Sinä mies työpaikaltamme, voisimmeko tehdä toistemme elämästä hieman parempaa? Molemmilla on se omakin elämä, mutta kumpikin kaipaa enemmän. Kyllä me vaistoamme sen kumpikin, vaikka siitä emme koskaan ole puhuneet. Pidän sinusta. Olemuksestasi, äänestäsi.
Jotain hyvää
23
1962
Vastaukset
- Anonyymi
Hänen pitäisi tietää mitä ajattelen hänestä, koska olen huono näyttelemään etten ole kiinnostunut. Itse olisin valmis mihin vaan.
K- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole.
Täällä kyllä olisi yksi K. n ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kyllä olisi yksi K. n ❤
Oi. Oletko 50v?
- Anonyymi
Täällä olisi yksi P,, joka olisi koskaa vaan aloittamaan suhteen kanssasi. Yli 10v tunnettu ja stävyys syventynyt syväksi rakkaudeksi. KT❤
- Anonyymi
Ota rohkeasti yhteyttä vaikka sähköpostilla. Olen heti mukana.
- Anonyymi
Ensii viikolla nähdään nuorempi nainen. Tuun jupailee sulle jos kohdaan.
- Anonyymi
Jos ilmoittaja 50v nainen niin ota heti yhteyttä. Haluan sinua
- Anonyymi
Kaipaamasi naisen etunimen ekakirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllähän se tuossa selvästi lukee : kooo 😅
- Anonyymi
Laita jotain avonaista pliis. Haluan nähdä sen sydänmesi 🤍
- Anonyymi
Hah. Ei mulla mitään elämää ole. 😄 Nörtteilen vain koneella ja kissojen kanssa ihmettelen maailmaa. Tosin kukapa minusta olisikaan kiinnostunut yhtään missään. 😔
- Anonyymi
Minä olen kiinnostunut miehestä, jolla kaksi kissaa... Komea ja tumma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kiinnostunut miehestä, jolla kaksi kissaa... Komea ja tumma.
Ettei ois kaksi kissaa ja....
- Anonyymi
Huonosti on asiat, jos kuormasta täytyy syödä.
- Anonyymi
Ei nyt sentään TARVITSE, mutta HALUAN
😉
- Anonyymi
Jos olette molemmat vapaita niin antaa mennä vaan. 👍🍆
- Anonyymi
Ei olla kumpikaan, mutta eihän tässä sinulta mitään lupia tarvitse kysyä
- Anonyymi
Yksikään näistä ei ollut aloittajalta. Emme ole vapaita. Paitsi ehkä sisimmässämme. Ja tosiaan aloitus oli naiselta miehelle. Mutta saahan täällä kommentoida kuka tahansa.
- Anonyymi
Ja omalle kumppanille suot samanlaista pettämistä?
- Anonyymi
No omatpahan ovat pissavehkeensä, hän saa kyllä tehdä niillä ihan mitä haluaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No omatpahan ovat pissavehkeensä, hän saa kyllä tehdä niillä ihan mitä haluaa
Siinä on avioliitto oikealla tolalla. 😀
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812606- 1892128
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771986Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1241803- 1651760
Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311675Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791285Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,721277Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711235Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801181