Oopperaa niin että laulattaa

Anonyymi

41

68

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pätiskö tähänkin nyt se, et mitä vanhemmaksi tulee sen pervommaksi muuttuu,
      Tai sit ei muutu mihinkään, kunhan vain ei jaksa enää välittää muiden mielipiteistä, tai itsesensuurista, tai jotain..
      En mää koe Mattilan julkaisuja sen enempää voimaannuttavina kui häiritsevinäkään, enkä tiiä jaksaisinko vastaavista miesjulkkiksen julkaisuistakaan "kokea" yhtään mitään,

      Ite jäin asian vierestä pohtimaan tota Ukkolan kuvausta itsetyydytysvälineiden mukana kuljettamisesta, miksi hänen itsensäkin piti kuvailla se miehen povitaskussa kantama tekop'llu "siemennestettä valuvaksi"? Kai nyt miehetkin puhdistavat lelunsa käytön jälkeen, joten miksi se olisi yhtään sen "valuvampi" kui se dildo taikka muu suristin siellä naisen käsilaukussa. Vai pitääkö Ukkolakin miesten seksileluja jotenkin ällöinä, tiedostamattaan ehkä?

      • Joo, totta.

        Ja sekin, että miestä pidettäis "runkkarina"!

        Eikös Ukkola jotenkin nyt projisoi tuossa?


      • Luulen ettei jaksa välittää mitä muut ajattelee. Jossain kohtaa alkaa vaan riittää muiden ehdot. I know.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Luulen ettei jaksa välittää mitä muut ajattelee. Jossain kohtaa alkaa vaan riittää muiden ehdot. I know.

        En minäkään välitä mitä muut ajattelee, mutta en silti koe tarvetta kuuluttaa kaikkia intiimiasioitani koko maailmalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään välitä mitä muut ajattelee, mutta en silti koe tarvetta kuuluttaa kaikkia intiimiasioitani koko maailmalle.

        No hän toimii toisin. Tykkää jakaa seksielämänsä yleisön kanssa.


      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen pointti tuo tekotussun valuminen.
        Minä kun ajattelin että Ukkola on ihan asialinjalla ja ajaa tasa-arvoa tässäkin asiassa. Mutta että olis kuitenkin jotain alitajuista vieroksuntaa?

        Itse asiassa tuo kohta koko jutussa oli se heräte minulle joka laittoi avauksen tekemään. Minä kun olen tällainen miesten masturbaatiovälineiden tasa-arvon puolestapuhuja :) Kuvittelin että Ukkolakin olisi, mutteikö sittenkään?

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Miehet ovat saaneet iät ja ajat häirinnän muodossa toteuttaa fantasioitaan, läpsiä tuijotella kommentoida puristella luvankin kanssa (mikä on nykyään jo alkanut onneksi muuttua), setämiesten läähpuuh kommentit naisten kuviin ovat olleet aina peruskauraa. Mutta oi voi kun taas syrjitään. Otetaan tuosta nainen tikun nokkaan niin tulee parempi mieli, roskalehdessä halvennetaan naista ja vielä tämän seksuaalisuuden kautta. Mullistavaa! Ukkolalle joku journalistinen palkinto tästä edistyksellisyydestä.

      Taitaa Mattilan elämäntyö muutenkin peitota tuon klikkiraapustelijan tuotokset 100-0

      • Anonyymi

        Eihän juttu ketään halventanut. Itse tämä Marita Kattila on linjansa valinnut.

        -keinovaginamies-


    • Onneksi ette tiedä mun fantasioita, niin voidaan torua Karitaa. Vanha pervo täti. ☝️""

      • Anonyymi

        Sinun pitäisi linkittää some-kanaviesi avautumiset tänne :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi linkittää some-kanaviesi avautumiset tänne :)

        -keinovaginamies-

        En ole seksielämästäni avautunut, niin ei ole mitä linkittää. :)

        Eikä mulla ole seksielämääkään. Ollut pitkään aikaan. Näin on ihan fine.


    • Anonyymi

      Jos mies käyttäytyisi näin, olisi jo vangittuna ja syytettynä haureudesta. Naiset voivat näköjään tehdä mitä lystää. Osa kansasta näyttää osoittavan suosiota. Kyllä ihmiset ovat omituisia otuksia ?

      • Anonyymi

        Lol. No ehkä Afganistanissa.


      • Anonyymi

        Vai olisi mies vangittuna 😂😂😂😂😂

        Kyllä siihen vankilaan joutumiseen vähän kovempaa kamaa kuule tarvittaisiin, vähintään raiskaus.


    • Anonyymi

      Tästä poistettiin viesti, jossa linkitin Twitterissä olleen Mattilan kommentin.

    • No minusta Mattila saa kertoa vapaasti ja rohkeasti seksuaalisuudestaan ja himoistaan, jos haluaa. Kuitenkin hän tekee sen avoimesti omsna itsenään ja jokainen voi itse pähkiä, seuraako hänen ulostulojaan tai ei.

      No jotenkin tuntuu, että toi Ukkola tekee itsestään pellen tuossa, kun lähtee sanomaan, että tuntee myötähäpeää ja esittää senkin ihan omana itsenään.

      Hän kirjoittaa, että mitä jos joku mies tekisi samoin kuin Mattila? Että se olisi jotenkin skandaalimaisempaa? Niin hänestä ehkä?

      Mutta sitten tuolla irl elämässä taas miehet kyllä osaa suorasukaisestikin sanoa vaikka mitä ja osa lähettelee dickpiccejä tms. Eli turhaa hurskastelua Ukkolalta.

      Jos kokisin myötähäpeää Mattilaa kohtaan, pitäisi kokea myös Frederikkiä, Spedee ja vaikka Dannya kohtaankin. Mutta kun heitä ei tunnu hävettävän törttöilyt, niin eikun antavat palaa. Ei vaikuta mun yöuniin, enkä mieti heidän, enkä Mattilan ulostuloja sen kummemmin. Heidän valintansa.

    • Anonyymi

      Jos toisen avoin seksuaalisuus aiheuttaa ärtymystä, voi sen taustalla olla esimerkiksi kipuilua oman seksuaalisuuden kanssa.

      • Sitäkin tai toisilla vaan tulee nk. hyvän maun rajat vastaan herkemmin. Halutaan pitää yksityisasioina ja seksuaalisuus omana tietona. Mikä sekin on minusta yhtä ok.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Sitäkin tai toisilla vaan tulee nk. hyvän maun rajat vastaan herkemmin. Halutaan pitää yksityisasioina ja seksuaalisuus omana tietona. Mikä sekin on minusta yhtä ok.

        Miksi sitten pitää sellaisen henkilön tviittailuja seurata?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten pitää sellaisen henkilön tviittailuja seurata?

        Varmaan uteliaisuuttaan tai valittaakseen? Miksi nyt ihmiset tekee muista itselleen ongelman.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Varmaan uteliaisuuttaan tai valittaakseen? Miksi nyt ihmiset tekee muista itselleen ongelman.

        Yritti Mattilan mukaan saada ohjelmaansa, mutta kun Mattila kieltäytyi, niin lakkasi seuraamasta ja rustasi kyseisen juorujutun.


      • Anonyymi

        Roskaa. Tämä "keisarin uudet vaatteet" syndrooma omaksutaan nykypäivässä. Idiottimaista ja lapsellista asennetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritti Mattilan mukaan saada ohjelmaansa, mutta kun Mattila kieltäytyi, niin lakkasi seuraamasta ja rustasi kyseisen juorujutun.

        Otti nokkiinsa siis?


    • Anonyymi

      Jaa, no ei herätä mitään ajatuksia. Ei minua kiinnosta, enkä jaksa välittää muiden ihmisten seksielämästä. Jos joblnkun ihmisen somepostitukset minua ahdistaisivat niin osaan lakata seuraamasta hänen päivityksiään. Sopii kysyä miksi Ukkolankin tarvitsee Karita Mattilaa seurata, jos ei kerta kiinnosta tietää.

      • Anonyymi

        Taitaa kuitenkin olla leipä kiinni joko merkkimääristä tai klikkausmääristä.
        Sen takiahan toimittajat kaivelevat sontaa, kun ihmisistä sen kaivelua on hauska seurata.

        Nykyään kaikki vaan tekee toimittajien työn niin helpoksi, kun suoraan copy-pastaamalla some-päivityksiä saa leipää pöytään.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa kuitenkin olla leipä kiinni joko merkkimääristä tai klikkausmääristä.
        Sen takiahan toimittajat kaivelevat sontaa, kun ihmisistä sen kaivelua on hauska seurata.

        Nykyään kaikki vaan tekee toimittajien työn niin helpoksi, kun suoraan copy-pastaamalla some-päivityksiä saa leipää pöytään.

        -keinovaginamies-

        No kyllähän sen jokainen tietää ja juuri soksi tuokin Ukkolan teksti on täysinbturhaa patsastelua ja myös hyvin kaksinaamaista. Toisella kädellä lehti, johan hän kirjoittaa, kaivaan somesta Karita Mattilan päivitykset ja uutisoi ne ja toisella kädellä sitten Ukkola kritisoi. Jos lehdet eivät ihan itse noita juttuja somesta kaivaisia ja niitä uutisoisi, niin eivät ne julkisuuteen nousisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän sen jokainen tietää ja juuri soksi tuokin Ukkolan teksti on täysinbturhaa patsastelua ja myös hyvin kaksinaamaista. Toisella kädellä lehti, johan hän kirjoittaa, kaivaan somesta Karita Mattilan päivitykset ja uutisoi ne ja toisella kädellä sitten Ukkola kritisoi. Jos lehdet eivät ihan itse noita juttuja somesta kaivaisia ja niitä uutisoisi, niin eivät ne julkisuuteen nousisi.

        Pohjimmiltaan kysymys on siitä että niitä luetaan. Minäkin luin.
        Tämähän on koko keltaisen lehdistön olemassaolon edellytys.

        Jos sontaa ei kukaan lukisi, ei niitä juttuja tehtäisi, eikä ns. keltaista lehdistöä olisi edes olemassa.

        Tässäkin on kysymys ihmisluonnosta. Ei me ihan heti olla muuttumassa korkeammaksi elämänmuodoksi.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjimmiltaan kysymys on siitä että niitä luetaan. Minäkin luin.
        Tämähän on koko keltaisen lehdistön olemassaolon edellytys.

        Jos sontaa ei kukaan lukisi, ei niitä juttuja tehtäisi, eikä ns. keltaista lehdistöä olisi edes olemassa.

        Tässäkin on kysymys ihmisluonnosta. Ei me ihan heti olla muuttumassa korkeammaksi elämänmuodoksi.

        -keinovaginamies-

        Ei se ihan noinkaan mene. Tuo on pikemmin itseään ruokkiva kierre, jossa toimittajat olettavat, että tätä ihmiset lukevat, kun jotakin tämän tyyppistä on aiemmin luettu ja sitä kautta aihe muuttuu aina vain "kiinnostavammaksi" suuremmalle yleisölle.

        Itse en kuitenkaan kritisoi klikkijournalismia. Jos joku sitä tahtoo lukea niin siitä vaan. Sen sijaan tuollainen itseaiheutetun ongelman ympärillä jeesustelu ja hurskastelu on hyvin vastenmielistä. Todellisuudessahan somejutut jäisivät sinne, jollei niitä nostettaisi sieltä näkyville, joten ongelma on täysin "lehdistön" itsensä luoma. Vaan siis eihän Ukkola nyt tietenkään voi kritisoida omaa leipäpuutaan.


    • Anonyymi

      Mattilakin päätti viimein mommuiässä vetäistä uransa vessanpytstä alas ja päästää todellisen minänsä, tuon sisäisen perverssin julkisuuteen. Kailottaa nyt kaikenmaailman irstauksiaan ja baaripanojuttujaan iltalehtien sivuilla. Voi aikoja voi tapoja... Hän oli, aiemmin arvostettu taiteilija....

      • Anonyymi

        Hän "kailottaa" niitä somessa, nämä iltasanomalehdet sitten uutisoivat siitä mitä kukakin julkkis on someensa päivittänyt,


      • Anonyymi

        Mummoiästä tuli mieleen että alkavat muistisairaudet usein muuttavat persoonallisuutta ja alentavat estoisuutta. Minkähänlainen tämä Kattiia on ollut nuorempana?

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Ei jaksa kiinnostaa muiden törtteilyt, kun ei ole osallisena niissä. Lusikoikoon jokainen oman soppansa. Kyllä niitä hölmöyksiä on varmaan jokaisen tullut tehtyä, eikä kaikki hölmöydet edes liity varsinaisesti seksiin.

      Tuli mieleeni sekin; jos Mattila aikoo julkaista elämänkertansa lähitulevaisuudessa niin nämä paljastukset saattaisivat liittyä, kirjan ennakkomainontaan.
      Onhan näitä aikaisemminkin tullut luetuksi iltalehdistä; muutamien miesurheilijoiden, ja artistien kertomana... viimeeksi yhden naisartistin, sekstailuista. Koo KOOko?

      Kirjat julkaistaan sopivasti siihen perään... ja myynti on tuplattu, kun suuri yleisö suorastaan kiskoo kirjat myyntipöydästä. Kukin taaplatkoon tyylillään.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Selvennykseksi, en lue kummankaan sukupuolen julkaisuja. Enkä kyllä Ukkolankaan...

        xLiner


      • Anonyymi

        Siis. En koe vanhaa tätiä tai hänen julkituomaa seksuaalista haluaan mitenkään ärsyttävänä.

        Mutta entäs tämä epätoivon näkökulma? Luulis että hänellekin järjestyisi seuraa helpommin ja matalammalla profiililla. Epätoivo tuossa haiskahtaa, eikä se ole koskaan kaunista.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis. En koe vanhaa tätiä tai hänen julkituomaa seksuaalista haluaan mitenkään ärsyttävänä.

        Mutta entäs tämä epätoivon näkökulma? Luulis että hänellekin järjestyisi seuraa helpommin ja matalammalla profiililla. Epätoivo tuossa haiskahtaa, eikä se ole koskaan kaunista.

        -keinovaginamies-

        Olettaisin, että kyseisenlaiset somejulkaisut ovat omiaan pikemminkin karkottamaan mahdolliset seuralaiset (ainakin fiksut), kuin vetämään heitä puoleensa.

        Jos Karita siis on epätoivoinen, niin hän vain pahensi asemiaan noilla julkaisuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis. En koe vanhaa tätiä tai hänen julkituomaa seksuaalista haluaan mitenkään ärsyttävänä.

        Mutta entäs tämä epätoivon näkökulma? Luulis että hänellekin järjestyisi seuraa helpommin ja matalammalla profiililla. Epätoivo tuossa haiskahtaa, eikä se ole koskaan kaunista.

        -keinovaginamies-

        En mä näe tuossa mitään epätoivoista. Karita on rohkea nainen, jota muiden luomat häkit eivät rajoita.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olettaisin, että kyseisenlaiset somejulkaisut ovat omiaan pikemminkin karkottamaan mahdolliset seuralaiset (ainakin fiksut), kuin vetämään heitä puoleensa.

        Jos Karita siis on epätoivoinen, niin hän vain pahensi asemiaan noilla julkaisuilla.

        "Olettaisin, että kyseisenlaiset somejulkaisut ovat omiaan pikemminkin karkottamaan mahdolliset seuralaiset (ainakin fiksut), kuin vetämään heitä puoleensa."

        Näkisin, että noilla ulostuloillaan löytää juurikin ne oikeat fiksut, ei rajoittuneita muiden silmissä kimaltelevia.

        xLiner


    • Karita elää taiteilijaelämää. Jännästi hän leikkii aiheella julkisuudessa.
      Lienee hormonikiihdytetty nainen.

    • Ukkola on minusta ihan hyvä tuossa hommassa eli kerää klikkauksia työnanatajalleen. Samoin kirjoituksista löytää aika helposti sen punaisen langan. Se mistä en pidä on hänen kapeakatseisuus ja ennemmin repivä kuin rakentava teksti.
      Jos nyt haluaa nostaa esiin kaksoisstandardit niin helpompiakin olisi löytynyt . Ihan äkkiseltään vaikka keskustelu siitä oliko a-studion viiden naispaneelin esiintyminen nyt osoitus tasa-arvon toteutumisesta koska sitä ei laajasti tuomittu. Tästä löytyy keskusteluja muilta alustoilta. Samoin Mattilan esimerkki haettiin heti sukupuolesta mutta siinä olisi voinut myös miettiä onko myös ikä syy miksi tämä herättää keskustelua.

      Karitasta en nyt osaa sanoa. Se ensimmäinen jossa kertoi baarireissusta oli minusta loistava mutta tuo viimeisin eli tarkempi kuvaus toiveista meni minusta hieman yli. Vähän kuin elokuvissa jossa ensin kaadutaan sänkyyn ja sitten jo heräillään on minulle ihan riittävä. Kyllä osaan kuvitella mitä siinä välissä tapahtui.

    • Karitan Mattilan seksifantasiat on ok, samoin Sanna Ukkolan kirjoitus aiheesta.

      Karita Mattilan reaktio Ukkolan kirjoitukseen oli lapsellinen. Mattila on toki alallaan rautainen ammattilainen, mutta hän käyttää julkisuutta myös hyväkseen ja sen takia hän ei voi olla kritiikin ulottumattomissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe