Mistä se johtuu?

Miksi meitä super-ateisteja on niin vähän, yksi ainoa henkilö koko maailmassa, minä?

Olen palstan älykkäin kirjoittaja ja sen kyllä huomaa tyhmempikin, että näin on näreet.

11

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siksi, koska narsisteja on vähän. Olet se sama ironmikess persoonamuutos, joka yritti Natopalstalla vääntää voittoa kaikkia vastaan.
      Oletko opetellut koskaan häviötä?

    • Anonyymi

      Minä kyllä luulen, että olet trolli. Sen verran outoja ovat nuo "ateistijuttusi", joiden takaa kuuluu kreationismin kaikuja.

    • Anonyymi

      Moses_Zuckerkandl on myös ateistien aatelia.

      Ateisti siino kertoili tällä palstalla ahkerasti pikkunäppäriä puujalkavitsejään, mutta on tainnut jo kadota palstalta. Siino taisi olla jo väsähtänyt ateisti, lieneekö jo kuollut.

      • ”Moses_Zuckerkandl on myös ateistien aatelia.”

        Kyllä, kukaan ei voi olla aina oikeassa paitsi minä. Hämmästyn siitä itsekin.


      • Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja. Väitetyksi kuolleeksi olen hämmästyttävän virkeässä kunnossa. Elämässä nyt vaan on muutakin kuin kirjoittelu suoli24:ään. Esimerkiksi lumitöitä on riittänyt.


      • siino kirjoitti:

        Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja. Väitetyksi kuolleeksi olen hämmästyttävän virkeässä kunnossa. Elämässä nyt vaan on muutakin kuin kirjoittelu suoli24:ään. Esimerkiksi lumitöitä on riittänyt.

        Mitähän Hessu sanoo siihen kun me molemmat heräsimme yhtä aikaa kirjoittamaan pitkän tauon jälkeen? Olenko minä siino vai onko siino minä? Siinäpä pohdintaa hihhulille, toivottavasti ei rasauta aivojaan 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja. Väitetyksi kuolleeksi olen hämmästyttävän virkeässä kunnossa. Elämässä nyt vaan on muutakin kuin kirjoittelu suoli24:ään. Esimerkiksi lumitöitä on riittänyt.

        Z - ziino - hän elää!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Z - ziino - hän elää!

        Mieluiten ässällä, koska en tue ryzzzziä johtuen heidän ortodoksisesta tarpeestaan vyöryä toisten tonteille.


    • Anonyymi

      Lahkolaisesta ei tule muu kuin lahkolainen vaikka kuinka yrittäisi muuna esiintyä.

    • Anonyymi

      Se on totta. Lahkolaisuus ei häviä minnekään, tai uskova ei ole ollutkaan todellinen uskova vaan myötäillyt joukon jatkona. Uskova näyttää lopun elämmänsä siltä, ettei saa oikein otetta elämästään, vaaa poukkoilee sinne tänne, ja kehittää helposti jonkun muun addiktion itselleen, koska ei uskalla katsoa itseään silmiin.

    • Anonyymi

      Tyyppi, jolla kova tarve todistella jutuissaan erinomaisuuttaan, taitaa olla varsinainen pelkuri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3168
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1962
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1821
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1375
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1365
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1089
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1008
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      834
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe