Pessimisti ei pety, mutta optimisti yllättyy positiivisesti

Mikä erottaa jyvät akanoista? Elämänasenne.

Optimismi ja positiivisuus murtavat muureja, pessimismi ja negatiivisuus pystyttävät niitä.

43

968

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pessimisti elää jatkuvasti pettymyksen tilassa. Optimisti näkee pettymyksenkin tullessa pilven hopeareunat.

    • Anonyymi

      Kukas sut on maannut esille? Miten syöpä jaksaa?

      xLiner

      • Palsta ei liity Natoon vaikka Suomi liittyisikin.
        Kaikki putinistit on täällä.


      • Anonyymi

        Mistä tämä tarpeesi vittuiluun tulee? Vuosia on ollu välissä mutta sinä se vaan kannat katkeruutta mukanasi.

        -Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tämä tarpeesi vittuiluun tulee? Vuosia on ollu välissä mutta sinä se vaan kannat katkeruutta mukanasi.

        -Sivusta

        Tämä siis xLinerille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tämä tarpeesi vittuiluun tulee? Vuosia on ollu välissä mutta sinä se vaan kannat katkeruutta mukanasi.

        -Sivusta

        Lineri v.ttuilee kaikille jotka eivät hyväksy epätasa-arvoista feminismiä ja jotka muutenkin ovat hänen poliittisten arvojen ulkopuolella. Pääasiassa miehet paria lapatossua lukuunottamatta ovat hänen hampaissaan. Katkeruus.


      • Anonyymi

        Sana on ”manannut”, ei sentään maannut.


    • Mutta yltiöpositiivisuudenkin voi realismi lyödä lattiaan.

      Reippaasti oot lähtenyt tekemään uutta tulemista. Onko lähtenyt putkeen?

      Niin ja mihin merkkaisit itsesi? Jos et liioin ole muuttunut, niin näet itsessäsi paljon ihanaa, vaikka muut ei komppaa suureen ääneen.

      Taito se on tuokin... olet aika itseriittoinen...

      • En puhu nyt palstateoriasta, vaan arkirealismista. Optimistiset ja positiiviset ihmiset tavoittelevat unelmiaan ja rakentavat itselleen paremman elämän kuin pessimistiset ja negatiiviset ihmiset.

        Taisin jo toisaalla mainita, en ole tekemässä uutta tulemista vaan katsastan palstan nykytilan. Palsta on samassa jamassa kuin tämän jättäessäni joku vuosi takaperin. Samat kirjoittajat, samat jutut, sama elämänkatkeruus ja sisäänpäin kääntynyt porukka.

        Omassa elämässäni on paljon hyvää, en välitä p.skan vertaa jos sinä ja hengenheimolaisesi ette pidä minua yhtenä palstan hyvistä tyypeistä. Se oikeastaan imartelee minua.


      • Anonyymi
        A.Palstamäki kirjoitti:

        En puhu nyt palstateoriasta, vaan arkirealismista. Optimistiset ja positiiviset ihmiset tavoittelevat unelmiaan ja rakentavat itselleen paremman elämän kuin pessimistiset ja negatiiviset ihmiset.

        Taisin jo toisaalla mainita, en ole tekemässä uutta tulemista vaan katsastan palstan nykytilan. Palsta on samassa jamassa kuin tämän jättäessäni joku vuosi takaperin. Samat kirjoittajat, samat jutut, sama elämänkatkeruus ja sisäänpäin kääntynyt porukka.

        Omassa elämässäni on paljon hyvää, en välitä p.skan vertaa jos sinä ja hengenheimolaisesi ette pidä minua yhtenä palstan hyvistä tyypeistä. Se oikeastaan imartelee minua.

        Sinä pelasit itsesi rumasti ulos. Koitit määrätä kuka ja mitä saa kirjoittaa, muokata tätä vain sinulle kelpaavaksi.

        Kun sun manipulointisi ei mennyt läpi, sait pahan kolhun pieneen narsistin sieluusi. Älä valehtele, elät toisten kautta ja tarvitset muita polttoaineeksi.

        Mutta ethän sinä tätä enää lue, kun vierailusi sieltä gerubien joukoista yläilmoista päättyi jo eilen.. kukaan ei usko 🤡

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä pelasit itsesi rumasti ulos. Koitit määrätä kuka ja mitä saa kirjoittaa, muokata tätä vain sinulle kelpaavaksi.

        Kun sun manipulointisi ei mennyt läpi, sait pahan kolhun pieneen narsistin sieluusi. Älä valehtele, elät toisten kautta ja tarvitset muita polttoaineeksi.

        Mutta ethän sinä tätä enää lue, kun vierailusi sieltä gerubien joukoista yläilmoista päättyi jo eilen.. kukaan ei usko 🤡

        xLiner

        Luin kyllä eilisetkin vastauksesi ketjuihini, mutta samat vuodatukset olet kirjoittanut jo vuosia sitten.

        Kirjoituksistasi saa käsityksen, että tämä palsta edustaa sinulle sitä "elämää", jossa pärjääminen nostaa statusta. Valitettavasti minä en kokenut asiaa samoin, yritin aikoinaan vain raivata tänne tilaa keskustelulle, jossa muutkin kuin ätmit olisivat viihtyneet.

        Te ätmit veditte pidemmän korren, mutta en minä mitään menettänyt. Palstailuni oli yksi vaihe elämässäni ja liittyi aikaan, jolloin irtauduin vanhoista kuvioistani ja hain elämälleni uuden suunnan.


      • Anonyymi
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Luin kyllä eilisetkin vastauksesi ketjuihini, mutta samat vuodatukset olet kirjoittanut jo vuosia sitten.

        Kirjoituksistasi saa käsityksen, että tämä palsta edustaa sinulle sitä "elämää", jossa pärjääminen nostaa statusta. Valitettavasti minä en kokenut asiaa samoin, yritin aikoinaan vain raivata tänne tilaa keskustelulle, jossa muutkin kuin ätmit olisivat viihtyneet.

        Te ätmit veditte pidemmän korren, mutta en minä mitään menettänyt. Palstailuni oli yksi vaihe elämässäni ja liittyi aikaan, jolloin irtauduin vanhoista kuvioistani ja hain elämälleni uuden suunnan.

        Sun on turha selitellä tai yrittää mustaa valkoiseksi, täällä muistetaan sun touhusi.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun on turha selitellä tai yrittää mustaa valkoiseksi, täällä muistetaan sun touhusi.

        xLiner

        Eihän teillä muuta olekaan kuin palsta ja palstatodellisuutenne.

        Palstalla asustelee todennäköisesti muutama mielenterveyskuntoutuja.🤣


      • Anonyymi
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Eihän teillä muuta olekaan kuin palsta ja palstatodellisuutenne.

        Palstalla asustelee todennäköisesti muutama mielenterveyskuntoutuja.🤣

        Sulla meni palstailu överiksi. Olit täällä yötä päivää säätämässä lakejasi. Siksi luulet, että tämä paikka toimii muille samoin.

        Mielenterveyskuntoutujat käyttävät nettiä varmasti siinä kuin selkäkipuiset ja allergikot.

        Sä et sitten saanut apua omiin mt-ongelmiisi. Jos yhtään lohduttaa, ne ongelmat eivät enää nykyään ole häpeän aihe. Ympäristö tosin ei aina jaksa, jos oireilee vahvasti ulospäin.

        xLiner


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        En puhu nyt palstateoriasta, vaan arkirealismista. Optimistiset ja positiiviset ihmiset tavoittelevat unelmiaan ja rakentavat itselleen paremman elämän kuin pessimistiset ja negatiiviset ihmiset.

        Taisin jo toisaalla mainita, en ole tekemässä uutta tulemista vaan katsastan palstan nykytilan. Palsta on samassa jamassa kuin tämän jättäessäni joku vuosi takaperin. Samat kirjoittajat, samat jutut, sama elämänkatkeruus ja sisäänpäin kääntynyt porukka.

        Omassa elämässäni on paljon hyvää, en välitä p.skan vertaa jos sinä ja hengenheimolaisesi ette pidä minua yhtenä palstan hyvistä tyypeistä. Se oikeastaan imartelee minua.

        No totta turiset. Kyllä kaikkee kannattaa lähestyä posin kautta, eikä lähteä negailemaan.

        No ei täällä ihan samat ole. Mutta en mäkään kaikkia uusia tunne.

        Oikeastaan ei mua haittaa, että täällä enemmänkin sua näkis. Varsinkin jos satut tuomaan sieltä reissultasi nassakoita puheenaiheita. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        No totta turiset. Kyllä kaikkee kannattaa lähestyä posin kautta, eikä lähteä negailemaan.

        No ei täällä ihan samat ole. Mutta en mäkään kaikkia uusia tunne.

        Oikeastaan ei mua haittaa, että täällä enemmänkin sua näkis. Varsinkin jos satut tuomaan sieltä reissultasi nassakoita puheenaiheita. 😊

        Aloittaesani tänne kirjoittelun, hain tapaa olla sosiaalinen vapaa-ajallani. Työni luonteesta johtuen en ehtinyt ylläpitää suhteitani työajan ulkopuolella, keskustelupalsta mahdollisti sosiaalisuuden sellaisina hetkinä, kun se sopi omaan kalenteriini. Ei tarvinnut sopia mitään etukäteen, kanava oli käytössä aina kun oli hetki aikaa.

        Kun päätin lopettaa edellisen työni ja aloittaa opiskelun vaihtaakseni alaa, palstailu oli ok johonkin pisteeseen asti. Opiskelun edetessä havaitsin kuitenkin, että palstailu ei ollutkaan enää paras tapa tyydyttää sosiaalisia tarpeitani ja siksi se jäikin taakse.

        Nykyään olisi hetkiä, kun ehtisi kirjoitella palstalle, mutta palstatodellisuus ei viehätä. Oma todellisuuteni poikkeaa liikaa palstatodellisuudesta, enkä toisaalta tarvitse irtiottoa omasta todellisuudestani. Ei minulla ole syitä aktivoitua palstalla, tulin lähinnä uteliaisuudesta vilkaisemaan, miltä täällä näyttää.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Aloittaesani tänne kirjoittelun, hain tapaa olla sosiaalinen vapaa-ajallani. Työni luonteesta johtuen en ehtinyt ylläpitää suhteitani työajan ulkopuolella, keskustelupalsta mahdollisti sosiaalisuuden sellaisina hetkinä, kun se sopi omaan kalenteriini. Ei tarvinnut sopia mitään etukäteen, kanava oli käytössä aina kun oli hetki aikaa.

        Kun päätin lopettaa edellisen työni ja aloittaa opiskelun vaihtaakseni alaa, palstailu oli ok johonkin pisteeseen asti. Opiskelun edetessä havaitsin kuitenkin, että palstailu ei ollutkaan enää paras tapa tyydyttää sosiaalisia tarpeitani ja siksi se jäikin taakse.

        Nykyään olisi hetkiä, kun ehtisi kirjoitella palstalle, mutta palstatodellisuus ei viehätä. Oma todellisuuteni poikkeaa liikaa palstatodellisuudesta, enkä toisaalta tarvitse irtiottoa omasta todellisuudestani. Ei minulla ole syitä aktivoitua palstalla, tulin lähinnä uteliaisuudesta vilkaisemaan, miltä täällä näyttää.

        No on minunkin, jos vaikka monen muunkin palstailuidentiteetti muuttunut vuosien varrella.

        Mutta sen oon täällä huomannut, että jos lähtee täältä etsimään jotain tietynldista pohjaa, ei löydy...se pitää luoda itse.

        Mutta täällähän saa jokainen käydä tai olla käymättä. Mutta en mä ainakaan lähtis sua savustelemaan, jos joskus vaikka oisinkin ollut sitä mieltä.
        Nykyään tiefän, että sellainen olisi minultakin pois.

        Moni ihminen koittaa poistaa epämiellyttävyydet ympäriltään, mutta ainahan voi tulla uusia...ennemmin kannattaa oppia enempi vaan elämään kaikkien elävien kanssa.


      • Disseisback kirjoitti:

        No on minunkin, jos vaikka monen muunkin palstailuidentiteetti muuttunut vuosien varrella.

        Mutta sen oon täällä huomannut, että jos lähtee täältä etsimään jotain tietynldista pohjaa, ei löydy...se pitää luoda itse.

        Mutta täällähän saa jokainen käydä tai olla käymättä. Mutta en mä ainakaan lähtis sua savustelemaan, jos joskus vaikka oisinkin ollut sitä mieltä.
        Nykyään tiefän, että sellainen olisi minultakin pois.

        Moni ihminen koittaa poistaa epämiellyttävyydet ympäriltään, mutta ainahan voi tulla uusia...ennemmin kannattaa oppia enempi vaan elämään kaikkien elävien kanssa.

        Minun vaatimukseni oli se, että ätmijengi olisi antanut syntyä palstalle keskustelua, jota ei terrorisoitaisi ätmeilyllä.

        Vaatimukseni tuntui monesta pöyristyttävältä, mutta tosiasia on kuitenkin se, että ätmijutut karkottivat keskustelijat. Lopulta kun ätmeily ajettiin sivurooliin, palstan valtasi toinen ääripää. Se toinen ääripää oli lopulta jopa rasittavampi, se ryhmä katsoi olevansa moraalisesta näkökulmasta ätmejä parempi. Kuitenkin molemmat ryhmät olivat puhdasoppisia palstaterroristeja.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Minun vaatimukseni oli se, että ätmijengi olisi antanut syntyä palstalle keskustelua, jota ei terrorisoitaisi ätmeilyllä.

        Vaatimukseni tuntui monesta pöyristyttävältä, mutta tosiasia on kuitenkin se, että ätmijutut karkottivat keskustelijat. Lopulta kun ätmeily ajettiin sivurooliin, palstan valtasi toinen ääripää. Se toinen ääripää oli lopulta jopa rasittavampi, se ryhmä katsoi olevansa moraalisesta näkökulmasta ätmejä parempi. Kuitenkin molemmat ryhmät olivat puhdasoppisia palstaterroristeja.

        No täällä jos lähtee gategorisoimaan tyyppejä liikaa, jää sellaiseen ajatus/oletussumuun kiinni ja rupeaa näkemään vaikka ketä ja missä.

        Täällä on varmaan kaikenmaailman provoajia ja kellä on mikäkin agenda. Harmiskin on muuttanut agendaansa lennosta, milloin se oli koronavouhottaja, sitten rokotevouhottaja ja nyt putinvouhottaja. 😁

        Mutta kaikenlaisia vouhoja tarvitaan, paitsi ihan täysin samaa virttä kollottavia...mutta spämmää ne silti jotain aina johonkin, kun saavat siitä kai jotkut kiksit?


      • A.Palstamäki
        Disseisback kirjoitti:

        No täällä jos lähtee gategorisoimaan tyyppejä liikaa, jää sellaiseen ajatus/oletussumuun kiinni ja rupeaa näkemään vaikka ketä ja missä.

        Täällä on varmaan kaikenmaailman provoajia ja kellä on mikäkin agenda. Harmiskin on muuttanut agendaansa lennosta, milloin se oli koronavouhottaja, sitten rokotevouhottaja ja nyt putinvouhottaja. 😁

        Mutta kaikenlaisia vouhoja tarvitaan, paitsi ihan täysin samaa virttä kollottavia...mutta spämmää ne silti jotain aina johonkin, kun saavat siitä kai jotkut kiksit?

        Palstalla on todellakin kaikenlaista vouhottajaa, ehkä se on hyväkin.


      • Anonyymi
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Minun vaatimukseni oli se, että ätmijengi olisi antanut syntyä palstalle keskustelua, jota ei terrorisoitaisi ätmeilyllä.

        Vaatimukseni tuntui monesta pöyristyttävältä, mutta tosiasia on kuitenkin se, että ätmijutut karkottivat keskustelijat. Lopulta kun ätmeily ajettiin sivurooliin, palstan valtasi toinen ääripää. Se toinen ääripää oli lopulta jopa rasittavampi, se ryhmä katsoi olevansa moraalisesta näkökulmasta ätmejä parempi. Kuitenkin molemmat ryhmät olivat puhdasoppisia palstaterroristeja.

        Ei avointa keskustelualustaa voi hallita tai toimia sillä "poliisina". Ja juuri se on hieno asia: vapaus ja sananvapaus. Tällaisina aikoina nuo asiat erityisesti muistuttavat tärkeydestään.

        Disse on ehkä ymmärtänyt tämän, mutta täytyy ihmetellä että aikuiset ihmiset vielä kipuilevat tällaisten oppimisten kanssa. Itse olen palstoilla kirjoitellut parikymmentä vuotta ja ymmärsin tämän heti ensimmäisellä palstalla vieraillessani.

        Kun järveen hyppää, on vain yksi sääntö. Sinä et muuta järveä omaan lämpöösi vaikka kuinka pyristelisit. Siinä käy tasan toisin päin. On siis syytä harkita kuinka paljon aikaa järvessä viettää.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei avointa keskustelualustaa voi hallita tai toimia sillä "poliisina". Ja juuri se on hieno asia: vapaus ja sananvapaus. Tällaisina aikoina nuo asiat erityisesti muistuttavat tärkeydestään.

        Disse on ehkä ymmärtänyt tämän, mutta täytyy ihmetellä että aikuiset ihmiset vielä kipuilevat tällaisten oppimisten kanssa. Itse olen palstoilla kirjoitellut parikymmentä vuotta ja ymmärsin tämän heti ensimmäisellä palstalla vieraillessani.

        Kun järveen hyppää, on vain yksi sääntö. Sinä et muuta järveä omaan lämpöösi vaikka kuinka pyristelisit. Siinä käy tasan toisin päin. On siis syytä harkita kuinka paljon aikaa järvessä viettää.

        -keinovaginamies-

        Olen kyllä osittain eri mieltä.

        Ätmithän ajettiin täältä pois ja sateenkaariväkikin näyttäisi kuihtuneen.


      • Anonyymi
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Olen kyllä osittain eri mieltä.

        Ätmithän ajettiin täältä pois ja sateenkaariväkikin näyttäisi kuihtuneen.

        Voi olla että yleinen ilmapiiri aiheuttaa poistumisia tai tulemisia, mutta ei ne kenenkään "poliisitoimista" johdu.

        Vapaa sielu myhäilee partaansa myös näille "poliiseille".
        Ja kunnon proajat käyttää heitä pelkästään polttoaineena.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että yleinen ilmapiiri aiheuttaa poistumisia tai tulemisia, mutta ei ne kenenkään "poliisitoimista" johdu.

        Vapaa sielu myhäilee partaansa myös näille "poliiseille".
        Ja kunnon proajat käyttää heitä pelkästään polttoaineena.

        -keinovaginamies-

        Ätmien ajaminen nurkkaan oli aktiivista vastarintaa, kyllä siihen liittyi järjestäytyminen. Sitä ei olisi ehkä syntynyt ilman porukan herättelyä.


      • Anonyymi
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ätmien ajaminen nurkkaan oli aktiivista vastarintaa, kyllä siihen liittyi järjestäytyminen. Sitä ei olisi ehkä syntynyt ilman porukan herättelyä.

        Kaikkea voi kuvitella, järvi tekee siitä huolimatta työnsä.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea voi kuvitella, järvi tekee siitä huolimatta työnsä.

        -keinovaginamies-

        Sinkut-palstan aktiivisten kirjoittajien määrä on niin pieni, että yksittäisetkin kommentoijat voivat onnistua keinuttamaan kilpailevien leirien voimasuhteita.


      • Anonyymi

        Yksi itseriittoinen tunnistaa toisen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi itseriittoinen tunnistaa toisen?

        Oliks tää niinkuin mulle? 🤔


    • Anonyymi

      Realisti, kannattaa olla se.

      • Voiko ihminen päättää olevansa pessimisti, optimisti tai realisti?

        Ehkä ei, siihen synnytään tai kasvetaan. Realismi on oikeastaan se kehys, jossa elämme, optimismi ja pessimismi välineitä joilla avarramme tai supistamme sitä kehystä.

        On paljon asioita, joista on tullut minulle realismia vain siksi, että olen optimistisesti uskonut mahdollisuuksiini. Mikään vastoinkäyminen elämässäni ei ole vienyt minulta optimistista elämänasennettani, enkä usko, että asenteeni olisi kestänyt, jos se ei olisi kiinteä osa minua.


    • Mussa on kyllä piirteitä molemmista, mutta pohjimmiltani olen kuitenkin aina enemmän optimisti ja varsinkin opportunisti. Sen verran moni asia on mennyt elämän varrella pieleen joko omasta tai muiden syystä, että mottoni on nykyisin jotakuinkin "mikään ei toimi, mutta kaikki on mahdollista" 🙄

      Mutta toisaalta myös moni asia on joko mennyt hyvin tai korjautunut kieltämättä melkoisella tuurilla, tai on käynyt siinä tuuri, että olen joissain asioissa onnistunut puhumaan ihmisiä puolelleni ja selittämään asiat yleensä lopulta parhain päin. En tarkoita tätä silleen stereotyyppisen masentuneen ajatteluna, etteikö ansaitsisi onnistumisia, mutta paljon on juttuja jotka ovat melkeinpä pudonneet syliini ilman että kokisin tehneeni kauheasti sen eteen, ja mietin että jos niitä olisi yrittämällä yrittänyt, niin olisiko siinä tapauksessa edes onnistunut.

      Eikä kaikkeen voi itsekään vaikuttaa, kuten vaikka siihen ettei ole sisaruksia, äiti oli 41 kun synnyin, eikä ehtinyt ihan 70-vuotiaaksi elämään.

      Ja toikin riippuu niin aihepiireittäin. Mä esimerkiksi olen toisinaan vähän pessimistinen naisasioissa, ja se voi itsessään jo vaikuttaa siihen miten ne menee, tai miten se näkyy omasta käytöksestä ulospäin. Tämä johtuu ihan siitä mitä olen kokenut ja miten mua kohdeltu, eikä liika yleistäminen ole hyvästä, mutta tietyn pisteen jälkeen siihen väistämättä alkaa sortua itse kukin. Negatiivinen pallo, josta yritän opetella pois.🙄

      Työasioissani mä olen sellainen ikuinen optimisti, samalla myös realisti, ja sen voi perustella niinkin lyhyesti, että tiedän olevani hyvä työssäni silloin kun sitä teen, mutta kasvunäkymät on aina kohtuu rajalliset. Suurimpana syynä siihen ihan oma työkyky ja jaksaminen.

      Harrastuksissani (kilpa-autoilu) mä olen kohtuu optimisti, mutta samalla sikäli realisti, että olen aina tiedostanut sen ihan pienen viime silauksen raa'asta nopeudesta joka multa joskus puuttuu. Se on pistänyt "kotiläksyjen" äärelle opiskelemaan teoriaa, opettanut vähän haaskalinnuksi hyödyntämään muiden virheitä, ja varsinkin kartingissa erilaisiin luoviin sääntötulkintoihin. 😅 Rallipeleissä kiehtoo myös jatkuva oppiminen ja kehittyminen, sekä verkostoituminen, joten aika optimisti mä tässä aihepiirissä olen.

      Joku mainitsi jotenkin, että optimisti näkee hopeareunuksen harmaassa pilvessä tms. Näin mäkin kyllä monesta asiasta ajattelen, että asiat voisi olla todellakin paljon huonomminkin, ja että moni asia on suhteellista kuten se että nykypäivän pahnanpohjimmaisten miesten elämä on absoluuttisesti helpompaa ja vauraampaa kuin kuninkailla joku 150 vuotta sitten. 🙄

      Toinen hyvä mottoni on että "aina tyhjän saa pyytämättäkin". Sen voi tulkita pessimistisenä lauseena ettei kannata edes yrittää, mutta sen voi tulkita myös niinkin päin että miksi ajaa itseään ihan raunioksi jos lopputulos on kuitenkin käytännössä sama. Puhutaan siis esim. työn kannustinloukuista, tai vaikka siitä kuinka paljon miehen pitää joustaa, niellä, nuoleskella ja sopeutua jos naimisiin mielii. Ja kun jonkin verran yli puolet liitoista päättyy tilastojen valossa eroon, niistä eroista reilusti yli puolet naisen aloitteesta, ja taloudellisena kärsijänä / lasten huoltajuuskiistojen oikeusmurhauhrina on useimmiten mies/isä.

    • Anonyymi

      Miksi rekkasit nikin vain lyhyttä visiittiä varten?

      • Jotta vanhat vakkarit tunnistavat.


      • Anonyymi
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Jotta vanhat vakkarit tunnistavat.

        Miksi sillä on merkitystä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sillä on merkitystä?

        En minä kirjoittaisi tänne nykyään enää mitään, ellei täällä olisi samoja vakkareita joita oli aktiiviaikoinani.

        Eräällä tapaa voisi sanoa, että tulin katsomaan, onko täällä tuttuja.


      • Anonyymi
        A.Palstamäki kirjoitti:

        En minä kirjoittaisi tänne nykyään enää mitään, ellei täällä olisi samoja vakkareita joita oli aktiiviaikoinani.

        Eräällä tapaa voisi sanoa, että tulin katsomaan, onko täällä tuttuja.

        Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok.

        Lisään vielä, että sulla ei näyttäisi olevan ”tutuille” juuri mitään mukavaa sanottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että sulla ei näyttäisi olevan ”tutuille” juuri mitään mukavaa sanottavaa.

        Aloitus oli hyvä, se ei olisi ansainnut vittuilua.


    • Anonyymi

      Olen realisti.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Mitenkäs realisti. Haluaa toimia niin kuin itselle parhaiten sopii, koska tuntee hyvin itsensä.

    • Anonyymi

      Kiva kuulla sinusta. Sinulla oli aikoinaan muistaakseni kiintoisia ja nasevia mielipiteitä.

      Ja niin... realisti olen omasta mielestäni. Joskus tituleerattu inho sellaiseksi.

    • Anonyymi

      Optimisti tietää kun menee baariin juomaan viinaa niin naiset haluaa tutustua ja silloin sen kumppanin löytää. Pessimisti miettii kotona että ei kuitenkaan saa naista vaikka menis baariin niin silloin se viettää elämäänsä yksin.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Ihmisen todellinen luonne tulee esiin joko kännissä tai autoillessa. Toivottavasti ei samaan aikaan. Pessimisti näkee loskaisen keskikaistan ja optimisti näkee tilaisuuden mennä ohi kohta uutta uljasta huomista. On ihan selvää että maailma kuuluisi pessimisteille, jos maaailmassa olisi järkeä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe