Olen tässä noin vuosi sitten löytänyt lattarimusan, ja kovasti tykkään :) olisinkin kysellyt, että mitkäs biisit/artistit olis sellaisia "meneviä"? shakiran espanjan kielinen tuotanto on melkeensä kuunneltu puhki ja paulina rubiosta tykkään. jotain sen tyylistä sitten kaipailisin, jos osaisitte auttaa??
Jos joku tietäis :)
6
1235
Vastaukset
- pies_descalzos
David Bisbalista saattaisit tykata. Alex Ubagollakin on muutama 'menevampi' biisi ja sitten La Oreja de van Goghilla myos. Ei niin menevaa, mutta silti rentoja biiseja loytyy mm. Alejandro Sanzilta ja Jarabe de Palolta.
Cheers - pies_descalzos
Sergent Garcia on viela yksi vaihtoehto, biisit Adelita ja Long time toimivat aina ;) tutustu myos muuhun tuotantoon
cheers - kokeilla
Kannattaa kokeilla myös hieman vähemmän valtavirtaa
olevia artisteja, jotka toki ovat omalla maan-
tieteellisellä alueellaan erittäin suosittuja.
Tsekkaa esim Ilegalesin kolme viimeistä levyä: On
Time, Marca Registrada ja In The Room. Jos näistä
pidät, niin sitten kolahtaa varmaan myös Fulanito,
Proyecto Uno ja Sandy&Papo. Ja tietysti myös
Ilegalesin vanhemmat levyt. (Huom! On ainakin
kaksi Ilegales nimistä bändiä, joten kannattaa
tietää, mitä on hankkimassa).
Poppipuolelta saattaisit pitää Thaliasta ja Ednita
Nazariosta, jos naispuolisia artisteja haetaan.
Reggaetonin ja latin hip hopin alueilta voi myös
löytyä joitain kivoja biisejä, vaikka reggaeton
sinänsä kyllä on melko...ei kuin erittäin
puuduttavaa pitemmän päälle.
Suosittelen iTunesin asentamista koneelle, jolloin
voit hakea biisejä netin yli, kuunnella niistä
pätkiä, ja ostaa vaikka yksittäin. Taatusti löydät
uusia, kiinnostavia esittäjiä. - Dulce
Kuuntele Batanga.com nettiradiota, valitse kanava genren mukaan, itse kuunteleen Top Hitsejä ja Rock Alternativoa. Siihen tulee näytölle aina soivan biisin nimi ja esittäjä. Olen löytänyt sieltä paljon kivaa; mm. Orishas Kuubasta, Diego Torres Argentiinasta. Ei niitä levyjä sitten paljoa tarvitse hankkia, kuuntelee vaan radiota. El Corte Ingles-tavaratalon nettikauppa (www.elcorteingles.es) Espanjassa on hyvä hankintapaikka, jos ostaa haluat, kuljetus on nopea, eikä maksa ihan hirveitä.
- Anita
Kiitos mahtavista vinkeistä päästä kuuntelee espanjankielistä musiikkia! Ja siis Batanga on ilmainen?
Kiinnostaisi tietää ymmärrättekö kaikki espanjaa, itse taidan vain alkeet mutta se ei hidasta intressiä hankkia lisää espanjankielistä musaa, omat suosikkini Jarobe de Palo, Mikel Erentxun, La Oreja de Van Gogh ja erit. Manolo Garcia jonka viimeisintä levyä en ole harmikseni vielä saanut käsiini.
Onko kenelläkään tietoa argentiinalaisesta Vilma Palma Y Vampiros bändistä?
- salsero
Kannatta kokeilla täältä löytyvää linkkiä shoutcastin sivuille: http://www.rytmiklubi.com/ Siellä voi hakea myös radioasemia. Jos kaipaat rytmikästä kuubalaista musiikkia kokeile http://www.discuba.com/ Sieltä voi ostaa edullisesti CD:itä. Posti kestää jnkin aikaa, n 1kk ylöspäin, mutta ei maksa paljon ja on mitä luvataan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029