salarakas

Maijuli

Minun elämääni on kuulunut toinen mies jo neljän vuoden ajan. Rakastan häntä ihan toisella lailla ja paljon enemmän kuin olen koskaan ketään miestä rakastanut.
Olemme molemmat naimisissa. Ei mene päivääkään, etten ajattelisi tätä ihmissuhdekiemuraa. Hänen puolisonsa, minun puolisoni, lapsemme.
On tosi vaikea ajatella, että eroaisimmekaan. Miten paljon tuskaa se aiheuttaisi läheisillemme.
On tosi vaikea ajatellakaan, että lopettaisimme suhteemme. Rakastamme toisiamme niin paljon.
Onko kellään kokemuksia?

106

23375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia

      Olet nainen ja selität itsellesi rakastavasi, olet jopa hyveellinen, kun et riko mitään.
      Mieskin kertoo rakastavansa sinua, kun niillä sanoilla saa sinun ihailusi. Tosipaikan tullen mies rakastaa lastensa äitiä, sinä olet ihastus ja piristys ja vielä pomminvarma, että et tule heidän avioliittonsa väliin. Sinkulla olisi enemmän vaatimuksia. Lopuksi voin arvailla, että jompikumpi heitetään ulos parisuhteesta ja sitten on myöskin teidän tarina loppu.

      • Pauliina

        Seurustelimme salaa viisi vuotta. Kumpikin roikkui omassa avioliitossaan. Oli koko ajan ikävä rakastaan. Ei pitänyt rikkoa mitään.
        Sitten se tapahtui: päätimme erota kumpikin. Nyt olemme naimisissa keskenämme ja olemme hyvin onnellisia. Mutta jokainen rakkaustarina on erilainen. Tuomita ei ketään voi.


      • Lii

        on sanoa ja ehkä tuntea rakastavansa toista kun ei tarvitse kinastella laskuista, siivouksesta tai lasten asioista. Osaatko rakastaa jos kykenet toista pettämään?


      • tyttö..
        Pauliina kirjoitti:

        Seurustelimme salaa viisi vuotta. Kumpikin roikkui omassa avioliitossaan. Oli koko ajan ikävä rakastaan. Ei pitänyt rikkoa mitään.
        Sitten se tapahtui: päätimme erota kumpikin. Nyt olemme naimisissa keskenämme ja olemme hyvin onnellisia. Mutta jokainen rakkaustarina on erilainen. Tuomita ei ketään voi.

        mulla on ollut jonkun aikaa seksisuhde toisen miehen kanssa, molemmat olemme naimisissa ja on lapset. viihdymme toistemme seurassa ym. omassa avioliitossa en kuule miltei koskaan kehuja ym ulkonäöstäni ja se satuttaa mutta salarakkaani osaa pitää hyvänä ja kehua minua ym. se tuo lisää itseluottmusta ym. en jaksaisi jos ei olisi suhteen ulkopuolista piristäjää jonka seurassa on mukava olla. omassa avioliitossani mies on myös pettänyt. on paljon vaikeuksia kun ei aviomies halua keskustella mistään vakavasti.tiedän että pettäminen on väärin mutta tarpeeksi kun on tullut loukatuksi jne niin itse lähtee samaan touhuun mukaan!! en kadu kylläkään yhtään. tiedän mitä olen tekemässä!


      • sel fish
        Pauliina kirjoitti:

        Seurustelimme salaa viisi vuotta. Kumpikin roikkui omassa avioliitossaan. Oli koko ajan ikävä rakastaan. Ei pitänyt rikkoa mitään.
        Sitten se tapahtui: päätimme erota kumpikin. Nyt olemme naimisissa keskenämme ja olemme hyvin onnellisia. Mutta jokainen rakkaustarina on erilainen. Tuomita ei ketään voi.

        No kai nyt arvostella voi. Pyhittääkö rakkaus kaiken? Mielestäni ei, ei vallankaan tuollaista salasuhteilua ja uuden tulevaisuuden petailua kumppanin selän takana. Sitten vaan kylmät faktat pöytään, kun uusi suhde on tarpeeksi vakaalla pohjalla. Itsekästä,


      • Anonyymi

        Höpö höpö.


      • Anonyymi
        tyttö.. kirjoitti:

        mulla on ollut jonkun aikaa seksisuhde toisen miehen kanssa, molemmat olemme naimisissa ja on lapset. viihdymme toistemme seurassa ym. omassa avioliitossa en kuule miltei koskaan kehuja ym ulkonäöstäni ja se satuttaa mutta salarakkaani osaa pitää hyvänä ja kehua minua ym. se tuo lisää itseluottmusta ym. en jaksaisi jos ei olisi suhteen ulkopuolista piristäjää jonka seurassa on mukava olla. omassa avioliitossani mies on myös pettänyt. on paljon vaikeuksia kun ei aviomies halua keskustella mistään vakavasti.tiedän että pettäminen on väärin mutta tarpeeksi kun on tullut loukatuksi jne niin itse lähtee samaan touhuun mukaan!! en kadu kylläkään yhtään. tiedän mitä olen tekemässä!

        Mun salarakkaan vaimo on tyly. Siksi mies hakee minulta helliä öitä. Hän pystyy olemaan pois kotoaan,koska vaimo uskoo puheet töistä.


      • Anonyymi
        tyttö.. kirjoitti:

        mulla on ollut jonkun aikaa seksisuhde toisen miehen kanssa, molemmat olemme naimisissa ja on lapset. viihdymme toistemme seurassa ym. omassa avioliitossa en kuule miltei koskaan kehuja ym ulkonäöstäni ja se satuttaa mutta salarakkaani osaa pitää hyvänä ja kehua minua ym. se tuo lisää itseluottmusta ym. en jaksaisi jos ei olisi suhteen ulkopuolista piristäjää jonka seurassa on mukava olla. omassa avioliitossani mies on myös pettänyt. on paljon vaikeuksia kun ei aviomies halua keskustella mistään vakavasti.tiedän että pettäminen on väärin mutta tarpeeksi kun on tullut loukatuksi jne niin itse lähtee samaan touhuun mukaan!! en kadu kylläkään yhtään. tiedän mitä olen tekemässä!

        Ja pystytkö katsomaan miestäsi, lapsiasi silmiin


    • Sissi***

      Minulla on ollut tosi vaikea avioliitto. Kolme kouluikäistä lasta ja vaikeuksia vaikka muille jakaa. Jos en olisi tavannut miestä avioliiton ulkopuolelta, en tiedä miten olisin jaksanut. Hän on minulle voimanlähde...hän saa minut tuntemaan itseni kauniiksi ja rakastetuksi oman avioliittoni keskellä. Älkää nyt neuvoko, että "eroa ihmeessä", joskus on niin, ettei vaan voi erota.

    • mun mielestä se on niin,

      että jos rakastaa, niin sitten ei petä.
      Jos pettää, on oikeastaan jo eronnut puolisostaan. Joku viisaskin on noin sanonut, en muista vaan kuka.

    • ihanuus

      Oletko ajatellut, että koko jutun ihanuus on pitkälti kiinni teidän kahden kutkuttavasta salaisuudesta ilman arkipäivän huolia? Jos olette tapailleet toisianne jo pitkään, joku on kuitenkin ehkä teidät nähnyt ja toisaalta olette varmaan molemmat omille hyville kavereille kertoneetkin salaisuudestanne. Jonain päivänä juttunne paljastuu ja likapyykin pesu alkaa ja ehkäpä (todennäköisesti) puolisonne eivät anna suhdettanne anteeksi. Se mikä on ollut hetken ihanaa, voi aiheuttaa teille molemmille elämänne pahimman painajaisen. On ihanaa tuntea olevansa haluttu ja pitkässä liitossa arkipäivä taitaa tulla kaikille vastaan. Kuitenkin pitkässä suhteessa on myös arvonsa ja ensi huuma menee kakkossuhteessakin ohi aikanaan.

    • Mindi

      Oikeastaan suosittelen sinulle kahta vaihtoehtoa, joista on pakko valita toinen:
      a) Eroat
      b) Lopetat heti, välittömästi salasuhteen. Ei enää yhtäkään tapaamista.

    • juuso

      miten paljon se aiheuttaa tuskaa.. vielä enemmän sattuu kun se joskus tulee julki ja on varmaa, että se päivä tulee.oletpa itserakas tyyppi. ajattelet enemmän jalkovälillä kuin aivoilla.

    • gaah

      http://www.seiska.fi/flash/kesakaraoke05/salarakkaat.swf
      tossa olis tommonen salarakasjuttu

    • Härskä

      Silloin kun asiat menevät oletusjärjestyksessä, tuo esittämäsi kuvio on mahdoton. Samaa heijastelevat muutamat vastaajat. Todellisesssa elämässä ei homma ole näin yksinkertainen. Olet nähtävästi löytänyt tasapainoisen kokonaisuuden, joka toimii, turhaa huolta kannat siitä miten asioiden pitäisi olla, jätä tuo huoli hypokraateille, se on heidän alaansa ja elä omaa elämääsi täysillä.

    • parisuhteessa......kö

      Todennäköisesti puolisosi tietää jo salasuhteestasi,aivan kuin minäkin tiedän vaimoni salasuhteesta,enkä voi sanoa sitä salarakkaaksi,pikemminkin salapanoksi,ja mitä tulee salapanon rakaastamiseen,tai pettämiseen,petät molempia,aivan..petät salapanoasi miehesi kanssa ja sanot vielä rakastavasi salapanoasi .Petät siis "salarakastasi" kaksin kerroin enemmän kun sanot vielä rakastavasi häntä,mutta miestäsi ainoastaan pettämällä häntä siten että annat tuheroa salapanollesi...yksinkertaista.

      Todennäköisesti puolisosi realisoi omaisuuttaan ja odottaa tilaisuutta jolloin hän puhaltaa pelin poikki,ja hups" olet yksin,rahaton,asunnoton.

      Ottakaa miehet mallia tästä!!

    • helppo tie

      Ihmeen pitkään olet pysytynyt salasuhdetta ylläpitämään. Miehesi ei saattaa tietää tekemisistäsi tai aavistaa mutta ei välitä. Jos toinen ei todellakaan tiedä mitään tapahtumista niin varmaan tiedon saatua elämänne menee uusiksi. Pitkän ajan pettämistä ei ole helppo antaa anteeksi. Itse voin kertoa kokemuksen kautta että jossakin vaiheessa tulee ongelmat vastaan. itse ihastuin toiseen mieheen ja nykyinen mieheni sai tietää asiasta. Ensi antoi antteeksi mutta itse tyhmänä jatkoin yhteydenpitoa ja sitten oli ero edessä. Ex kumppanin kansssa ollaan edelleen väleissä mutta mutkia on matkassa ollut. Välillä kadun tapahtunutta ja sitä kaikkea pahaa mitä olen saanut aikaan. Entisessä suhteessa juuri suhde oli arkipäiväistynyt mutta kaiken jälkeen kuitenkin välitän ex kumppanista ja kaikki tuntuu senkin takia vaikealta miten teilläkin et halua kuitenkaan erota vaan pitää salasuhdetta yllä joka antaa paljon huomiota ja jännitettä arkielämään. Itse voisin lähteä uuden kumppanin kanssa elämään elämää uusiin kuvioihin mutta kuitenkaan se ei ole niin helppoa. Sen vaan sanon että mieti mitä todella haluat ja onko kaikki jäänityksen arvoista. Jos välittäisitte todellakin salasuhteen kanssa toisistanne niin alkaisitte olemaan reilusti yhdessä ettekä pelaisi toisten selän takana. Tietenkään en ole itse paras neuvomaan mutta paljon pettämisillä saa pahaa aikaa toisille ja itsensaä ansaan jos ei olekaan varma kantamaan vastuuta.. Mieti todella tarkkaan mitä teet vaikka toisaalta kaikki huomio tuntuu todella hyvältä ja salasuhteesta on vaikea päästä irti juri siksi kun se tuntuu antavan niin paljon virtaa siihen arkipäivään mutta samalla se on voimia vievää.. Teidän tapauksessakin siitä kärsii todellla moni kun on lapsia ja molemmilla vielä puolisot. Minun tapauksessa ei ollut lapsia mukana ja toinen vaan parishuhteessa.

      • nsjidjdd

        voiko oikeesti nuin kauan jatkaa ilman että toinen saa tietää???ja miten se tapahtuu???missä???


      • hihhihhihhih!!
        nsjidjdd kirjoitti:

        voiko oikeesti nuin kauan jatkaa ilman että toinen saa tietää???ja miten se tapahtuu???missä???

        Johan tuosta kohta jo 5 vuotta on kulunutkin..joten,mites kävi AP?
        Tais rakkaus haipua ensimmäisen puolen vuoden jälkeen..?


    • fasdrtrter

      Kummasti salaa voi tapailla toista vaikka vuosia. Mahdotonta vaimon saada selvillle. Siksi on turhaa ruveta mustasukkaiseksi, kun ei voi tietää ja kaikki ei mene vieraisiin kuitenkaan. Itse olen ekaa kertaa elämässä tavannut varattua miestä. Hän käy työmatkoilla täällä päin välillä ja kyllä me niin lyhyissäkin väleissä ennätetään tapaamaan tavalla tai toisella,että ei vaimo saa millään kiinni. Itse en seurustele ja kun olen aiemmin seurustellut, en ole koskaan halunnut ketään muuta samaan aikaan. Nyt olen keski-ikäisenä ollut pitkään sinkku ja on lapsia, joten koska tämä mies yritti toden teolla tulla elämääni, enpä pannut vastaan. Nyt ollaan pantu aina silloin tällöin parin viikon välein jo pari vuotta. Ja suupielet on hymyssä minulla enemmän. En ole koskaan ajatellut, että mies eroaisi ja saisin hänet. Mä ajattelen, että kiva kun mies välillä käy kylässä, kun se tuntuu niin hyvältä. En osaa edes ajatella, että meistä tulisi koskaan pari. Mies on kivan ja kiltin oloinen perheenisä. Tiedän hänen koko nimen ja osoitteen, mutta ei tule mieleenkään hänen vaimolleen ilmoittaa. Turhaan rikkoisin kenties riittävän hyvän parisuhteen.

      • Anonyymi

        Kenellä tuossa kuviossa siis on hyvä parisuhde? Mikä parisuhteesta tekee hyvän, jos saan kysyä?


    • Vanha mutta kokenut

      Hei Maijuli!

      Kyllähän asia voi toimia kunnes jäätte kiinni ja niin tulee tapahtumaan ennemmin tai myöhemmin. Siinä vaiheessa on hauskuus kaukana kun kaksi petettyä perhettä yrittää selvittää keittämäänne soppaa.
      Jos olette rehellisiä eroatte molemmat ja elätte onnellisina yhdessä loppuelämänne. Samalla säilytätte ympäristön ja läheisten kunnioituksen.

      Miksi tällainen suositus? Minun on vaikea uskoa että sinä (nainen) pystyisit jättämään tämän salarakkaan ja tyytymään(!!) aviopuolisoosi. Mieti sensijaan tarkasti on tämä seikkailusi todella valmis jättämään vaimonsa ja lapsensa.
      En olisi asiasta kovin varma. Eli aloita ottamalla selville onko rakastajasi todella rakastunut sinuun vai otetko ihan mukava seksikumppani.

      Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!

    • Näin on!

      Parhaiten petät ITSEÄSI!

    • korni

      Voi hyvät hyssykät. ette te pettäjät meille petetyille tee hallaa..
      vaan itsellenne.
      Me petetyt vahvistumme kieroilun, juonittelujen jäljiltä mutta mites teille käy, jää luu jakajan käteen ja maine, ja millainen maine..?

      • Ei tuomitseva

        Voi korni. Vai jää meille maine! Niin , millainen maine tosiaan? Luuletko, että ihmiset nykyään välittävät niin paljon naapureistaan sukulaisistaan jne. että joltain jopa maine menisi? Ja pyh. Eroamiset, pettämiset ja kumppanin vaihdot ovat nykyään niin tuiki tavallisia asioita, etteivät ne enää ketään hetkauta. Ihmisillä on katsos oma elämä elettävänä, ei tarvitse miettiä muiden elämää. Paitsi ehkä poikkeuksena juoruakat/ukot, jotka sitten levittävät sellaisiakin "tietoja", jotka eivät ole edes totta. Sen he tietävät, mutta kun saavat nautintoa valheidenkin puhumisesta. Oletko sinä korni juoruakka?


      • Anonyymi
        Ei tuomitseva kirjoitti:

        Voi korni. Vai jää meille maine! Niin , millainen maine tosiaan? Luuletko, että ihmiset nykyään välittävät niin paljon naapureistaan sukulaisistaan jne. että joltain jopa maine menisi? Ja pyh. Eroamiset, pettämiset ja kumppanin vaihdot ovat nykyään niin tuiki tavallisia asioita, etteivät ne enää ketään hetkauta. Ihmisillä on katsos oma elämä elettävänä, ei tarvitse miettiä muiden elämää. Paitsi ehkä poikkeuksena juoruakat/ukot, jotka sitten levittävät sellaisiakin "tietoja", jotka eivät ole edes totta. Sen he tietävät, mutta kun saavat nautintoa valheidenkin puhumisesta. Oletko sinä korni juoruakka?

        Juorut on usein epätosia mutta pettäjä todella tekee väärin, etkö erota hyvää pahasta? Sivusta
        Pettäminen on noloa ja väärin, koska se on.


    • Kurja vaimo

      Olen sellaisen naisen kanssa naimisisissa joka on pettänyt minua 20v. Minulle selvisi kaikki vasta kun vaimo sairastui syöpäään ja purkautui tekosistaan sairaalassa.
      Nyt vaimo kotona ja yrittää päästä elämässä eteenpäin
      Ylpeä tekemisistään tuli monta miestä tyydytettyä työkaverit ja muitakin siinä sivussa
      Joka lauantai lähdettiin soppailemaan ei kännykkä mukaan kuulemma häiritsee.

    • Viisas vaimo....

      Voi Maijuli miten itsekäs osaatkaan olla. Miten hukkaat elämäsi vuodet hohoilemalla salarakkaan perään. TOivotko lapsillesi samanlaista avioliittoa tulevaisuudessa: menkää naimisiin ja ottakaa salarakas tai pahimmassa tapauksessa menkää naimisiin mutta tuleva puolisonne ottaa salarakkaan. Kaikkien äitien unelma, eikö totta. Ja muista kertoa lapsillesi, että avioliitossa saa pettää kun "rakastaa " jotakin tosi paljon....

      Upeeta, mahtavaa!!

    • elämää tämäkin

      Minun tarinani,
      Olen ollut avomieheni kanssa yhdessä lähes 20v, lapsia kaksi kappaletta.
      Suhteen alussa n. 4kk kuluuttua mies jäi ekan kerran pettämisestä kiinni, mutta jotenkin itkulla ja anteeksipyynnöillä sai minut jatkamaan.
      Loppujen lopuksi näitä pettämiskertoja tuli jatkossa muitakin ja myös minun arvostukseni suhdetta kohtaan hiipui ja satunnaisesti petin minäkin.
      Runsas pari vuotta sitten tapasin nuoruuden poikaystäväni ja meille syttyi tulinen suhde.
      Hän oli tahollaan naimisissa, mutta jäi pettämisestä kiinni ja vaimo lähti.
      Meidän suhde jatkui, mutta siihen tuli pelkoa milloin hän löytää vapaan naisen ja haluaa normaalin parisuhteen.
      Loppujen lopuksi niin siinä sitten kävikin, että hän löysi naisen ja me erosimme.
      En tiedä mitä olisin voinut ja missä vaiheessa tehdä toisin.
      Vaikka koinkin rakastaneeni syvästi häntä, toisaalta tajuan, ettei arko kuitenkaan olisi ollut ihan sitä.
      Hän oli luonteeltaan sairaan nuuka, määrätyllä tapaa itsekäs, omissa harrastuksissaan kiinni, varmasti helposti pettämiseen sortuvainen ym ym.
      Enkä tiedä mikä oli tarinan opetus, mutta lapsiltani en halua perhettä rikkoa ja meillä kuitenkin suht seesteinen liitto tässä, ei hirveitä tappeluita eikä muuta sellaista.
      Se vaan on ehkä surullinen juttu, etten voi arvostaa liittoani niin paljon, etten pettäisi uudestaan.
      Se on vähän niin, että "annoin pikkusormen ja se vei koko käden"...oli ihanaa tuntea elävänsä, toisen imartelua, kehumista, kuumaa seksiä..sitä tunnetta jäin kaipaamaan...

      • jännitys

        IOma kokemukseni on tämän vuoden maaliskuusta alkaen...
        olen salarakas miehelle jolla on viime kesästä asti ollut suhde laivalla työskentelevään naiseen ja joka ei asu kummankaan paikkakunnalla.
        Kun lähdin leikkiin mukaan tiesin jo silloin hänellä olevan suhde, mutta siitä puuttui jotain..ainakin toisen läheisyys ja rakkaus.
        Kaikki alkoi tansseista paikallisessa tanssiravintolassa...ja eteni varsin nopeasti tähän mittakaavaan jossa se nyt olemme yhdessä toisen ollessa työvuorossa laivalla ja hiukan vähemmällä jos on maisemissa , mutta emme silloinkaan täysin ilman toisiamme.
        Tämä meidän suhde ei ole sala kuin toiselle osapuolelle...jopa miehen ystävät ovatr jo minunkin ystäviä ja ihmettelevät miehen tapaa viedä asiaa eteenpäin....


    • oi ei...

      Wau. Eli olet varastanut aviomieheltäsi jo 4 vuotta elämästä. Onkohan hän ressukka ollut uskollinen koko tuon 4 vuotta? Päästä hänet jo vapauteen etsimään onnea äläkä varasta häneltä enää yhtään lisävuotta!!!

    • Paula

      Minulla on salasuhde ihanaan mieheen. Olemme tapailleet 11kk. Tapaamisemme päätyy aina seksiin joka on täydellistä. Välillä tunnen suurta ihastusta tätä miestä kohtaan, mutta en kuitenkaan näe meitä parisuhteessa tulevaisuudessa, sillä yhdessä elämisen arki varmasti rikkoisi meidät ja tämän mitä meillä nyt on. Luonteeltamme olemme kuitenkin aika samanlaisia. On ollut hetkiä jolloin olen miettinyt lopettaa koko tapailun, sillä kuitenkin olen ihminen joka haluaa kumppanin vierellensä kulkemaan ja minun oma mieheni on mitä parhain siihen, lisäksi olen välillä jopa tuntenut itseni jonkinlaiseksi pelkäksi panopuuksi tälle toiselle miehelle tai minulle itselleni on tullut paha olo kun olen oman mieheni seläntakana tehnyt vääryyttä. Täten olen ottanut etäisyyttä, katkaissut yhteydenpidon, ollut hiljaa ja sulkenut noin sanotusti koko ihmisen elämästäni pois, jotta voisin keskittyä vain omaan mieheeni ja parisuhteeseeni ja tehdä sen eteen kaikkeni. Kuitenkin tämän hiljaisuuden on rikkonut tämä mies lähettelemällä viestejä tai soittamalla "etkö enään halua nähdä minua?" "miksi et vastaa puheluihini?" "miksi olet poistanut minut fb kavereistasi?". Tässä vaiheessa itselleni tulee aina jonkinlaiset tunteet takaisin tätä miestä kohtaan ja kuvittelen että ehkä hänellä sittenkin voisi olla jonkinlaisia tuntemuksia myös minua kohtaan. En ole kuitenkaan vastannut hänen kyselyihinsä, vaan seuraavana viikonloppuna kun mies on taas ottanut minuun yhteyttä, olemme nähneet ja päätyneet taas hänen luo. Emme ole ikinä keskustelleet mistään säännöistä, tunteista, jne.. olemme vain eläneet tätä touhua. Tapasimme kun minä olin vielä sinkku. Myöhemmin löysin kiinnostavan miehen ja aloin parisuhteeseen hänen kanssaan. Tämä toinen mies sai tietää tästä, mutta otti silti aina yhteyttä ja oli jopa kerran hieman katkeran oloinen puhelimessa kun en ollut nähnyt häntä kuukausiin ja olin puhelussakin aika kylmä ja välinpitämätön. Kuitenkin jatkoimme tästä näkemisiämme tämän toisen miehen kanssa ja olen edelleen parisuhteessa. Olen parisuhteessa hyvän miehen kanssa, jolla on luonteessa kaikki kohdillaan sekä hyvät tulevaisuuden näkymät ja hän ei ole koskaan ollut mikään ns. naistenmies. Silti aina välillä ajattelen tätä toista miestä ja mietin miksi hän on halunnut pitää minut elämässään näinkin kauan vaikka olen varattu ja ollut hänelle välillä kylmä ja suorastaan jopa ilkeäkin. Tällä miehellä on takanaan myös parisuhde jonka päättymisen syitä en tiedä, siitä on kuitenkin jo jokseenkin aikaa. Mies on käytökseltään hyvin huomaavainen, kohtelias ja välittävä. Hän on vienyt minua eripaikkoihin ja maksanut aina kaiken herrasmiesmäisesti. Hänen kaverinsa tietävät myös minusta. Ikäeroa meillä on kymmenen vuotta, hän on vanhempi. Nykyisen mieheni kanssa emme asu samankaton alla, vaan seurustelemme kevyesti. Tämä toinen mies on vapaa. Kuviossa ei ole lapsia kummallakaan. Mies ei enää tiedä seurustelenko nykyisen mieheni kanssa tai oikeastaan tiedän että hän luulee minua tällä hetkellä sinkuksi. Olen nuori ihminen ja elämä edessä, lisäksi en ole sitoutunut mihinkään kun ei ole lapsia enkä asu kenenkään kanssa samankaton alla, mutta kuitenkin tälläinen kaksipiippuinen elämä käy raastavaksi pidemmän päälle. Joten haluan tietää mitä tämä mies oikein minusta haluaa?! Uskon siihen että jos hän minut haluaisi, olisi hän jo tehnyt sen asia eteen jotakin. Mistä tässä siis on kyse?

      • Anonyymi

        Miksi annat tuolle miehelle seksiä, jos ette seurustele? Ei sinun tarvi, hälytyskellot soi nyt lujaa, eik


    • en uskoisi

      jos olis vakavissaan, tekis jotain ratkaisuja, miehet jotka vaan haluaa tapailla, ovat aika itsekeskeisiä ja ajattelevat vaan itseään, varmaan näin..

      • totuus

        Paitsi jos nainen haluaa samaa? Tai tietää mitä mies haluaa?

        Itsekästä on valehdella. Väittää haluavansa jotain vakavampaa mitä ei oikeasti halua. Jos sanoo, että haluan tapailla silloin tällöin ja harrastaa seksiä, viettää laatuaikaa niin ei se ole itsekästä jos sen kertoo suoraan. Naisen valinta on sitten lähteekö mukaan vai ei.


      • kauris3
        totuus kirjoitti:

        Paitsi jos nainen haluaa samaa? Tai tietää mitä mies haluaa?

        Itsekästä on valehdella. Väittää haluavansa jotain vakavampaa mitä ei oikeasti halua. Jos sanoo, että haluan tapailla silloin tällöin ja harrastaa seksiä, viettää laatuaikaa niin ei se ole itsekästä jos sen kertoo suoraan. Naisen valinta on sitten lähteekö mukaan vai ei.

        Minulla on ollut ihana salarakas jo kahdeksan vuotta. Olen naimisissa ja salarakas on myös varattu.


    • ...

      Taas yksi itsekäs paskiainen joka ajattelee vaan omaa napaansa

      • kauris3

        Moi! Kuinka voit ajatella noin? Et tiedä kuinka huonosti mieheni kohtelee minua. Kotona en saa arvostusta enkä seksiä. Siksi tarvitsen toisen miehen, joka antaa minulle todella kaiken.


      • Viola.
        kauris3 kirjoitti:

        Moi! Kuinka voit ajatella noin? Et tiedä kuinka huonosti mieheni kohtelee minua. Kotona en saa arvostusta enkä seksiä. Siksi tarvitsen toisen miehen, joka antaa minulle todella kaiken.

        Miksi et lähde pois huonosta suhteestasi? Miksi annat miehesi kohdella sinua huonosti?
        Sinä asetat rajat. Sinä otat vastuun omasta elämästäsi.

        Sinä valitset suunnan!!!


    • nainen 50

      Te kumppanin pettäjät ette tajua kuinka itsekästä ja vaarallistakin tuo voi olla,etenkin juuri siksi jos jatkunut kauan,,Maalla yksi mie latasi piippuun panoksen vaimolle itselle ja rakastajalle...ainakin kaksi lähti silloin autuaammille metsästysmaille...Tästä miehestä ei olisi uskonut,oli rauhallinen ym.En usko,että jättäminen rohkeana tekona,olisi saanut tätä aikaan.

      • kauris3

        Olen rakastunut salarakkaaseeni. Hän on niin Ihana. Koskaan Hän ei hauku minua niin kuin mieheni. Hän on eronnut mies, mutta asuu naisen kanssa. Meillä on välimatkaa , mutta näemme silti noin kaksi kertaa kuussa. Ja soittelemme usein. Hän antaa elämääni piristystä!


    • Kupla puhkeaa

      Onhan se tietenkin ihanaa elää unelmissa. Tuo toinen on saavuttamaton ja siksi niin ihana. Olet todennäköisesti rakastunut rakkauteen ja teet tästä toisesta miehestä haaveissasi sellaisen mitä omasi ei ole.

      • kauris3

        No en tiedä. En elä unelmissa. Toinen mies on minun pienen hetken. Ei hän minusta ole saavuttamaton. Minä ajan tapaamaan häntä ja hän tulee tapaamaan minua. Hän tietää kaikki asiani ensimmäisenä, kaikkea en välttämättä kerro miehelleni. Olen etääntynyt miehestäni. Haaveilen joka päivä Murustani.


    • kauris3

      Tapaan Hänet taas 1. päivä. Ihanaa! Huomenna soitan Hänelle.

    • ikuisethaavat

      Minulla oli vuoden toinen mies heti alkuun päätimme että tunteistamme emme puhu toisillemme, kyllähän niitä tunteita tuli, mutta tajusin että ei ne rakkautta ole. Pakenin hänen luo huonoa suhdetta, hän antoi huomiota minulle mitä en kotona saanut. Huono omatunto oli koko ajan siittä mitä tein. ei tämä toinen mies sitä arkea minun kanssani elänyt jos olisi, olisi varmaan ne samat riidat hänen kanssaan tulleet.

      Mietin elämääni ja päätin että jos oma mieheni ei voi antaa sitä mitä haluan vaan joudun hakemaan sitä muualta(tämän toisen miehen luota, läheisyyttä jne..) päätin että reilua miestäni kohtaan on erota.

      Kun erottiin mieheni kertoi että hän tiesi, mutta ei enään välittänyt. Aloin elää elämääni yksin en pitänyt mieheeni enkä tähän toiseenkaan mieheen yhteyttä en kertonut erostani vaan laitoin puhtaasti pelin poikki ilman selittelyjä.

      Pikkuhiljaa olen toipunut asiasta, pettynyt itseeni kun lähdin sellaista tekemään ja vielä niin pitkään. Olen kerran seurustellut eron jälkeen, mutta pelkäsin koko ajan toisen pettävän , koska minäkin olen tehnyt niin.

    • ytmjyystäjä

      Lukekaas nyt ätmit miten naiset oikeasti toimii. Tässä ketjussa paljastuu ätmeille mitä nainen tekee parisuhteessa;)

    • kauris3

      Minun salarakkaani on kaikkeni! Saan häneltä voimaa vaikeaan elämääni. On ihanaa kuulla äänensä ja varsinkin naurunsa. Tiedän että hän on myös tosissaan suhteessa. Odotan aina seuraavaa tapaamista.

      • Pilvilinnoissa

        Näinhän se haaveissa menee. Kaikki on aivan ihanasti niin kauan, kun ei joudu arkea elämään sen salarakkaansa kanssa. Se kaikki ihanuus on oman pään kehittämää kuvitelmaa ylivoimaisesta, haaveiden ihmisestä. Rakastunut rakkauteen.


    • salarakas3

      Minä taas olet eronnut ja nyt sinkkuaikanani tapasin aivan mahtavan miehen.
      Tunne oli voimakas heti molemmin puolin ja siinähän minua sitten vietiin. Kaikki vain sattui synkkaamaan todella hyvin. Koska mies on naimisissa ja muutama lapsikin, ajattelin että parempi olla sekaantumatta moiseen. Kuitenkin sattumalta törmäsin häneen uudemman kerran vajaan vuoden jälkeen ja tässähän sitä sitten ollaan. Ollaan tavattu muutamia kertoja ja ihastus sen kun voimistuu. Hitsit kun tuollaisen miehen tapaisin, joka olisi sinkku. Tottahan toki minua pelottaa, että olenko se minä jota tässä tulee sattumaan kun tunteet alkavat jo tässä vaiheessa olla todella voimakkaasti mukana.....mutta kyllä sen näkee kaverinkin ilmeestä että kumpikin on aivan sekaisin toisesta....Mutta silti. Onko tällaisella tulevaisuutta???
      Minähän tässä se salarakas olen.....

    • kauris3

      Anna palaa vaan! Puhdas ja aito Rakkaus on Ihanaa! Se antaa voimia elämään. Tiedän kahdeksan vuoden kokemuksella. Hetkeäkään en antaisi pois. Tahdon aina vain lisää.Ikuisesti Sinun vain...

    • kauris3

      Tapasin pe Ihanan toisen mieheni. Hän on salarakkaani. Olemme tunteneet yli kahdeksan vuotta. Tapaamiset ovat tihentyneet. Meillä sujuu hyvin ihan kaikki.

      • Kauris333

        Kauris3 puhuu omiaan...onneksi


      • kauris3
        Kauris333 kirjoitti:

        Kauris3 puhuu omiaan...onneksi

        Miten niin omiaan? Tämä on täyttä totta! Ja olen niin Rakastunut Ihanaan toiseen mieheeni. Hän on Täydellinen mies ja vielä niin hyvännäköinenkin.


      • ....................
        kauris3 kirjoitti:

        Miten niin omiaan? Tämä on täyttä totta! Ja olen niin Rakastunut Ihanaan toiseen mieheeni. Hän on Täydellinen mies ja vielä niin hyvännäköinenkin.

        Pidä nyt huora se turpas kiinni! Niin just: H.U.O.R.A.


    • salarakas3

      Kiitoksia, mukava kuulla, ja nauti. Minäkin yritän :)
      Huomenna olisi tarkoitus taas nähdä ja eihän tässä mitään muuta odotakaan....

      • kauris3

        Joka ikinen päivä hän on mielessäni. En osaa ajatella muuta. Missä tapaatte? Me treffataan autossa. Ihania treffejä ja NAUTI!!!


    • kauris3

      Huomenna soitan Hänelle. On niin kova ikävä!

    • kauris3

      Olen palavasti Rakastunut täydelliseen toiseen mieheen! Hän on mielessäni joka hetki. Kotona menee huonosti, ei ole mitään sanottavaa...

    • kauris3

      Ihanaa ystävänpäivää kaikille salarakkaille! Treffit on taas 1. päivä salaisessa paikassa... :)

    • petetty6

      paskaa tuo salarakas jutut. ite ollu petetty puoli vuotta. akka jäi kiinni.
      Kertoo vaan korvien välisestä tyhjiöstä.

    • liirumlaaarum

      Tsihhiiiii ihan oikein :D Rakastan pettämistä ja pannaan kunnolla seläntakana ja haukutaan puolisoa:D

    • hmm.

      Rakasta vaan. Mutta olisi reilua erota miehestäsi, varsinkin jos sinulla on oma palkka.

    • kauris3

      Moi! Soitin toiselle miehelleni tänään kaksi kertaa. Tavattiin hotellihuoneessa, vaihtelua autossa oloon. Huomenna töitten jälkeen tapaan taas hänet. Olen ihan sekaisin töissä. Olen niin Rakastunut... :)

    • kisuliini37ps

      Olen ollut suhteessa 9 vuotta. Tällä hetkellä olen hyvin kyllästynyt elämääni. miehelläni ja minulla on omat harrastukset, mies tykkää puuhastella tallissaan ja minä koitan keksiä jotain tekemistä ajalleni. Harrastuksia minullakin on , koiraakin olen ajatellut. Jopa salasuhdettakin. Olen kyllästynyt olemaan suhteessa se joka järjestää jotain kivaa tai huomio puolisoaan. Seksi elämä on hiipunut pikku hiljaa olemattomiin, ei vain huvita.
      Kaikki edellytykset onnellisuuteen pitäisi olla..

    • kauris3

      Moi! Treffit meni tänään pieleen, kun hän ei ole vapaa. onneksi meillä on sovittu "tapaaminen" 1. päivä salaisessa paikassa nyt autossa. Elämä on kuin unelmaa, hetken se kestää vaan...

    • kauris3

      Täällä olen taas yötyössä ja haaveilen kullastani. meillä oli kuuma tapaaminen ti. ja ihan päiväsaikaan. Seuraava tapaaminen on 1. päivä. Ihanaa!!! Tämä mies on täydellinen Rakastaja!

    • Rakastunut-76

      Hei,Etpä taida olla ainut Nainen. :) Itse olen samassa tilanteessa kuin sinä.
      Hyvää Alkanutta Kevättä.

    • throedown

      Jos tosiaan olisit rakastanut nykyistä miestäsi et olisi rakastunut toiseen.

      "Jos tapaat miehen keneen rakastut jonka jälkeen tapaat toisen johon rakastut niin valitse se toinen, sillä jos todella rakastaisit ensimmäistä, et olisi rakastunut toiseen"

      En ymmärrä ihmisiä jotka pettävät puolisoaan. Se on henkilö joka rakastaa SINUA ja vieläpä jos teillä on yhteisiä lapsia. Itse tuossa tilanteessa laittaisin välit poikki toiseen mieheen. Ihan sama kuinka paljon rakastaisin, ajattelisin perhettäni ja yrittäisin parantaa avioliittoani.

      Älä valehtele miehellesi joka rakastaa sinua. Tuo on iljettävää.

      • Seela

        Yleensä siihen on syynsä, että haetaan lohtua muualta. Silloin rakkaus omaan puolisoon on loppunut, ja se saattaa olla esim. puolison välinpitämättömyydestä tai henkisestä väkivallasta johtuvaa. Siksi ei pettäjää voi koskaan suoralta kädeltä syyllistää.


      • helmeä etsimässä
        Seela kirjoitti:

        Yleensä siihen on syynsä, että haetaan lohtua muualta. Silloin rakkaus omaan puolisoon on loppunut, ja se saattaa olla esim. puolison välinpitämättömyydestä tai henkisestä väkivallasta johtuvaa. Siksi ei pettäjää voi koskaan suoralta kädeltä syyllistää.

        Kerropa Seela, miksi en sitten hakenut lohtua muualta, kun pettäjä puolisoni kyykytti minua henkisesti ja kohteli täysin kylmästi ennen pettämistään, vaan koetin ymmärtää ja ymmärtää. En halunnut häntä jättää, vaan rakastaa, vaikka uhkailikin mm. lähtemisellä itse päivittäin. Ensin ajattelin, että minä petettynä olen kaikkeen pettämiseen syyllinen, mutta katsoessani suhdettamme taaksepäin ymmärsin, ettei asia ollut niin. Toisella meistä oli kuormia kannettavana edellisistä suhteista, jotka oli jätetty käsittelemättä. Ymmärsin, että kyse oli pettäjän psyyken suojautumiskeinoista, kun ei halunnut tiedostaa tapahtunutta. Olisi ollut helppoa jättää asiat ratkaisematta ja juosta pakoon jonkun toisen syliin, mutta silloin olisin ollut seuraavassa suhteessa minä puolestani yhtä tyhmä, nyt kasvoin ihmisenä ja saman teki puolisokin. Vaikea ja tuskainen tie kulkea, mutta joitakin helmiä jo yhdessä löydetty. Nyt kuljetaan kohtia uusia helmiä.


      • Seela
        helmeä etsimässä kirjoitti:

        Kerropa Seela, miksi en sitten hakenut lohtua muualta, kun pettäjä puolisoni kyykytti minua henkisesti ja kohteli täysin kylmästi ennen pettämistään, vaan koetin ymmärtää ja ymmärtää. En halunnut häntä jättää, vaan rakastaa, vaikka uhkailikin mm. lähtemisellä itse päivittäin. Ensin ajattelin, että minä petettynä olen kaikkeen pettämiseen syyllinen, mutta katsoessani suhdettamme taaksepäin ymmärsin, ettei asia ollut niin. Toisella meistä oli kuormia kannettavana edellisistä suhteista, jotka oli jätetty käsittelemättä. Ymmärsin, että kyse oli pettäjän psyyken suojautumiskeinoista, kun ei halunnut tiedostaa tapahtunutta. Olisi ollut helppoa jättää asiat ratkaisematta ja juosta pakoon jonkun toisen syliin, mutta silloin olisin ollut seuraavassa suhteessa minä puolestani yhtä tyhmä, nyt kasvoin ihmisenä ja saman teki puolisokin. Vaikea ja tuskainen tie kulkea, mutta joitakin helmiä jo yhdessä löydetty. Nyt kuljetaan kohtia uusia helmiä.

        Ei kenenkään syliin juosta, mutta onnettomana saattaa alitajuisesti etsiä rakkautta muualta. Sinä rakastit pettäjäpuolisoasi ja alistuit asemaasi. Mikäli rakkautta on kaiken tuskan jälkeen jäljellä, hyvä niin. Kaikilla niin ei ole, sitkeäkin rakkaus saadaan alistamisella kuolemaan.


      • Entinen pettäjä
        Seela kirjoitti:

        Ei kenenkään syliin juosta, mutta onnettomana saattaa alitajuisesti etsiä rakkautta muualta. Sinä rakastit pettäjäpuolisoasi ja alistuit asemaasi. Mikäli rakkautta on kaiken tuskan jälkeen jäljellä, hyvä niin. Kaikilla niin ei ole, sitkeäkin rakkaus saadaan alistamisella kuolemaan.

        Uskallan väittää, että usein pettäjä on valmis katsomaan oman parisuhteen tilaa vasta, kun kakkonen jättää tämän. Se on usein se, joka aukaisee pettäjän silmät, kun ei "kelpaakaan" ulkopuoliselle. Jotkut voivat ajatella, että mies "tyytyy" vaimoonsa, mutta ei se sitäkään oikeastaan ole... Onko se reilua vaimoa kohtaan... en tiedä.

        Suurin osa pettäjistä kuitenkin etsii uuden kakkosen. Julmimmat korjaavat avioliittoa samalla, kun romanssi uuden kakkosen kanssa alkaa. Avioliittokin sujuu paremmin, kun on uusi kakkonen kuvioissa mukana. Se alkuhuuma...


      • Seela
        Entinen pettäjä kirjoitti:

        Uskallan väittää, että usein pettäjä on valmis katsomaan oman parisuhteen tilaa vasta, kun kakkonen jättää tämän. Se on usein se, joka aukaisee pettäjän silmät, kun ei "kelpaakaan" ulkopuoliselle. Jotkut voivat ajatella, että mies "tyytyy" vaimoonsa, mutta ei se sitäkään oikeastaan ole... Onko se reilua vaimoa kohtaan... en tiedä.

        Suurin osa pettäjistä kuitenkin etsii uuden kakkosen. Julmimmat korjaavat avioliittoa samalla, kun romanssi uuden kakkosen kanssa alkaa. Avioliittokin sujuu paremmin, kun on uusi kakkonen kuvioissa mukana. Se alkuhuuma...

        Kuvio saattaa olla myös toisinpäin, eli petetty on valmis tarkastelemaan omaa käytöstään vasta, kun toinen on jo ihan hajalla ja hakee rakkautta muualta. Varsinkin alistajat tekevät näin. On helppo leimata pettäjä, mutta tulisi tarkastella enemmän syitä, miksi toinen pettää. Monesti se ei ole pelkkä vaihtelunhalu.


      • Anonyymi
        Seela kirjoitti:

        Kuvio saattaa olla myös toisinpäin, eli petetty on valmis tarkastelemaan omaa käytöstään vasta, kun toinen on jo ihan hajalla ja hakee rakkautta muualta. Varsinkin alistajat tekevät näin. On helppo leimata pettäjä, mutta tulisi tarkastella enemmän syitä, miksi toinen pettää. Monesti se ei ole pelkkä vaihtelunhalu.

        Kyllä tuollaiset patologiset pettäjät eivät mitään ymmärrä, vaan ovat muutenkin vaarallisia ihmisiä, jotka haluavat vain satuttaa. Varokaa ja lähtekää pois!


    • ellupellu2

      Miten ihmiset jotkut voi olla noin sairaita?? Hyi!!! Yhtä rakastetaan kerrallaan, jos rakastaa montaa, on pipi päästään. Yäk

      • vuodentaakse

        Turha yökötellä, kaikki ihmiset eivät ole samasta puusta veistettyjä. Yksi sana: polyamoria, tutustu asiaan.


    • jep4

      Minullakin oli salasuhde, se avasi silmät huonolle parisuhteelle. Minä en vain pysty pitämään kahta, enkä halukaan, jäin siis kiinni miehelleni. Mylläkä siitä tuli. Mies huomasi omat virheet ja halusi jatkaa ja korjata meidän virheet. Jatkamme yhdessä, pieni yhteinen lapsi kaiken lisäksi. Ei ikinä olisi suunta kääntynyt meidän parisuhteessa, jos näin ei olisi käynyt. Me voidaan kaikki paljon paremmin kuin ennen salasuhdetta! Suren salarakasta pois mielestäni ja päästän hänestä irti pääsen eteenpäin. Niin tekee hänkin, vaikeaa on välillä. Tärkeä ihminen oli kuitenkin pystyi keskustelemaan kasvatukseen liittyvistä asioista, sai tukea ja kannustusta ties mihin asioihin, kun vain jutteli ja sama toisinpäin. Ei siis pelkkää sitä ässää. Toivottavasti muiden ei tarvitse kulkea tuota tietä parantaakseen parisuhdetta. En kadu kuitenkaan, kasvattanut minua ihmisenä valtavasti!

    • kauris3

      Olen ihanan rakastunut salarakkaaseeni. Tänään soitan hänelle ja sovin kuumat treffit salaiseen paikkaan.

      • ossi

        Minä ihastuin eilen tunne oli valtava. Näkö sumeni en nähnyt muita ihmisiä ympärillä vain hänet edessäni. Odotan ensi viikkoa. Olenko???


    • drphilli

      Dr. Phil sanoo, että pettämisestä alkanut suhde mitä todennäköisimmin loppuu pettämiseen. Ehkä hän on oikeassa. Ihmiset kokevat rakastumisen tunteen eri tavalla.

      Pettäjille "rakkaus" on intohimoa, jännitystä ja seksiä. Pitkässä parisuhteessa nämä elementit aina jossain vaiheeessa hiipuvat.

      Uskollisille ihmisille rakkaus on luottamusta, ymmärrystä ja huomioon ottamista. Nämä elementit suhteessa taas voivat säilyä hautaan asti.

      Ihastuksia tulee ja menee. On ihmisen oma päätös miten hän niihin reagoi. Pettäminen on aina oma päätös.

      • no doubts

        Rakastan todennäköisesti miestäni, meillä pitkä liitto takana, omaisuutta, lapset, yhteinen elämä myös edessä ja olen tottunut häneen. Ainoa mikä tökkii on huono seksi, joka ei vain parane millään konstilla. En missään tapauksessa halua erota. Minulla oli yksi salasuhde, joka ei jäänyt salaiseksi koska toinen osapuoli alkoi juoruilla, ja lopulta homma meni siihen että otimme mieheni kanssa aikalisän, totesimme että haluamme jatkaa. Nyt olen alkanut miettimään sitä, että otan oikeasti sovitun salarakkaan, koska jälleen sellainen on näköjään tarjolla. Tällä kertaa en mene suhteeseen muuten kuin vain seksin ja läheisyyden takia. Ei täällä eletä kuin kerran, ja jos todella homma pelaa niin hyvä niin.


      • Seela

        Ei pidä unohtaa, että pettäjä voi hakea myös rakkautta. Suhteet limittyvät usein keskenään alusta ja lopusta, se ei aina mene niinkuin oppikirjassa. Kun rakkaus osuu kohdalle, niin sen voi ohittaa, tai sitten ei. Omaan käytökseen vaikuttaa paljon se, millaista kohtelua saa puolisoltaan. Dissaavat ja alistavat puolisot kaivavat verta nenästään tämän asian suhteen, ajavat toista muualle.


      • ....'...''****
        Seela kirjoitti:

        Ei pidä unohtaa, että pettäjä voi hakea myös rakkautta. Suhteet limittyvät usein keskenään alusta ja lopusta, se ei aina mene niinkuin oppikirjassa. Kun rakkaus osuu kohdalle, niin sen voi ohittaa, tai sitten ei. Omaan käytökseen vaikuttaa paljon se, millaista kohtelua saa puolisoltaan. Dissaavat ja alistavat puolisot kaivavat verta nenästään tämän asian suhteen, ajavat toista muualle.

        Olen ollut entisessä suhteessani niin hajalla sen jatkuvan solvaamisen takia, että lopulta ryhdyin humalapäissäni pettämään. Lopulta selvinkinpäin. Mitä minun sitten olisi pitäny tehdä, kun mieheni ei halunnut edes välillä nähdä minua. Eli vain omaa elämäänsä. Otti käyttöön kun tarvitsi, sitten sysäsi syrjään. Aluksi se oli hänelle helppoakin, koska asuin vanhempieni luona maalla ja olin alaikäinen ja näin ollen ajokortiton. Kätevää... *hymähdys*
        Oikeastaan tuo pettäminen alkoi siitä kun äitini sairastui vakavasti ja tuota kun surin sain kuulla: "Mene muualle itkemään, masennat minutkin." Niimpä siis päätin lähteä "muualle itkemään."
        Myöskin kun kysyin, jättäisikö hän minut jos minä joskus sairastuisin yhtä vakavasti, sain vastaukseksi: "No se vähän riippuu.." Se ei kyllä riipu yhtään mistään jos toista rakastaa. Ei kai sitten rakastanut...
        Myöskin olin lihava (en ollut) ja vaikka mitä muuta paskaa.
        Kysyin häneltä myös, kuinka hän kuvittelee pärjäävänsä seuraavassa suhteessa kun käyttäytyy noin, sanoi: "Ehkä minä en ole seuraavalle kumppanille samanlainen." Ahaa! Ja mikähän oli sitten syynä minun paskaan kohteluuni!? Narsismi?


    • kaisla1

      Minun on pakko päästä avautumaan. Mikäs sen parempi kuin Suomi24.fi.. =D

      Mä olen niin rakastunut, ystävääni tai oikeastaan kaveriin. Miespuoleinen kaverini joka muuttui ystäväksi viime syksynä, huomasimme, miten me pystyimme puhumaan mistä tahansa, meillä oli hauskaa ja tuntuu, että olemme samalla aaltopituudella. Erimielisyydetkin ovat jotenkin vain huvittavia, ei niistä jaksa ottaa mitään stressiä. Alkuun emme ajatelleet mitään muutakuin miten mahtava tyyppi kaverina ja miten mukavaa meillä on. Kuitenkin, molemmat kihloissa olemme, pieniä lapsia ja puolisot. Eräs ilta lenkillä käydessämme keskustelut kääntyivät seksiin, yleensäkin puheenaiheena ja ongelmana parisuhteessa. Tämän illan jälkeen en tiedä mikä minuun meni, en voinut olla ajattelematta häntä. Juttumme kääntyivät sen jälkeen hieman irstaaksi välillä, itse tykkään "puhua ja tehdä tuhmia" joten, no tietysti innoistuin ja lähdin leikkiin mukaan. Hän jopa tunnusti, ettei hän osaa edes oman puolisonsa kanssa olla niin vapautunut. Hän on siis luonteeltaan todella hitaasti lämpenevää ja hiljaista sorttia. Ja voi ei, joka kerta kun näen hänet, tunnen vain enemmän kuinka sydämmeni on sulaa vahaa. En tietenkään hänelle kerro tätä kuinka todella alan rakastaa häntä, koska en halua tunnustaa sitä. Haluamme kumpikin toisiamme, mutta emme ole vieläkään tehneet "syntiä". Oma mieheni on poissa kotoota paljon, meillä on lapsi, ja kuiva parisuhde. Juttumme eteni niin nopeaan, että olin raskaana kun olimme olleet ydessä 3kk, joten tässä ajanmittaan, olen todella ajatellut, että miehessäni ei ole juuri mitään, mistä pidän. Mutta hän on niin välinpitämätön itsekin parisuhteestamme, että olen aistinut sen, että häntä ei kiinnosta, mitä teen ja kenen kanssa. Pääasia, että koti on hoidettu, ruoka pöydässä ja hoidan myös talouden raha-asiat. Ei meillä ole huonot oltavat yhdessä, emme vain rakasta toisiamme, mutta miksi emme olisi yhdessä lapsen takia? Meillä on myös hauskaa, emme riitele, mutta elämme kumpikin omaa ja sitä yhteistä elämää, se sopii meille. On koti missä on turvallista ja tuttua.

      Tässä nyt ei ollut päätä, eikä häntää, mutta sainpahan edes kirjoitettua tämän johonkin =D Mä vaan rakastan tätä tunnetta kun on hyvä ja rakastettu olo. Vaikka ei tämä mihinkään johda, ei varmasti tule suurta onnellista avioliittoa ja kaikkea muuta ihanaa. Mutta onnea ja hyvää oloa. Kyllä minä pohjustan mieheni tähän asiaan vielä jossain vaiheessa, mutta olen jo varma että hän sen tietää ja uskon, että hänelläkin on joku, koska hän on usein tosi hyvällä tuulella ja puhelin kädessä useinkin. Mutta, en ole mustasukkainen, miksi olisin? =) Ja jos tämä joskus päättyy eroon, ei sekään minua pelota.

    • lommaa

      pettäjän tie on suolainen ja haavoja täynnä
      l

    • Lari Laadukas

      Mä haluaisin salarakkaan.

    • mie1263

      On. Tavoittele rakkautta.

    • ja mie

      Tiedän, että saan niskaani moraalisaarnaryöpyn, mutta mitäpä tuosta, Minulla on ollut salarakas ollut jo neljä vuotta. Olemme kumpikin naimisissa tahoillamme ja hänen lapset ovat jo aikuisia ja heillä on omat perheet. Omani on melkein aikuinen. Hänen puolisonsa tietää meistä, oikeastaan on tiennyt koko tämän neljä vuotta. Minun puolisoni taas on arvoitus...pakkohan hänen on tietää. Puolisoni kanssa meillä ei ole ollut mitään muuta yhteistä vuosikymmeniin kuin osoite. Hänellä on omat menonsa ja yhteinen aikamme on sitä kun hän makaa sohvalla kooman kaltaisessa tilassa kädet ristissä ja minä teen työt. Mitään tunne. tai seksielämää meillä ei ole ollut. Kun otan avioliittomme puheeksi puoliso hyppää autoon ja lähtee ajelemaan kavereittensa kanssa. Mistään emme enään keskustele, heti tulee riitaa ja puoliso alkaa haukkumaan minua alkaen suvustani....Hän on narsisti, jota pitää kumartaa ja hänen toiveensa täyttää...:))
      Olen ehdottanut eroa. En saa puolisoltani mitään vastausta...olen kuin ilmaa hänen edessään. Oikeastaan epäilen kuunteleeko hän mitään mitä sanon.
      Toisaalta pelkään häntä...ja sitä mitä tekee kun hermostuu. Mitä teen? Miten otan eron? Sillä sydämmessäni tiedän mitä haluan ja olen tehnyt siellä ratkaisuni mutta käytännön toteutus onkin sitten eri juttu.

    • jdjkdjdjhdfjk

      Suomeen pitäisi perustaa yhdistys, joka auttaisi avioero-ongelmissa. Paljon on naisia sekä miehiä, jotka eivät pysty taloudellisista syistä eroamaan, oikeastaan eivät uskalla kun pelkäävät miten pärjää velkojen kanssa.
      Sitten on niitä, jotka pelkäävät puolisonsa reaktiota, eivätkä uskalla ottaa käytännön ensiaskelta. Sillä on paljon liittoja, joissa toinen on huomannut, että avioliitto on karilla mutta toinen vain tuudittaa itseään uskomuksessa, että kaikki avioliitossa on hyvin.
      Pitäisi olla luotettava taho, johon avioeroa harkitseva voisi ottaa yhteyttä soittamalla tai sähköpostitse, kertoa tunteistaan ja tuskastaan ja saada muutakin neuvoa kuin paperintäyttämistä ja poismuuttamista. Oma tukihenkilö joka tukisi kumpaakin osapuolta erossa.

    • sala on in

      Maijuli, mietin miksi sinä kirjoitit tänne. Siksikö että haet vahvistusta toimillesi vai vinkkejä siihen kuinka voisit pettää vieläkin paremmin ja voida samalla itse hyvin.
      Ja sitten teitä on täällä muitakin samanlaisia. Ja teidän monituiset miehenne vielä.
      ensimmäinen mies, toinen, kolmas ja jne. Puhutte heistä kun olisitte rakastuneet. Tiedättekö oikeasti mistä edes puhutte.
      Se tuska mitä niin sanotut läheisenne voisivat tuntea asian ilmitullessa on pientä siihen verrattuna kuinka sekaisin itse olette.
      Mutta kuunteletteko te edes ketään, paitsi ainoastaan tietysti sitä teidän niin ihanaa rakastanne, joka pystyy pettämään aviopuolisoa, mutta ei tietenkään teitä.
      Älkää kysykö lupaa teidän toilailuille vaan tehkää niinkuin hyvältä tuntuu.
      Jos kerran se on niin ihanaa niin miksi murehtia siitä.
      Rakkaus ei murehdi se nauttii. Haluaisitte että teitä rakastetaan, mutta ettehän te edes salli sitä vaan pidätte salasuhteita jotta teidän ei tarvitsisi ryhtyä mihinkään todelliseen.
      Ja nämä miehet on ihan sama juttu ei he ole teidän kanssa rakkaudesta vaan ihan siitä syystä että saavat panna teidän kanssa, mutta ette edes huomaa sitä saati usko.

      Selitätte itsellenne miksi ette ole todellisessa suhteessa kun asiat on niin ja niin. Jos nostaisitte asian pöydälle ja toisitte suhteenne julki vasta silloin näkisitte asian todellisen laidan. Ette tee sitä koska ette halua sitä. haluatte salasuhteen ette muuta.
      Sitten vielä naamioitte sen oikeaksi suhteeksi.
      Rakkauttako? Itserakkautta kyllä. Ei teitä pysty auttamaan. Neuvoni on se Hankkikaa mahdollisimman monta miestä, rakastukaa heihin kaikkiin.
      Salasuhteen salsuhteen salasuhteen salasuhde.
      Pyörittäkää ajatusta mielessänne vielä viisitoista kertaa enemmän ja kuvitelkaa että olette onnellisia.

    • naapurin Lissu

      tässä kuukauden verran olen ollut ystäväni tukena, jonka miehen kolme vuotta kestänyt salasuhde paljastui... Ei ole ollut helppoa ystävälleni, hänen miehelleen kuin salarakkaan perheelle. Ystäväni paljasti asian myös salarakkaan miehelle.
      Nyt tää ex-salarakas pommittaa ystävääni haukkumatekstareilla ja ties millä iljettävällä syystä että hänen miehensä on päättänyt ottaa eron. On kuulemma sen ystäväni syytä kun kertoi asiasta hänen miehelleen. Mun ystävän mies taas itkeskelee ja anelee että häntä ei jätettäisi. Ei hän kuulemma oikeesti halua tätä toista naista, vaikka nythän se olisi piakkoin vapailla markkinoilla (vaikka haluaisi jatkaa oman miehensä kanssa).
      On kuulkaa ollut karua katsottavaa ja kuunneltavaa. Esim. ystäväni miehen tuskaa ja häpeää kiinnijäämisestä. Hänkin soittelee mulle melkein päivittäin ja pyytää että puhuisin hänen puolestaan hänen vaimolleen kuinka paljon hän katuu tekemisiään ja rakastaa vaimoaan ja lapsiaan jne.
      Ystäväni on täysin lamaantunut, sairaslomalla ja shokissa edelleen. Painoa pudonnut varmaan 5 kiloa ja nukkunut kunnolla ties koska viimeksi.
      En kyllä tällä kokemuksella suosittele kellekään suhteessa olevalle salarakasta. Helvetti erotkaa ensin jos suhde ei toimi ja vasta sitten aloittakaa uusi.

    • 18 + 1

      "Ystäväni on täysin lamaantunut, sairaslomalla ja shokissa edelleen. Painoa pudonnut varmaan 5 kiloa ja nukkunut kunnolla ties koska viimeksi.
      En kyllä tällä kokemuksella suosittele kellekään suhteessa olevalle salarakasta. ******** erotkaa ensin jos suhde ei toimi ja vasta sitten aloittakaa uusi."

      Erolla voi olla yhtä vakavat seuraukset, joten ei sekään ole välttämättä suositeltavaa.

    • kfjsha45

      olkaa kaikki kaikkien kanssa ilman mitään sitoumuksia..on kaikkein helpointa kaikille osapuolille.. Mies pettää nainen pettää..vai pettääkö sittenkään..mehän ollaan vaan soluja ja kemiaa..nauttikaamme elämästä tutun tai vieraan kanssa..

      • lilli577

        Juuri noin ,eletään,meille on annettu vain yksi ainoa elämä,,,ei tunteilla,naidaan ja tehdään kaikkea kivaa,oltiimpa millasessa suhteessa tahansa,aina ja kaikkialla,,,parempi naida kun palaa,,,


    • Ei yksiselitteistä

      On niin helppo tuomita toinen. Aina nainen ei etsi jännitystä tai lohtua, kehuja salarakkaalta. Vaan yksinkertaisesti seksiä, jota ei syystä tai toisesta pahemmin omalta mieheltä heru. Asiasta on puhuttu, mutta jos homma ei toimi tai mies haluaa paljon harvemmin, vaikka muuten suhde on kunnossa niin... Voisiko nainenkin joskus pettää vain siksi, että haluaa seksiä ilman suhdetta tai rakastumisen tunnetta? Onhan se riskeeraamista, ymmärrän. En itse ole tehnyt näin ainakaan vielä, mutta mielessä on käynyt. Ymmärtäisin, jos olisin frigidi ja mieheni pettäisi minua saadakseen seksiä, vaikka minua rakastaakin.

    • crisp

      Ihmiset ovat kateellisia heille joilla toimiva salasuhde.itsellä on sellainen ja en tunne edes syyllisyyttä joka yllätti itsenikin.nautin joka hetkestä.tapaamme noin kerran kuussa ja elämme kumpikin omaa elämäämme..olemme ystäviä emme rakastavaisia...

      • juychb

        Typerä provo kaivaa vanha ketju.


    • neitsyt60

      Hei, minunkin elämään on kuulunut toinen mies jo 25 vuotta. Rakastan häntä ja kärsin siitä joka päivä. olen halunnut kaiken muuttuvan mutta hän ei halua. olen pyytänyt häneltä että jättäis minut muttei hän halua sitäkään. tämä on viimeiset vuodet ollut kuin hirttosilmukka kaulan ympärillä, jota mikään ei pysty katkaisemaan. Tunnen olevani ikuinen typerys jolla ei ole toivoa. Yrittäisit sinä lopettaa ajoissa nyt.

      • enmyy

        huijari nussiii sua


    • efg

      Mulla on salapano ei salarakasta...vain hyvää seksiä, arki erikseen kotona avopuolison kanssa joka ei ole enää halunut seksiä vuosiin, itseään saa ja pitää ajatella ikää kuitenkin tulee ja joskus loppuu.

    • Kahvienmerkeissä

      Samoin mulla mutta ei kauaa. Piti valinta tehdä ja teinkin mutta ei ole siitäkään nyt tyytyväinen. En ymmärrä naisia ensin alkavat sitten raadollisesti jarrut pohjaan ja tylysti tee valinta. Kun mies tekee niin siitähän se sirkus alkaa. Miksi elät niin onnettomana? Eroa se helpottaa ja vitut. Ei sinuunkaan elämä ole sitä mitä esität!

    • Anonyymi

      Mulla on useampi salasuhde. Yksi on naimisissa ja ulkomaalainen. Hän antaa rahaa ja lahjoja joskus.

    • Anonyymi

      Vuosia olen taistellut tunnetta vastaan ja yrittänyt kieltää tunteeni. Vaimo tekee parhaansa, että rakastuisin toiseen.

      Mä antaisin nyt periksi, jos tietäisin rakastamani naisen tunteet.

    • Anonyymi

      On aika tehdä päätös!

    • Anonyymi

      Hyi iljetys!

    • Anonyymi

      Itsekästä pitää molemmat miehet, varmaan joku vitsi? Hukkaat miehesi rakkausaikaa koko ajan. Ajattelepa hänenkin onneaan, jos löytäisi jonkun. Kaikkea ei voi saada ja pitää. Eroa!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2415
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      79
      2010
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      243
      1970
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe