Mistä se johtuu?

Miksi meitä super-ateisteja on niin vähän, yksi ainoa henkilö koko maailmassa, minä?

Olen palstan älykkäin kirjoittaja ja sen kyllä huomaa tyhmempikin, että näin on näreet.

11

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siksi, koska narsisteja on vähän. Olet se sama ironmikess persoonamuutos, joka yritti Natopalstalla vääntää voittoa kaikkia vastaan.
      Oletko opetellut koskaan häviötä?

• Anonyymi

Minä kyllä luulen, että olet trolli. Sen verran outoja ovat nuo "ateistijuttusi", joiden takaa kuuluu kreationismin kaikuja.

• Anonyymi

Moses_Zuckerkandl on myös ateistien aatelia.

Ateisti siino kertoili tällä palstalla ahkerasti pikkunäppäriä puujalkavitsejään, mutta on tainnut jo kadota palstalta. Siino taisi olla jo väsähtänyt ateisti, lieneekö jo kuollut.

• ”Moses_Zuckerkandl on myös ateistien aatelia.”

Kyllä, kukaan ei voi olla aina oikeassa paitsi minä. Hämmästyn siitä itsekin.

• Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja. Väitetyksi kuolleeksi olen hämmästyttävän virkeässä kunnossa. Elämässä nyt vaan on muutakin kuin kirjoittelu suoli24:ään. Esimerkiksi lumitöitä on riittänyt.

• siino kirjoitti:

Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja. Väitetyksi kuolleeksi olen hämmästyttävän virkeässä kunnossa. Elämässä nyt vaan on muutakin kuin kirjoittelu suoli24:ään. Esimerkiksi lumitöitä on riittänyt.

Mitähän Hessu sanoo siihen kun me molemmat heräsimme yhtä aikaa kirjoittamaan pitkän tauon jälkeen? Olenko minä siino vai onko siino minä? Siinäpä pohdintaa hihhulille, toivottavasti ei rasauta aivojaan 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        siino kirjoitti:

Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja. Väitetyksi kuolleeksi olen hämmästyttävän virkeässä kunnossa. Elämässä nyt vaan on muutakin kuin kirjoittelu suoli24:ään. Esimerkiksi lumitöitä on riittänyt.

Z - ziino - hän elää!

• Anonyymi kirjoitti:

Z - ziino - hän elää!

Mieluiten ässällä, koska en tue ryzzzziä johtuen heidän ortodoksisesta tarpeestaan vyöryä toisten tonteille.

• Anonyymi

Lahkolaisesta ei tule muu kuin lahkolainen vaikka kuinka yrittäisi muuna esiintyä.

• Anonyymi

Se on totta. Lahkolaisuus ei häviä minnekään, tai uskova ei ole ollutkaan todellinen uskova vaan myötäillyt joukon jatkona. Uskova näyttää lopun elämmänsä siltä, ettei saa oikein otetta elämästään, vaaa poukkoilee sinne tänne, ja kehittää helposti jonkun muun addiktion itselleen, koska ei uskalla katsoa itseään silmiin.

• Anonyymi

Tyyppi, jolla kova tarve todistella jutuissaan erinomaisuuttaan, taitaa olla varsinainen pelkuri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      329
      3902
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3590
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      5
      2302
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1704
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1618
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1339
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      963
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      101
      939
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      875
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      781
    Aihe