Miten käyttäydyt ihastuksesi seurassa

Anonyymi

Miten työpaikalla käyttäydyt ihastuksesi seurassa? Mistä susta näkee että olet ihastunut? Entä siitä toisesta? 😍

13

1391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En saa silmiäni irti hänestä. Kuuntelen huulet soikeana hänen puhettaan. Hakeudun seuraan aina kun kehtaan. Ajoitan lounaan samaan aikaan. Ja jostakin syystä myös reagoin häneen joskus negatiivisemmin kuin johonkin toiseen kollegaan, olen siis jotenkin herkkänä hänen suhteensa.

• Anonyymi

Joo. Sellainen on hiukan rasittavaa, kun haluaisi olla toiselle kauhean ihana, mutta ottaa jotenkin henkilökohtaisesti ne meidän väliset jutut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Sellainen on hiukan rasittavaa, kun haluaisi olla toiselle kauhean ihana, mutta ottaa jotenkin henkilökohtaisesti ne meidän väliset jutut.

On liian herkillä niin sanotusti

• Anonyymi

Tämä valaisi ettei minusta ole kiinnostunut ainakaan se mies kenestä itse olisin, välillä sitä omat tunteet tekee tepposet. Ei kyllä hakeudu seuraani ja lähtee vain kävelemään paikalta jos hetken yritän jutella vaikka saattaakin vaikuttaa hyväntuuliselta. Olisi kyllä muuta mistä voisi luulla kiinnostusta olevan, mutta tuo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä valaisi ettei minusta ole kiinnostunut ainakaan se mies kenestä itse olisin, välillä sitä omat tunteet tekee tepposet. Ei kyllä hakeudu seuraani ja lähtee vain kävelemään paikalta jos hetken yritän jutella vaikka saattaakin vaikuttaa hyväntuuliselta. Olisi kyllä muuta mistä voisi luulla kiinnostusta olevan, mutta tuo.

Tä!? Jokainen on omanlaisensa ihminen. Ei yksi esimerkki päde kaikkiin.

• Anonyymi

Välttelen.

• Anonyymi

Musta näkee varmaan sadan metrin päähän että olen ihastunut. En pysty rajoittamaan innostustani hänen seurassa ollenkaan.

• Anonyymi

Lisäyksenä tähän että ts. tosi nolosti mutta en vaan voi itselleni mitään.

• Anonyymi

Typerästi

• Siis työympäristössä, nimenomaan.

Käyttäydyn hieman tavanomaista flirtimmin ja leikkisämmin, aikaa palaa tavanomaista enemmän paikan päällä, mutta käsissä olevia velvoitteita en unohda, ne on aina ykkönen palkallisella ajalla.

Siitä toisesta en osaa sanoa, sehän riippuu ihan siitä kuka se toinen sattuu olemaan, ei sitä voi ennalta oikein arvata.

• Anonyymi

Olen aika nolo, ja tunteet seilaa laidasta laitaan. Toisen merkeistä ei voi sanoa, koska ihastuneena on huomaavinaan signaaleja kaikessa, ja se kuluttaa…

• Anonyymi

Hymyillen kun näen hänet ja en meinaa saada katsetta irti.. hän ei varmaan ole ihastunut mutta minä olen

• Anonyymi

Vilkuilen välillä, katson silmiin. Häkellyn jos tulee lähelle. Tilanteesta riippuen hakeudun istumaan viereen tai vastapäätä jos näyttää luonnolliselta mahdollisuudelta. Toisaalta yritän peitellä tunteitani koska olemme molemmat varattuja. Pientä kiusoittelua keskenään. Välillä ollaan puhuttu vähän vakavemmistakin asiosta kahdestaan. Kaikki on toki jäänyt ystävä alueelle. Itse koen paljastuneen jo ilmeestä kun mies on kysynyt muiden naisten katselemisesta, että mitäs sitten. Hän luultavasti nauttii tilanteista kuten minäkin. Yritän käyttäytyä normaalisti ja tasapuolisesti kaikkia kohtaan. Viihdyn normaalia kauemmin tauolla hänen kanssaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      58
      5575
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      97
      4563
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      377
      2708
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      79
      1242
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      334
      1072
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      63
      897
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      863
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      846
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      106
      827
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      799
    Aihe