Siinä haastatellaan Raija Toiviaista!
Toimittaja: "Väärennetyt syytteet eivät menneet käräjäoikeudessa läpi. Mitä mieltä olette siitä että tuomarit haluavat syytteiden perustuvat tosiasioihin?"
Toiviainen: "No onhan se aika vaikeaa saada syytteitä läpi, jos ei itse saa keksiä syytteitä tuomion varmistamiseksi. Putin saa varmistaa tuomiot!"
Toimittaja: "Haluatteko elää sellaisessa yhteiskunnassa, että uskovat saa elää ja toimia vapaasti, jos eivät tee mitään väärää eikä heitä saa näin ollen rangaista rikoksista joista niin haluamme?".
Toiviainen: " Suomi ei kuitenkaan rankaise itse keksityistä syytteistä, niin miksi ne eivät kelpaa oikeudelle? Onhan tämä aika ristiriitaista!".
:))
Twitterissä on hauska meemi eli keksitty haastattelu!
10
89
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Putinilla ole ongelmia tuomioiden aikaansaamisessa? Syrjitäänkö tässä nyt vaan naisia, kun ei saa keksiä syytteitä, että aivan varmasti rapsahtaa? Missä tasa-arvo? Luotettavat tuomarit ensi kerralla.
- Anonyymi
Tapahtumista voisi tehdä meemin; "Hitler kuulee, että Räsäsen väärennetyt syytteet eivät menneet käräjäoikeudessa läpi."
- Anonyymi
Ihan vinkkinä tulevaisuuteen. Meemit eivät ole noin pitkiä "tarinoita"
- Anonyymi
Ovat meemit pitkiä jos ne kirjoitetaan pitkiksi!
- Anonyymi
Onneksi oikeus voitti ja Päivi vapautettiin syytteistä.Hänhän siteerasi Raamattua ja jos ei totuutta saa julistaa niin se on suuri vääryys.
- Anonyymi
No mutta eihän tuo ihan tervettä, että heteromummelia homous noin kiehtoo, eikä mistään muusta synnistä puhukkaan vain homoudesta.
- Anonyymi
jospa ottaisit ja pyöräilisit hiukan, saattaisi painokin alkaa laskea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667