Korona pilasi elämäni.

Anonyymi

Löysin elämäni naisen ja mitä kävikään? Heti samaan aikaan kuin tyhjästä ilmestyi joku korona viirus. Ostin noin neljä kuukautta myöhemmin liput Helsingistä Balille ja takaisin, mutta jouduin perumaan liput kuultuani, että Balille ei pääse ulkomaan kansalaiset. No kului vuosi ja Balille ei vieläkään päästetty turisteja ja sen lisäksi hädin tuskin sain rahoja kasaan enään. Viime tammikuussa ostin liput tyttöystävälleni Suomeen sekä tein kutsukirjeen ja haettiin yhdessä viisumia hänelle. Kutsukirjeessä taattiin, että ruoka ja asuminen kustannetaan, mutta ne vitun kusipäät eivät silti myöntäneet viisumia tyttöystävälleni. Vaan minulla olisi pitänyt olla 1200 euroa maksavien lippujen lisäksi 2700€ euroa eli repii perseest joku about 6000€ koko vitun reissuun. Nyt olen seurustellut 2 vuotta ja kuukauden näkemättä naistani kertaakaan livenä. En halua ketään muuta, joten minulla ei ole vaihtoehtoja kuin vain kuihtua tässä. Nyt yhtäkkiä Balille sittenkin pääsee ja arvatkaa vaan. Minulla ei satu enään olemaan niitä varoja jäljellä. No mitäköhän seuraavaksi tapahtuu??? Venäläinen Putin hyökkää ukrainaan ja kohta on rajat uusiksi kiinni, ennen kun saan rahat taas kasaan. Ajatus itsensä tappamisesta hiipii mieleeni, mutta siinä on halvaantumisen riski ja en halua tuottaa muille pettymystä taikka harmia. Naisenikin takia jatkan tätä kidutus prosessia eteenpäin. Olen myös joutunut elättämään naiseni, koska pandemia vei turistit ja samalla asiakkaat sekä työn. Jotkut vielä kehtaa ajatella, että naiseni on scammeri tai, että kaukosuhde videopuheluiden välityksellä ei olisi vakava, taikka että siinä ei ole tunteita ja en muka tiedä ennen kun tapaan. Kaikki jotka niin ajattelee voi mun puolesta suksia hevonvittuun tältä planeetalta. Tämän kaiken lisäksi jotkut vitun muslimit tappaa mun tyttöystävän lemmikkejä hakaten niitä järeillä kepeillä päähän ja mä nään vaan videot, mutta en pääse paikan päälle puolustamaan häntä. Näitten kahden vuoden aikana neljä koiraa on kuollut. Niille sika on epäpuhdas, mutta koirat maistuu. Jos te menetitte koronan takia työnne, niin kertokaa ihmeessä.

5

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten sä ajattelit elättää kaksi ihmistä, jos tajousasiat on nojlin viturallaa?

      • Anonyymi

        Olen jo tehnyt sen, niin ei tarvitse ajatella.


    • Anonyymi

      Sulla on siis ollut pari vuotta aikaa säästää rahaa eikä sulla siis vieläkään ole rahaa. Ei juuri vakuuta väite siitä, että tuo olisi kenenkään muun vika. Ihan itseäsi saat syyttää.

      • Anonyymi

        Ettekö osaa lukea? Just kerroin, että olen kaksi kertaa saanut rahat kasaan ja myös elättänyt naiseni täysin.


    • Anonyymi

      Minustakin tuntuu, että korona pilasi paljon ja pitkäksi aikaa. Olin juuri päässyt jaloilleni tässä elämässä ja vihdoin elämä oli siedettävää. Ei muuta kuin takaisin helvettiin. Olen hyvin analyyttinen ihminen ja suoraan sanottuna selkäpiitä kylmää katsella omaa tarinaansa, jossa on kaikki vaikean elämän elementit. Nyt on sitten loput tuurista kiinni, koska näillä eväillä eläminen on kuin nuoralla kävelyä. Tai sitten elämä on ihan aikuisten oikeasti hyvin tympeää hommaa eikä ole kovinkaan realistista odottaa "ihan hyvää elämää" näillä eväillä. No, korona oli yksi ikävyys muiden ikävyyksien vuoressa, sitten tuli sota ja kun sota on ohi (tuskin menee pitkään aikaan), tulee seuraavat lumet tupaan. Ja jonain päivänä mitään tästä ei ole enää jäljellä, ei taudeista, sodista eikä minusta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe