Tinder algoritmi

Anonyymi

Kyllä tuossa on jotain perää että tinder tekee "matchejä" ainakin maksullisessa versiossa ihan itse.

Jonkin aikaa jo ihmetellyt että miten voi tulla match henkilön kanssa jota en ole kyllä "tykännyt".

Viime yönä ja muistaakseni öisin Suomen aikaan aikaisemminkin taas match henkilön kanssa jota en varmasti ole swaipannut oikealle.

Täähän tuntuu vähän oudolta että tindersofta mukaa tekee mulle "oman halunsa mukaan" matchit.

Kiitos ei!!

10

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tuossa maksullisessa versiossa kuulosta olevan mitään rahan arvoisia ominaisuuksia

      • Anonyymi

        Maksullisessa versiossa näkee tykkääjät.

        Samaa huomattu täällä, joskus ihme matchejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksullisessa versiossa näkee tykkääjät.

        Samaa huomattu täällä, joskus ihme matchejä.

        Mitä se auttaa että näkee kuka tykkää susta, jos ei ite tykkää niistä jotka tykkää susta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se auttaa että näkee kuka tykkää susta, jos ei ite tykkää niistä jotka tykkää susta?

        Siitä ei ollut nyt kyse AP:n mukaan eikä.vänkäämisestä.
        Kysymys oli siitä että tinder tekee matchejä "itsestään" joko tarkoituksella tai sitten ohjelmassa on bugeja jotka sotkee välillä eri käyttäjien tykkäyksiä keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä ei ollut nyt kyse AP:n mukaan eikä.vänkäämisestä.
        Kysymys oli siitä että tinder tekee matchejä "itsestään" joko tarkoituksella tai sitten ohjelmassa on bugeja jotka sotkee välillä eri käyttäjien tykkäyksiä keskenään.

        Ei niin, mutta tässä on lisäsyy olla ostamatta Goldia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, mutta tässä on lisäsyy olla ostamatta Goldia.

        Juu, ei näytä siitä maksuversiosta tulevan muuta kuin mielipahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei näytä siitä maksuversiosta tulevan muuta kuin mielipahaa

        Se pitää paikkansa.
        Ja heti laittaa asetuksista pois tilauksen uusinnan niin jotenkin tinderin tarjoama muuttuu köyhäksi.
        Eli jotain ihme vedätystä tinderin puolelta on.


    • Anonyymi

      Tinder oli alkuun ihan jees kun se ei vielä ollut maksullinen peruskäyttäjälle, mutta nykyisin jo muitakin parempia deittiappeja. En ala maksamaan seksistä. Tinderhän ei edes näytä kaikkia mahdollisia potentiaalisiakaan ehdokkaita, kierrättäen myös samoja jo aiemmin matchättyjä hahmoja.

      • Anonyymi

        Kannattaa suunnata ihan seksisivustoille, niistä löytyy seksiseuraa ilmaiseksi. Ei noista deittisovelluksista ole haastajaksi, helpoin ja halvin tapa on jutella muiden seksisivustoilla pyörivien ihmisten kanssa ja sopia seksitreffit. Siellä kaikki on samalla asialla.


    • Anonyymi

      Bisnestähän se heille on . Markkinointikeino joka toimii .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe