Kasviksilla ja juureksilla elää

Anonyymi

Uskokaa pois.Ihminen ei tarvitse elääkseen mitään muuta kuin kasviksia ja juureksia.Niistä PYSTYY tekemään hyvänmakuista ruokaa,ja sitä SAA syödä paljon.
En syö mitään raakana vaan teen niistä lämmintä ruokaa.

Ei niitä pysty kukaan edes niin paljon syömään että niistä lihoisi.

Laihtuminen ON nopeaa ilman liikuntaakin.KAIKKI muu ravinto on täyttä roskaa MISTÄ vain lihoo.

47

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa typerä avaus.

      • Anonyymi

        Sinä et ymmärrä laihduttamiseta ja ravinnosta mitään.


      • Anonyymi

        Olipa vielä typerämpi vastaus


    • Anonyymi

      Toki elää vuosikymmeniä.
      Niin elää pelkällä riisillä, pelkällä vehnäjauholla jne.

      Mutta kasvisruokavaliolla tulee useista puutetta. Se on tunnustettu että jo kuukauden kalkki vaje voi näkyä sitten 65 jälkeen.
      Samoin Koliinin puute ja monet muut.

      Kaikenlaisella ruokavaliolla elää sen työajan ja jos on hoikka saavuttaa usein 70v iän.
      Mutta
      kaikki ruokakokeilut ja intoilut johtaa keskimääräistä lyhyempään ikään. Olivappa ne kokin intoilua Ruisleipä päivässä, tms.

      • Anonyymi

        Ei tarvi mitään vehnäjauhoja ja riisiä,kaurahiutaleita.Ne on vain koviin urheilusuorituksiin.
        Jopa lihakin on tarpeeton.Lihaa kannattaa käyttää yhdessä 500g ateriassa vain korkeintaan 30grammaa koska sekin on isokalorista ruokaa paljon käytettynä.

        Kaikki tämä roska mitä kaupan hyllyt on täynnä on aivan tarpeetonta ravintoa ihmiselle.
        Myös kaikki rasvat on tarpeettomia kaloripommeja,sitäkin kannattaa käyttä vain ohuesti paistinpannun voitelemiseen.

        Olen itse syönyt ennen runsaasti lihottavaa ruokaa ja kuluttanut sen pois pitkillä liikuntasuorituksilla.Pyörälenkit on ollut yleensä 2,5-ja välillä 4 tuntia päivässä.Kalorimääräni on pyörinyt yleensä noin 3000-4000 päivässä ja nyt ne ON tällä uudella ravinnolla vain 1300-1500 kaloria

        Eihän siinä nyt ole mitään järkeä syödä sitä paskaa.Paljon helpommalla pääsee kun sitä ei syö.
        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
        Tätä paskaa mainostetaan ja niillä tehdään kovaa bisnestä.Niitä ei siis tarvitse käyttää ollenkaan.

        Ruokakin tulee paljon halvemmaksi kun ostaa vain kasviksia ja juureksia JA tekee niistä itselleen maistuvaa HYVÄNMAKUISTA ruokaa.
        Näin minä olen syönyt.Olen ollut ruokaan erittäin tyytyväinen ja laihtunut olen nyt nopeasti.
        Pystyn tekemään ne pyörälenkit tälläkin ravinnolla ja tulen ne ehdottomasti tekemäänkin koska se nopeuttaa puolella laihtumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi mitään vehnäjauhoja ja riisiä,kaurahiutaleita.Ne on vain koviin urheilusuorituksiin.
        Jopa lihakin on tarpeeton.Lihaa kannattaa käyttää yhdessä 500g ateriassa vain korkeintaan 30grammaa koska sekin on isokalorista ruokaa paljon käytettynä.

        Kaikki tämä roska mitä kaupan hyllyt on täynnä on aivan tarpeetonta ravintoa ihmiselle.
        Myös kaikki rasvat on tarpeettomia kaloripommeja,sitäkin kannattaa käyttä vain ohuesti paistinpannun voitelemiseen.

        Olen itse syönyt ennen runsaasti lihottavaa ruokaa ja kuluttanut sen pois pitkillä liikuntasuorituksilla.Pyörälenkit on ollut yleensä 2,5-ja välillä 4 tuntia päivässä.Kalorimääräni on pyörinyt yleensä noin 3000-4000 päivässä ja nyt ne ON tällä uudella ravinnolla vain 1300-1500 kaloria

        Eihän siinä nyt ole mitään järkeä syödä sitä paskaa.Paljon helpommalla pääsee kun sitä ei syö.
        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
        Tätä paskaa mainostetaan ja niillä tehdään kovaa bisnestä.Niitä ei siis tarvitse käyttää ollenkaan.

        Ruokakin tulee paljon halvemmaksi kun ostaa vain kasviksia ja juureksia JA tekee niistä itselleen maistuvaa HYVÄNMAKUISTA ruokaa.
        Näin minä olen syönyt.Olen ollut ruokaan erittäin tyytyväinen ja laihtunut olen nyt nopeasti.
        Pystyn tekemään ne pyörälenkit tälläkin ravinnolla ja tulen ne ehdottomasti tekemäänkin koska se nopeuttaa puolella laihtumista.

        Myös kaikki rasvat on tarpeettomia kaloripommeja

        Rasva on ihmisell eelintärkeää
        Proteiini on ihmiselle elintärkeää
        hiilihydraatti/sokeri ei ol eihmiselle elintärkeää

        Ylläoleva perustietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös kaikki rasvat on tarpeettomia kaloripommeja

        Rasva on ihmisell eelintärkeää
        Proteiini on ihmiselle elintärkeää
        hiilihydraatti/sokeri ei ol eihmiselle elintärkeää

        Ylläoleva perustietoa.

        IHMINEN EI TARVITSE MITÄÄN RASVAA.Siitä vain lihoo.Pitää syödä VAIN oikeaa ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös kaikki rasvat on tarpeettomia kaloripommeja

        Rasva on ihmisell eelintärkeää
        Proteiini on ihmiselle elintärkeää
        hiilihydraatti/sokeri ei ol eihmiselle elintärkeää

        Ylläoleva perustietoa.

        Totta. Välttämättömiä rasvahappoja on kahdenlaisia: alfalinoleenihappo (ALA) ja linoleenihappo (LA). Nämä kaksi rasvahappoa luokitellaan välttämättömiksi rasvahapoiksi, sillä elimistö ei pysty tuottamaan niitä itse.
        Päivittäisen tarpeen saa tyydytettyä nauttimalla esimerkiksi:
        - 1,5 rkl (20g) rypsiöljyä,
        - 2 dl (180g) oliiviöljyä,
        - 150 g sian selkäsilavaa tai
        - 500 g voita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Välttämättömiä rasvahappoja on kahdenlaisia: alfalinoleenihappo (ALA) ja linoleenihappo (LA). Nämä kaksi rasvahappoa luokitellaan välttämättömiksi rasvahapoiksi, sillä elimistö ei pysty tuottamaan niitä itse.
        Päivittäisen tarpeen saa tyydytettyä nauttimalla esimerkiksi:
        - 1,5 rkl (20g) rypsiöljyä,
        - 2 dl (180g) oliiviöljyä,
        - 150 g sian selkäsilavaa tai
        - 500 g voita

        En ole syönyt YHTÄÄN rasvaa eikä siitä ole ollut mitään vahinkoa.Painoni ON alkanut laskemaan nopeasti kun en ole syönyt rasvaa.


    • Anonyymi

      Mitä olet mieltä:

      Lihottaako sokeri enemmän kuin sivuliha??

    • Kasviksissa ja juureksissa ei ole proteiinia tarpeeksi ja monen muunkin ravinteen saanti on vähäistä. 2500 kcal on suunilleen 8 kg valkokaalia.

      • Anonyymi

        Kyllä niistä kasviksista ja juurksista saa oikeasti 10 kertaa enemmän ravintoaineita kuin jalostetusta roskaruuasta joka on täynnä rasvaa,sokeria,lisäaineita ja säilöntäaineita.
        ja kaiken lisäksi saa syödä SUURIA ruokaannoksia pienellä kalorimäärällä.
        Kannattaa käyttää ennemmin luomujuureksia jos on varaa.

        Minulle on tullut proteenia 70 grammaa päivässä vaikka lihan määrä on ollut vain noin 30 grammaa päivässä enkä ole käyttänyt mitään proteenivalmisteita vaan olen syönyt VAIN luonnonmukaista ruokaa.(70 grammaa on aivan riittävä määrä proteenia tämän painoiselle
        painoni on 67 kiloa ja proteenin tarve on 0,8 grammaa painokilo tavallisella ihmisellä EIKÄ 1-1,5 grammaa.Minä EN halua isoja lihaksia enkä harrasta kuntosalia.
        Harrastan vain terveysliikuntaa eli pyöräilyä ja kävelyä.Minulla on koneelle tallennettuna kymmeniä linkkejä näistä vammoista mitä ihmisille on tullut kuntosalireeneistä.On välilevyn pullistumia yms.

        Ei todellakaan ole mitään järkeä syödä pieniä hiiren annoksia esim leipää tai muuta lihottavaa kun vatsan voi syödä aivan täyteen pienilläkin kaloreilla käyttämällä ravinnokseen ihmiselle LUONNONMUKAISINTA RAVINTOA eli juureksia JA kasviksia.

        Vilja EI OLE ihmiselle luonnonmukaista ravintoa,se on tullut vasta myöhemmin käyttöön.
        Meidän pitää kuitenkin syödä vieläkin samalla tavalla kuin ihminen kivikaudella koska ei ihminen ole siitä miksikään muuttunut.Lihaakin on syöty vain joskus kun sitä on saaliiksi saatu.
        Silloin kun vilja on otettu käyttöön on tullut nämä elintasosairaudet diadetes yms

        Se on aivan yleinen vika että lopetetaan syöminen tai syödään näitä hiiren annoksia kun aletaan laihduttamaan.

        Olen huomannut että vatsa toimii tällä ravinnolla paremmin,ja olo on erittäin hyvä.Mitään rasvaa en siis syö ollenkaan.Sitä tulee varmasti jostakin se 30-60 grammaa vaikka sitä ei käytä ollenkaan.
        Kalorit on ollut vieläkin vain 1700 vaikka olen syönyt paljon ja ruoka on ollut hyvää.Vaikka kalorit ja hiilihydraatit on ollut pienet olen jaksanut hyvin liikkua.Vireystila on ollut paljon parempi kuin ennen.


      • Anonyymi

        Kaalista ja muista juureksista tehdystä ruuasta kestää syödä kerralla 500g ateria jolloin kaloreita tulee vain korkeintaan 350


    • Anonyymi

      Lihasta saa B12-vitamiinia, jota on ainoastaan eläinkunnan tuotteissa.

      • Myös D- ja E-vitamiinista tulee pulaa ja K-vitamiini on sitten K1:stä. Välttämättömiä rasvahappojakin tulee vähänlaisesti.


      • Anonyymi

        Kyllä sitä tulee kasvisruokavaliolla aivan aivan tarpeeksi.Lihaa ruuan mukana 30g ja 1 kananmuna joka tulee jo siitä kun syö 2 kertaa kahvin kanssa esim jotain keksiä tai omenapiirakkaa.

        Entinen kova lihansyöjäkin on alkanut 99% vegaaniksi
        https://www.stara.fi/2019/10/23/arnold-schwarzenegger-olen-99-prosenttisesti-vegaani/

        Liika lihansyönti ON lihottavaa JA epäterveellistä.Lihaa eikä eläinperäisiä tuotteita kannata missään nimessä lopettaa,mutta sitä voi huoletta vähentää 90%


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä tulee kasvisruokavaliolla aivan aivan tarpeeksi.Lihaa ruuan mukana 30g ja 1 kananmuna joka tulee jo siitä kun syö 2 kertaa kahvin kanssa esim jotain keksiä tai omenapiirakkaa.

        Entinen kova lihansyöjäkin on alkanut 99% vegaaniksi
        https://www.stara.fi/2019/10/23/arnold-schwarzenegger-olen-99-prosenttisesti-vegaani/

        Liika lihansyönti ON lihottavaa JA epäterveellistä.Lihaa eikä eläinperäisiä tuotteita kannata missään nimessä lopettaa,mutta sitä voi huoletta vähentää 90%

        "Entinen kova lihansyöjäkin on alkanut 99% vegaaniksi"

        Ja entisestä ateistista kuli kiihkouskovainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Entinen kova lihansyöjäkin on alkanut 99% vegaaniksi"

        Ja entisestä ateistista kuli kiihkouskovainen.

        Tämä ei ole kuka tahansa.Hän on amerikkalainen kuuluisa kehonrakentaja ja näyttelijä ja politikko

        Arnold Alois Schwarzenegger on itävaltalais-yhdysvaltalainen kehonrakentaja, näyttelijä ja poliitikko. Schwarzenegger voitti urallaan kaikki tärkeimmät kansainväliset kehonrakennuskilpailut, muun muassa kehonrakennuksen suurimman tittelin Mr. Olympian ennätyksellisesti seitsemän kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole kuka tahansa.Hän on amerikkalainen kuuluisa kehonrakentaja ja näyttelijä ja politikko

        Arnold Alois Schwarzenegger on itävaltalais-yhdysvaltalainen kehonrakentaja, näyttelijä ja poliitikko. Schwarzenegger voitti urallaan kaikki tärkeimmät kansainväliset kehonrakennuskilpailut, muun muassa kehonrakennuksen suurimman tittelin Mr. Olympian ennätyksellisesti seitsemän kertaa.

        "Tämä ei ole kuka tahansa.Hän on amerikkalainen kuuluisa kehonrakentaja ja näyttelijä ja politikko"

        Kuuntelen mielummin tunnustettuja ravintotutkijoita kuin jatain pitkämatkanpainijaa


    • Anonyymi

      "Pitää syödä VAIN oikeaa ruokaa."

      Foorumin einstein asialla jälleen kerran! Voi jessus, tuo kyllä nauratti taas. Kiitos päivän hupihetkistä.

      • Anonyymi

        Juurekset ja kasvikset,hedelmät marjat on oikeaa terveellistä ravitsevaa ruokaa.


      • Anonyymi

        Minä en syö mitään samaa ruokaa kuin veijo.En syö rasvaa enkä lihaa.Veijo ei mitään muuta syökkään.
        Ei ketogeenisellä ruuallakaan saa syödä rasvaa jos kalorintarve on pieni koska rasva on siinä ruokavaliossa polttoaine.JOS sinä et kuluta energiaa niin et sinä silloin saa syödä rasvaa vaikka olisit ketogeenisellä ruokavaliolla.


      • Anonyymi

        Mikä on oikea ruoka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en syö mitään samaa ruokaa kuin veijo.En syö rasvaa enkä lihaa.Veijo ei mitään muuta syökkään.
        Ei ketogeenisellä ruuallakaan saa syödä rasvaa jos kalorintarve on pieni koska rasva on siinä ruokavaliossa polttoaine.JOS sinä et kuluta energiaa niin et sinä silloin saa syödä rasvaa vaikka olisit ketogeenisellä ruokavaliolla.

        "Minä en syö mitään samaa ruokaa kuin veijo.En syö rasvaa enkä lihaa.Veijo ei mitään muuta syökkään."

        Kioskin idiootti taas vauhdissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en syö mitään samaa ruokaa kuin veijo.En syö rasvaa enkä lihaa.Veijo ei mitään muuta syökkään.
        Ei ketogeenisellä ruuallakaan saa syödä rasvaa jos kalorintarve on pieni koska rasva on siinä ruokavaliossa polttoaine.JOS sinä et kuluta energiaa niin et sinä silloin saa syödä rasvaa vaikka olisit ketogeenisellä ruokavaliolla.

        Sinun pitäisi kokeilla Pritikin-dieettiä.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Miksi ette usko minua.Kyllä hyvä makuinen ruoka LAIHDUTTAA.Juuresten ja kasvisten päälle pitää vain juoda 6desti päivässä täytekakkukahvit pananikakku maradmdou kuorrutteen kanssa.Yöllä vielä muutama pussi lidlin halpaa hedelmätoffeeta joka laihduttaa vaikka söisi lihottavia juureksia.Pääsääntö minkä olen keksinyt on hedelmätoffee. SIITÄ Tulee 3580 - 6840 kaloria vähennystä.Sen laihduttava vaikutus riippuu SIITÄ missä sitä syö. Olohuoneessa LIHOTTAA eniten ja KELLARISSA vähiten ja silloin sen vaikutus kääntyy LAIHDUTTAVAKSI KUN ne piilottaa itseltään piiloon ja jos ei piilota niin Kirjoita päälle ELÄ OTA.pihtimitta ylhäältä ja alhaalta pitää ottaa koska muuten ei laihdu OIKEIN.

      • Anonyymi

        Mitenkäs tuo poikaystäväpuoli? Eikö sinulla vieläkään ole poikaystävää? Jos asut isossa kaupungissa, niin joku poika saattaisikin tykätä vartalostasi. Maaseudulla on tietysti vaikeampaa.


    • Anonyymi

      Tärkeintä on että kakkukahvit SYÖ nopeasti sillä hitaasti syöminen lihottaa eniten.Olen lsdkenut että 5804 jän kalorin syöminen 5,4 jässä sekunnissa lsihduttaa enemmän kuin3875den kalorin syöminen 25,6dessa sekunnissa.Tämän LASKIN exelillä ja pihitimitalla.Tärkeintä on MUISTAA olla ostamatta kahvia koska se on kallista ja LIHOTTAA toisin kuin pananikakku spaketilla ja maradou suklaalla.Päölke glukoosisoirapoua jos on liika vähän kaloreita.Hiilihydrastteja ei ole ollenkaan vaan pelkkää enerkiaa jota RÖTSRVII kun pylröilee PItzeriasn kertomaan pulleille naisille että HE ÄRSYTTÅVÄTminua koska heillä ei ole poika ystävää ja he ovat PULLEITA.

      • Anonyymi

        Olen varma että jostain isosta kaupungista voisi löytyä poika joka pitäisi vartalostasi ja joka saisi sinusta ison ystävän.

        Mutta maaseudulla on tietysti vaikeampaa.


    • Anonyymi

      Ihminen on alkukantainen tuottaessaan itselleen lihaa!suurin osa ei ehkä voisi teurastaa ,tai olla katsomassa teurastusta,muttasyövät lihaa!Heidän onnekseen on pyöveleitä!

    • Anonyymi

      Vegaanin ruumis ja ajatus on tervettä!

    • Anonyymi

      Aloittaja on omalla tavallaan aivan pihalla.

      Mutta kun niin täällä on kaikki muutkin! Kaikkihan täällä ovat enemmän tai vähemmän epäonnistuneet painon hallinnassa.

      Että kun täällä on porukalla tapana teilata toisten dieetit niin katsokaapa kaikki kriitikot alaspäin sitä omaa pötsiänne ja miettikää että missä meni pieleen kun kerran olette niin viisaista.

      Epäterveellisesti voi laihduttaa mutta sekin on parempi kuin pysyä lihavana. Vähän ihmetyttää täällä tämä besserwisserismi toisten ruokavalioista. Ja besserwisserit itse syöneet aivan ääliödieeteillä itsensä lihavaksi. Minä kuuntelen sitä joka on onnistunut laihtumaan, en sitä joka mielestään tietää kaiken ja silti on pahasti ylipainoinen.

      • Anonyymi

        Vai että aloittaja on omalla tavallaan pihalla?

        Jos noudatat omaa logiikkaasi, niin sinun pitäisi nimenomaan lukea aloittajan viisauksia suurennuslasin kanssa, sillä hänellä ei ole grammaakaan ylipainoa.


      • Anonyymi

        Se mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle.

        Kun tarkastelee todennäköisyyksiä, kaksi asiaa nousee laihdutuksessa ja painonhallinassa ylitse muiden: (1) energiapäiväkirja tai vastaava sekä (2) kylläisyyden tunnetta tuottavat elintarvikkeet.

        Päivittäistä energiansaantia pitää rajoittaa siten, että ei tunne nälkää koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että aloittaja on omalla tavallaan pihalla?

        Jos noudatat omaa logiikkaasi, niin sinun pitäisi nimenomaan lukea aloittajan viisauksia suurennuslasin kanssa, sillä hänellä ei ole grammaakaan ylipainoa.

        No oon mäkin välillä ollu laiha. Ei se tarkoita että olisin siinä kohtaa jotain sen suurempaa viisautta löytänyt. Ahkerasti vaan treenasin ja olin nälässä paljon ja söin salaattia eikä mitään makeaa tai alkoholia


    • Anonyymi

      Ihminen tarvii ELÄÄKSEEN enerkiaa eikä lainkaan HIILIHÖCUÄYRAATTEJA.sitä saa parhaiten kaakauta ja spaketista.Herkkuja SAA syödä jos ei syö enempää kuin 5desti päivässä täytekakkukahvit.Päälle Hedelmätoffeeta kellariin piilotettuna.Jos pyöilee jäätelökioskille EI saa ostaa kallista jäätelyä vaan pitää laittaa pyöränrarakalle halpaa jäätelyä Lidlistä ja jos on termospullo niin siihen mutta jos ei ole niin sulanut jäätelö on HYVÄÄ.ja saat näytettyä jäätelönmyyjälle.Että empäs osta 3,5 dellä eurolla KALLISTA tötteryä.Vaan ostin samalla hinnalla Lidlistä 5,5iisi litraa.Siitä yleensä pyöräilen pitzeriaan kertomaan naisille että minua Ärsyttää kun olette niin lihavia.Ja että eikö teillä ole yhtään POIKAYSTÄVÄÄ ja minä voisin olla Sinun poikaystävä.En ymmärrä miksi nämä pulleat naiset käyttäytyy niin huonosti Eikö teillä ole mitään TAPOJA?HETI kutsutaan poliisia tai vartijaa kun joku osaa neuvoa laihdutuksessa miten se tehdäön OIKEIN.

      • Anonyymi

        Jostain suuresta - hyvin suuresta - kaupungista saattaisi löytyä samanhenkinen poika joka arvostaa sulojasi ja parodiointikykyäsi.


    • Anonyymi

      Uskokaa pois minä tiedän miten VOI ainoastaan laihtua.ihminen ei tarvitse elääkseen mitään muuta kuin pananikakkua ja hedelmätoffeeta.Ne ON hyvänmakuista ruokaa, EIKÄ tarvi nähdä muuta vaivaa kuin laittaa iso pussi pikkupusseihin ja päälle kirjoita ELÄ OTA ja sitä SAA syödä paljon.KOSKA sen syö nopeasti eikä se SILLOIN LIHOTA
      En syö koskaan mitään raakana vaan teen niistä lämmintä ja sulatan toffeen kattilassa ja KAADAN sen spaketin päälle.Spaketinkin keitän melkein joka kerta.Niin niiden KALORIT häviää ja laihtuu nopeasti.

      Ei niitä pysty kukaan edes niin paljon syömään että niistä lihoisi.Kunhan vain muistaa että yli 5den kilon ei saisi toffeeta syödä päivässä jos ei syö 6desti täytekakkukahveja.Silloin ainevaihtuminen pysähtyy HETI kun jättää välistä täytekakkukahvit.

      Laihtuminen ON nopeaa ilman liikuntaakin.LIIKUNTA on turhaa mutta voi käydä pyörällä piztseriassa sanomassa pulleille naisille että minua ärsyttää kun olette niin PULLEITA eikä teillä ole poikaystävää.Sanon jokaiselle vastaantulijalle että sinun pitäisi saada poikaystävä.Monet miehet eivät osaa käytöstapoja kun sanon heille näin vaan he lähtevät juoksemaan perääni kädet nyrkissä.Poljen pakoon jos pyörässänninon renkaat.Ostin taas kirpputorilta pyöriä 84 kappaletta HALVALLA eikä niissä ollut renkaita eikä vaihteita eikä ketjuja eikä satulaa.KAIKKI muu ravinto on täyttä roskaa MISTÄ vain lihoo.Vain LIDLIN HALPA hedelmötoffee laihduttaa.Ota pihtimitta ylhäältä ja alhaalta kuten minä teen.Minä keksin tämä idean ensin.

      • Anonyymi

        Tämä on ollu parasta neuvoa laihdutukseen tällä foorumilla. Kiitos tästä asiantuntemuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ollu parasta neuvoa laihdutukseen tällä foorumilla. Kiitos tästä asiantuntemuksesta.

        Minun mielestäni hänen pitäisi kaivaa sulojaan ja hiplata "angina pectoristaan".


      • Anonyymi

        Oliko tämä aito vai pilailija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä aito vai pilailija?

        Vihje: hän ei saanut ollenkaan pääsiäismunaa. Toivottavasti saa vappuna vappumunaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihje: hän ei saanut ollenkaan pääsiäismunaa. Toivottavasti saa vappuna vappumunaa.

        Minua ÄRSYTTÄÄ ajatella että joku ei ole saanut MUNAA mutta pääasia on että hedelmätoffeeta saa kaupasta ja sillä voi vaihduttaa nopeasti kuten minä.Tärkeää on että päähän tulee paineen tunne ja se poistuu kun olen käynyt sanomassa pulleille naisille että minua ÄRSYTTÄÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ÄRSYTTÄÄ ajatella että joku ei ole saanut MUNAA mutta pääasia on että hedelmätoffeeta saa kaupasta ja sillä voi vaihduttaa nopeasti kuten minä.Tärkeää on että päähän tulee paineen tunne ja se poistuu kun olen käynyt sanomassa pulleille naisille että minua ÄRSYTTÄÄ.

        Sinun pitäisi löytää poikaystävä, jolla on normaalia pitemmät käsivarret, jotta hän voisi sulkea sinut syleilyynsä.


    • Anonyymi

      Täysin totta vähällä pärjää jos on katto pään päällä

    • Anonyymi

      Uskokaa pois. Voi elää myös näkkileivällä ja maidolla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe