oon 17 vuotias tyttö, pituutta 150 cm, mikä ei muute oo mikään huono juttu, muttas kun oon ruumiinrakenteeltani sellanen päärynä..ja jalat sattuvat oleen lyhyet ja ei-niin-laihat, muttei tosin mitkää tukitkaa...;)siis millasii vaatteita mun pitäs käyttää ettei mun lantionseutu näyttäs niin leveeltä? ku en kummis haluais käyttää mitään ihan "mummovaatteita"..
sopivat vaatteet??
3
812
Vastaukset
- pienikokoiselle :)
Olen itse ruumiinrakentteltani aika lailla samanlainen kuin sinä: pieni yläosa, litteä vatsa mutta leveähkö lantio ja kaikki ylimääräinen kertyy lantiolle ja reisiin. Itse en pidä leveää lantiota ollenkaan huonona juttuna ja pidän surutta tyköistuvia housuja ja stretchfarkkuja. Lantiomalliset, taskulliset, tummat ja istuvat housut näyttää päällä mukavammalta kuin napaan ulottuvat. Kuntoilemalla saa pidettyä nuo "ongelma-alueet" kunnossa, joten treenattua peppua ja reisiä ei tartte piilotella. Yläosissa korostan kyllä kapeaa vyötäröä eli en pidä päällä mitään telttoja, jotka ei pienikokoiselle sovi. Ohessa muutama hyvä vinkki pienikokoisen pukeutumiseen.
http://www.s-design.fi/vinkit.html
Istuvien vaatteiden löytäminen 153 senttiselle NAISELLE tahtoo olla aikamoinen ongelma kun lastenvaatteitakaan en haluu päälleni laittaa, etenkin jos sattuu asumaan jossain kehä III:n ulkopuolella :) Olis kiva kuulla mistä sinä, ja muut taskukokoiset löytävät kivannäköisiä, istuvia, naisellisia vaatteita...
Hyvää kevättä :)- "pätkä"
TÄYSIN istuvia ja just-niin-sopivan kokosia vaatteita ei taida löytää mistään, niitä pitää aina ite vähän kaventaa/lyhentää..mutta eiköhän niitä löydä ihan peruskaupoista seppälästä/vero modasta, ja kirppiksiähän ei sovi unohtaa! kiitti paljon noista vinkeistä niistä on varmasti hyötyä;)
- ...tuota
"pätkä" kirjoitti:
TÄYSIN istuvia ja just-niin-sopivan kokosia vaatteita ei taida löytää mistään, niitä pitää aina ite vähän kaventaa/lyhentää..mutta eiköhän niitä löydä ihan peruskaupoista seppälästä/vero modasta, ja kirppiksiähän ei sovi unohtaa! kiitti paljon noista vinkeistä niistä on varmasti hyötyä;)
...totta puhut, pitäis pienentää ja kutistaa, mut ois niin ihana ostaa just sopivia vaatteita :) Varsinkin kun on peukalo keskellä kämmentä, ja lahkeista ym. tahtoo tulla aina väärän pituiset ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315663
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123528- 1932301
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771607Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351447Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741325- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194