Laitan miehelle viestiä, että iski ikävä ja kaipaan hänen lähelleen. Ja sitten arkisia muita kuulumisia. Meillä siis suht tuore suhde.
Mies vastaa noihin arkisiin asioihin, mutta ei millään tavalla noteraa tunneviestejä eikä niihin mitenkään reagoi eikä vastaa.
Mistä tämä johtuu?
Itse olen tottunut että hyvässä suhteessa jaetaan myös tunteita.
Nyt olen ihan ymmälläni kun hän ikään kuin sivuuttaa tunteet ja se kyllä tuntuu minusta pahalta. Ikään kuin hän ei vastaa niihin ja pahimmillaan tulee olo ettei minua kuulla. Minua ihmisenä kun tunnen näin.
Nyt sitten kysyin suoraan häneltä, mistä tämä johtuu. Saa nähdä mitä seuraa.
Onko muille käynyt näin, tai osaako joku mies kommentoida?
Tunteet sivuutetaan
10
200
Vastaukset
- Anonyymi
Mieti nyt millä perustein suhteessa olette. Varattuja?
- Anonyymi
Noup. Molemmat vapaita. Mies sanonut että rakastaa ja tahtoo olla mun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noup. Molemmat vapaita. Mies sanonut että rakastaa ja tahtoo olla mun kanssa.
Hän haluaa ex takaisin ei sinua;-D
- Anonyymi
Eivät kaikki ihmiset elä tunteella eikä tunteen vallassa kaiken päivää, ei edes tuoreessa seurustelusuhteessa.
On sellaisiakin ihmisiä olemassa jotka voivat vallan hyvin olla erossa päivän tai viikon rakastetustaan, ilman että heille muodostuu eroahdistusta. - Anonyymi
Siis puhelimellako viestiä, vai jollain muulla? Älä nyt vain sano että tätä kautta ilman mitään tunnisteita
- Anonyymi
Jos ap sulla oli hyvä suhde jossa molemmin puolin keskustelitte avoimesti tunteistanne, miksi olet nyt jonkun toisen kanssa tuoreessa seurustelusuhteessa?
Kuoliko edellinen mies vai erositteko?
Jos erositte, mikä meni pieleen? - Anonyymi
Rupea puhumaan, on sillä äänensävylläkin oma merkityksensä eikä vain puheen sisällöllä
- Anonyymi
Täällä sama ongelma. Olisi kiva tietää miksi näin on.
- Anonyymi
Kysy siltä mieheltä eihän
Kaikki oo tollasii pössyttelijöitä
- Anonyymi
Ehkä hänellä on töissä muutakin tekemistä, kuin leperrellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu751738- 591698
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3321439Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1681419Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671280Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1081259Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä621107- 601099
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin971043Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57980