Jos olisit mika lehtimäen tai anni vuohijoen kumppani ja puoliso
Mitä tekisit
11
52
Vastaukset
- Anonyymi
Kun en tiedä varmoja faktoja kummastakaan tapauksesta niin en muuta kuin yrittäisin kysyä ne. Jatko taas riippuu ihan niistä faktoista.
- Anonyymi
Sanovat huhu puhetta ja valetta ei puhuta aiheesta enään ja tuu tänne viekkuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanovat huhu puhetta ja valetta ei puhuta aiheesta enään ja tuu tänne viekkuun
Sittenhän he valehtevat. Jotain taatusti on ollut. Täydellinen kiistäminen on aina huono vale.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän he valehtevat. Jotain taatusti on ollut. Täydellinen kiistäminen on aina huono vale.
Hra Lehtimäen tapaus esimerkiksi on jo kertaalleen epämääräisesti tutkittu, eli siitä on dokumentit olemassa ja myös se kirjallinen varoitus, jonka hän on saanut. Niihin nyt voisi ensiksi tutustua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hra Lehtimäen tapaus esimerkiksi on jo kertaalleen epämääräisesti tutkittu, eli siitä on dokumentit olemassa ja myös se kirjallinen varoitus, jonka hän on saanut. Niihin nyt voisi ensiksi tutustua.
Mika sanoo rahaa on takaan sen mennään sekstaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten voin varmaan poistua. Jos luulisi mun olevan kaupan niin ei tietäisi minusta mitään. Me kaikki emme ole kuten sinä Välis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kaikki olis hyvin ja ystävästänne vapaavuoresta tulee seuraava presidentti niin pian kaikki tietää et jan vaimoineen käy teillä kylässä ja saatte kutsuja presidentin linnaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten voin varmaan poistua. Jos luulisi mun olevan kaupan niin ei tietäisi minusta mitään. Me kaikki emme ole kuten sinä Välis.
No olisithan sinä mikan vaimo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kaikki olis hyvin ja ystävästänne vapaavuoresta tulee seuraava presidentti niin pian kaikki tietää et jan vaimoineen käy teillä kylässä ja saatte kutsuja presidentin linnaan
Sinulla sitten noin. Toki tiesin jo, että olet kovasti rahan perään. Yksi lempikadehtimisenaiheistasi, jos jollakulla on rahaa. Vaan me kaikki emme ole yhtä paljon rahan perään kuin sinä Välis.
Julkisuus selkeästi myös kadehdituttaa sinua, joten kaipuusi siihenkään ei yllätä. Itse taas välttelen julkisuutta kuin ruttoa. Saisin varsin helposti työni kautta tungettua julkisuuteen, jos haluaisin. Vaan en halua.
- Anonyymi
Mika ei kestä totuutta.
En takertuisi lillukanvarsiin. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei153715Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261434- 931288
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2871187Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi591153Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721110- 441045
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253951- 86875
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48818