On naisen suostua treffeille jos ei halua paneskella miehen kanssa. Pitäähän sitä nyt heti päästä sänkyyn naisen kanssa että tietää onko kemiaa.
Siis mitä järkeä
26
98
Vastaukset
Kemia lähtee yläpäästä, jos ei synkkaa yläpään kanssa ei alapääkään kiinnosta.
- Anonyymi
Pakko on lähtee ostaa kumeja koska nainen sanoi että kumi pitää olla. tulee illalla kylään yöksi. Kai sitä vois leipoo sille omenapiirakkaa myös.
- Anonyymi
Siiskyllä naiset alotteita tekee. Menen ostaa kumeja prismasta.
- Anonyymi
Mitä järkeä on miehen suostua treffeille jos haluaa vaan paneskella naisen kanssa. Suoraan vaan sänkyyn eikä mihinkään kahville.
- Anonyymi
No siis niinpä. Jos haluaa panon, niin mihin niitä treffejä tarvitaan?
- Anonyymi
Kahvia voi juoda yksin kotonakin. Treffien tarkoitus on saada seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahvia voi juoda yksin kotonakin. Treffien tarkoitus on saada seksiä.
Treffien tarkoitus on tutustua pintaa syvemmälle toiseen. Tutustumiseen kahvi ei ole mikään must. Tutustua voi muuallakin.
Onko sun mielessä muuta kuin sexi!
- Anonyymi
Siksi minä en koskaan lähde treffeille kenenkään kanssa, koska sänky on minulle vain ja ainoastaan nukkumista varten.
- Anonyymi
En minäkään eikä sängyssäni kyllä kukaan nusuuta.
Jos nainen tahtoo olla yhdynnässä, on edellytyksiä jatkaa. Jos ei tahdo, ei edellytyksiä ole. On syytä lopettaa tulokseton tapaaminen heti alkuunsa.
Jos nainen halustaan huolimatta kieltäytyy, ei ole syytä kuitenkaan olettaa, että mies rupeaisi piirittämään. Paremminkin mies menettää mielenkiintonsa naiseen, eikä enää ota yhteyttä.
"Tutustuminen ensin hyvin" ei ole mahdollista, jos se ei ole kaikinpuolista, jos siihen ei kuulu myös seksi. 🌹👀Kovin on suppea käsitys. Meitä kun on ihmisiä, jotka ei seksiä harrasta ennen kun on sen verran tultu tutuiksi, että luotetaan toiseen ja tunteitakin on alkanut kehittyä kiitettävästi. Ei seksi maita kenen tahansa yritteliään kanssa, joten sen voi jättää väliin hyvin, jos tunnepuoli niin sanoo.
HALiMONSTERi kirjoitti:
Kovin on suppea käsitys. Meitä kun on ihmisiä, jotka ei seksiä harrasta ennen kun on sen verran tultu tutuiksi, että luotetaan toiseen ja tunteitakin on alkanut kehittyä kiitettävästi. Ei seksi maita kenen tahansa yritteliään kanssa, joten sen voi jättää väliin hyvin, jos tunnepuoli niin sanoo.
Itseasiassa itse en enää uusia treffejä välttämättä sopisi ihmisen kanssa, joka on ekoilla treffeillä änkemässä syliin ja seksiin kanssani. Turn-off.
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Kovin on suppea käsitys. Meitä kun on ihmisiä, jotka ei seksiä harrasta ennen kun on sen verran tultu tutuiksi, että luotetaan toiseen ja tunteitakin on alkanut kehittyä kiitettävästi. Ei seksi maita kenen tahansa yritteliään kanssa, joten sen voi jättää väliin hyvin, jos tunnepuoli niin sanoo.
Ja sitten on ihmisiä joita seksi ei kiinnosta ollenkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten on ihmisiä joita seksi ei kiinnosta ollenkaan.
Totta tuokin. Itseänikin vain kun kyseessä on ihminen jota kohtaan olen tunteissa ja liekeissä. Muut ei kiinnosta tippaakaan, ihan sama mitä tarjoovat ja miten.
HALiMONSTERi kirjoitti:
Takavuosina tuomiokapitulin käsiteltäväksi tuli homopappi. "Edistysmielinen" piispa uskoi, että kyllä tuo siitä "paranee", jos saa oikein hyvän vaimon. Onnistuikin löytämään erään kirkkoherran herttaisen tyttären. Romanssi eteni ilman seksiä, ja morsian luuli miestä herrasmieheksi.
Kun oli vihitty, papilla ei ottanut eteen. Morsian kamaloitui niin, että pakeni ulkomaille. 🌹👀kynä.mi kirjoitti:
Takavuosina tuomiokapitulin käsiteltäväksi tuli homopappi. "Edistysmielinen" piispa uskoi, että kyllä tuo siitä "paranee", jos saa oikein hyvän vaimon. Onnistuikin löytämään erään kirkkoherran herttaisen tyttären. Romanssi eteni ilman seksiä, ja morsian luuli miestä herrasmieheksi.
Kun oli vihitty, papilla ei ottanut eteen. Morsian kamaloitui niin, että pakeni ulkomaille. 🌹👀Näitä pakko heterosuhteita varmaan riittää mielin määrin. Kun ollaa kaapissa, eikä oikein maita heteroseksi mutta muuten yhdessä on mukavaakin ehkä.
Kurjinta se on, jos se ei ole oma valinta kenen kanssa haluaa elää, vaan muut määrää kumppanin.HALiMONSTERi kirjoitti:
Näitä pakko heterosuhteita varmaan riittää mielin määrin. Kun ollaa kaapissa, eikä oikein maita heteroseksi mutta muuten yhdessä on mukavaakin ehkä.
Kurjinta se on, jos se ei ole oma valinta kenen kanssa haluaa elää, vaan muut määrää kumppanin.Siis jos pitää esittää heteroa ettei joudu kuseen ihmisten kanssa. Se on karseeta.
- Anonyymi
Tää on tosi yksilöllistä. Mun kaikki oikeat parisuhteet on alkanut niin, että olen tutustunut mieheen pikkuhiljaa ja kun kiinnostus on herättänyt, niin sitten vasta sänkyyn.
Sen sijaan jokainen nopeasti seksiin päätynyt tapaus on jäänyt siihen yhteen kertaan, vaikka miehet perään kyselivätkin.
Mun tapauksessa miehestä häviää kaikki kiinnostava panon jälkeen. Ei vaan kihelmöi enää, kun tuntuu, että kaikki on nyt siitä tyypistä nähty. Jatkoa voi seurata vain, jos mulla on jo tunteet heränneet, mutta eihän se pikatuttavuuksien kanssa tapahdu. Lisäksi nopea seksi vieraan miehen kanssa on aina huonoa ja kun ei ole kiinnostusta, niin ei niitä lisäkertoja enää tule.
- Anonyymi
Kyllä mies menee baariin ainoastaan mielessä että löytää naisen jolta saa seksiä. Viinaa juodaan sen takia koska selvinpäin ei naiset lähde seksiä harrastamaan.
T viinamies - Anonyymi
Ei näitä asioita mietitä järjellä. Jos synkkaa niin synkkaa ja silloin yleensä päädytään sänkyynkin lopulta.
- Anonyymi
"Tutustuminen ensin hyvin" ei ole mahdollista, jos se ei ole kaikinpuolista, jos siihen ei kuulu myös seksi. 🌹👀
Tuolla periaatteella sä olisit ulosliputtanut itsesi samantien, ei toista tapaamista.
Kuvitteletko tosiaan ett yksikään itseään arvostava nainen, suostuisi seksuaaliseen kanssakäymiseen ventovieraan äijän körilään kanssa. Jos ei muuten keskustelut johda kiinnostukseen ja sitä kautta "lähempään tuttavuuteen" niin siinäpä se sitten olikin.
Hyvästi, ja onnea jatkoon sinulle! - Anonyymi
Mun sänkyyn ei ainakaan kukaan nainen saa tulla. Eikä ees mun huoneeseen. Että jos haluaa, niin sitten mennään ton toisen makkarin lattialle tai olkkariin tai mihin haluat.
- Anonyymi
Asuin usassa joskus vähän aikaa niin siellä lähes jokainen nainen halusi sänkyyn. Bileissäkin yks nainen avoimesti kertoi seksihaluistaan. Suomessa naisten haarat pysyy kiinni avioliitossakin. Ei ihme kun 50% liitoista päättyy eroon.
- Anonyymi
En lähde treffeille jos mies ei kiinnosta seksuaalisesti.
Kyllä sen ainakin minä aistin, että kiinnostaako.
Kysymys ei ole ulkonäöstä, joku hyvännäköinenkin voi olla ihan 0 kiinnostava. Miehiä katsellessa pohdin ennen tutustumista, että onko miehen olemus seksuaalisesti sellainen, että esim haluaisi suudella tai harrastaa oraaliseksiä. Mies voi käytöksellään sammuttaa kiinnostuksen toki. Mielestäni seksuaalivietti on hyvä pohja suhteille, koska en etsi mitään mukavuussuhdetta tai elättäjää.
Jos mies on esim tuttu samoista piireistä jonkin verran, niin aika äkkiä haluan seksiä kokeilla. Itseäni ärsyttää lähinnä pitkittäminen ja koen, että miehen seksuaalivietti on alhainen tai ei kohdistu minuun jossei esim treffeille ole halukas tai ei halua puhua seksistä.
Jos mies on sitä tyyppiä jolle tunteet on voimakkaampi tekijä kun seksuaalinen halu minuun niin siinä on hankaluuksia tiedossa, kokemukseni mukaan. Itse haluan seksiä, vaikkei tunteet juuri olisikaan oikeassa asennossa ja suhteessa astronomisiin tekijöihin:)) - Anonyymi
Mitä järkeä on olla raitis. Ei raittiina tutustu naisiin. Ei sitten kävisi baareissa eikä missään eikä naiset nyt missään venenäyttelyssä halua että mies tulee iskemään. Järkevämpää on juoda viinaa ja mennä baariin jossa naisille voi luontevasti jutella. Raitis mies ei monia mahdollisuuksia saa tavata naisia. Viinaa juova mies saa paljon mahdollisuuksia tutustua naisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5922331Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101842Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221680Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641438JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191286- 631223
- 1221164
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16908Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13898Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66843