Miehen logiikka perustuu siihen, että kaikkien naisten tulisi olla hutsuja, antaa aina ja kaikkialla, miehiä kiehtoo naiset, jotka jakaa itseään kaikille miehille ja vielä vaikka kolmen kimpassa. Mutta sitten kun etsitään seurustelukumppania tai vaimoa, niin pitäisi olla lähes neitsyt. Tätä logiikkaa en ymmärrä.
Hutsu ja neitsyt
12
1018
Vastaukset
- Anonyymi
Olen miettinyt samaa. En ymmärrä.
- Anonyymi
Mutta antaako *HORAHTAVUUS* ja #HUTSAHTAVUUS# katu-uskottavuutta
har-ahr-ah-hr-ash-hs-hf-sdfhasdfsläsdsääsä- Anonyymi
Onko sulla kaikki ihan hyvin? Kokeile vaikka sitä että tuoko, niin sittenpähän tiedät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kaikki ihan hyvin? Kokeile vaikka sitä että tuoko, niin sittenpähän tiedät
Mä olen vähän romuna :(:(:(
ha-rha-rh-ahr-har-shsldfaäs'dfsäfsässäsä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen vähän romuna :(:(:(
ha-rha-rh-ahr-har-shsldfaäs'dfsäfsässäsäheHEEEEEE totaalisesti romuna
https://www.youtube.com/watch?v=bDTxtmAxxUM
har-a-rha-rha-rh-ahs-hsdf-shf-sdfässäsä
- Anonyymi
No naisehtahan käytetään tuossa huora/jakorasia ja me miehethän ollaan tuollaisissa vain pukkeja! 😂
- Anonyymi
Miehet ovat vain ajelehtiva ajopuuteorioita ja muutenkin täys viatttomia
ha-ra-rarahaörhas-ehsd-hfs-fsädssäsäsä
- Anonyymi
Jaa, outo yhtälö, huoh!
- Anonyymi
Se on pervopororunkkisten pelkoa se. Tahtoo naista mikä kiihottaa mutta lasten äiti ei saa muita kiihottaa. Otat pikkuhiirulaisen kun se on niin turvallista. Itse tietty paneskelet näitä himottavanpia.
- Anonyymi
Miehenä en tunnista ajattelussani tuollaista logiikkaa. En halua siveyden sipuliavaimokseni. Seksikäs hutsu sen olla pitää.
- Anonyymi
Kaikki ei laita Huora/Madonna laatikoihin.
Ääritapauksissa, kun nainen on synnyttänyt, mies nostaa naisen jalustalle ja seksi ei tule kysymykseen missään tapauksessa. Synnyttänyt nainen on Madonna ja vielä parempi, jos lapsi on poika.
Sen jälkeen käydään vieraissa tyydyttämässä seksuaaliset halut, koska lapsen äiti on Madonna ja muut ovat huo*ria, vaikka olisivatkin äitejä En minäkään. "kun etsitään seurustelukumppania tai vaimoa, niin pitäisi olla lähes neitsyt. "......what??? Kyllä hyvä vaimo on sellainen jota voi lainata kaverille välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746