Väärät luulot

Anonyymi

Eikö olekin kivaa ja varmaan aika yleistä, että sukulaisilla saattaa olla täysin puolueellinen kuva omista sukulaisista. Esim. ex-mieheni kertoili aina sellaisia juttuja ympäriinsä sukulaisilleen, jossa muistettiin kertoa tietenkin mun huonot puolet ja huonot tekemiset ja omia ei ollenkaan. Hänellä ei myöskään ollut mitään realistista kuvaa omista vioistaan tai väärintekemisistään, joten jutut olivat joskus jopa täysin päinvastaisia, mitä todellisuudessa oli tai itselle epäedulliset jutut jäi kokonaan kertomatta.
Tuossakin on eroja, kuten esim. omat sukulaiseni eivät olleet mitenkään puolueellisia, vaan näkivät aika realistisesti kolikon molemmat puolet.
Huvittavia sellaiset, jotka uskovat kaiken, mikä tulee sellaiselta henkilöltä, joka on mahdollisesti puolueellinen johonkin suuntaan, eivätkä tajua, että jos saa tietoonsa vain osan eikä ihan kaikkea, ei ole oikeaa kuvaa asioista kokonaisuutena.
Joskus puolueellisuus on huvittavan voimakasta esim. vaikka normijärki pitäisi sanoa, että joku ei ole mitenkään ok, nähdään asia ok, koska kyseessä esim. oma sukulainen tai se ovelasti usutetaan sen toisen, ei sukulaisen syyksi jokatapauksessa.

3

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö tuo nyt ole aika perus. Eron jälkeen molemmat selittää omaa kantaansa omasta näkökulmasta. Eräänkin eron sivusta seuranneena molemmille kertoivat suvulle kuinka toinen on täysin narsisti jne. Samat jutut oli käännetty ihan erilaiseksi toisen suusta. Kyllähän oma suku helposti uskoo tietenkin omaa sukulaista. Mutta kahden ihmisen suhteessa ei koskaan kukaan muu voi tietää asioista oikeaa l

• Anonyymi

Laitaa * lähti kesken kirjoituksen.

• Anonyymi

Meitä on ollut 9 kpl. siasrusarjasta. 1 on vahvin sinä joukossa ,joka rakasta levitää nekativisia juoruja minusta vaikka emme kohdanet 23 vuoten kuin harvakseen ja hän silti tietää kaiken elämästäni ja märitää persoonani muille siskoille.Joista toisin 1 elossa enää .Kun kuoleita jo sisarussarjasta 6klp.En kästä olen kuin Suomu Filmin lasse pöysti.Joka palkatiin stokkalle syntipukiksi.Olen vaikka kiina ja suomessa joku sukua hesa alue muninnut,syy minun.Ihmisillä joilla heikko itsetunto naiset ja ylpainoisia ,eivät siedä normaalipainosia naisia.Pikitelevät juoruavat ja edessä makeita.Oli kyse suku tai kerhotoiminat missä naisia.On heille myrkkyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      27
      5373
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4697
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      159
      1788
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1466
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      13
      1297
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      23
      1144
    7. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1114
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1033
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      210
      1013
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      859
    Aihe