nyt lähtee läskit

Anonyymi

Päätin vihdoin ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa laihdutuksen. Minulle riittti tämä itsesäälissä oleminen. Ylipainoni estää minua tekemästä normaaleita elämän asioita. Olen aivan liian nuori että joudun jättämään väliin asioita ylipainoni takia. Olkoon tässä muillekkin motivaatiota . Kumminkin vuosi 2022 ja edelleen samassa tilanteessa… Uusi kuukausi alkoi. Ei enää tekosyitä miksi jatkaisin olemista tässä ylipainossa. Huh kiitos ja kuitti . 20Kg ylipainoa. katsotaan 1.5 mikä tilanne on silloin. päivitän tänne.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiesit varmaan että 20kg ei lähde hetkessä ja sen poistumiseen tarvitsee tehdä aika monta muutosta elintavoissa.

      Laihduttaminen ei siis kannata vaan elintapojen muutoksia tarvitaan, muuten saat ne kilot takaisin heti kun lopetat laihduttamisen ja palaat entisiin tapoihin.

      En tiedä miten ajattelit siis muuttaa tapojasi, mutta sen verran annan vinkkiä että nälässä oleminen ja isot määrät liikuntaa ei auta asiassa.

    • Anonyymi

      Mulla sama. Ylipainoa 50kg, en edes näe sukukalleuksiani. Yhdyntä mahdoton. Toiveena joskus vielä pystyä rakastelemaan.

    • Anonyymi

      kiitos kommentista! Joo se olen oppinut nyt tässä vuosien varrella .. elämäntapa muutosta kohti👍🏼olen korjannut nyt vuoden alusta asti pääni sisälmystä ja suhtautumista ruokaan. Nyt on aika suunnata kohti keveämpää ulkomuotoa:)

    • Anonyymi

      Suuret tsemit sinulle !

    • Anonyymi

      >... olen korjannut nyt vuoden alusta asti pääni sisälmystä ja suhtautumista ruokaan.

      Erinomaista. Pään sisälmysten vaihtaminen sekä aivojen ulkoiluttaminen tuoreeseen, happirikkaaseen ja uuteen ajatusmalliin on laihdutuksen elinehto.

      Jos olet aidosti vaihtanut pään sisälmykset uusiin, asiassa ei voi kuin onnistua. Onnea matkaan.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä! Nyt tuntuu myös aivan eriltä kuin ennen ajatusmalli on ollut hukassa, kun en ole siihen ennen keskittynyt👍🏼Vihdoin kun saisin pysyvät tulokset. Kiitos


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7501
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4456
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2897
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      350
      1447
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1342
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      275
      1048
    Aihe