Ihminen tavattavissa

Anonyymi

Löytyisikö miestä, joka on tietoisuuden tasolla ja pystyisi syvällisiin keskusteluihin. En ole hakemassa tällä hetkellä kumppania, koska eroprosessi kesken. Olisi mukavaa löytää mies, joka osaa keskustella.

18

963

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä haluat tietoisuudesta tietää?

    • Anonyymi

      Täällä kaivattaisiin myös jutteluseuraa ja sama elämäntilanne meneillään mutta toivoisin saavani välillä vaikka nauraakin ja jutella ihan kaikista asioista...Mutta hiljaista näyttää olevan tällä palstalla yli päänsä. Mutta jos joku innostuu niin täällä olisi juttukaveri valmiina :)

    • Anonyymi

      Okei.aloittaja on hakemassa llmaista terapeuttia ja mahdollisesti laastaria.. ei kiitos.

      • Anonyymi

        Luin ensin, että limaista terapeuttia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin ensin, että limaista terapeuttia

        Muuttaa merkityksen täysin ; )


    • Anonyymi

      Minulla oli tavallaan tuollainen terapeutti, tukihenkilö, kun oli avioerotilanne. Nyt voisin vuorostani auttaa, tottuneena kirjoittajanakin, mutta kun en enää ole työelämässä. Vaimoni ei kirjoittelustani pitäisi..

    • Anonyymi

      Tottakai löytyy. Miten ajattelit, että saisimme yhteyden toisiimme?

    • Anonyymi

      Miksi sen pitää olla nimenomaan mies? Onko tuo jotain peiteltyä laastarin hankintaa?

      • Anonyymi

        Mitäs muutakaan. meneehän se aika mukavemmin ja saa pökitystä hajonneelle egolleen ja ex. kumppanin ehkä mustasukkaiseksi. aika säälittävää hakea pelinappulaa.


    • Anonyymi

      Minä en ole ap vaan se toinen joka myös kaipaili kirjoittelukaveria ja minulle on ihan sama onko kyseessä nainen vai mies, sillä ihan kaverina todellakin vain olisi mukava jakaa ajatuksia elämästä kun tämän koronankin vuoksi ollut yksin niin paljon ja sitten vielä ero päälle. En ole miestä etsimässä mutta minulla on ollut myös muutama miespuolinen kaveri ja hyvin on keskustelut sujunut eli ihan sama kunhan haluaisi myös jutella ja kaipaisi jutteluseuraa.

      Ja eikös se ap myös sanonut ettei todellakaan ole kumppania ainakaan vielä etsimässä kun ero juuri päällä. Ihmiset voivat myös surra eroaan jos tulee joillekin yllätyksenä mutta ei ihan yksinkään ole hyvä olla koko ajan että edes virtuaalisesti näin koronan aikaan jotain kommunikaatiota olisi....itse olen ainakin ollut niin paljon yksin avioliitossa etten kohta enää edes osaa tutustua ihmisiin. 🤔 Mutta kaikkea hyvää kaikille kaikesta huolimatta elämäänne ja valoa kevääseen! ♡

      • Anonyymi

        Kysympä sinultakin. Miten ajattelit, että saisimme toisiimme yhteyden.

        Kyselin tuossa samaa aloittajalta, mutta hiljaista on ollut ja niin arvelinkin oikeasti olevan. Näitä miesten ja naisten syyllistäjiä löytyy, mutta jos pitäisi ryhtyä sanoista tekoihin, niin tekoja on vähän.

        Ehkäpä sinä olet poikkeus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysympä sinultakin. Miten ajattelit, että saisimme toisiimme yhteyden.

        Kyselin tuossa samaa aloittajalta, mutta hiljaista on ollut ja niin arvelinkin oikeasti olevan. Näitä miesten ja naisten syyllistäjiä löytyy, mutta jos pitäisi ryhtyä sanoista tekoihin, niin tekoja on vähän.

        Ehkäpä sinä olet poikkeus?

        Heippa vaan, no varmaan anonyymillä spostilla voisi aloittaa täältä jotta saisi toiseen yhteyden ja sitten miettiä muita tapoja (wa tai signal tms.)josko siltä tuntuu. Mutta itselläni ei ainakaan vielä ole kuin virallinen sposti, onkos sinulla tai haluatko tekaista anonyymin? :) t. Ei ap vaan se toinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heippa vaan, no varmaan anonyymillä spostilla voisi aloittaa täältä jotta saisi toiseen yhteyden ja sitten miettiä muita tapoja (wa tai signal tms.)josko siltä tuntuu. Mutta itselläni ei ainakaan vielä ole kuin virallinen sposti, onkos sinulla tai haluatko tekaista anonyymin? :) t. Ei ap vaan se toinen

        Minä ainakin yritin olla poikkeus mutta sinä taisit jänistää kuitenkin sitten tai et halunnutkaan tosissasi vaihtaa ajatuksia jota kyllä vähän aavistelinkin :) eikä se haittaa mitään. Kaikkea hyvää vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin yritin olla poikkeus mutta sinä taisit jänistää kuitenkin sitten tai et halunnutkaan tosissasi vaihtaa ajatuksia jota kyllä vähän aavistelinkin :) eikä se haittaa mitään. Kaikkea hyvää vaan!

        Ap voisi jakaa ajatuksia, mutta tämä on vierasta minulle. En tiedä miten saisimme yhteyden toisiimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap voisi jakaa ajatuksia, mutta tämä on vierasta minulle. En tiedä miten saisimme yhteyden toisiimme.

        En ole ap vaan se toinen :) Harmi kun ap ei nyt ehkä huomaa kuinka häntä kaivattaisiin tänne...jospa jossain vaiheessa vielä huomaa. Toivotaan parasta! :)


    • Anonyymi

      Tietoisuuden tällä puolella ja kykenee keskustelemaan saatat joutua karsimaan toisen

    • Anonyymi

      Missäpäin ap vaikuttaa? Tapaaminen irl olisi paras alku.

    • Anonyymi

      Olen ap. Tuli muutama epäasiallinen kommentti heti alkuun, joten pidin vähän taukoa. Joidenkin on vaan pakko näköjään päästää kommentteihin se oman pään sisässä pyörivä ajatus, eikä ottaa tekstiä niin, kuin se on tarkoitettu.
      Tässä iässä, 50 ei juuri jaksa eroa läpikäyvänä naisena mitään pinnallista höpinää. Avioliittoni kesti lähes 30vuotta, joten prosessi on melko rankka. Toinen kirjoittaja kirjoitti hyvin, että kiinnostaisi myös nauraa ja pitää hauskaa, tämän elämäntilanteen vallitessa, olen samaa mieltä. Nyt arvostaisin eniten ihmistä, jolla on arvot elämässä kunnossa. Lapset ovat elämässäni tällä hetkellä vielä ykkösenä ja pysyvät, kunnes lentävät pesästä. Samaistutko siihen, että kuitenkin aikuisen seuraa ja mielipiteitä tarvitsee jakamaan myös ihan arjen asioissa? Taustaltaan samantyyppisten ihmisten on varmaan helpointa tulla juttuun, luulisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe