Itselläni on jostain syystä ollut aina aika heikko erektio ja muutenkin seksuaaliset halut ovat olleet aina aika vähäiset. Vielä alle 20-vuotiaana sain kyllä aina halutessani vehkeen kovaksi käsipelillä, mutta 20-vuotiaana ja vanhempana ei sekään ole aina onnistunut.
Mulla kyllä teknisesti pitäisi olla ihan toimiva kalu ja kyllä mä välillä saan todella koviakin erektioita, mutta sitten taas on välillä tosi pitkiä kausia, ettei seiso ei niin millään. Myöskin kun kävin siinä reilu parikymppisenä Suomen arvostetuimman seminologin vastaanotolla ja mulle tehtiin peniksen ultraäänikoe, niin mitään poikkeavaa ei löytynyt.
Testotasoja en ole mittauttanut vuosiin, mutta silloin parikymppisenä, kun kärsin jo potenssiongelmista, niin ainakin silloin testotasot olivat aivan viitearvojen yläpäässä.
Naisen saantiahan tämä vaikeuttaa entisestään, kun silloin harvoin jos joku nainen haluaisi seksiä, niin ei vaan pysty siihen sen takia, koska ei vaan seiso eikä yksinkertaisesti vaan tee mieli yhtään seksiä.
Emmä toisaalta edes tiedä, että teenkö mä loppujen lopuksi millään naisen läheisyydellä edes mitään. Aina kun joku nainen on osoittanut edes jotain kiinnostusta, niin mulla on aina ollut niitä naisia kohtaan jotenkin ihan evvk-fiilis. Tämä on sikäli erikoista, että osa näistä naisista on kuitenkin ollut ihan hyvännäköisiä.
Jotenkin siis koen, etten pysty kiinnostumaan kenestäkään naisesta yksilönä, vaan naisilla on mulle ainoastaan merkitystä sitä kautta, että ikäänkuin heijastan omaa minäkäsitystäni sen kautta, että miten paljon/vähän naiset ovat minusta kiinnostuneita.
Silloin kun masturboin, niin en koskaan fantasioi yksinomaan tai välttämättä ensisijaisesti mistään naisesta itsestään vaan minua kiihottaa lähinnä ajatus, että olisin joku äärimmäisen hyvännäköinen ja seksikäs mies, jonka fyysisyyttä lähes kaikki hedelmällisessä iässä olevat naiset palvovat. Reaalimaailmassahan tämä fantasiani ei tietenkään koskaan toteudu eikä voikaan toteutua, koska olen yleisten standardien mukaan tavallista rumempi mies.
Onko täällä muita, joilla ätmiys johtuu ainakin osittain huonosta erektiosta?
27
70
Vastaukset
- Anonyymi
Olen joskus ajatellut, että onkohan tämä seksuaalisten halujen ja kykyjen puute jonkinlainen evoluution myötä kehittynyt adaptaatio, joka kytkeytyy päälle silloin, kun miehen seksuaalinen viehätysvoima naisiin on heikko.
Onkohan muilla rumilla miehillä/ätmeillä useinkin vastaavanlaisia ongelmia?
Tämä tilanteeni on aina tuntunut jotenkin hämmentävältä, kun olen tuntenut itseni aina tosi epänormaaliksi enkä kykene oikein hyvin ymmärtämään itseäni saati että muut ymmärtäisivät.
AP - Anonyymi
miesten haluttomuus tuli vasta julkisuuteen oletettiin viaran olevan ratkaisi potenssi ongelmiin, nyt syytä etsitää halujen lisäämisestä testosteroni tuotteista, mutta joita lääkärit ainakin julkisella puolella kirjoita jos veri arvot on ok,yksityis lääkärit vaatii psa arvon ja lääkkeet saa oideiden perusteella,
- Anonyymi
Ei, aina seisoo
- Anonyymi
Eivät kaikki naisetkaan ole seksuaalisesti aktiivisia tai edes halukkaita. Tuo ongelmasi ei siis ole ongelma, jos parisuhteen haluaisit. Sun pitäisi vaan löytää samantyyppinen nainen. Vaan jos vain irtiseksiä haluat niin toki tuo silloin aiheuttaa ongelman.
Se suurempi ongelma on, että sillä naisella pitää olla olemassa jokin syy haluta viettää aikaa sinun kanssasi.- Anonyymi
jostain tervys sivulla oli, miten naisetkin tarvitsee kestosteronia halujen yllä pitämiseen, määrä on vain pienenpi kuin miehillä vedessä,
- Anonyymi
Mä en oikein ole varma, että haluanko mä mitään parisuhdettakaan.
AP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oikein ole varma, että haluanko mä mitään parisuhdettakaan.
APNiin no, satunnaista seksiä tosiaan on vaikea harrastaa, jos ei ole kykyä eikä halua. Lisäksi ilmaiset, ettei sinulla ole seksin ulkopuolella mitään mielenkiintoa naisia kohtaan. Eli mikä ongelma sinulla sitten on? Et halua seksiä, etkä naisten seuraa yleensäkään, joten kaikenhan pitäisi olla erinomaisesti.
Voi se olla yhtenä osatekijänä, lähinnä siinä muodossa että itse etenen yleensä kovin varovasti s-asioissa ja koitan aina pitää jonkun kunniallisen perääntymistien (=selityksiä) valmiina jos tulee kiusallinen tilanne vastaan.
On mulla varmasti jonkinlaista primääristä aseksuaalisuutta tai demiseksuaalisuutta, sillä olisihan mulla tilaisuuksia ollut ennen sitä syksyä 2018 mutta en aina kokenut niin kiinnostavana, ja joskus jopa vastenmielisenä ajatuksena.
Lisäksi lääkkeeni varmasti vaikuttavat myös ensinnäkin siihen, kuinka sonni on mielentilaltaan, ja toisekseen myös ihan fyysisesti. Lyrica varmaan merkittävämpänä.
Mutta mä olen silti niin monet kerrat "onnistunut" ja joidenkin naisten kanssa toistuvastikin, että eräänlainen käännekohta taisi olla sen yhden, silloin 55v cougaarin todella loukkaavat kommentit harvinaisen huonolla hetkellä. Kun jo aiemminkin se oli aiheuttanut pientä vannetta pään ympärille ja etukäteisiä paineita, niin se oli kyllä silloin viimeinen naula arkkuun (heh) ja naapurit takuulla kuulivat miten "Kim Wilden" komea nuori seuralainen poistui paikalta ovet paukkuen, ja Hiacen 2,4 vapari-dieseliä kunnolla polkien, kera rikkinäisen ilmansuodatinkotelon/imuäänenvaimentimen 😁 Sen jälkeen mikään ei ole ollut oikein entisellään pääkopassani näissä asioissa, ja kun seuraava halailemani nainen oli sanotaanko potenssiin 2 , mitä tuli s-asioihin niin aiheuttihan se omat ongelmansa. Tosin, hänen suhtautumisensa asioihin oli paljon lempeämpää, ja me ollaan edelleen ystäviä.- Anonyymi
Mikä ihmeen ätmi? Sisäänlämpiävää höpinää.
- Anonyymi
Jälleen kerran ensisijainen ongelma tuntuu olevan korvien välissä eikä jalkojen välissä. Mutta jatkakaa toki itsepetostelua, niin saatte märehtiä itsesäälissä ja ongelmissa jatkossakin. Ilman naista ja seksiä.
Paras keino korottaa miehistä itsetuntoa on huomion saaminen naisilta.
Jos huomiota on haettu genitaalien esittelyllä, heikko erektio saattaa aiheuttaa riittämättömyyden tunnetta.- Anonyymi
Aloittajan ongelmahan tosiaan on se, että hänellä ei ole yhtään mitään annettavaa. Korvien välissä ei toimi mikään, eikä myöskään housuissa. Hänestä ei kiinnostu älyä etsivä nainen, eikä munaa etsivä nainen. Vaikea dilemma.
- Anonyymi
toki syitä on monia, mutta jos ei haluta 51 vuoden jälkee hiipui intokin niin etei edes naisen aloite verätä suhteiluun ,
- Anonyymi
Peniksen ultraäänikoe??? Mitä, kaikkeen tekin ootte menny. En ikinä menis tollaseen. Ultraääntä käytetään normaalisti sikiön tutkimiseen.
- Anonyymi
Kai sillä sikiönkin peniksen näkee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sillä sikiönkin peniksen näkee...
Jos aloittajalla on niin pieni niin se ymmärrettävästi voi aiheuttaa hänen itsetunto-ongelmansa.
- Anonyymi
Luoyyokortyti eli muoviran luuser5in merkki, kluten Donald Trump joskus sanoi: Cash is King.
- Anonyymi
En mäkään mieti masturboitaessa mitään yksittäistä naista, vaan tosiaan siitä että ne naiset fantasioi minusta. Mutta sillä erotuksella, etten kuvittele olevanikaan mikään hyväännäköinen, vaan ihan sama ruma mikä mä oon. Ja sitten kuvittelen että ne naiset silti fantasiois. Koska se vaan on tosi juttu jos on ruma ja kuitenkin fantasian kohde.
- Anonyymi
Ätmiys johtuu koska ette käy baareissa tutustumassa naisiin.
T viinamies - Anonyymi
Eli koska et ole fantasioidesi sankari, olet pettymys itsellesi?
Voin uskoa, että peniksesi ei tuosta innostu.
Sinun täytyy opetella rakastamaan ja arvostamaan itseäsi miehenä, ihmisenä ja myös kehonsa.
Se ei ole kovin vaikeaa kunhan Ootat ohjenuoraksi hyvät pohjaperiaatteet etkä kohdista ihailuasi ja toiveitasi asioihin joiden psykologiset perustelut eivät kestä päivänvaloa.
Onnea munallesi!- Anonyymi
Ei se itsensä rakastaminen mitään auta, jos pärstäkerroin vastenmielinen.
AP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se itsensä rakastaminen mitään auta, jos pärstäkerroin vastenmielinen.
APSinulla on hyvät silmät joilla näet elämän, suu jolla syöt, nenä jolla hengität, korvat joilla kuulet, aivot joilla ajattelet.
Mikä tässä on rumaa ja huonoa?
Keho on hyvä kun se toimii ja ansaitsee todellakin positiivista huomiota, hellyyttä, ymmärrystä ja rakkautta.
Vihaat kehoasi ja haukut sitä armottomasti. Mieti miltä tuntuu?!! Mitä ajattelisit, jos näkisit js kuulisit jonkun ihmisen puhuvan kumppanilleen kuten puhut itsestäsi? Kehosi ja varsinkin munasi pelkäävät sinua; armottomuuttasi, epäoikeudenmukaksuuttasi ja julmaa kiittämättömyyttäsi.
Olet liikaa kiinni muiden ihmisten luomissa illusioissa js mikä pahinta, luonnottomasti myös samaa mieltä heidän kanssaan.
Kohtele itseäsi hellemmin.
Ja ihan tiedoksi vaan, kauniilla ja seksuaalisesti suosituilla ihmisillä ei ole yhtään sen helpompaa, ongelmat vain ovat erilaisia.
- Anonyymi
Jos olisit väkivaltainen ja tappajaleukainen jännämies, nussisit kokoajan eikä mitään ongelmaa olisi. Mutta olet kunnollinen ja kiltti betavätys etkä voi naista tyydyttää. Kiltin ja kunnollisen miehen kohtalo on julma.
- Anonyymi
Kuulostaa pitkälti itsetunto-ongelmalta. Pidät itseäsi niin ällöttävänä, että edes sinulla itselläsi ei seiso itsesi seurassa.
- Anonyymi
Huono reaktio eli erektio, nooh joku vanha jännä musiikki: Cleveland Rocks:: https://www.youtube.com/watch?v=cZzK32Cfcq8
Itse joudun monestikin joskus aina hoitajien hoidettavaksi sairaaloihin, mutta niin noh, kovin vihamielisiä hoitajanaisia en ole vielä kohdannut. - Anonyymi
Lyhyestä virsi kaunis: olet siis vain huomionkipeä.
- Anonyymi
Ainakin yhen miehen tiijän jolla se johtuu tasan siitä.
Kuka nyt puolikovalla yäk.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694590Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004058- 543599
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382871Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!272619Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612562- 482459
- 391947
- 471918
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521746