Hei! Kysyisin, väsyttääkö ketään muuta Trimetin lääke? Aloitin kuurin tiistai-iltana virtsatietulehdukseen. Oireet poistuivat heti. Otan lääkettä kahdesti, aamun illoin. Huomaan, että piristyn ennen seuraavan lääkkeen ottoa. Kysyin asiaa YA:n neuvonnasta, mutta sieltä sanottiin, ettei väsytä.
Kiitos asiallisista vastauksista.
Trimetin 160 mg väsyttää
Anonyymi
4
1475
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kysyt keskustelupalstalla jos olet saanut vastauksen jo ammattilaisilta?
- Anonyymi
Viis kertaa nukahdin telkkaa satsoessani. Ei virtsiitin pitäis niin väsyttää?
- Anonyymi
Lääkkeiden vaikutus on yksilöllistä. Luota vaan omaa tuntemukseen. Minua väsyttää myös ko. lääke.
Ps. Onneksi lyhyt kuuri. - Anonyymi
Minä olen nyt tänään 21.1 ottanut viimeisen 5 päivän tab. Ja olen ollut tosi väsynyt nukun päiväunetkin jota en yleensä tee. Toivottavasti lääke on purrut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337