Miten työpaikalla käyttäydyt ihastuksesi seurassa? Mistä susta näkee että olet ihastunut? Entä siitä toisesta? 😍
Miten käyttäydyt ihastuksesi seurassa
13
1434
Vastaukset
- Anonyymi
En saa silmiäni irti hänestä. Kuuntelen huulet soikeana hänen puhettaan. Hakeudun seuraan aina kun kehtaan. Ajoitan lounaan samaan aikaan. Ja jostakin syystä myös reagoin häneen joskus negatiivisemmin kuin johonkin toiseen kollegaan, olen siis jotenkin herkkänä hänen suhteensa.
- Anonyymi
Joo. Sellainen on hiukan rasittavaa, kun haluaisi olla toiselle kauhean ihana, mutta ottaa jotenkin henkilökohtaisesti ne meidän väliset jutut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Sellainen on hiukan rasittavaa, kun haluaisi olla toiselle kauhean ihana, mutta ottaa jotenkin henkilökohtaisesti ne meidän väliset jutut.
On liian herkillä niin sanotusti
- Anonyymi
Tämä valaisi ettei minusta ole kiinnostunut ainakaan se mies kenestä itse olisin, välillä sitä omat tunteet tekee tepposet. Ei kyllä hakeudu seuraani ja lähtee vain kävelemään paikalta jos hetken yritän jutella vaikka saattaakin vaikuttaa hyväntuuliselta. Olisi kyllä muuta mistä voisi luulla kiinnostusta olevan, mutta tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä valaisi ettei minusta ole kiinnostunut ainakaan se mies kenestä itse olisin, välillä sitä omat tunteet tekee tepposet. Ei kyllä hakeudu seuraani ja lähtee vain kävelemään paikalta jos hetken yritän jutella vaikka saattaakin vaikuttaa hyväntuuliselta. Olisi kyllä muuta mistä voisi luulla kiinnostusta olevan, mutta tuo.
Tä!? Jokainen on omanlaisensa ihminen. Ei yksi esimerkki päde kaikkiin.
- Anonyymi
Välttelen.
- Anonyymi
Musta näkee varmaan sadan metrin päähän että olen ihastunut. En pysty rajoittamaan innostustani hänen seurassa ollenkaan.
- Anonyymi
Lisäyksenä tähän että ts. tosi nolosti mutta en vaan voi itselleni mitään.
- Anonyymi
Typerästi
Siis työympäristössä, nimenomaan.
Käyttäydyn hieman tavanomaista flirtimmin ja leikkisämmin, aikaa palaa tavanomaista enemmän paikan päällä, mutta käsissä olevia velvoitteita en unohda, ne on aina ykkönen palkallisella ajalla.
Siitä toisesta en osaa sanoa, sehän riippuu ihan siitä kuka se toinen sattuu olemaan, ei sitä voi ennalta oikein arvata.- Anonyymi
Olen aika nolo, ja tunteet seilaa laidasta laitaan. Toisen merkeistä ei voi sanoa, koska ihastuneena on huomaavinaan signaaleja kaikessa, ja se kuluttaa…
- Anonyymi
Hymyillen kun näen hänet ja en meinaa saada katsetta irti.. hän ei varmaan ole ihastunut mutta minä olen
- Anonyymi
Vilkuilen välillä, katson silmiin. Häkellyn jos tulee lähelle. Tilanteesta riippuen hakeudun istumaan viereen tai vastapäätä jos näyttää luonnolliselta mahdollisuudelta. Toisaalta yritän peitellä tunteitani koska olemme molemmat varattuja. Pientä kiusoittelua keskenään. Välillä ollaan puhuttu vähän vakavemmistakin asiosta kahdestaan. Kaikki on toki jäänyt ystävä alueelle. Itse koen paljastuneen jo ilmeestä kun mies on kysynyt muiden naisten katselemisesta, että mitäs sitten. Hän luultavasti nauttii tilanteista kuten minäkin. Yritän käyttäytyä normaalisti ja tasapuolisesti kaikkia kohtaan. Viihdyn normaalia kauemmin tauolla hänen kanssaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433443- 362064
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301779- 161547
- 231518
- 101420
- 241397
- 141247
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781175- 221122