Onko palstalla vielä sama vanha kantajengi...

....vai onko ryhmään liittynyt joku uusi vakkari?

23

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Satunnainen ohikulkija muutaman kuukauden ajan, eikä minua täällä minua viivytä kuin lumen hidas sulaminen ja mitä tässä kuvioita on nyt tullut seurattua niin ikävystymisen välttäminen tällä palstalla sujuu vaihtelevasti hyväksyvän hymähtelyn ja turhautumisen välimaastossa. Ei kannata siis vakkariksi laskea, vaikka joku ehkä jo tyylistä tunnistaakin.

      • Kirjoittelin tänne aktiivisemmin kai kolmisen vuotta (jotain sitä luokkaa) ja kyllästyin kun yhtäkään uutta vakiokasvoa ei tullut palstalle.


      • Anonyymi

        Sitä mäkin oon ihmetelly, miten hitaasti toi lumi sulaa ja lunta sataa lisää vaikka useita asteita lämmintä. Onkohan veden sulmislämpötila muuttunu vai onko tää jotain hiilidioksidi jäätä, joka ei sula ollenkaan. Muistan kun useamman kerran on ollu huhtikuun 20. päivän tienoilla 20 astetta lämmintä.


    • Tiedät kyllä ketä täällä on ja ei. Turhaan esität tietämätöntä. 😄

      • Sinä lienet roikkunut täällä siitä asti kun tulit tänne ensimmäisen kerran.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Sinä lienet roikkunut täällä siitä asti kun tulit tänne ensimmäisen kerran.

        Joo. Joskus enempi, joskus vähempi.


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo. Joskus enempi, joskus vähempi.

        Eihän siinä mitään, jos jutut kohtaavat.

        Minulle meno alkoi tuntumaan puuduttavalta ja oikeassa elämässä oli mielenkiintoisempia käänteitä.


      • Anonyymi
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Eihän siinä mitään, jos jutut kohtaavat.

        Minulle meno alkoi tuntumaan puuduttavalta ja oikeassa elämässä oli mielenkiintoisempia käänteitä.

        Syövän sentään selätit :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syövän sentään selätit :D

        -harmiseikirj-

        Oletko vielä vihainen?


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Eihän siinä mitään, jos jutut kohtaavat.

        Minulle meno alkoi tuntumaan puuduttavalta ja oikeassa elämässä oli mielenkiintoisempia käänteitä.

        No välillä kaikki puuduttaa...


      • Disseisback kirjoitti:

        No välillä kaikki puuduttaa...

        Totta tuokin, mutta elämässä on hyvä olla muutakin kuin palsta.


      • Anonyymi
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Totta tuokin, mutta elämässä on hyvä olla muutakin kuin palsta.

        Miksi sitten tulit takaisin eikö kannattaisi jatkaa live elämää


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Totta tuokin, mutta elämässä on hyvä olla muutakin kuin palsta.

        Joo. Ei tätä kannata tosissaan ottaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten tulit takaisin eikö kannattaisi jatkaa live elämää

        Tulinko takaisin sinun elämääsi?
        En sentään, tulin katsomaan miten teillä menee.


      • Anonyymi
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Oletko vielä vihainen?

        Eihän se minua järkyttänyt kun tiesin vedätykseksi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se minua järkyttänyt kun tiesin vedätykseksi.

        -harmiseikirj-

        Se oli aikoinaan palstan suurin puheenaihe.🤣


      • Anonyymi
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Tulinko takaisin sinun elämääsi?
        En sentään, tulin katsomaan miten teillä menee.

        Eikö livessä kivempaa ollut eli ainoat ystäväsi on sinkkupalstalla olisko kirjoittajia maksimissaan 5 eri kirjoittajaa luulis et jos 3v ollut pois niin ei palais palstalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö livessä kivempaa ollut eli ainoat ystäväsi on sinkkupalstalla olisko kirjoittajia maksimissaan 5 eri kirjoittajaa luulis et jos 3v ollut pois niin ei palais palstalle

        En ole tekemässä paluuta palstalle, mutta tänään on aikaa katsoa miten täällä menee.


      • Anonyymi

        Hän on täällä joka päivä. Eikä se edes naurata. Ollut kaikki vuodet…


      • Anonyymi
        A.Palstamäki kirjoitti:

        En ole tekemässä paluuta palstalle, mutta tänään on aikaa katsoa miten täällä menee.

        Hohhhohhhoh tänään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syövän sentään selätit :D

        -harmiseikirj-

        Muistankin, että
        hänellä oli se jossain m u na ssa?


    • Anonyymi

      Mihinkäs nämä palstan ikisinkut täältä katoaisi. Kantajengi aina koossa koska kukaan ei juo viinaa eikä käy baareissa joten eivät voi kumppania löytää.

      T viinamies

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe