Mulla olisi kaksi vaihtoehtoa, kumman ostan.
Toisessa on Rumatikki mutta ei ropottivaihteita ja toisessa on taas ropottivaihteet mutta ei rumatikkiä! Aaaarggghh..tämä on elämäni vaikea paikka, elämäni tien risteys. Valinta määrää loppuelämäni suunnan. Nyt ei uni tule.
Nyt on vaikea probleema
23
136
Vastaukset
- Anonyymi
Osta molemmat , kyllä Santarder rahoittaa köyhiä.
- Anonyymi
On ollut Fiiu , Rellu ja Fordi , matkakulkimissa
- Anonyymi
Kommentoit kuitenkin
- Anonyymi
Aloittajalla on oikeasti ongelma: Joko ei autoa, ei rahaa, ei velkaa tai sitten auto, velkaa muttei rahaa.
- Anonyymi
Ehkä kaikkia noita mutta päässä pahin vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kaikkia noita mutta päässä pahin vika.
Mutta ei ole iso vika, mulla pieni pää.
- Anonyymi
Vastauksillanne vain ruokitte tätä / näitä pahvipää-idiootteja. Kuten minäkin tällä omallani.
- Anonyymi
Mulla myös ongelma, pitäis ostaa vaunu mutta ei oo rahaa
- Anonyymi
Santarder rahoittaa, kaikki ostaa Santarderin rahoituksella.
- Anonyymi
Palstan pilaajan avaus,Älä kommentoi. Tasa1 mt hörhö pilaa tämän palstan. Kaikki negatiivinen kateuteen liittyvä postaus tulee tämän hörhö postaamana.
- Anonyymi
Tämä palsta ilman minua olisi kuollut. Eikö ole hyvä kun joku tekee aloituksia, mainostajat kiittää ja Suomi24 saa rahaa.
Mitä hullumpi otsikko ja aloitus sitä enemmän vetää lukijoita ja vastaajia.
Voihan minä tietysti siirtyä oikein kuivalle asialinjalla. Tehdä aloituksen vaikka jääkaapin oven erilaisista lukitsmekanismeista.
- Anonyymi
Pojat olivat Palstavahti Joksun Elnakissa. Oliko Joksu tullut mittaa lisää???
- Anonyymi
Kauanko kestää vieroitusoireet jos luopuu rumatikistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko kestää vieroitusoireet jos luopuu rumatikistä?
Sinulla ne on kestäneet jo ainakin viimeiset 7 vuotta.
- Anonyymi
Palstavahti Joksulla on Elnakki . Fiatti pakettiauton hytillä. ei se ole ransittii'
- Anonyymi
Eikös tuo LMC ole se tupakkimerkki?
- Anonyymi
Tokki edessä, kotti takana paras.
- Anonyymi
Mulla keltainen neste noussut päähän
- Anonyymi
Minulla alkoi kuukautiset , on punaista!! Palstavahti Joksu
- Anonyymi
Kirjoitetaanko se probleema vai bropleema?
Terv. Apukoulun priimus vuodelta -85 - Anonyymi
Kyllä Palstavahti Joksu antaa kysymykseesi pian vastauksen. Kysy vaikka jotain rumatikistä. Vastauksia tulee yötä päivää
- Anonyymi
Mutta omaa kakkaa voi syödä ja lähmiä pitkin seiniä.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082110En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911099- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 79899
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738