O-ta-ta itsestäsi kuva. Kuva sellaisena, kuin olet tänään. Ei menneisyyden kuva, ei tulevaisuuden kuva, vaan niiku mä sanoin jo ja ole naama peruslukemilla kuvassasi. Tee asuntoosi erillinen nurkkaus, johon asetat kuvan kasvojesi korkeudelle; hyllylle. Tämä on temppelisi. Palvo kuvaasi, kohdista sille rukouksesi ja kiitoksesi. Polta suitsuketta sen edessä ja aseta lautanen herkkuruokaasi ja olutta kiitosuhrina sille.
Olet elävän Jumalan poika!
Päässäsi on kulkenut nämä kaikki vuodet tunteet, muistot, suunnitelmat. Olet jopa suunnitellut menneisyyttä ja muistellut tulevaisuutta. Tämä kaikki on roskaa ja olet unohtanut elää. Tee pieni käppi tämän roskan ja itsesi välille. Älä identifioidu ajatuksiisi - et ole, kuka luulet olevasi.
Jätä kaikki syntisi kuvalle itsestäsi - hän on ne sovittanut.
Älä vertaa itseäsi toisiin. Tässä Little Britain- pätkässä esimerkiksi vertaillaan pippeleitä esimerkillisellä asenteella Amerikoissa:
https://www.youtube.com/watch?v=i9pk3kcrFD0
Kun Maailma Elää, Kun Kello käy - Ihmisten Aikaa!
2
159
Vastaukset
Olen videoinut itseäni autiotaloissa ja häröillessä viinipäissäni kämpillä. Se kuva ei ole kaunis. tarvitsen valokuvaajan ..goottivermeet päälle ja autiotaloon.
Ennen aikaan gootti nainen otti musta valokuvia.. EI sellasia valokuvia joissa mittaillaan mitään epämääräisiä pituuksia. Taidevalokuvaviritelmiä,,jospa sitä vielä????- Anonyymi
Jaaha! Oikein otta itsestä kuvan realiaika muokamatta kuvaa. On naurettavaa kun jokaisella ylipainoisella Kaunilla eläkeläisnaisella on F.B/ Insta profiili jonka näytää lisäksi kuva teini ajoilta jossa laihana.Toki se naamakuvakin reali aika on tunistamaton kun muokattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305