Korona pilasi elämäni.

Anonyymi

Löysin elämäni naisen ja mitä kävikään? Heti samaan aikaan kuin tyhjästä ilmestyi joku korona viirus. Ostin noin neljä kuukautta myöhemmin liput Helsingistä Balille ja takaisin, mutta jouduin perumaan liput kuultuani, että Balille ei pääse ulkomaan kansalaiset. No kului vuosi ja Balille ei vieläkään päästetty turisteja ja sen lisäksi hädin tuskin sain rahoja kasaan enään. Viime tammikuussa ostin liput tyttöystävälleni Suomeen sekä tein kutsukirjeen ja haettiin yhdessä viisumia hänelle. Kutsukirjeessä taattiin, että ruoka ja asuminen kustannetaan, mutta ne vitun kusipäät eivät silti myöntäneet viisumia tyttöystävälleni. Vaan minulla olisi pitänyt olla 1200 euroa maksavien lippujen lisäksi 2700€ euroa eli repii perseest joku about 6000€ koko vitun reissuun. Nyt olen seurustellut 2 vuotta ja kuukauden näkemättä naistani kertaakaan livenä. En halua ketään muuta, joten minulla ei ole vaihtoehtoja kuin vain kuihtua tässä. Nyt yhtäkkiä Balille sittenkin pääsee ja arvatkaa vaan. Minulla ei satu enään olemaan niitä varoja jäljellä. No mitäköhän seuraavaksi tapahtuu??? Venäläinen Putin hyökkää ukrainaan ja kohta on rajat uusiksi kiinni, ennen kun saan rahat taas kasaan. Ajatus itsensä tappamisesta hiipii mieleeni, mutta siinä on halvaantumisen riski ja en halua tuottaa muille pettymystä taikka harmia. Naisenikin takia jatkan tätä kidutus prosessia eteenpäin. Olen myös joutunut elättämään naiseni, koska pandemia vei turistit ja samalla asiakkaat sekä työn. Jotkut vielä kehtaa ajatella, että naiseni on scammeri tai, että kaukosuhde videopuheluiden välityksellä ei olisi vakava, taikka että siinä ei ole tunteita ja en muka tiedä ennen kun tapaan. Kaikki jotka niin ajattelee voi mun puolesta suksia hevonvittuun tältä planeetalta. Tämän kaiken lisäksi jotkut vitun muslimit tappaa mun tyttöystävän lemmikkejä hakaten niitä järeillä kepeillä päähän ja mä nään vaan videot, mutta en pääse paikan päälle puolustamaan häntä. Näitten kahden vuoden aikana neljä koiraa on kuollut. Niille sika on epäpuhdas, mutta koirat maistuu. Jos te menetitte koronan takia työnne, niin kertokaa ihmeessä.

4

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten sä ajattelit elättää kaksi ihmistä, jos tajousasiat on nojlin viturallaa?

• Anonyymi

Olen jo tehnyt sen, niin ei tarvitse ajatella.

• Anonyymi

Sulla on siis ollut pari vuotta aikaa säästää rahaa eikä sulla siis vieläkään ole rahaa. Ei juuri vakuuta väite siitä, että tuo olisi kenenkään muun vika. Ihan itseäsi saat syyttää.

• Anonyymi

Ettekö osaa lukea? Just kerroin, että olen kaksi kertaa saanut rahat kasaan ja myös elättänyt naiseni täysin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja

Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      1781
    2. Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"

Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1244
    3. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1211
    4. Etkö voisi

Mies: Etkö millään voisi, tahtoisi tai haluaisi tavata? Edes hetken, kuten silloin joskus. Etkö voisi pyytää? Itse en voi. Tekisin mitä vain, jos näki
      Rakkaus ja rakastaminen
      73
      979
    5. Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus

Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html
      Maailman menoa
      47
      869
    6. Mitäs ajattelisit

Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?
      Ikävä
      69
      782
    7. J joskus haluaisin

Istua syliisi ja samalla suudella sinua...
      Ikävä
      33
      773
    8. Petit miestäsi

Pettäisit myös minut. Sinulle ei merkitse rehellisyys mitään. Naisilla on selkäranka. Käärmellä sitä ei ole. Älä enää vaivaa minua.
      Järki ja tunteet
      58
      763
    9. Nyt on aika muistella jättitarakkaa

Uuh uuh uuh. https://aijaa.com/wMPRhU
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      738
    10. Osui suomalaisia omaan nilkkaan terroristien hyysääminen

Muthei, eihän täällä pitäisi niitä olla kun kaikkien taustat on tarkastettu ennen maahan tuloa. Vai oliko sittenkään. Nyt tämä hyysääminen saa aikaan
      Maailman menoa
      159
      649
    Aihe