Tunteet sivuutetaan

Anonyymi

Laitan miehelle viestiä, että iski ikävä ja kaipaan hänen lähelleen. Ja sitten arkisia muita kuulumisia. Meillä siis suht tuore suhde.
Mies vastaa noihin arkisiin asioihin, mutta ei millään tavalla noteraa tunneviestejä eikä niihin mitenkään reagoi eikä vastaa.
Mistä tämä johtuu?
Itse olen tottunut että hyvässä suhteessa jaetaan myös tunteita.
Nyt olen ihan ymmälläni kun hän ikään kuin sivuuttaa tunteet ja se kyllä tuntuu minusta pahalta. Ikään kuin hän ei vastaa niihin ja pahimmillaan tulee olo ettei minua kuulla. Minua ihmisenä kun tunnen näin.
Nyt sitten kysyin suoraan häneltä, mistä tämä johtuu. Saa nähdä mitä seuraa.
Onko muille käynyt näin, tai osaako joku mies kommentoida?

10

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mieti nyt millä perustein suhteessa olette. Varattuja?

      • Anonyymi

        Noup. Molemmat vapaita. Mies sanonut että rakastaa ja tahtoo olla mun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noup. Molemmat vapaita. Mies sanonut että rakastaa ja tahtoo olla mun kanssa.

        Hän haluaa ex takaisin ei sinua;-D


    • Anonyymi

      Eivät kaikki ihmiset elä tunteella eikä tunteen vallassa kaiken päivää, ei edes tuoreessa seurustelusuhteessa.
      On sellaisiakin ihmisiä olemassa jotka voivat vallan hyvin olla erossa päivän tai viikon rakastetustaan, ilman että heille muodostuu eroahdistusta.

    • Anonyymi

      Siis puhelimellako viestiä, vai jollain muulla? Älä nyt vain sano että tätä kautta ilman mitään tunnisteita

    • Anonyymi

      Jos ap sulla oli hyvä suhde jossa molemmin puolin keskustelitte avoimesti tunteistanne, miksi olet nyt jonkun toisen kanssa tuoreessa seurustelusuhteessa?
      Kuoliko edellinen mies vai erositteko?
      Jos erositte, mikä meni pieleen?

    • Anonyymi

      Rupea puhumaan, on sillä äänensävylläkin oma merkityksensä eikä vain puheen sisällöllä

    • Anonyymi

      Täällä sama ongelma. Olisi kiva tietää miksi näin on.

      • Anonyymi

        Kysy siltä mieheltä eihän
        Kaikki oo tollasii pössyttelijöitä


    • Anonyymi

      Ehkä hänellä on töissä muutakin tekemistä, kuin leperrellä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe