, mutta housut jo löystyneet vyötäröltä ja olo ihanan pirteä. Ei sellainen ähky! Harmittaa kun makuutin pakettia 2kk kaapissa kun pelkäsin sivuvaikutuksia. Nyt ainakin sujuu ensikertaa dieetti paremmin kuin hyvin, tsemppiä kaikille😊❣️


      • Anonyymi

        Olen käyttänyt nyt Mysimbaa 5 kk ja paino on tippunut 10 kg. Olo on aivan toinen kuin lähtötilanteessa. Toki enemmänkin olisi varmasti pystynyt tiputtamaan painoa, jos olisin ollut aktiivisempi. Nyt on aikanakin todistettu, että paino kuitenkin tippuu lääkkeellä hyvin vaikka ei itse tietoisesti laihduttaisikaan.
        Jännitin aluksi tosi paljon sivuoireita. Onneksi selvisin suht vähällä päänsäryllä ja pienellä pahoinvoinnilla. Tammikuussa pääni ja silmät alkoi kutisemaan. Sain kutinaan lääkitystä ja nämä oireet katosivat…ja palasivat takaisin kun kutinalääkkeiden käyttö loppui. Nyt toinen silmäni on taas lähes ummessa. Kävin juuri lääkärissä ja päätös oli, että Mysimba täytyy lopettaa. Jännittää kovasti tämä käytön lopettaminenkin ja mahdolliset oireet. Hyvä kokemus muutoin, mutta tuo iho-oireilu ei ollut kivaa. Ei sitä kaikille tule. Taitaa olla hyvin yksilöllistä kuka reagoi mitenkin.


      • Anonyymi

        Olen tuo 22.1. kommentoinut. Nyt paino pudonnut n.13kg, eli n.4kg parissa kuukaudessa. Hyvä tahti mielestäni. Mysimba ei enää oikein tehoa suklaanhimooni, joten siinä joudun todella kamppailemaan päivittäin. Harmi, mutta nälkä onneksi lähtee edelleen pienehköillä annoksilla. Liikun kohtalaisesti joka päivä, nyt vähemmän ulkona kun on niin liukasta. Tsemppiä kaikille!


    • Anonyymi

      Mulle tuli pahathaittavaikutukset ja aloin lihoa mysimballa. Ei sopinut tuo lääke mulle.

      • Anonyymi

        Luoja!! Voiko niinkin käydä?


    • Anonyymi

      Olen pitkään käyttänyt. Kun sain liki 30 pois alkoi vähän tulla takaisin. Silloin syön taas mysimbaa kunnes paino tuntuu ok:lt

    • Anonyymi

      Minulle tuli niin pahat sivuvaikutukset, puolitoista viikkoa käytin, sitten lääkäri määräsi lopettamaan.
      Jäi melkein täysi paketti käyttämättä, harmittaa kovasti.

      • Anonyymi

        Myytkö paketin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myytkö paketin?

        Mulla olisi puolikas paketti 56kpl.


    • Anonyymi

      Itse aloitin maanantaina mysimban käytön ja hirvittää jo nyt sivuvaikutukset joita oli jo heti ensimmäisenä päivänä.
      Hirveä päänsärky koko päivän mutta nukuin paremmin kuin hyvin, eilen pyörrytti koko aamupäivän ja iltapäivällä menetin hetkellisesti tajunnan. Lääkärin kanssa tänään keskustellut kuitenkin että käyttöä jatketaan ellei uudestaan tule tajunnan menetystä. Mielenkiinnolla odotan mitä tulevaisuus tuo tulleessaan tämän ”dieetin” kanssa kun yleensä aina paino tullut takaisin jos olen onnistunut pudottamaan kiloja .

    • Anonyymi

      Käytin aiemmin saxendaa, lähti vuodessa 10kg. Sitten loppui painon laskeminen vaikka jatkoin käyttöä vielä puoli vuotta. Sitten uusi lääke mysimba, ohjeen mukainen aloitus... tällä hetkellä täysi annostus eli 4 tabl päivässä. Ei mitään vaikutusta ruokahaluun ja paino ei ole pudonnut yhtään... mielenkiintoista... mikähän minussa lie vikana :?

      • Anonyymi

        Kilpirauhasen toiminnan häiriö


    • Anonyymi

      Alussa vaikutti ihan hyvältä lääkkeeltä, ruokahalu pieneni huomattavasti, sitten alkoi kova kutina kun annoskoko 2 aamulla 2 illalla , ihan hitonmoinen kutina enkä tajunnut heti lopettaa mysimbaa, onnex kuitenki tuli googlattua ja nyt lopetin kutinan vuoksi kun ohjeessa niin kerrotaan että on lopetettava heti.

      • Anonyymi

        Lopetitko ihan niinku kerrasta, kun miettiny että lopetan koska kaikki nää sivuvaikutukset mulla paitsi ei ole viälä ainakaan tullu epiletsistä kohtausta, mutta muuten olo on ihan kauhee on lievä sana, paino pudonnut syyskuun puolesta välistä tähän 16-20 kg se heittelee näköjään, johtunee varmaanki kuinka olen juonut enkä paljoo juo ees vettä ku ei pysty, ja kakalla käyn 3-4 päivää väliä ihan tuskaa sekin, ruoka ei maita kuvottaa kaikki, tiädän että juoda pitää mutta ei pysty tulee okse, tää on yhtä helvettiä


    • Anonyymi

      Menkää läskit juoksemaan siitä ne kilot karisee.

      • Anonyymi

        Juu. Joka päivä tunnin lenkki jonka loppuun 10min juoksua. Kilot karisee.


      • Anonyymi

        ei pal juosta polvi paskana


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe