Tulipa outo fiilis.

Anonyymi

Laitoin pitkästä aikaa deitti ilmoituksen ilman kuvaa.
Viestittelin yhden miehen kanssa kunnes hän laittoi numeronsa. No soitin jonkunajan päästä oman numeron piilotin.
Ihan mukavan oloinen mies, ihmettelin kun tenttasi miksi aikaisemmat suhteeni olivat päättyneet eroon kuulosti ihan kuulustelulta, mainitsin asiasta mutta hän vaan jatkoi?????
Mitä olette mieltä?

29

1161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkuvat erot ei kuullosta ihan terveeltä.

      • Anonyymi

        Mulla pitkiä liittoja ja ikääkin jo paljon.


      • Anonyymi

        Missä kohtaa tossa puhuttiin jatkuvista eroista?


    • Anonyymi

      Sano ettet halua puhua eroista etkä existäsi. Että olet nyt etsimässä uutta ihmissuhdetta ja jätät menneisyyden vatvomisen sikseen. Jos asia ei sittenkään mene perille niin unohda koko mies. Etsiköön jonkun kaltaisensa joka haluaa roikkua menneisyydessä. Kyllähän sitä porukkaa riittää sekä miehissä että naisissa.

      • Anonyymi

        Toi ihan totta jotenkin alkoi ärsyttämään, ne kysymykset. Eikä hälle riittänyt ettei ollut enään kiinnostusta jatkaa suhdetta, yksinkin ihan jees olla.


    • Anonyymi

      Sanoisin että mies on narsisti ja miten sen nyt sanoisi, ei kovin ymmärtäväinen. Entiset suhteet ei kuulu uudelle kumppanille. En koskaan ymmärrä miksi pitää entisistä suhteita edes puhua. En kysynyt tyttöystävältä entisistä suhteista. Kyllä se jotain kertoi mutta sanoin että pitää päästä yli ja jatkaa elämää että minulle ei kuulu se miten on ennen seurustellut. Ainahan oppii jotain uutta miten toisen kanssa on ja elää.

    • Anonyymi

      Itse olen törmännyt deittipalveluissa jatkuvasti naisiin jotka kysyvät entisistä suhteistani.

      Milloin, miksi jne.
      Ymmärrän että nämä asiat tuntuvat tunkeilivalta koska
      itsekin olen sanonut että en puhu niistä asioista missään deittipalvelussa tuntemattoman ihmisen kanssa.

      Sen pitäisi alkuvaiheessa riittää että on vapaa ja että edellisestä erosta on tarpeeksi kauan. Mutta ei se vaan tunnu riitävän.

    • Anonyymi

      Onhan sillä miehellä itselläänkin ollut suhteita ehkä ja nekin päättyneet eroon jos seuraa etsii :D Itse jättäisin toki väliin jos vastapuolella olisi useita lyhyitä suhteita.

    • Anonyymi

      Kun jostakin asiasta ei voida puhua, on siinä asiassa peikko takana ja siksi ko asia ärsyttää. esim, itse naisena en halua kertoa miksi suhteeni on päättyneet.
      kusetin kumppaniani ja aiheutin ikuiset traumat.

      • Anonyymi

        Ei se pidä paikkaansa ihan ollaan kavereita edelleen exien kanssa.
        Jotenkin ei vaan jaksa avautua itselle jo menneistä mukavistakin ajoista, kun sen jo tehnyt muutaman kerran siihenkin turtuu.
        Ikää jo sen verran että taidan edelleen jatkaa elämääni yksin.
        Kiitos vastauksista.


      • Anonyymi

        No hassua naisena luulet että vain miehet sulle vastaisi. Mitä se kertoo sinusta? Terv. Sinulle vastannut nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hassua naisena luulet että vain miehet sulle vastaisi. Mitä se kertoo sinusta? Terv. Sinulle vastannut nainen.

        Mistä päättelet että olen nainen?


    • Anonyymi

      Hyvin oudolta kuulostaa. Mä en tajua lainkaan noita yksilöitä, joilla on pakkomielle toisen entisiin parisuhteisiin. Itselleni ne eivät ole asioita, joista puhutaan puolitutuille. Ei niistä puhuta tutummillekaan, jollei siihen ole jotainnihan oikeaa syytä.

      • Anonyymi

        En halua suhteeseen minkään tinder jakorasia naisen kanssa. Pidän tinderiä lähinnä hauskanpitoa varten. Ei myöskään houkuta yh mammat. Huvittavaa kun oikeasti naiset kuvittelevat että löytävät sieltä vakavan suhteen. Ehkä 2% niehistä etsii tinderistä suhdetta, loput samaa kuin minäkin. Onko nämä naiset niiin naiiveja että eivät sitä tajua.


      • Anonyymi

        Tietysti on saatava selville onko kyseessä ns likainen kiertopalkinto. Itse en sellaisen naisen kanssa halua suhteeseen, koska nämä asiat rupeisivat varmasti vaivaamaan myöhemmin joten ymmärrän uteliaisuuden. Sanokaa vaan minua vanhanaikaiseksi, jokaisella on kuitenkin oikeus ajatella asioista omala tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti on saatava selville onko kyseessä ns likainen kiertopalkinto. Itse en sellaisen naisen kanssa halua suhteeseen, koska nämä asiat rupeisivat varmasti vaivaamaan myöhemmin joten ymmärrän uteliaisuuden. Sanokaa vaan minua vanhanaikaiseksi, jokaisella on kuitenkin oikeus ajatella asioista omala tavallaan.

        Tuo nimenomaan ei ole vanhanaikaista. Se on uudenaikaista ja pakkomielteistä toiseten ihmisten yksityisasioiden kaivelua. Aemmin on kyllä tajuttu erinomaisesti, ettei kaikesta tarvitse puhua, eikä kaikkea tarvitse kaivella.

        Sitä vaan tuossa mietin, että mitä se kyseleminen lopulta sitten muka edes antaa? Mistä kukaan voi ikinä tietää, että ovatko ne saadut vastaukset totta? Pitäisikö se eksä tuoda siihen keskusteluun mukaan, kertomaan oma käsityksensä asioiden kulusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua suhteeseen minkään tinder jakorasia naisen kanssa. Pidän tinderiä lähinnä hauskanpitoa varten. Ei myöskään houkuta yh mammat. Huvittavaa kun oikeasti naiset kuvittelevat että löytävät sieltä vakavan suhteen. Ehkä 2% niehistä etsii tinderistä suhdetta, loput samaa kuin minäkin. Onko nämä naiset niiin naiiveja että eivät sitä tajua.

        Eli olet itse jakomuna joka hyppii sängystä sänkyyn, mutta naisen kohdalla et sellaista hyppelyä hyväksy? Oletan että siinä tapauksessa kierrät kaikki hauskanpitoa harrastavat naiset kaukaa ja pidät hauskaa vain miesten kanssa - heidän kohdallaanhan sinä hyväksyt sen jakelumentaliteetin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti on saatava selville onko kyseessä ns likainen kiertopalkinto. Itse en sellaisen naisen kanssa halua suhteeseen, koska nämä asiat rupeisivat varmasti vaivaamaan myöhemmin joten ymmärrän uteliaisuuden. Sanokaa vaan minua vanhanaikaiseksi, jokaisella on kuitenkin oikeus ajatella asioista omala tavallaan.

        Et ole vanhanaikainen. Olet vain tekopyhä.


    • Anonyymi

      Ei kiertopalkintona ollut nainen haittaa, saattaapi olla jopa parempi sängyssä kuin ei kiertopalkinto. Mitään muuta ei tarvitse hakeakaan naisista.

    • Anonyymi

      ""Eli olet itse jakomuna joka hyppii sängystä sänkyyn, mutta naisen kohdalla et sellaista hyppelyä hyväksy?""

      En ole tuo jota jakomunaksi nimittelit, mutta kerrotko, että mikä saavutus kullikaruselli on naiselle? Kuvitteletko, että miehet arvostavat sellaisia naisia? Voin kertoa, että eivät arvosta vaikka seksiin sellainen nainen kelpaakin. Jakomunat taas on ulkonäköjensä takia naisille mitä parhaimpia miehiä.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen tulkinta, mutta jos ei olisi näitä jakonaisia kuten incelhenkisesti nimität, niin mistä nämä jakomunat sitten saisivat sitä koettavaa? Luen rivien välistä vahvaa uhriutumista ja betamentaliteettia. 4chanin tapaisilla fooorumeilla myös nämä ns chadit saattaa olla kyseenalaisilla listoilla, joten niiden syynäämiseen on sellainenki syy, että mahdollinen uhka kohdistuu jopa yli puoleen väestöstä jos ymmärrät(te) mitä tarkoitan


      • Anonyymi

        Se on luonnollista ja biologista miehelle että haluaa päästä panemaan monta naista, toisin kun naisille. Mies pystyy laittamaan vaikka yhtäaikaisesti monta naista raskaaksi. Nainen taas ei kykene olemaan raskaaana kuin yhdelle miehelle kerrallaan, joten biologia ohjaa enemmän naisilla lasten hoitoon jne. Miehellä lisääntymiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on luonnollista ja biologista miehelle että haluaa päästä panemaan monta naista, toisin kun naisille. Mies pystyy laittamaan vaikka yhtäaikaisesti monta naista raskaaksi. Nainen taas ei kykene olemaan raskaaana kuin yhdelle miehelle kerrallaan, joten biologia ohjaa enemmän naisilla lasten hoitoon jne. Miehellä lisääntymiseen.

        Vanhaa kuvitelmaa. Geenitestit ovat todistaneet naaraiden paneskelevan ympäriinsä ihan yhtä paljon kuin urostenkin. Ihmisen ihan oma lisääntymisbiologiakin todistaa, että myös naaraat ovat aina paneskelleet ympäriinsä. Ei meille olisi erikseen kehittynyt piilo-ovulaatio, jos jälkeläisen isyyttä ei nimenomaan olisi ollut tarpeellista piilottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on luonnollista ja biologista miehelle että haluaa päästä panemaan monta naista, toisin kun naisille. Mies pystyy laittamaan vaikka yhtäaikaisesti monta naista raskaaksi. Nainen taas ei kykene olemaan raskaaana kuin yhdelle miehelle kerrallaan, joten biologia ohjaa enemmän naisilla lasten hoitoon jne. Miehellä lisääntymiseen.

        Raskaana ollessahan se vasta kuule panettaakin. Niin kovia tarpeita ole ollut koskaan muulloin, vaikka muulloinkin tarpeita on runsaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhaa kuvitelmaa. Geenitestit ovat todistaneet naaraiden paneskelevan ympäriinsä ihan yhtä paljon kuin urostenkin. Ihmisen ihan oma lisääntymisbiologiakin todistaa, että myös naaraat ovat aina paneskelleet ympäriinsä. Ei meille olisi erikseen kehittynyt piilo-ovulaatio, jos jälkeläisen isyyttä ei nimenomaan olisi ollut tarpeellista piilottaa.

        Et usko itsekkään omiin selityksiisi vaan yrität sönköttää jotain utopistista ideologiaa jonka ehkä valheellinen nykymedia sinulle on luonnut. Luonto toimii näin. Voit katsoa miten alfauros pääsee parittelemaan lauman jokaisen naarasleijonan kanssa. Sama lainalaisuus toimii ihmisillä joka on sisälle rakennettu ja periytyy äidin maidossa. Siihenkin on luonnollinen selitys miksi mies ei halua likaantunutta naista. Tiedostomattaan haluaa tasapainoisen äidin omille jälkeläisilleen. Nainen joka jakaa toosasaan ei ole terve ja heikko lähtökohtaisesti pitämään jälkeläisistään huolta ja näin luonto ohjaa miestä lisääntymään vain terveiden yksilöiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et usko itsekkään omiin selityksiisi vaan yrität sönköttää jotain utopistista ideologiaa jonka ehkä valheellinen nykymedia sinulle on luonnut. Luonto toimii näin. Voit katsoa miten alfauros pääsee parittelemaan lauman jokaisen naarasleijonan kanssa. Sama lainalaisuus toimii ihmisillä joka on sisälle rakennettu ja periytyy äidin maidossa. Siihenkin on luonnollinen selitys miksi mies ei halua likaantunutta naista. Tiedostomattaan haluaa tasapainoisen äidin omille jälkeläisilleen. Nainen joka jakaa toosasaan ei ole terve ja heikko lähtökohtaisesti pitämään jälkeläisistään huolta ja näin luonto ohjaa miestä lisääntymään vain terveiden yksilöiden kanssa.

        Luen rivien välistä syvää tyytymättömyyttä omia elämän realiteetteja kohtaan. Tämä sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et usko itsekkään omiin selityksiisi vaan yrität sönköttää jotain utopistista ideologiaa jonka ehkä valheellinen nykymedia sinulle on luonnut. Luonto toimii näin. Voit katsoa miten alfauros pääsee parittelemaan lauman jokaisen naarasleijonan kanssa. Sama lainalaisuus toimii ihmisillä joka on sisälle rakennettu ja periytyy äidin maidossa. Siihenkin on luonnollinen selitys miksi mies ei halua likaantunutta naista. Tiedostomattaan haluaa tasapainoisen äidin omille jälkeläisilleen. Nainen joka jakaa toosasaan ei ole terve ja heikko lähtökohtaisesti pitämään jälkeläisistään huolta ja näin luonto ohjaa miestä lisääntymään vain terveiden yksilöiden kanssa.

        Ai sä et tiedä totuutta edes leijonista? Tiedät kuitenkin sen, että leijonissa naaraat on ne, jotka pääosin saalistaa? Uros on yleensä "kotona" vahtii pentuja ja tulee valmiille aterialle, kun kutsutaan. Ei ole mitenkään harvinaista, että naarasleijonat paneskelee savannin muiden urosten kanssa niillä saalistusreissuillaan.

        Genetiikka on rajua ja julmaa noille teidän haavekuvillenne uljaasta urosleijonasta.


    • Anonyymi

      Laastari olet... @

    • Sanokaa nyt jokin nettideittailupaikka taikka chatti jossa vois ekaks jutella. Olen yli 60 eikä hirveesti ravintolaillat tai kuntosalit kiinnosta meinaan yksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe