Hutsu ja neitsyt

Anonyymi

Miehen logiikka perustuu siihen, että kaikkien naisten tulisi olla hutsuja, antaa aina ja kaikkialla, miehiä kiehtoo naiset, jotka jakaa itseään kaikille miehille ja vielä vaikka kolmen kimpassa. Mutta sitten kun etsitään seurustelukumppania tai vaimoa, niin pitäisi olla lähes neitsyt. Tätä logiikkaa en ymmärrä.

12

905

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen miettinyt samaa. En ymmärrä.

    • Anonyymi

      Mutta antaako *HORAHTAVUUS* ja #HUTSAHTAVUUS# katu-uskottavuutta
      har-ahr-ah-hr-ash-hs-hf-sdfhasdfsläsdsääsä

      • Anonyymi

        Onko sulla kaikki ihan hyvin? Kokeile vaikka sitä että tuoko, niin sittenpähän tiedät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla kaikki ihan hyvin? Kokeile vaikka sitä että tuoko, niin sittenpähän tiedät

        Mä olen vähän romuna :(:(:(
        ha-rha-rh-ahr-har-shsldfaäs'dfsäfsässäsä


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      No naisehtahan käytetään tuossa huora/jakorasia ja me miehethän ollaan tuollaisissa vain pukkeja! 😂

      • Anonyymi

        Miehet ovat vain ajelehtiva ajopuuteorioita ja muutenkin täys viatttomia
        ha-ra-rarahaörhas-ehsd-hfs-fsädssäsäsä


    • Anonyymi

      Jaa, outo yhtälö, huoh!

    • Anonyymi

      Se on pervopororunkkisten pelkoa se. Tahtoo naista mikä kiihottaa mutta lasten äiti ei saa muita kiihottaa. Otat pikkuhiirulaisen kun se on niin turvallista. Itse tietty paneskelet näitä himottavanpia.

    • Anonyymi

      Miehenä en tunnista ajattelussani tuollaista logiikkaa. En halua siveyden sipuliavaimokseni. Seksikäs hutsu sen olla pitää.

    • Anonyymi

      Kaikki ei laita Huora/Madonna laatikoihin.
      Ääritapauksissa, kun nainen on synnyttänyt, mies nostaa naisen jalustalle ja seksi ei tule kysymykseen missään tapauksessa. Synnyttänyt nainen on Madonna ja vielä parempi, jos lapsi on poika.
      Sen jälkeen käydään vieraissa tyydyttämässä seksuaaliset halut, koska lapsen äiti on Madonna ja muut ovat huo*ria, vaikka olisivatkin äitejä

    • En minäkään. "kun etsitään seurustelukumppania tai vaimoa, niin pitäisi olla lähes neitsyt. "......what??? Kyllä hyvä vaimo on sellainen jota voi lainata kaverille välillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1686
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      748
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      727
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe