Miten työpaikalla käyttäydyt ihastuksesi seurassa? Mistä susta näkee että olet ihastunut? Entä siitä toisesta? 😍
Miten käyttäydyt ihastuksesi seurassa
13
1391
Vastaukset
- Anonyymi
En saa silmiäni irti hänestä. Kuuntelen huulet soikeana hänen puhettaan. Hakeudun seuraan aina kun kehtaan. Ajoitan lounaan samaan aikaan. Ja jostakin syystä myös reagoin häneen joskus negatiivisemmin kuin johonkin toiseen kollegaan, olen siis jotenkin herkkänä hänen suhteensa.
- Anonyymi
Joo. Sellainen on hiukan rasittavaa, kun haluaisi olla toiselle kauhean ihana, mutta ottaa jotenkin henkilökohtaisesti ne meidän väliset jutut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Sellainen on hiukan rasittavaa, kun haluaisi olla toiselle kauhean ihana, mutta ottaa jotenkin henkilökohtaisesti ne meidän väliset jutut.
On liian herkillä niin sanotusti
- Anonyymi
Tämä valaisi ettei minusta ole kiinnostunut ainakaan se mies kenestä itse olisin, välillä sitä omat tunteet tekee tepposet. Ei kyllä hakeudu seuraani ja lähtee vain kävelemään paikalta jos hetken yritän jutella vaikka saattaakin vaikuttaa hyväntuuliselta. Olisi kyllä muuta mistä voisi luulla kiinnostusta olevan, mutta tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä valaisi ettei minusta ole kiinnostunut ainakaan se mies kenestä itse olisin, välillä sitä omat tunteet tekee tepposet. Ei kyllä hakeudu seuraani ja lähtee vain kävelemään paikalta jos hetken yritän jutella vaikka saattaakin vaikuttaa hyväntuuliselta. Olisi kyllä muuta mistä voisi luulla kiinnostusta olevan, mutta tuo.
Tä!? Jokainen on omanlaisensa ihminen. Ei yksi esimerkki päde kaikkiin.
- Anonyymi
Välttelen.
- Anonyymi
Musta näkee varmaan sadan metrin päähän että olen ihastunut. En pysty rajoittamaan innostustani hänen seurassa ollenkaan.
- Anonyymi
Lisäyksenä tähän että ts. tosi nolosti mutta en vaan voi itselleni mitään.
- Anonyymi
Typerästi
Siis työympäristössä, nimenomaan.
Käyttäydyn hieman tavanomaista flirtimmin ja leikkisämmin, aikaa palaa tavanomaista enemmän paikan päällä, mutta käsissä olevia velvoitteita en unohda, ne on aina ykkönen palkallisella ajalla.
Siitä toisesta en osaa sanoa, sehän riippuu ihan siitä kuka se toinen sattuu olemaan, ei sitä voi ennalta oikein arvata.- Anonyymi
Olen aika nolo, ja tunteet seilaa laidasta laitaan. Toisen merkeistä ei voi sanoa, koska ihastuneena on huomaavinaan signaaleja kaikessa, ja se kuluttaa…
- Anonyymi
Hymyillen kun näen hänet ja en meinaa saada katsetta irti.. hän ei varmaan ole ihastunut mutta minä olen
- Anonyymi
Vilkuilen välillä, katson silmiin. Häkellyn jos tulee lähelle. Tilanteesta riippuen hakeudun istumaan viereen tai vastapäätä jos näyttää luonnolliselta mahdollisuudelta. Toisaalta yritän peitellä tunteitani koska olemme molemmat varattuja. Pientä kiusoittelua keskenään. Välillä ollaan puhuttu vähän vakavemmistakin asiosta kahdestaan. Kaikki on toki jäänyt ystävä alueelle. Itse koen paljastuneen jo ilmeestä kun mies on kysynyt muiden naisten katselemisesta, että mitäs sitten. Hän luultavasti nauttii tilanteista kuten minäkin. Yritän käyttäytyä normaalisti ja tasapuolisesti kaikkia kohtaan. Viihdyn normaalia kauemmin tauolla hänen kanssaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585575- 974563
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3772708Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s791242Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341072- 63897
- 28863
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46846Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106827Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799