Kerrankin sopusuhtainen pariskunta

Anonyymi

50

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Isoisän ja lapsenlapsen suhde.

• Anonyymi

Asiasta voi olla montaa mieltä, kuten siitä toisestakin vastaavanlaisesta näkyvästä sellaisesta.

• Anonyymi

2-kymppiselle naiselle on 6-kymppinen mies just paras.

• Anonyymi

Paitsi, että valtaosa niistä parikymppisistä naisista on tuosta eri mieltä. Vaan jos tuota pikkuseikkaa ei oteta huomioon niin ehkä sitten noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi, että valtaosa niistä parikymppisistä naisista on tuosta eri mieltä. Vaan jos tuota pikkuseikkaa ei oteta huomioon niin ehkä sitten noin.

Eivät tiedä mistä puhuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät tiedä mistä puhuvat.

Ehkä eivät, mutta se on aika yhdentekevää. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, eikeikä se kiinnostus tuolla perustelulla muutu.

• Anonyymi

Ihana nuoripari 🥰

• Anonyymi

Hieman nauratti..

• Anonyymi

Onnen tyttö, joutuikohan paljon vonkaamaan?

• Anonyymi

Kyllä kannatti kun saalis oli noin hyvä.

• Anonyymi

35 vuotta ikäeroa on aika paljon.

Minkä sitä tunteilleen mahtaa katotaan sitten 20-30 vuoden päästä ovatko vielä yhdessä. ☺️

• Anonyymi

Voi olla, että Veijo katselee jo nuorempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, että Veijo katselee jo nuorempaa.

Taitaa käydä niin että nainen jossain vaiheessa kyllästyy ja ottaa oman ikäisen. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa käydä niin että nainen jossain vaiheessa kyllästyy ja ottaa oman ikäisen. 🙂

Höpsis, pullea kansaneläkeläinen on kuuminta hottia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsis, pullea kansaneläkeläinen on kuuminta hottia.

Hyvin pieni prosentti määrä naisista taitaa olla noin iäkkäistä kiinnostunut.

• Anonyymi

Juu-u. Koko palsta saa näköjään ähkyn, kun joku poikennut palstan 2-3v. ikäerosäännöstä. Ilkeilyn keinoin on mahdollista selviytyä kriisiytyneestä mielentilasta, kun käytännössä moni toimii toisin

• Hmm. Makunsa kullakin.

• Anonyymi

Eikös sulla ja laskin..väärinillä ole suunnilleen samanlainen ikäero mutta toisinpäin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös sulla ja laskin..väärinillä ole suunnilleen samanlainen ikäero mutta toisinpäin?

Juu hän tykkää tosi nuorista eli lapsista ja teineistä joilla lapsen ja pojan tai poikamainen vartalo vähän outoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu hän tykkää tosi nuorista eli lapsista ja teineistä joilla lapsen ja pojan tai poikamainen vartalo vähän outoo

Tai ei niin vähääkään outoo tosi kummallista

• Anonyymi kirjoitti:

Noin 9 vuotta on ikäeroa.

• HALiMONSTERi kirjoitti:

Noin 9 vuotta on ikäeroa.

Hän oli muutaman kuukauden ikäinen tissivauva, kun minä täytin 9 vuotta. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Pojat saa ollakin poikamaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida olla sinut kroppas kanssa kun tuollaisia kirjoittelet.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Pojat saa ollakin poikamaisia.

Mut ei aikuisten naisten eikä aikuisten miesten pakko kysyä oletko pedofiili ja pojista tykkäät miksi tyttöjen ja naisten täytyy sinusta näyttää pojilta ja poikien vartaloisilta mut lopetetaan tämä aihe en tykkää aiheesta ja lapsiin sekaantumisista eli nyt menee yli ymmärryksen

• Anonyymi kirjoitti:

Mut ei aikuisten naisten eikä aikuisten miesten pakko kysyä oletko pedofiili ja pojista tykkäät miksi tyttöjen ja naisten täytyy sinusta näyttää pojilta ja poikien vartaloisilta mut lopetetaan tämä aihe en tykkää aiheesta ja lapsiin sekaantumisista eli nyt menee yli ymmärryksen

Tulkitset turhan laveasti minun vartalomakuani, en nimittäin ajattele kuten sinä tyypeistä jotka miellyttää silmääni.

Sinä tykkäät baariharakoista 40 kg ylipainolla ja pinkillä huulimaalilla, sinisillä luomilla. Minä en.

• Kuten sanottu, meillä on erilainen näkemys keissistä.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Kuten sanottu, meillä on erilainen näkemys keissistä.

Niin on eli pysy sinä miehissä ja minä naisissa el minä ymmärrän naisten päälle ja sinä miesten niin nainen ei koskaan ymmärrä naisten päälle eli vanha totuus nainen ei voi olla missi tuomarina

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Kuten sanottu, meillä on erilainen näkemys keissistä.

Mutta älä sie timmiä naisen vartaloa hauku poikamaiseksi ei suakaan kukaan hauku lehmän utareeksi. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on eli pysy sinä miehissä ja minä naisissa el minä ymmärrän naisten päälle ja sinä miesten niin nainen ei koskaan ymmärrä naisten päälle eli vanha totuus nainen ei voi olla missi tuomarina

Ei ole suotu onnen lahjat oikein eli sinä ymmärrät rumuudesta ja minä kauniista asioista

• Anonyymi kirjoitti:

Ne naiset joista kiinnostun on minun makuni mukaisia aivan kuten miehetkin. Pidä sinä oman makus mukaisista, en minäkään sulle tuputa omaa makuani.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta älä sie timmiä naisen vartaloa hauku poikamaiseksi ei suakaan kukaan hauku lehmän utareeksi. 😂

Että mitä?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole suotu onnen lahjat oikein eli sinä ymmärrät rumuudesta ja minä kauniista asioista

Mjaa, kyllä ne naiset kauniita ja naisellisia on joihin olen silmäni iskenyt. Sinä et tosin naiskauneudesta ymmärrä hevonpaskan vertaa.

• Haista vittu.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Haista vittu.

Jari sillanpäällä on kanssasi sama naismaku ja ikä maku sama pedofili maku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂 Sinä latvakakkonen et ymmärrä minkään päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä välis olet tyhmyyden ylin aste.

• Anonyymi kirjoitti:

Jari sillanpäällä on kanssasi sama naismaku ja ikä maku sama pedofili maku

En tiennytkään, että 30-50-vuotiaat naiset on lapsia.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Mjaa, kyllä ne naiset kauniita ja naisellisia on joihin olen silmäni iskenyt. Sinä et tosin naiskauneudesta ymmärrä hevonpaskan vertaa.

Jep👍

• Kyllä on sopusuhtainen pari, tuo nainen ja hevonen.
      Mies tyytyy katselemaan.

• Anonyymi

Näkee et on korkeastikoulutettui jänniä ja tekevät jänniä asioita kuten hevonen antaa kikkeliä naiselle nyt selvis miksi heidän lapsensa aina välillä hirnahtaa ja tekee välillä mieli ravata

• Anonyymi

No kukin tyylillään. Kai sitä voi isänsä ikäisen tai vanhemmankin kanssa olla. Kuka kieltää

• Anonyymi

Samassa suhteessa 40-vuotiaalle kurpalle on passeli 75-vuotias mies.

• Anonyymi

Turhan nuori tuo mies, täytyy naisen kestää sitä liian monta vuotta.

• Anonyymi

Tämä kävi mielessä, että eikös tuossa kannattaisi ottaa vanhempi tai huonokuntoisempi mies, jotta pääsisi pikemmin eroon.

• Anonyymi

Kuin Harmis ja Virpi Butt.

• Anonyymi

Näyttävät ihan samanikäisiltä.

• Anonyymi

Itse olen 41v. mies ja edellinen toyboyni oli 16 kesäinen espanjalainen. Maksoin sille matkan Helsinkiin ja Berliiniin.

Jotkut Suomessa paheksuivat meidän 25 vuoden ikäeroa. Siellä Espanjassa ei kukaan ihmetellyt.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      69
      4590
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4058
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      54
      3599
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2871
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      27
      2619
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      61
      2562
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2459
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1947
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1918
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      252
      1746
    Aihe