Miten ihmeessä löytäisin sopivan

Anonyymi

Kyllä on vaikeaa löytää kumppania. Osittain olen syypää tähän itse. Mutta en voi oikein sitäkään muuttaa olematta aito, oma itseni. Niin ei voisi elää.
Haluaisin toisaalta kumppanin, toisaalta en. Olen aina ollut parisuhteessa ja nyt on aika, kun olenkin elänyt ja asunut yksin. Siinähän on paljon kivoja asioita, saa tehdä kuten haluaa ja olla rauhassa. Ei tarvitse ottaa ketään huomioon.
Toisaalta sitten taas kaipaisin miestä vierelleni. En välttämättä enää asumaan, mutta melko tiiviisti ja tietysti uskollisesti myös. Mitään vapaata suhdetta en etsi.
Olen muutamassa deittipalvelussa mutta olen huomannut torppaavani suurimman osan miehistä. Listaan mahtuvat esimerkiksi:

-ulkomaalaiset tai ulkonäöltään sellaiset
-liian lihavat tai tosi laihat, salihirmut myös
- liian rikkaan näköiset ja oloiset joilla kova koulutustausta, kalliita harrastuksia paljon, matkustelee, on aktiivinen koko ajan elämässään
-toisen ääripään ihmiset eli jonkinlaiset hörhöt, elämäntapainkkarit, juopot (kuvien perusteella), täysin tatuoidut karskin ja pelottavan näköiset elämänkoululaiset, perinteiset pitkätukat rööki huulessa ja näyttää keskisormea
-tutun tutut
-liian komeat miehet jotka ovat ihan eri leveliltä minun kanssani
-seksin vinkujat
-kaikin tavoin vastenmieliset ulkonäöllisesti
-tupakoitsijat
-äijäilijät, pullistelojat, kaloja tai hirvenpäitä kuvissaan esittelevät
-alushousuissa huomiota kerjäävät

Muitakin varmaan on mutta nämä nyt äkkiseltään. No, miehet sanovat yleisesti kai että naiset kuvittelevat saavansa kuun taivaalta ja etsivät aina itseään tasokkaampia miehiä. En oikein kohdallani usko tähän. Luulen että haluaisin täsmälleen oman "tasoiseni" miehen. Hän voisi olla tällainen:

-käy töissä, hoitaa asiansa
-saa olla lapsia, mutta ei enää pieniä eikä isoa lukumäärää (mun lapset on aikuisia)
-ei harrasta monta asiaa, ei tee jatkuvasti matkoja, pienen budjetin reissut ok, kotimaan roadtripit plussaa!
-innostuu vielä esim. festareista tietyin mukavuuksin, haluaisi välillä tapahtumiin, museoihin, kirpputorille yms.
-viihtyy kotona, sohvalla osaa myös lepäillä ja katsella leffoja. Tekee yhdessä ruokaa ja saunoo, tekee tavallisia kotijuttuja naisen kanssa.
-ei mene seksi edellä kaikessa ja koko ajan. Ei ahdistele jatkuvasti asialla ja puristele tai muutenkaan painosta seksuaalisesti. Seksi pitää tulla luonnostaan parisuhteessa, ei väkisin ja valittamalla.
-on jollain tavalla herkkä, ajattelee, on empaattinen. Epäitsekäs ja reilu, rehellinen ihminen.
-sanomattakin selvää ettei ole juoppo, nisti tai väkivaltainen. Alkoholia kyllä otetaan, reilustikin välillä, mutta se ei ole elämää hallitsevaa. Täysi raittius ei sovi mulle.
-huolehtii itsestään perushygienian, parturin ja yleisen siisteyden verran. Ostaa välillä vaatteita ja hampaat on hoidettu. Käyttää edes välillä jotain hyvää tuoksua, ei pelkkää Rexonaa. Alushousut on ehjiä ja vaatteet puhtaita.
-on rento mutta osaa tarvittaessa olla supliikki, käyttäytyy seurassa hyvin ja on asiallinen. Nokkela, sanavalmis. Ei öykkäröi mutta ei jää jalkoihinkaan.
-ei harrasta fanaattisesti penkkiurheilua tai ole muuten "perinteinen äijä" koko ajan tai vahvasti ainakaan. Katson itsekin lätkän loppupelit mutta rajansa kaikella.
-ei takerru minuun koko ajan, antaa tilaa
-on välillä omassa asunnossaan, omissa jutuissaan.

Eli ongelma taitaa olla se että työnnän kaksin käsin ehdokkaita pois kun ajattelen että tylsä elämäni tuskin kelpaa kenellekään. Rasisti en sanan perinteisessä merkityksessä ole, mutta pidän silti suomalaisesta miehestä. Sekä ulkonäöllisesti että kulttuurin takia. Se ei nyt tässä se ongelma lie jos joku sitä meinaa.
Tuntuu vaan niin nololta esitellä omaa typerää elämäänsä. Sitä että ei harrasta mitään eikä juuri ole ystäviä. Tekee vain töitä ja on paljon kotona. Kahdestaan sitä kyllä voisi sitten tehdäkin enemmän.
Riittääkö miehille siis ihan tavallinen nainen tavallisen elämänsä kanssa? Ei salia, ei matkoja, ei aktiviteetteja liiemmälti. Hiljaista elämää. Sitä on vaan tarjota se mitä itse on. Rakkautensa ja kumppanuutensa.
Naamataulu ja paino minulla ihan ok.

Miten sen sopivan miehen saisi :( ?

6

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samat ongelmat ollut itselläkin, jos ottaisi rikkaan niin joku komeampi nappaisi sen, tai jos köyhän, niin ei olisi varaa elättää sitä.
      Tai jos ottaisi kauniin niin joku adonis veisi sen, jos ottaisi ruman niin lapset pelkäisi..

    • Anonyymi

      En minäkään teistä ketään halua, en milloinkaan ole halunnutkaan. En teoriassa enkä käytännössä. En myöskään kenenkään kakaroita hoida en maksusta enkä ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        Katkera mies? Juuri omasta puolestani kerroin että lapset ovat aikuisia. Ei kai tässä nyt hoitajaa etsitäkään. Olisihan se pitänyt arvata että tähän eksyy joku nillittäjä. Kaipaisin oikeaa keskustelua enkä naljailua ja kiusaamista. -AP


    • Anonyymi

      Sama ongelma täällä, samastun täysin! Deittipalveluissa hylkään kaikki joko siksi, että eivät kelpaa minulle tai siksi, etten usko kelpaavani heille. Onkohan meillä itsetunto-ongelma?

    • Anonyymi

      Sinun kaltaistesi naisten läheisyydessä tunnen sellaisen tukahduttavan toksisen feminiinisyyden auran. Hyhhyh, sääliksi käy sitä jonka onnistut viekottelemaan lymypaikkaasi.

    • Anonyymi

      Lueppa vastauksia "kuinka ihastua" kyselijätä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3910
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      604
      3717
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3702
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2351
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      63
      2291
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      327
      1988
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1967
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1806
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1479
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1372
    Aihe