Väärät luulot

Anonyymi

Eikö olekin kivaa ja varmaan aika yleistä, että sukulaisilla saattaa olla täysin puolueellinen kuva omista sukulaisista. Esim. ex-mieheni kertoili aina sellaisia juttuja ympäriinsä sukulaisilleen, jossa muistettiin kertoa tietenkin mun huonot puolet ja huonot tekemiset ja omia ei ollenkaan. Hänellä ei myöskään ollut mitään realistista kuvaa omista vioistaan tai väärintekemisistään, joten jutut olivat joskus jopa täysin päinvastaisia, mitä todellisuudessa oli tai itselle epäedulliset jutut jäi kokonaan kertomatta.
Tuossakin on eroja, kuten esim. omat sukulaiseni eivät olleet mitenkään puolueellisia, vaan näkivät aika realistisesti kolikon molemmat puolet.
Huvittavia sellaiset, jotka uskovat kaiken, mikä tulee sellaiselta henkilöltä, joka on mahdollisesti puolueellinen johonkin suuntaan, eivätkä tajua, että jos saa tietoonsa vain osan eikä ihan kaikkea, ei ole oikeaa kuvaa asioista kokonaisuutena.
Joskus puolueellisuus on huvittavan voimakasta esim. vaikka normijärki pitäisi sanoa, että joku ei ole mitenkään ok, nähdään asia ok, koska kyseessä esim. oma sukulainen tai se ovelasti usutetaan sen toisen, ei sukulaisen syyksi jokatapauksessa.

3

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö tuo nyt ole aika perus. Eron jälkeen molemmat selittää omaa kantaansa omasta näkökulmasta. Eräänkin eron sivusta seuranneena molemmille kertoivat suvulle kuinka toinen on täysin narsisti jne. Samat jutut oli käännetty ihan erilaiseksi toisen suusta. Kyllähän oma suku helposti uskoo tietenkin omaa sukulaista. Mutta kahden ihmisen suhteessa ei koskaan kukaan muu voi tietää asioista oikeaa l

• Anonyymi

Laitaa * lähti kesken kirjoituksen.

• Anonyymi

Meitä on ollut 9 kpl. siasrusarjasta. 1 on vahvin sinä joukossa ,joka rakasta levitää nekativisia juoruja minusta vaikka emme kohdanet 23 vuoten kuin harvakseen ja hän silti tietää kaiken elämästäni ja märitää persoonani muille siskoille.Joista toisin 1 elossa enää .Kun kuoleita jo sisarussarjasta 6klp.En kästä olen kuin Suomu Filmin lasse pöysti.Joka palkatiin stokkalle syntipukiksi.Olen vaikka kiina ja suomessa joku sukua hesa alue muninnut,syy minun.Ihmisillä joilla heikko itsetunto naiset ja ylpainoisia ,eivät siedä normaalipainosia naisia.Pikitelevät juoruavat ja edessä makeita.Oli kyse suku tai kerhotoiminat missä naisia.On heille myrkkyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1297
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      135
      1043
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      897
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      822
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      774
    Aihe