https://www.kayttoauto.fi/fi/ajoneuvot/Seinäjoki/vaihtoautot/Mg/MGB/MU-311/?gclid=CjwKCAjwxZqSBhAHEiwASr9n9PxZvk8xdLlPFCtlnfjg0zn9o9WCFPqo_gvotjtiN3SN7jX4x2RYgBoCaoQQAvD_BwE
Tosi hieno ja kaunis auto. Tuollaisella autolla sais varmaan naisia iskettyä. Ei ole mikään ruma jaguaari eikä toyota.
Tuollaisen auton haluaisin
17
70
Vastaukset
- Anonyymi
Vittu en voittanut eurojack lotossa en voi ostaa autoa.
- Anonyymi
On nätti auto. Vanhat autot on hienoja. Joku avo auto olis hieno kesällä kuten tuo cosvette. Tuossa on kyllä ruma nahkapenkit että ne pitäisi sisustaa uudelleen.
https://www.nettiauto.com/chevrolet/corvette/12788550 - Anonyymi
Pitäisi voittaa lotossa että voi ostaa auton. Missäs p234 on. Mikä on p234 suosikki auto jos olisi rahaa ostaa?
Täällähän mä olen hommissa tällaisella kreikkalaisella työtahdilla, että puoli tuntia puuhommia ja aina välillä koneelle ja kahville 😅
Odotat varmaan 5000 merkin analyysia, mutta koitan pitää tiiviimpänä. Jos voittaisin vaikka 1,5 miljoonaa, niin sillä ei todellakaan mentäisi kuuhun. Joku bensakoneella oleva uusi farmariauto voisi riittää tarpeisiini, mutta ei missään tapauksessa VAG-konsernin tuotteita. Ja siinä pitäisi ostohinnan lisäksi huomioida myös ylläpitokulut. Ehkä joku Volvo V90 voisi olla sopivan premium, mutta ei mikään superauto huolloiltaan tms.
Jos Eurojackpotista saisin 90 miljoonaa, niin todennäköisesti ostaisin useamman maltillisen auton kuin jonkun Bentleyn. Esim. kolmikko Toyota Proace, Ford Mustang 2,3 Ecoboost ja Mazda 3 voisi täyttää kaikki tarpeeni ja ylikin.
- Anonyymi
Ferrarin Testarossa.. mutta huvittavaa lähteä ajamaan tai sitten joo Sledgehammer Corvette.... niin autopeleissä: lähdet ajamaan väärään suuntaan rataa yrittäen törmätä toisiin autoihin :D
Eniten nuoria naisia kiinnostaa keikkabussit lavan takana. Kaverit on kertoneet.
- Anonyymi
joo ne ajat menneet , autolla tehdään vaikutus, hieno auto ei kerro enää varallisuudesta,
- Anonyymi
Kokeile lähteä ajamaan täysin väärään suuntaan rataa kuin risteilyohjus, ja yrität törmätä toisiin autoihin
- Anonyymi
yleensä jos jonkin asian oikeasti haluaa, sen myös saa, Jos ei kuitenkaan ole valmis tekemään haluamansa eteen töitä, asia jää saavuttamatta.
Pelkkä haaveilu ei tuota tulosta.Toi on muuten harvinaisen hyvin sanottu, ja pätee myös toisinpäin, että jos on ikäänkuin luopunut haluista, niin silloin on myös paljon vapaampi olo vähempine tavoitteineen. Kyllä mäkin esim. ennen Jaguarin ostamista olin vuosikausia rehkinyt romuautojen parissa, säästänyt mahdollisimman paljon, hyödyin silloin matalemmista asumiskustannuksista jne. ja lopulta toteutin haaveeni. Ei se itsestään syliin pudonnut, sillä tiesin jo silloin pitää rahojani erillään esimerkiksi perintöveroja yms. varten jotka nyt väistämättä oli tiedossa takaraivossa. Mutta miten tyhjä olo sen ratissa oli, niin sitä on vaikea kuvailla 🙄 Sanotaanko näin, että ennen sen kaiken vikakokonaisuuden ja vilunkipelin ilmenemistä, mä kirjaimellisesti itkin sen ratissa, enkä siis onnesta.
Haaveita on ihmisellä hyvä olla, mutta pitäisi osata muistaa että omaa onnellisuuttaan ei voi, eikä kannata rakentaa materialististen asioiden varaan.
- Anonyymi
Kyllähän sitä ford mustang 1969 olis hieno mutta semmoinen maksaa satatonnia. Lottovoittoo tarvitaan jooo.
- Anonyymi
Mikäs siinä, osta pois kuleksimasta, eihän tuo paljon maksa.
- Anonyymi
Meinasin ostaa mopoauton minun tyttärelle mutta ne maksaa ihan hitosti. 10 tonni maksaa ja sitten niissä on isot vakuutusmaksut 20 tonnia jopa. Sanoin että nyt saat tyytyä skootteriin ja 18 vuotiaana saat auton.
Omassa autossa pitää ola peräkoukku että saan venetrailerin kiinni. Jos voittaisin miljoonia niin ostaisin lamborginin.Noi mopoautot on muuten sellaisia surmanloukkuja ja rahareikiä että oksat pois. Itse kannatan ennemmin näitä kevytautoja, joita jossain vaiheessa ideoitiin, että pikkuauton nopeus rajattaisiin ECU:n kautta tai jotenkin muuten 60km/h. Ja noi systeemit voisi laillisesti sitten poistattaa, kun täyttää 18, on suorittanut B-kortin ja jatkaa samalla autolla.
Toi lakipykälä liittyy jotenkin EU-tasolle asti, ja siellä Ranskalla on niin paljon oma lehmä ojassa näissä kopperoissa, että se on torpannut muutosehdotuksia ja lobannut mopoautoja. Ainakin Ligier on iso valmistaja, ja paljon muitakin.- Anonyymi
p234racing kirjoitti:
Noi mopoautot on muuten sellaisia surmanloukkuja ja rahareikiä että oksat pois. Itse kannatan ennemmin näitä kevytautoja, joita jossain vaiheessa ideoitiin, että pikkuauton nopeus rajattaisiin ECU:n kautta tai jotenkin muuten 60km/h. Ja noi systeemit voisi laillisesti sitten poistattaa, kun täyttää 18, on suorittanut B-kortin ja jatkaa samalla autolla.
Toi lakipykälä liittyy jotenkin EU-tasolle asti, ja siellä Ranskalla on niin paljon oma lehmä ojassa näissä kopperoissa, että se on torpannut muutosehdotuksia ja lobannut mopoautoja. Ainakin Ligier on iso valmistaja, ja paljon muitakin.Aiotko ostaa takaisin statussymbolisi Fiesta -92:n?
Anonyymi kirjoitti:
Aiotko ostaa takaisin statussymbolisi Fiesta -92:n?
En sentään. Jos statusta havittelen, niin olen kyllä sen verran lokki että hyppään mieluummin kaverini Bicky Royal miehen keulivan Silveradon pelkääjän paikalle, ja ajellaan yhdessä ympäri Centrum-korttelia Sandstormia, Freestyleriä ja Scooteria luukuttaen 😊😊😊 Ja itse asiassa sen auton lavalla on niin valtavat kaiuttimet, vahvistimet, sekä ilokaasujärjestelmän säiliöiden kotelot yms, että siihen ja Fiestaan verrattuna nykyinen autoni on ihan hyvä, kun mahtuu esim. puunrunkoja sisälle ronskisti takaluukun kautta lastattuna, penkit nurin käännettynä. Tosin joskus tarvitaan järeämpää kalustoa, mutta onneksi Pääskyvuoren Jorman serkun omistamassa Maan Siirto Virmassa on tuttuja palstalaisia duunissa, ketkä ovat välillä jeesineet vuosituhannen vaihteen tienoon 2,4 vapari-diesel 4wd-Hiaseillaan joilla ei meinaan kertaakaan ole ollut turhia pajapäiviä, kuhan kerran vuodessa on vaihtanut Delvacit koneeseen 😊😊😊
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694580Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004048- 543579
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382871Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262613Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612562- 482449
- 391937
- 471918
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2511741