Jos joku tietäis :)

Nina

Olen tässä noin vuosi sitten löytänyt lattarimusan, ja kovasti tykkään :) olisinkin kysellyt, että mitkäs biisit/artistit olis sellaisia "meneviä"? shakiran espanjan kielinen tuotanto on melkeensä kuunneltu puhki ja paulina rubiosta tykkään. jotain sen tyylistä sitten kaipailisin, jos osaisitte auttaa??

6

1213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pies_descalzos

      David Bisbalista saattaisit tykata. Alex Ubagollakin on muutama 'menevampi' biisi ja sitten La Oreja de van Goghilla myos. Ei niin menevaa, mutta silti rentoja biiseja loytyy mm. Alejandro Sanzilta ja Jarabe de Palolta.

      Cheers

    • pies_descalzos

      Sergent Garcia on viela yksi vaihtoehto, biisit Adelita ja Long time toimivat aina ;) tutustu myos muuhun tuotantoon

      cheers

    • kokeilla

      Kannattaa kokeilla myös hieman vähemmän valtavirtaa
      olevia artisteja, jotka toki ovat omalla maan-
      tieteellisellä alueellaan erittäin suosittuja.

      Tsekkaa esim Ilegalesin kolme viimeistä levyä: On
      Time, Marca Registrada ja In The Room. Jos näistä
      pidät, niin sitten kolahtaa varmaan myös Fulanito,
      Proyecto Uno ja Sandy&Papo. Ja tietysti myös
      Ilegalesin vanhemmat levyt. (Huom! On ainakin
      kaksi Ilegales nimistä bändiä, joten kannattaa
      tietää, mitä on hankkimassa).

      Poppipuolelta saattaisit pitää Thaliasta ja Ednita
      Nazariosta, jos naispuolisia artisteja haetaan.

      Reggaetonin ja latin hip hopin alueilta voi myös
      löytyä joitain kivoja biisejä, vaikka reggaeton
      sinänsä kyllä on melko...ei kuin erittäin
      puuduttavaa pitemmän päälle.

      Suosittelen iTunesin asentamista koneelle, jolloin
      voit hakea biisejä netin yli, kuunnella niistä
      pätkiä, ja ostaa vaikka yksittäin. Taatusti löydät
      uusia, kiinnostavia esittäjiä.

    • Dulce

      Kuuntele Batanga.com nettiradiota, valitse kanava genren mukaan, itse kuunteleen Top Hitsejä ja Rock Alternativoa. Siihen tulee näytölle aina soivan biisin nimi ja esittäjä. Olen löytänyt sieltä paljon kivaa; mm. Orishas Kuubasta, Diego Torres Argentiinasta. Ei niitä levyjä sitten paljoa tarvitse hankkia, kuuntelee vaan radiota. El Corte Ingles-tavaratalon nettikauppa (www.elcorteingles.es) Espanjassa on hyvä hankintapaikka, jos ostaa haluat, kuljetus on nopea, eikä maksa ihan hirveitä.

      • Anita

        Kiitos mahtavista vinkeistä päästä kuuntelee espanjankielistä musiikkia! Ja siis Batanga on ilmainen?
        Kiinnostaisi tietää ymmärrättekö kaikki espanjaa, itse taidan vain alkeet mutta se ei hidasta intressiä hankkia lisää espanjankielistä musaa, omat suosikkini Jarobe de Palo, Mikel Erentxun, La Oreja de Van Gogh ja erit. Manolo Garcia jonka viimeisintä levyä en ole harmikseni vielä saanut käsiini.
        Onko kenelläkään tietoa argentiinalaisesta Vilma Palma Y Vampiros bändistä?


    • salsero

      Kannatta kokeilla täältä löytyvää linkkiä shoutcastin sivuille: http://www.rytmiklubi.com/ Siellä voi hakea myös radioasemia. Jos kaipaat rytmikästä kuubalaista musiikkia kokeile http://www.discuba.com/ Sieltä voi ostaa edullisesti CD:itä. Posti kestää jnkin aikaa, n 1kk ylöspäin, mutta ei maksa paljon ja on mitä luvataan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe