Latasin tinderin ;)

Anonyymi

Alle viidessä minuutissa oli 99 tykkäystä 👨🏻‍💻

13

740

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Letulla saa mätsejä;)

      • Anonyymi

        Millä letulla. Oon mies.


    • Anonyymi

      Keväisin hormonit hyrrää!

    • Anonyymi

      Se on vain aprillua :]

    • Anonyymi

      Mitä sitten? Montako matchia sait ja moniko henkilö aloitti keskustelut kanssasi?

      Jos olet mies niin huomaat että naiset vetevät vain huvikseen esim bussissa, junassa jne tinderissä oikeelle ja vasemmalle kuluttaakseen aikaa.

      Tinder on nykyään kuin kännykkäpeli, sillä tapetaan aikaa.

      • Anonyymi

        Jos naiset toimivat sinun kohdallasi, niin se ei merkitse että jokaisen miehen kohdalla asia olisi noin. Sinun kokemuksesi eivät ole yhtä kuin kaikkien miesten kokemukset. Ne ovat vain yhden miehen kokemuksia. Kyllä se riippuu vähän miehestä ja siitä naisia hän itse pyyhkii oikealle. Jos pyyhkii oikealle ne joilla on syvä tissivako eikä minkäänlaista profiilitekstiä, niin ei pidä edes luulla saavansa hyvän seurustelukumppanin. Tunnen kaksi ihan tavallisen näköistä ja oloista miestä jotka ovat löytäneet hyvän vaimon Tinderin kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos naiset toimivat sinun kohdallasi, niin se ei merkitse että jokaisen miehen kohdalla asia olisi noin. Sinun kokemuksesi eivät ole yhtä kuin kaikkien miesten kokemukset. Ne ovat vain yhden miehen kokemuksia. Kyllä se riippuu vähän miehestä ja siitä naisia hän itse pyyhkii oikealle. Jos pyyhkii oikealle ne joilla on syvä tissivako eikä minkäänlaista profiilitekstiä, niin ei pidä edes luulla saavansa hyvän seurustelukumppanin. Tunnen kaksi ihan tavallisen näköistä ja oloista miestä jotka ovat löytäneet hyvän vaimon Tinderin kautta.

        Oi osuiko äskeinen kirjoitus pahaan paikkaan😅😅
        Olet siis ollut kusetuksen keskipisteenä😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi osuiko äskeinen kirjoitus pahaan paikkaan😅😅
        Olet siis ollut kusetuksen keskipisteenä😀

        Mitä höpiset? Olen nainen. Tiedän että
        1) en missään nimessä pyyhi ketään oikealle vain ulkonäön perusteella; pyyhin kaikki tekstittömät vasemmalle ulkonäöstä riippumatta
        2) pyyhin oikealle taviksia joilla on hyvä profiiliteksti ja käyn heidän kanssaan treffeillä
        3) en ikäpäivänä harrasta seksiä treffeillä, oli vastassa millainen alfauros tahansa. Seksiä harrastan vasta jos löydän parisuhteen, en ennen
        .
        Joten tiedän että väitteet joiden mukaan vain komeat saavat tykkäyksiä on silkkaa paskaa. Se on palstalebanit höpinää.

        Palstatalebanit eivöt saa tykkäyksiä eivätkä mätsejä, sen uskon. Mutta mistä ihmeestä he tietävät ketkä muut miehet niitä saavat? Mistä he muka tietävät ketkä muut miehet pääsevät treffeille ja löytävät parisuhteen?

        Koko heidän harhaisuutensa perustuu siihen että he ITSE eivät saa ketään naista kiinnostumaan itsestään. He luulevat olevansa taviksia vaikka eivät ole. Palstalebanit ovat kymmenen pykälää taviksen alapuolella.

        Kukaan heistä ei rohkene kertoa kokemuksistaan minä-muodossa. He puhuvat kolmannessa persoonassa niin kuin kyse ei olisi heistä. Kun edes yksi talebani suostuisi puhumaan minä-muodissa: minä en saa viestejä, minä en kelpaa, minä en löydä ketään, minä en kiinnosta naisia.


    • Anonyymi

      Mie saan suunnilleen yhden tykkäyksen päivässä. Se on jo ihan hyvin mielestäni.

    • Anonyymi

      Joo. Meikä pojalla oli joskus ja sain hikiseen kolme tykkäystä puoleen vuoteen... Varmaan vaan liian ruma kenenkään tykättäväksi (nykyään miehille ku pitää olla semmonen täydellinen nainen). Luovuin toivosta ja enää en edes jaksa metsästää miehiä :D

      • Anonyymi

        ... Ei kukaan sattuis olemaan kiinnostunut pitämään seuraa XD ?


    • Anonyymi

      Onpa saavutus! Kuinka moni on laittanut viestiä?

    • Anonyymi

      Eiks tää ole jo vanha juttu???

      Keksi nyt jotain uutta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      147
      2537
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      414
      2193
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2074
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      119
      1364
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1179
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1133
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1074
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe