Ilman ehkäisyä

Anonyymi

Olemme parisuhteessa. Mies sanoo ettei halua isäksi. Miksi silti joka kerta laskee spermat mun sisään, eikä meillä ole ehkäisyä käytössä? Piuhoja ei hän ole poikkaissut.
Sanat ja teot eivät kohtaa. Tolkkua en saa vaikka olen kysynyt.

17

53

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko suvun jatkaminen ja jälkipolvesta huolehtiminen eri vai sama asia?
      Tuleva yh-äiti.

      • Anonyymi

        Eli miehen ei tarvitse huolehtia ehkäisystä saatikka siitä että olisi naiselle rehellinen motiiveistaan? Että puhuisi mitä aikoo? Mielestäni mies on todella vastuuton idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli miehen ei tarvitse huolehtia ehkäisystä saatikka siitä että olisi naiselle rehellinen motiiveistaan? Että puhuisi mitä aikoo? Mielestäni mies on todella vastuuton idiootti

        Eikö tuo ole aika selkeä toiminto. Joko teet abortin, huolehdit itse lapsesta tai elätte kylmässä suhteessa, jossa mies voi vedota siihen ettei halunnut lapsia.
        Nainen on joillekin miehille pelkkä hautomo tai sekunti luola.
        Voithan tietenkin jatkaa samalla linjalla ja toivoa että miehesi rakastuu lapseen ja vain esittää ettei halua lapsia.


    • Anonyymi

      Eiköhän se ole ihan oma päätöksesi jos annat se tapahtua.

    • Anonyymi

      Se tarkoittaa sitä, että hän tulee vaatimaan aborttia. Sinun ei tietenkään ole mikään pakko siihen suostua, mutta parisuhde tulee loppumaan siihen.

      Eli mieti ihan itse mitä haluat. Jos et halua olla yksinhuoltaja, joka saa lapsen isältä vain elatusmaksut, mutta jonka lasta isä ei halua edes tavata, niin hoida ehkäisy kuntoon.

      • Anonyymi

        Miksei mies hoida ehkäisyä? Ei kai se nyt naisen tehtävä yksin ole? Varsinkin kun nainen on tuossa yrittänyt puhua miehelle.
        Vastuutonta pohjasakkaa moni mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei mies hoida ehkäisyä? Ei kai se nyt naisen tehtävä yksin ole? Varsinkin kun nainen on tuossa yrittänyt puhua miehelle.
        Vastuutonta pohjasakkaa moni mies.

        Jokaisen tulee huolehtia itsestään, siis naisen myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen tulee huolehtia itsestään, siis naisen myös.

        No siis just noin. Siksipä en edes tuossa sanonut, että kannattaisi jättää noin vastuuton yksilö, kun vaikuttaa vakka valinneen kantensa yhtä vastuuttomasta yksilöstä.


    • Anonyymi

      Selibaatti? En tajua näitä kumppaniseksinharrastajia. Fantasiointi ja masturbointi on paljon antoisampaa. Ja multiorgasmi taattu! Ehkä olen vain henkisest ikorkeammalla tasolla kuin nämä "jyystäjät"...

    • Sanopa ukkelille, että kumia tatin päälle tai piuhat poikki, niin tie on auki jälleen. Ei voi ammuskella miten huvittaa, ellei myös ole valmis kantamaan vastuuta napakymppilaukauksesta.

      • Anonyymi

        Sitä vaan vielä jään pohtimaan et miksi tämä tai moni mies ei puhu motiivejaan auki? Eikö se olisi reilumpaa kaikille, varsinkin kun toinen sitä kysyy? Voisi keskustella asiasta ihan fiksusti. En vaan tajua miehiä!
        Toivottavasti teitä fiksuja myös löytyy mut näin muutaman vuosikymmenen kokemuksella aika harvassa ovat.


      • Anonyymi

        Sanoin miehelle kuten tässä kerroit. Hänpä vastasi että salaa toivoo että tulisinkin raskaaksi niin ehkä uskaltaisi isäksi. Ei halunnut menettää mua. AP


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä vaan vielä jään pohtimaan et miksi tämä tai moni mies ei puhu motiivejaan auki? Eikö se olisi reilumpaa kaikille, varsinkin kun toinen sitä kysyy? Voisi keskustella asiasta ihan fiksusti. En vaan tajua miehiä!
        Toivottavasti teitä fiksuja myös löytyy mut näin muutaman vuosikymmenen kokemuksella aika harvassa ovat.

        Jaa'a, sen kun tietäisi miksi ja sen sanon miehenä, joka ihmettelee oman itsensä osalta samaa asiaa. Toki olen ihmetellyt sitä myös puolisoitteni osalta, nuo siis toistaiseksi kaikki olleet naisia. Molemmat sukupuolet osaavat tuon homman, vaikka ehkä miehet jonkin verran paremmin.

        Ainoa mitä olen itse keksinyt, on se, että jollain tavalla joissain asioissa mennään todella syvälle (sen miehen) sisälle ja se on pelottavaa, rakkaudesta huolimatta. Itsensä täysin avaaminen ja sinällään alastomaksi riisuminen toisen edessä on haastavaa, ellei siitä ole aiempia hyviä kokemuksia. Jos ei ole aiempia kokemuksia tai ne ovat olleet huonoja, nousee kynnys entisestään, silloinkin kuin tietoisesti tietää olevansa hyvissä käsissä ja myös tunnetasolla tiedostaa saman.

        Valitettavasti mulla ei ole vastauksia, ei edes itselleni, mutta toisinaan onnistun esittämään jonkun hyvän kysymyksen. Itsellenikin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin miehelle kuten tässä kerroit. Hänpä vastasi että salaa toivoo että tulisinkin raskaaksi niin ehkä uskaltaisi isäksi. Ei halunnut menettää mua. AP

        No hitto, tuo on selkeä edistysaskel, hyvää ja selkeää kommunikaatiota! Hyvä että sanoit tarvittavat asiat, nyt on paljastuneet ja oikeasti myös keskusteltavissa! En sano että lottovoitto, se riippuu niin monesta seikasta, mutta erävoitto kylläkin.

        Ja joo, tunnistan ton saman ittestäni, isyyden pelon kun se on vieras tilanne, siis ennalta tuntematon. Osaanko? Pärjäänkö? Olenko hyvä isä? Hyvä vanhempi ylipäänsä? Entä miten parisuhde muuttuu? Pärjäänkö siinä, mitä minulta isänä odotetaan puolison roolissa? Pääsenkä edes mukaan vai hoitaako kumppani enimmän vanhemmuuden? Entä jos ajaudun sivuraiteelle vanhemmuudessa, ajaudunko sitten pian myös puolisona sivuraiteelle?


    • Anonyymi

      Se on tyhmä. Jätä se. Etsi fiksumpi

    • Anonyymi

      Aikamme ku leikittiin nii miunkin vaimo tuli paksuksi, johan siitä 45 vuotta ja risat :D

      Khrap

    • Anonyymi

      älä suostu seksiin ilman kotsua. Yksinhuoltajalla pienemmät markkinat deittimaailmassa mitä lapsettomalla. Olettaen, että mies jättää, mikäli tulet raskaaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe