Uskontopalstan kiihkeimmät uskoontulleet fundamentalistit ovat ihan TOSISSAAN, kun he näkevät 1) vapaamieliset kristityt farisealaisina ja 2) Jeesuksen julistamassa Moosesta. Siis päinvastoin. kuin normaalisti ajatellaan.
Palstafeministit näkevät 1) aidon lämmön ja herttaisuuden kieroutuneena naisvihana ja 2) miehiin kohdistuvan vihansa, katkeruutensa ja korkeat VAATIMUKSENSA oikeutettuna herttaisuutena. Siis päinvastoin, kuin normaalisti ajatellaan.
Sosiologinen rakenne on sama, vaikka toinen olettaa tuonpuoleisen, toinen ei. Kyseessä on molemmissa lahkolaisuus. Paljon käytetään myös amerikkalaisesta tutkimuksesta lainattua sanaa kultti, cult.
Normaalit ihmiset taas näkevät asiat sellaisina, kuin ne ovat. 🌹👀
Kiihkouskonnollisuuden ja feminismin samankaltaisuus
4
58
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä👍 Tuo viittaus uskontoon ja lahkolaisuuteen kertoo feminismistä kaiken.
- Anonyymi
Kiihkouskovaiset ovat tyypillisesti antifeministejä.
- Anonyymi
Jaahas, Kynistä alko taas feminismi ahdistaa.
Tarkoitus oli herätellä keskustelua suvaitsemattomuuteen ja moninaisuuden vastustamiseen perustuvista ideologioista ja kulteista sekä havaita niiden yhtäläisyydet. Näyttää jo siltä, että aihe ei oikein kiinnosta.
Mainittakoon kuitenkin, että näillä on hyvin jyrkät näkemykset parinvalinnasta. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274