Minulla on veli jonka sain tietää käyttävän huumeita.....Olen ollut tässä asiassa vähän sekaisin miten suhtautua mitä tehdä vai tehdäkö mitään, ei kai. En kykene. Mikä menee ihmisellä pieleen kun huumeet alkavat vallata elämän. Eli mielestäni hänen tapauksessaan ei ainakaan olosuhteita voi valittaa. Syntyi perheen kuopuksena , oli "ainoa" lapsi vielä 50 kuppasi vanhemmilta kaikki rahat. Nyt kun vanhemmat kuolleet turvana perheetön isosisko. Tekee pikkurötöksiä elää kuin viimeistä päivää...
huumeidenkäyttäjä veli
4
148
Vastaukset
- Anonyymi
Sanonta-en ole veljeni vartija.
- Anonyymi
Huumeet onneksi lyhentävät elinkaarea reilusti, joten maali häämöttää!☠️☠️
- Anonyymi
Niin kauan kuin joku tukee hänen huumeen käyttoä, hänellä on kissan päivät.
Kun helpon huumeen saanti vaikeutuu ( siskolta loppuu rahat), huumeen käyttäjä valitsee suuremmat ja tuottavammat rikokset saadakseen huumeita.
Millään muulla ei ole väliä, vain huumeen saanilla.
Ellei hän itse halua luopua huumeistaan, kukaan toinen ei voi tuota päätostä tehdä.
Monenlaita apua ja tukea ON tarjolla. Mutta hänen on itse otettava se vastaan. - Anonyymi
Minulla oli veli joka olisi eilen täytänyt 74 vuotta siis 7.4. Kuoli heronin ylianostus 37 vuotiaana Tanska kristane miten se kaupunki kirjotetaan?Oli pitkiä aikoja kuivilla sitä se alkoi aina kamasta.Oli hoidossa,linassa kadulla,ties missä.Kaiki lähtee henkilöstä itsestä.Toinen ei häntä voi muutta. Yritin koko nuoruus aikani,Hain apua hänelle,ymm.mikään ei autanut kun aina vaikka 2-3 vuotta kuivilla ja työ,takas kovin kamoihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 314199
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva383664Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.122174Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava4571997Kylämme taas kartalla
Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n111945Kansanedustaja Anna Kontulan historia seksityöläisenä
Siis mitä, mitä, mitä. Jo pitkään vasurissa istunut Anna Kontula on toiminut seksityöläisenä. Kenen äänillä tämä muija o1751358- 191264
- 1021161
Miten Pohjois-Savossa??
Miten Pohjois-Savossa sanotaan minä? Koneman kun arvioi kommentoijia tai haukkuu heitä uudella videollaan niin itsestään251090Rajuja paljastuksia Anna Kotulasta
Hesarissa: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000011410909.html701024