Minulla on veli jonka sain tietää käyttävän huumeita.....Olen ollut tässä asiassa vähän sekaisin miten suhtautua mitä tehdä vai tehdäkö mitään, ei kai. En kykene. Mikä menee ihmisellä pieleen kun huumeet alkavat vallata elämän. Eli mielestäni hänen tapauksessaan ei ainakaan olosuhteita voi valittaa. Syntyi perheen kuopuksena , oli "ainoa" lapsi vielä 50 kuppasi vanhemmilta kaikki rahat. Nyt kun vanhemmat kuolleet turvana perheetön isosisko. Tekee pikkurötöksiä elää kuin viimeistä päivää...
huumeidenkäyttäjä veli
4
103
Vastaukset
- Anonyymi
Sanonta-en ole veljeni vartija.
- Anonyymi
Huumeet onneksi lyhentävät elinkaarea reilusti, joten maali häämöttää!☠️☠️
- Anonyymi
Niin kauan kuin joku tukee hänen huumeen käyttoä, hänellä on kissan päivät.
Kun helpon huumeen saanti vaikeutuu ( siskolta loppuu rahat), huumeen käyttäjä valitsee suuremmat ja tuottavammat rikokset saadakseen huumeita.
Millään muulla ei ole väliä, vain huumeen saanilla.
Ellei hän itse halua luopua huumeistaan, kukaan toinen ei voi tuota päätostä tehdä.
Monenlaita apua ja tukea ON tarjolla. Mutta hänen on itse otettava se vastaan. - Anonyymi
Minulla oli veli joka olisi eilen täytänyt 74 vuotta siis 7.4. Kuoli heronin ylianostus 37 vuotiaana Tanska kristane miten se kaupunki kirjotetaan?Oli pitkiä aikoja kuivilla sitä se alkoi aina kamasta.Oli hoidossa,linassa kadulla,ties missä.Kaiki lähtee henkilöstä itsestä.Toinen ei häntä voi muutta. Yritin koko nuoruus aikani,Hain apua hänelle,ymm.mikään ei autanut kun aina vaikka 2-3 vuotta kuivilla ja työ,takas kovin kamoihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227