800 kcal päivässä haaste

Anonyymi

Moi, 28.3.2022. Aloitan haasteen 800 kcal päivässä. Keskiviikko on punnituspäivä. Eli keskiviikkoisin laitan tänne kuulumisia. Tavote tätä on jatkaa että pääsen tavoite painoon Eli abouttia 55-60 kiloiseksi. Nyt painoa on 69 ja pituus 161.

41

1264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saako liittyä seuraan.Itekin syön noin 800-900 kcal päivässä.Kolme ateriaa päivässä. olen 167/84,5.Aloitin tänään.

      • Anonyymi

        joo todellakin! Olisi kiva jos olisi joku kenen kanssa yhdessä mennä eteen päin!!👍🏼


    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta, itse syön 2500 kcal.

      • Anonyymi

        laihtuuko tolla kalorimäärällä?Naisille suositellaan 2000 kcal kun ei laihduta niin epäilen että 2500 kcal on liian paljon jotta laihtuu.


    • Anonyymi

      Ei ole tarkoitus vähätellä eikä masentaa, mutta useimmiten nämä hankkeet jatkuvat maksimissaan viikon ja sen jälkeen aloittaja katoaa Internetin syövereihin.

      Pääset todennäköisesti nopeammin haluamaasi lopputulokseen syömällä noin 1500 kcal päivässä ja kävelemällä päivittäin rauhallisesti noin 5-6 km.

      Tai siis noin pääset siihen tavoitteeseen, tuolla menetelmällä mitä kerroit, saat itsellesi pahan olon ja yrität laihduttaa vielä kymmenen vuoden päästä pääsemättä koskaan siihen tavoitteeseen.

      • Anonyymi

        Korjaan vielä kommenttia kun huomasin että henkilö on poikkeuksellisen lyhyt.

        Ehkä 1500 kcal on liikaa mutta 1200 voisi olla sopiva.


      • Ei 800 kcal per päivä ole järkevä pitkällä jänteellä muutenkaan. Nutraustakin suositellaan korkeintaan kolmeksi viikoksi kerrallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan vielä kommenttia kun huomasin että henkilö on poikkeuksellisen lyhyt.

        Ehkä 1500 kcal on liikaa mutta 1200 voisi olla sopiva.

        161 cm, varsinkaan nainen, ei todellakaan ole poikkeuksellisen lyhyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        161 cm, varsinkaan nainen, ei todellakaan ole poikkeuksellisen lyhyt.

        naisten keskipituus Suomessa on 167 cm, joten kyllä toi 161 alkaa olla siellä lyhyen puolella

        onko se poikkeuksellisen lyhyt, siitä voi toki saivarrella loputtomiin


    • Anonyymi

      Laita hakuun sairaalan ruoka ajat. siinä on myös kelon mukaan syöminen ja mitä syövät kelon mukaan.Noudata sitä.100% tarkati. ei tarvitse laskea kalorit.Et näe nälkää ja paino putoaa normaali painoiseksi myös pysyy jos noudatat sen mukaista syömistä ja kelon aikoja. välissä et lapaa suhusi mitän.Ylipainoa naisella 30 kg.laihtui 3 vuodessa ylipainonsa pois.lihonut ei takaisin kun noudataa elämän lopuun sitä.Hankki askelmitarin kävelee päivän aikana 12000 askelta.Se on sempari lukema.ettei jää kotin makaa somen ja tv ääreen.Samalla systemillä nainen laihdutti 40 kg. ylipainoa kesti 5 vuotta.paino ei myöskän tulut takaisin koska yhä noudataa sitä.Kävelee myös tuon 12000 askelta eikä notku some saipuaoperoita TV kytää työtömänä.

      • Anonyymi

        Tuo on paras laihdutusvinkki mitä täällä on ollut koskaan.Ei tarvi jojoilla koko ajan painon kanssa kun opettelee syömään oikein.

        Noin 1500 kaloria päivässä laihduttaa parhaiten.Sitä pienemmillä määrillä laihtuu lihaksetkin.
        Proteenia ei voi olla 1,5 grammaa painokilo niinkuin valheellisesti sanotaan ,koska silloinhan esim 100 kiloisen miehen pitäisi syödä vain lihaa saadakseen tarpeeksi proteenia.
        (Proteeni pitää saada luonnollisesta lähteestä eikä proteenijauhoista)
        Oikea määrä on ennemmin 60 grammaa päivässä,niin saa syödä muutakin kuin lihaa.

        Rasva 80,00 Proteeni 160,00 Kalorit 1408
        Naudanjauheliha (10% Rasvaa)800 g
        80,00 160,00 1408


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on paras laihdutusvinkki mitä täällä on ollut koskaan.Ei tarvi jojoilla koko ajan painon kanssa kun opettelee syömään oikein.

        Noin 1500 kaloria päivässä laihduttaa parhaiten.Sitä pienemmillä määrillä laihtuu lihaksetkin.
        Proteenia ei voi olla 1,5 grammaa painokilo niinkuin valheellisesti sanotaan ,koska silloinhan esim 100 kiloisen miehen pitäisi syödä vain lihaa saadakseen tarpeeksi proteenia.
        (Proteeni pitää saada luonnollisesta lähteestä eikä proteenijauhoista)
        Oikea määrä on ennemmin 60 grammaa päivässä,niin saa syödä muutakin kuin lihaa.

        Rasva 80,00 Proteeni 160,00 Kalorit 1408
        Naudanjauheliha (10% Rasvaa)800 g
        80,00 160,00 1408

        Roteeni on tehty hiilestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on paras laihdutusvinkki mitä täällä on ollut koskaan.Ei tarvi jojoilla koko ajan painon kanssa kun opettelee syömään oikein.

        Noin 1500 kaloria päivässä laihduttaa parhaiten.Sitä pienemmillä määrillä laihtuu lihaksetkin.
        Proteenia ei voi olla 1,5 grammaa painokilo niinkuin valheellisesti sanotaan ,koska silloinhan esim 100 kiloisen miehen pitäisi syödä vain lihaa saadakseen tarpeeksi proteenia.
        (Proteeni pitää saada luonnollisesta lähteestä eikä proteenijauhoista)
        Oikea määrä on ennemmin 60 grammaa päivässä,niin saa syödä muutakin kuin lihaa.

        Rasva 80,00 Proteeni 160,00 Kalorit 1408
        Naudanjauheliha (10% Rasvaa)800 g
        80,00 160,00 1408

        Täh? Kyllä sitä proteiinia on paljon muuallakin kuin lihassa. Ja proteiinijauhosta saatu proteiini on kyllä ihan proteiinia, ja vielä terveellisempää kuin se lihan syöminen. Satakiloinen mies tarvitsisi siis 150 grammaa proteiinia päivässä - ei mitenkään vaikeaa. Aamupalalla purkki raejuustoa 25 g, lounas lohikeitto 60 g, välipala tonnikalasalaatti 25 g, päivällinen kanaa ja riisiä 30 g, iltapala rahkaa 20 g. Proteiinia 160 grammaa ilman jauhoja ja punaista lihaa.


    • Anonyymi

      Täällähän on tosi rohkaisevaa sakkia. Itse olen syönyt 800-900 kcal päivässä ja kolme ateriaa.Koska herään niin myöhään ja myöhään illalla en enää syö.Jos ilmapiiri on näin kannustava niin kannattaako tänne päivittää,koska itse kaipaan vertaistueka enkä paskakommentteja.

      • Anonyymi

        Minä olen ihan kauhea läski. En kaipaa vertaistukea vaan ruokaa.


      • Anonyymi

        Niin, montako viikkoa olet jatkanut tuota menetelmääsi ja paljonko olet laihtunut?

        Noin vähällä ravinnolla ei vaan pysty olemaan pitkään, etenkään jos olisi tarkoitus käydä töissä tai olla muuten vähänkään aktiivinen.

        Maltillisemmilla muutoksilla saa pysyvämpiä tuloksia.

        Ja onko se oikeanlaista kannustamista, jos näkee jo valmiiksi että ei voi onnistua, että sitten pitäisi huutaa että hurraa hurraa, hyvä tulee, syö vielä vähän vähemmän.


    • Anonyymi

      Todella tyhmää ja lyhytnäköistä laihduttamista!
      Korkeintaan starttina laihdutukseen tuollainen dieetti, max.3 pv.
      Joo, laihdut aivan varmasti, mutta onhan tuo tosi epäterveellistä. Noilla kaloreilla kilot lähtee ensisijaisesti lihaksistosta, eli kroppasi on "laihtumisen" jälkeen jopa rasvaisempi kuin aiemmin.
      Kun lihas kuluttaa levossakin enemmän kaloreita, saavutetun painon ylläpitäminen on menetetyn lihasmassan poistumisen vuoksi erittäin vaikeaa ja johtaa usein entistä tukevampiin mittoihin.
      Iho kuivaa, halkeilee, kynnet lohkeilee.
      Hiusten kasvu ei pahimmassa tapauksessa koskaan enää palaudu, hiukset ohentua, päähän voi tulla kaljuja läikkiä. Jopa joidenkin sydänterveys on mennyt noilla dieeteillä, ihmisiä on pahimmillaan kuollut noilla matala-kaloridieeteillä.

      Pysähdy ja mieti, mihin sinulla on kiire? Kilot eivät ole tulleet hetkessä, eivät ne myöskään lähde hetkessä.
      Etkö mieluummin haluaisi pysyvän muutoksen ja terveellisen, hyvinvoivan kehon itsellesi?
      Onneen ei ole oikotietä, ilmaisia lounaita ei ole.
      Tsemppiä
      Ruokavalio, liikunta, lepo. Siinä tärkeimmät.
      Jos et osaa koostaa ruokavaliota, suosittelen esim.
      Personal traineria, jolla on plakkarissa myös ravintovalmennuspuoli.

    • Anonyymi

      Moi alotan tän päivä myöhässä mutta kuitenkin!
      Pituus 158 ja paino 55, tavoite on 52

    • Anonyymi

      Kappas vaaan., kissa joka on oppinut kirjoittamaan tänne.

      Näännyttäminen ei ole terveellistä ihmiselle.

    • Anonyymi

      noniin eka keskiviikko täällä. Jeii, ei ongelmaa, kun saa syödä. suklaatakin syöty. paino tänää. 67.8. eteen päin

      • Anonyymi

        Mä luulin että laihdutat terveellisellä ruualla.Musta et saa vertaistukea koska itse syön terveellisesti ilman suklaata ja muita herkkuja.Et tainnut saada mahaasi täyteen terveellisellä ruualla jos suklaalla täytät mahasi.Mutta hyvä että sinä voit laihduttaa myös herkuilla minä täytät vatsasi kasviksilla,hedelmillä ja puurolla.


      • Anonyymi

        Minä söin eilen 300 g pussillisen karkkia. Hyvin menee, eikä painoa ole tullut lisää. Karkin päälle en juo muuta kuin litran pullon sokerilimua ja iltapalaksi ranskalaisia perunoita ja juustohampparia tai naksuja. Mutta en sitten syö muuta koko päivän yleensä. Suklaata syön korkeintaan pikkupatukan tai levyn, mutta en enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä söin eilen 300 g pussillisen karkkia. Hyvin menee, eikä painoa ole tullut lisää. Karkin päälle en juo muuta kuin litran pullon sokerilimua ja iltapalaksi ranskalaisia perunoita ja juustohampparia tai naksuja. Mutta en sitten syö muuta koko päivän yleensä. Suklaata syön korkeintaan pikkupatukan tai levyn, mutta en enempää.

        On muuten juttuja suoraan kioskilta ja valvonnan vajakin mieliksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muuten juttuja suoraan kioskilta ja valvonnan vajakin mieliksi

        Avauksen tekijä ei ollut tosissaan, vaan syö edelleen suklaata. Koko foorumi on pilailijoiden hallinnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulin että laihdutat terveellisellä ruualla.Musta et saa vertaistukea koska itse syön terveellisesti ilman suklaata ja muita herkkuja.Et tainnut saada mahaasi täyteen terveellisellä ruualla jos suklaalla täytät mahasi.Mutta hyvä että sinä voit laihduttaa myös herkuilla minä täytät vatsasi kasviksilla,hedelmillä ja puurolla.

        Ihminen lihoaa usein siten, että syödään sokeripitoisia tuotteita. Tuo ei välttämättä vielä ratkaisevan paljon painoa nosta, mutta se kehittää suolistoon sellaisen bakteerikannan, joka käyttää energiakseen sokeria.

        Jos suoliston sokeribakteerit eivät saa oikeanlaista ravintoa, tulee huono olo. Kun huono olo iskee, ihminen syö sokeria, sillä se vie nopeasti olon parempaan suuntaan ja sokeribakteerien määrä kasvaa entisestään ja se kasvattaa sokerin tarvetta jne jne. Lopulta sokeria menee niin paljon, että painonnousu on todellinen.

        Kun tuosta yritetään alkaa laihduttamaan, on sokerista luopuminen vaikeaa, ellei lähes mahdotonta. Ja kun sokerista tulee helposti paljon energiaa, on laihduttaminen vaikeaa, ellei mahdotonta.

        Kertarysäyksellä sokerista luopuminen aiheuttaa, ainakin minulle, neljän päivän todella huonon ja heikon olon, päätä särkee ja vatsa on sekaisin. Kun siitä selviää, on aika aloittaa syömisen uudelleen opetteleminen. Puolessa vuodessa alkaa olla jo voiton puolella, mutta jos repsahtaa karkkipussiin ja limppariin, on seurauksena vatsavaivat, ilmavaivat ja huono olo.

        Sokeri on ainakin itselleni se kulmakivi jota vastaan pitää käydä taistelu ennenkuin paino laskee oikeasti. Olen nyt saanut painon laskemaan noin 30kg, osittain sokeria syömällä, mutta niin, että päiväannos on keskimäärin 50g. Jos syön tuota enemmän, lähtee homma käsistä. Tuollakin määrällä ollaan toisinaan veitsenterällä että lähteekö homma lapasesta.

        Makeina "herkkuina" olen huomannut parhaiksi vaihtoehdoiksi ihan perinteisen pullan tai sitten vankukkaan. Molemmissa on vähän sokeria mutta myös proteiinia. Karkki ja/tai suklaa on huonoimpia valintoja mitä voi tehdä, olen kokeillut nuokin huonot valinnat, mutta onneksi olen saanut kelkan aina käännettyä takaisin raiteelle.

        Etenkään laihdutuksen alkuvaiheessa en suosittelisi suklaata, sillä varmistaa että bakteerikanta ei vaihdu terveellisemmäksi suolistossa. Paino voi toki laskea tuossa vaiheessa, mutta runsaan ja pitkäaikaisen hiilihydraatti syömisen johdosta kehossa voi olla jopa 8 kg nestettä jonka poistuminen aiheuttaa valheellisen kuvan laihtumisesta.

        Jos kymmenenkin kiloa katoaa painoa, ja lasku pysähtyy siihen, tulee helposti mieleen että keho haluaa pitää painon siinä ja/tai tulee hyvänolontunne siitä, että on saavuttanut jotakin, vaikka kysymyksessä olisi vain nesteiden poistumista.

        Minulla on vielä 7kg laihdutettavaa ja olen huomannut, että olen sortunut itsekin matkan varrella tuohon nesteiden "vatkaamiseen". Olen ollut keväällä iloinen kun on saattanut lähteä 5kg kuukaudessa. Sen jälkeen painonalenema onkin sitten ollut masentavan hidasta, jos sitä on ollut laisinkaan.

        Mutta ei se rasva irtoa ihan helpolla. Nyt pudotan 1,3 kg / kk vauhtia noita viimeistä seitsemää kiloa ja tämä on hyvä tahti. Saa syödä suhteellisen rennosti, nälkä ei ole missään vaiheessa ja ei tarvitse aivan hulluna harrastaa liikuntaa. Jos haluaisin nopeuttaa tuota painonpudotusnopeutta, pitäisi alkaa oikeasti urheilemaan ja/tai pitää itseään vähän nälässä. Kumpikin on kehon stressitekijä, ja kun tarpeeksi stressaa itseään, käy helposti niin, että alkaa sokeri maistumaan.

        Joten hitaammalla toiminnalla saa pysyvämpiä tuloksia.

        Tiedän, kesä 2022 ja pitäisi olla rantakunnossa, mutta ottakaa suosiolla tavoitteeksi kesä 2024 niin saatte sen aikaiseksi eikä tarvi laihduttaa seuraavaa 20 vuotta.


      • Anonyymi

        Allapidon vajakakki ei vaan osaa luovuttaa, liekö synapsit jo ruosteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen lihoaa usein siten, että syödään sokeripitoisia tuotteita. Tuo ei välttämättä vielä ratkaisevan paljon painoa nosta, mutta se kehittää suolistoon sellaisen bakteerikannan, joka käyttää energiakseen sokeria.

        Jos suoliston sokeribakteerit eivät saa oikeanlaista ravintoa, tulee huono olo. Kun huono olo iskee, ihminen syö sokeria, sillä se vie nopeasti olon parempaan suuntaan ja sokeribakteerien määrä kasvaa entisestään ja se kasvattaa sokerin tarvetta jne jne. Lopulta sokeria menee niin paljon, että painonnousu on todellinen.

        Kun tuosta yritetään alkaa laihduttamaan, on sokerista luopuminen vaikeaa, ellei lähes mahdotonta. Ja kun sokerista tulee helposti paljon energiaa, on laihduttaminen vaikeaa, ellei mahdotonta.

        Kertarysäyksellä sokerista luopuminen aiheuttaa, ainakin minulle, neljän päivän todella huonon ja heikon olon, päätä särkee ja vatsa on sekaisin. Kun siitä selviää, on aika aloittaa syömisen uudelleen opetteleminen. Puolessa vuodessa alkaa olla jo voiton puolella, mutta jos repsahtaa karkkipussiin ja limppariin, on seurauksena vatsavaivat, ilmavaivat ja huono olo.

        Sokeri on ainakin itselleni se kulmakivi jota vastaan pitää käydä taistelu ennenkuin paino laskee oikeasti. Olen nyt saanut painon laskemaan noin 30kg, osittain sokeria syömällä, mutta niin, että päiväannos on keskimäärin 50g. Jos syön tuota enemmän, lähtee homma käsistä. Tuollakin määrällä ollaan toisinaan veitsenterällä että lähteekö homma lapasesta.

        Makeina "herkkuina" olen huomannut parhaiksi vaihtoehdoiksi ihan perinteisen pullan tai sitten vankukkaan. Molemmissa on vähän sokeria mutta myös proteiinia. Karkki ja/tai suklaa on huonoimpia valintoja mitä voi tehdä, olen kokeillut nuokin huonot valinnat, mutta onneksi olen saanut kelkan aina käännettyä takaisin raiteelle.

        Etenkään laihdutuksen alkuvaiheessa en suosittelisi suklaata, sillä varmistaa että bakteerikanta ei vaihdu terveellisemmäksi suolistossa. Paino voi toki laskea tuossa vaiheessa, mutta runsaan ja pitkäaikaisen hiilihydraatti syömisen johdosta kehossa voi olla jopa 8 kg nestettä jonka poistuminen aiheuttaa valheellisen kuvan laihtumisesta.

        Jos kymmenenkin kiloa katoaa painoa, ja lasku pysähtyy siihen, tulee helposti mieleen että keho haluaa pitää painon siinä ja/tai tulee hyvänolontunne siitä, että on saavuttanut jotakin, vaikka kysymyksessä olisi vain nesteiden poistumista.

        Minulla on vielä 7kg laihdutettavaa ja olen huomannut, että olen sortunut itsekin matkan varrella tuohon nesteiden "vatkaamiseen". Olen ollut keväällä iloinen kun on saattanut lähteä 5kg kuukaudessa. Sen jälkeen painonalenema onkin sitten ollut masentavan hidasta, jos sitä on ollut laisinkaan.

        Mutta ei se rasva irtoa ihan helpolla. Nyt pudotan 1,3 kg / kk vauhtia noita viimeistä seitsemää kiloa ja tämä on hyvä tahti. Saa syödä suhteellisen rennosti, nälkä ei ole missään vaiheessa ja ei tarvitse aivan hulluna harrastaa liikuntaa. Jos haluaisin nopeuttaa tuota painonpudotusnopeutta, pitäisi alkaa oikeasti urheilemaan ja/tai pitää itseään vähän nälässä. Kumpikin on kehon stressitekijä, ja kun tarpeeksi stressaa itseään, käy helposti niin, että alkaa sokeri maistumaan.

        Joten hitaammalla toiminnalla saa pysyvämpiä tuloksia.

        Tiedän, kesä 2022 ja pitäisi olla rantakunnossa, mutta ottakaa suosiolla tavoitteeksi kesä 2024 niin saatte sen aikaiseksi eikä tarvi laihduttaa seuraavaa 20 vuotta.

        En jaksanut lukea loppuun mutta minä saan sokeria hedelmistä ja mm. herneistä.Mutta kulta pieni en aio lopettaa hedelmien syömistä koska jonkun mielestä nekin lihottaa.Muuta en kommentoi koska kaikki mitä teen on väärin ,todella väärin.Ja väärin on myös se että syön paljon kasviksia ja hedelmiä ja sekään ei riitä kellekkään vaan laihdutan väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksanut lukea loppuun mutta minä saan sokeria hedelmistä ja mm. herneistä.Mutta kulta pieni en aio lopettaa hedelmien syömistä koska jonkun mielestä nekin lihottaa.Muuta en kommentoi koska kaikki mitä teen on väärin ,todella väärin.Ja väärin on myös se että syön paljon kasviksia ja hedelmiä ja sekään ei riitä kellekkään vaan laihdutan väärin.

        En ole kultasi mutta vastaan silti.

        Tuossa oli kysymys ns. lisätystä sokerista, joten vedä vaan ihan rauhassa niitä hetelmiä. Niillä voit vaikka saada elämänasenteet kohdalleen, ettei ole vaan tuollaista urppaamista ja negatiivista ahdistusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kultasi mutta vastaan silti.

        Tuossa oli kysymys ns. lisätystä sokerista, joten vedä vaan ihan rauhassa niitä hetelmiä. Niillä voit vaikka saada elämänasenteet kohdalleen, ettei ole vaan tuollaista urppaamista ja negatiivista ahdistusta.

        Asiasi jäi 100 % epäselväksi. Hirveästi olet silti uhrannut sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksanut lukea loppuun mutta minä saan sokeria hedelmistä ja mm. herneistä.Mutta kulta pieni en aio lopettaa hedelmien syömistä koska jonkun mielestä nekin lihottaa.Muuta en kommentoi koska kaikki mitä teen on väärin ,todella väärin.Ja väärin on myös se että syön paljon kasviksia ja hedelmiä ja sekään ei riitä kellekkään vaan laihdutan väärin.

        "Mutta kulta pieni en aio lopettaa hedelmien syömistä koska jonkun mielestä nekin lihottaa."

        Ei tarvitse kokonaan lopettaakaan mutta on hyvä olla tietoinen suurista sokerimääristä niissä-ja se lihottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä söin eilen 300 g pussillisen karkkia. Hyvin menee, eikä painoa ole tullut lisää. Karkin päälle en juo muuta kuin litran pullon sokerilimua ja iltapalaksi ranskalaisia perunoita ja juustohampparia tai naksuja. Mutta en sitten syö muuta koko päivän yleensä. Suklaata syön korkeintaan pikkupatukan tai levyn, mutta en enempää.

        Katso miten sinulle käy jos et ala syömään kunnolla.Karkki on vain liikuntaa harrastaville laihduttajille pieni lisä hiilihydraatin lähde.

        https://www.viikonloppu.com/20-ihmista-jotka-paihittivat-anoreksian-upeat-ennen-ja-jalkeen-kuvat-leviavat-netissa/


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Karkki on vain liikuntaa harrastaville laihduttajille pieni lisä hiilihydraatin lähde."

        perustelleppa edes hieman

        Kenelle karkki on tarpeellinen?

        Ei kellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta kulta pieni en aio lopettaa hedelmien syömistä koska jonkun mielestä nekin lihottaa."

        Ei tarvitse kokonaan lopettaakaan mutta on hyvä olla tietoinen suurista sokerimääristä niissä-ja se lihottaa.

        Näytä mulle ihminen, joka lihoi syömällä herneitä.


    • Anonyymi

      joko aloittajalla on dietti loppunut ja mikä oli lopullinen paino?

      • Anonyymi

        Nyt on tosiaankin keskiviikko eli ilmoittautumispäivä. Odotellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on tosiaankin keskiviikko eli ilmoittautumispäivä. Odotellaan.

        Taisi aloittaja luovuttaa kun ei päivitä tilannetta.


    • Anonyymi

      hahha ei sitä luovutettu olla... Eilen ei ollut mahdollista käydä puntarilla ku en ollu kotona. haha tulin äsken kotia ja paino oli sen 66.4.. Hyvällä malilla siis

      • Anonyymi

        Sitten kun vielä kävisit kehonkoostumusmittauksessa ja selviäisi lähtikö paino nesteistä vai lihaksista. Läskistä tuskin.


    • Anonyymi

      > Näytä mulle ihminen, joka lihoi syömällä herneitä.

      Totta. Paljon ihmisiä kuitenkin on lihonut vetämällä herneen nenäänsä.

    • Anonyymi

      "Moi, 28.3.2022. Aloitan haasteen 800 kcal päivässä. Keskiviikko on punnituspäivä. Eli keskiviikkoisin laitan tänne kuulumisia."

      Missä on kuulumiset päivämäärillä

      6.4.
      13.4.
      20.4.
      27.4.

      Tässä ajassa olisi pitänyt varovaisen arvion mukaan lähteä jo 8kg. Olisiko niin, että energiamäärä on sittenkin (yllättäen) ollut liian pieni, eikä tuossa määrässä ole pystynyt olemaan, ja sen vuoksi ei ole niitä raporttejakaan tullut.

      Ei mitenkään ennalta-arvattavaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe