Kyllä tuossa on jotain perää että tinder tekee "matchejä" ainakin maksullisessa versiossa ihan itse.
Jonkin aikaa jo ihmetellyt että miten voi tulla match henkilön kanssa jota en ole kyllä "tykännyt".
Viime yönä ja muistaakseni öisin Suomen aikaan aikaisemminkin taas match henkilön kanssa jota en varmasti ole swaipannut oikealle.
Täähän tuntuu vähän oudolta että tindersofta mukaa tekee mulle "oman halunsa mukaan" matchit.
Kiitos ei!!
Tinder algoritmi
10
411
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tuossa maksullisessa versiossa kuulosta olevan mitään rahan arvoisia ominaisuuksia
- Anonyymi
Maksullisessa versiossa näkee tykkääjät.
Samaa huomattu täällä, joskus ihme matchejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksullisessa versiossa näkee tykkääjät.
Samaa huomattu täällä, joskus ihme matchejä.Mitä se auttaa että näkee kuka tykkää susta, jos ei ite tykkää niistä jotka tykkää susta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se auttaa että näkee kuka tykkää susta, jos ei ite tykkää niistä jotka tykkää susta?
Siitä ei ollut nyt kyse AP:n mukaan eikä.vänkäämisestä.
Kysymys oli siitä että tinder tekee matchejä "itsestään" joko tarkoituksella tai sitten ohjelmassa on bugeja jotka sotkee välillä eri käyttäjien tykkäyksiä keskenään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä ei ollut nyt kyse AP:n mukaan eikä.vänkäämisestä.
Kysymys oli siitä että tinder tekee matchejä "itsestään" joko tarkoituksella tai sitten ohjelmassa on bugeja jotka sotkee välillä eri käyttäjien tykkäyksiä keskenään.Ei niin, mutta tässä on lisäsyy olla ostamatta Goldia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin, mutta tässä on lisäsyy olla ostamatta Goldia.
Juu, ei näytä siitä maksuversiosta tulevan muuta kuin mielipahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ei näytä siitä maksuversiosta tulevan muuta kuin mielipahaa
Se pitää paikkansa.
Ja heti laittaa asetuksista pois tilauksen uusinnan niin jotenkin tinderin tarjoama muuttuu köyhäksi.
Eli jotain ihme vedätystä tinderin puolelta on.
- Anonyymi
Tinder oli alkuun ihan jees kun se ei vielä ollut maksullinen peruskäyttäjälle, mutta nykyisin jo muitakin parempia deittiappeja. En ala maksamaan seksistä. Tinderhän ei edes näytä kaikkia mahdollisia potentiaalisiakaan ehdokkaita, kierrättäen myös samoja jo aiemmin matchättyjä hahmoja.
- Anonyymi
Kannattaa suunnata ihan seksisivustoille, niistä löytyy seksiseuraa ilmaiseksi. Ei noista deittisovelluksista ole haastajaksi, helpoin ja halvin tapa on jutella muiden seksisivustoilla pyörivien ihmisten kanssa ja sopia seksitreffit. Siellä kaikki on samalla asialla.
- Anonyymi
Bisnestähän se heille on . Markkinointikeino joka toimii .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️691537Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1141004YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48834- 58811
- 57750
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74746Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72724Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026719Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41697