Heippa!
Aikoinaan demin keskustelupalstan ollessa vielä auki, me perustettiin nuorten tyttöjen/naisten/tyttöoletettujen tms. Jotka itsensä siihen kokee, snäppiryhmä. Ryhmän tarkoitus on välittää vertaistukea, luoda uusia ystävyysuhteita ja keskustella niitä näitä. Aika kului ja snäppiryhmän lisäksi laitoimme wappi ryhmän pystyyn. Aktiivisuus on viimeaikoina ollut heikolla mallilla ja näin ryhmän ”vetäjänä” oon ottanut siitä nyt kopin. Meitä silloin 1,5 vuotta sitten oli n.20-30 henkeä ja nyt enää 8. Me siis tarvitaan uusia, ihania ja ystävällisiä jäseniä ryhmäämme. Ryhmän tarkoituksena on myös päästä näkemään ensi kesänä tiettyjen aktiviteettejen merkeissä, joita parhaillaan ryhmässämme pohditaan. Eli siis, 10 uutta jäsentä ( jos tää nyt oikeasti tavoittaa suuren yleisön niin siitä voidaan vielä joustaa sen mukaan miten nyt ilmoituksia tulee, mut ei mitään jättiryhmää ole tarkoitus pitää pystyssä) Kriteereitä jäsenille oikeastaan on se, että iältään n. 13-18 vuotias, joka omistaa snapchatin ja wapin. Ketään ei tuomita, syrjitä tai väheksytä. Ja siitä mä saankin olla super ylpeä, et meidän porukka ei oo koskaan toiminut niin.
Laita mulle viestiä meidän omalle instagram tilille : ladiessuomi << tiliä ei ole vielä aktivoitu tänään kun tämän kirjoitan, mutta sinne aukeaa sisältöä pian.
Tyttöenergiaa Ladies-ryhmässä
Anonyymi
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2774722Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452931Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k372899Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061694Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281531- 621459
- 971322
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271222