Eikö olekin kivaa ja varmaan aika yleistä, että sukulaisilla saattaa olla täysin puolueellinen kuva omista sukulaisista. Esim. ex-mieheni kertoili aina sellaisia juttuja ympäriinsä sukulaisilleen, jossa muistettiin kertoa tietenkin mun huonot puolet ja huonot tekemiset ja omia ei ollenkaan. Hänellä ei myöskään ollut mitään realistista kuvaa omista vioistaan tai väärintekemisistään, joten jutut olivat joskus jopa täysin päinvastaisia, mitä todellisuudessa oli tai itselle epäedulliset jutut jäi kokonaan kertomatta.
Tuossakin on eroja, kuten esim. omat sukulaiseni eivät olleet mitenkään puolueellisia, vaan näkivät aika realistisesti kolikon molemmat puolet.
Huvittavia sellaiset, jotka uskovat kaiken, mikä tulee sellaiselta henkilöltä, joka on mahdollisesti puolueellinen johonkin suuntaan, eivätkä tajua, että jos saa tietoonsa vain osan eikä ihan kaikkea, ei ole oikeaa kuvaa asioista kokonaisuutena.
Joskus puolueellisuus on huvittavan voimakasta esim. vaikka normijärki pitäisi sanoa, että joku ei ole mitenkään ok, nähdään asia ok, koska kyseessä esim. oma sukulainen tai se ovelasti usutetaan sen toisen, ei sukulaisen syyksi jokatapauksessa.
Väärät luulot
3
159
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö tuo nyt ole aika perus. Eron jälkeen molemmat selittää omaa kantaansa omasta näkökulmasta. Eräänkin eron sivusta seuranneena molemmille kertoivat suvulle kuinka toinen on täysin narsisti jne. Samat jutut oli käännetty ihan erilaiseksi toisen suusta. Kyllähän oma suku helposti uskoo tietenkin omaa sukulaista. Mutta kahden ihmisen suhteessa ei koskaan kukaan muu voi tietää asioista oikeaa l
- Anonyymi
Laitaa * lähti kesken kirjoituksen.
- Anonyymi
Meitä on ollut 9 kpl. siasrusarjasta. 1 on vahvin sinä joukossa ,joka rakasta levitää nekativisia juoruja minusta vaikka emme kohdanet 23 vuoten kuin harvakseen ja hän silti tietää kaiken elämästäni ja märitää persoonani muille siskoille.Joista toisin 1 elossa enää .Kun kuoleita jo sisarussarjasta 6klp.En kästä olen kuin Suomu Filmin lasse pöysti.Joka palkatiin stokkalle syntipukiksi.Olen vaikka kiina ja suomessa joku sukua hesa alue muninnut,syy minun.Ihmisillä joilla heikko itsetunto naiset ja ylpainoisia ,eivät siedä normaalipainosia naisia.Pikitelevät juoruavat ja edessä makeita.Oli kyse suku tai kerhotoiminat missä naisia.On heille myrkkyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy122128Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1431667Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1221239Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82211212Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861114Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.97886Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70842- 79831
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös46701