Eikö olekin kivaa ja varmaan aika yleistä, että sukulaisilla saattaa olla täysin puolueellinen kuva omista sukulaisista. Esim. ex-mieheni kertoili aina sellaisia juttuja ympäriinsä sukulaisilleen, jossa muistettiin kertoa tietenkin mun huonot puolet ja huonot tekemiset ja omia ei ollenkaan. Hänellä ei myöskään ollut mitään realistista kuvaa omista vioistaan tai väärintekemisistään, joten jutut olivat joskus jopa täysin päinvastaisia, mitä todellisuudessa oli tai itselle epäedulliset jutut jäi kokonaan kertomatta.
Tuossakin on eroja, kuten esim. omat sukulaiseni eivät olleet mitenkään puolueellisia, vaan näkivät aika realistisesti kolikon molemmat puolet.
Huvittavia sellaiset, jotka uskovat kaiken, mikä tulee sellaiselta henkilöltä, joka on mahdollisesti puolueellinen johonkin suuntaan, eivätkä tajua, että jos saa tietoonsa vain osan eikä ihan kaikkea, ei ole oikeaa kuvaa asioista kokonaisuutena.
Joskus puolueellisuus on huvittavan voimakasta esim. vaikka normijärki pitäisi sanoa, että joku ei ole mitenkään ok, nähdään asia ok, koska kyseessä esim. oma sukulainen tai se ovelasti usutetaan sen toisen, ei sukulaisen syyksi jokatapauksessa.
Väärät luulot
3
51
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö tuo nyt ole aika perus. Eron jälkeen molemmat selittää omaa kantaansa omasta näkökulmasta. Eräänkin eron sivusta seuranneena molemmille kertoivat suvulle kuinka toinen on täysin narsisti jne. Samat jutut oli käännetty ihan erilaiseksi toisen suusta. Kyllähän oma suku helposti uskoo tietenkin omaa sukulaista. Mutta kahden ihmisen suhteessa ei koskaan kukaan muu voi tietää asioista oikeaa l
- Anonyymi
Laitaa * lähti kesken kirjoituksen.
- Anonyymi
Meitä on ollut 9 kpl. siasrusarjasta. 1 on vahvin sinä joukossa ,joka rakasta levitää nekativisia juoruja minusta vaikka emme kohdanet 23 vuoten kuin harvakseen ja hän silti tietää kaiken elämästäni ja märitää persoonani muille siskoille.Joista toisin 1 elossa enää .Kun kuoleita jo sisarussarjasta 6klp.En kästä olen kuin Suomu Filmin lasse pöysti.Joka palkatiin stokkalle syntipukiksi.Olen vaikka kiina ja suomessa joku sukua hesa alue muninnut,syy minun.Ihmisillä joilla heikko itsetunto naiset ja ylpainoisia ,eivät siedä normaalipainosia naisia.Pikitelevät juoruavat ja edessä makeita.Oli kyse suku tai kerhotoiminat missä naisia.On heille myrkkyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227