Siskoni soittelee jonnin joutavia puheluita. Nyt kun hoksasi että myös whatsapp puheluita voi soittaa niin jo alkaa pommitus. Laitanko estoon kun ei näytä ymmärtävän että en jaksa sitä ainaista paskan jauhantaa....
Jonnin joutavia puheluita
Anonyymi
1
72
Vastaukset
- Anonyymi
Itse saan elää ihan oman näköistä elämää kun en hankinut älypuhelin.Joten en ole tavotettavissa kenelekään WHAtsappLisäksi elän oikeaa elämää en ole some ei insta.Joissa hehkutetaan itseä muokattune kuvieen ja Super hyvää elämää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285380
- 1601814
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551476Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141304Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231164- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711058viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan36893- 38875